Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hai verticale Q! en de hema niet te vergeten he? Het leven/de levensstijl in Gr.land is veel mooier, het lGriekse leven is hoge toppen, diepe dalen en niets daar tussenin. Dat 'tussenin' vind ik weer in Nederland, wat ook wel bepaalde rust geeft, maar niet altijd voldoening. Kost gewoon tijd om hier weer te wennen, en dat gaat beetje met vallen en opstaan, maar ik ga er wel voor.
hee

net wakker en helemaal klaar om aant werk te gaan (buiten je weet wel)

Vleer binnen 2 maandjes stap ik op tram 3

Ingel groene muur met witte bank lijkt me mooi!

Pop veel succes met je uitslag morge!

Slaapwel allemaal! (Vleer werk ze)
Goedeavond altesaam!

Erykah wat fijn Geniet ervan!
Hallooooooooooo
Hai Indi en MP! hoe is het met jullie?
Goedenavond all ..

Nu weet ik weer waarom ik mij had uitgeschreven op RP enige tijd geleden.. Wordt er zo onwijs onrustig van haha
Ik had weer wat raars. Er overkomen mij wonderlijke dingen de laatste weken! Na de 26jarige om mee te knuffelen en de erg leuke meneer van afgelopen weekend vandaag een andere kennis die mij aan mijn keukentafel zijn liefde kwam verklaren...Heel eerlijk geweest dat ik hem heel lief vind maar absoluut niet op die manier naar hem kijk.

*hoofd schud*

Vreemd allemaal...
Navond lieverds,

Heb gelezen en het weekend was voor de meesten eentje van mixed feelings. Voor jullie allemaal Dikke knuf&kus

Reizer: Ik vind dat je heel gezellig meedoet!

WM: Welcome back!

Ik heb net gesport en nu proberen die 3x pweek vol te houden.....
Wow, MP, you go girl! Zoveel mannen die jou willen, nu nog een man die jij ziet zitten....
Vleer hoezo word je onrustig?
Ja nou ik vind het maar raar Xenia! Zo bijzonder voel ik me niet, hoewel ik eigenlijk wel heel heppie ben momenteel en ik denk dat ik dat uitstraal ofzo. Het gaat mij, ons, heel goed momenteel en dingen lopen zoals ik wil dat ze dat doen.

Ik kreeg een poosje terug een mail van iemand, 'stel je voor' , zei hij, 'dat je vandaag te horen krijgt dat je nog een half jaar hebt. Blijf je dan leven zoals je nu doet?' Mijn antwoord zou op dit moment 'ja' zijn. En dat is goed!
Hai Wuzz! hoe was jouw weekend?
Goed..ik ga morgen kijken bij een sportschool hier in de buurt..kijken of het wat is

@Mp: Wat een mazzel met al die mannen!

Het lijkt wel of iedereen hier zo langzamerhand aan de man komt..wanneer is het mijn beurt??

Oh en...wat vond ik vanmorgen in mijn mailbox?? Mail van ex dat het huis verkocht is en dat ie nog wel wilde mailen over dat geld, maar hij was te druk geweest met het verhuizen. Het was allemaal heel snel gegaan..misschien wel te snel en hij vond het best heel moeilijk..
Dat is helemaal waar, MP, als je geluk uitstraalt, is dat heel aantrekkelijk. Daarom is uitstraling ook veel belangrijker dan uiterlijk. Geniet nu maar van de aandacht!
Jouw beurt komt snel hoor Indi, misschien wel in de sportschool!

Toch wel aaridg van je ex of ben je nog pissed?
Feit dat ie zegt dat ie het toch wel moeilijk vindt is ook wel lief, denk ik, geeft aan dat hij het voor hem toch ook niet zomaar iets was. Ben je blij met de mail?

Xen hoe voel jij je vandaag?
Hee Xen,

Lief dat je het vraagt.

Had wel leuk weekend.

Vrijdag naar salsafeest daarna een R&B/Soul party.

Zaterdag tot 3 uur 's nachts zitten borrelen/filosoferen over onze levens bij vriendin.

Gister met 2 dinnetjes geborreld, uiteten en dan naar optreden (podium voor opkomende talenten).

Geslaagd weekend....En denk ook dat ik toch maar niet verder ga met t internetdaten (heb er ook een week nix mee gedaan). Wil wel iets doen om in aanraking te komen met personen van ander geslacht maar t net tsja....

Wil zoals sommigen spontaan iemand tegenkomen irl dus....
nee..eigenlijk niet..hij heeft het wel een beetje goed gemaakt met dit mailtje. Ik denk dat hij het moeilijker heeft dan ik denk..
MP; ik voelde me vanochtend nog brak en beetje unhappy, maar in loop van de dag ging het al stuk beter. Collega van mij had zaterdag te horen gekregen dat ze niet zwanger was na intensieve ingreep in Duitsland (en daaarvoor al heel lang hier aan ivf en zo) en vond dat zo zielig, dan denk ik even niet meer aan mijzelf hoor.

en daarnaast weer heel druk gehad, dus dag vloog voorbij.

Klinkt als geweldig weekend Wuzz! en idd ik stop ook weer met paiq. Ga ook voor het spontane eggie :-)
MP, uhm das een goeie voor mij...als ik zou weten dat ik nog 6mnd te gaan zou hebben dan zou mijn antwoord NEE zijn dus werk aan de winkel voor mij eigenlijk.

Op zich ben ik wel tevreden/blij met in mijn leven in zijn geheel maar met nog maar 6mnd zou ik op alle gebieden uit de band springen en als ik dat nu doe moet ik (als het goed is) de consequenties heull lang moeten dragen....

Goed dat je antwoord JA! is!
Goed zo Xen,

Ik zal jullie eerlijk bekennen dat toen ik de posts las van de meesten na het weekend dat ik er beutje emo van werd.

Ken jullie allemaal niet irl maar volgens mij is iedereen leuke vrouwen die hun best doen om het beste uit het leven te halen en dan die nare dagen/gedachtes/gevoelens zoooo unfair soms....

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx
Mannen vluchten ook vaker in relaties he, terwijl jij je voor jezelf het beste van maakt. Kan dan alleen maar beter uitpakken.

Weet bijv. van mijn ouders, dat mijn moeder wilde scheiden, meteen ene na andere kerel had en toen het even uit was met haar huidige, beselfte ze wat ze kwijt was geraakt, alle verdriet kwam er uit en ze wilde terug naar mn vader. Die wilde niet meer, hoewel hij na de scheiding nooit meer iemand heeft gehad.

Ze woont nu al heel lang samen met zelfde vriend, maar gelukkig is ze eigenlijk nooit meer geweest. Meer een verstandsrelatie.
Ach weet je Wuzz, de downs horen toch in je leven. Dat maakt je ook weer sterker. Sowieso ben ik een swinging moods type hoor.

en jij bent ook heeel lief en onze enige eigen echte huispsychologe

Was ook wel grappig wat R vertelde. Toen ik laatste smsje stuurde dat ik niet meer met wilde praten, zag ie helemaal voor zich hoe ik dat deed (helemaal hyper, snel t bed uit, omdat ik bang zou zijn dat hij voor de deur zou staan. grote boze ogen). Hij was wel even boos/gekwetst, maar moest in gedachten ook om mij lachen, dat ie de humor er wel van in zag en toch wist dat we elkaar wel weer tegen zouden komen.
Haha psycholoog....nee joh. Hou wel van analyseren j.

En natuurlijk downs horen erbij. Alleen had ik gelezen en

LM was beutje down door FBM

TP ook iets

Pop miste RP2

Xen mixed feelings uitgaanavond

Reizer gemiste kans met N

Indi, de zin van Indi dat ze nog niemand had gesproken die dag...ken het....damn
en dan is het toch zo fijn dat je dat hier kwijt kunt, heel bijzonder!

En Scorpia was ook down he? Ben benieuwd hoe t met haar is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven