Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Coldplay is ook altijd zo mooi....
Als iemand mij na 2 dagen al de liefde zou verklaren, zou ik ook afstandelijk reageren en uit ongemak ook de diepe gesprekken uit de weg gaan. Wil niet zeggen dat ik er niet voor opensta of dat er met mij geen relatie mogelijk is (alhoewel...:-)), maar meer dat t dan mij even moet bezinken. Kan toch zijn dat dat bij hem ook zo is? Zeg niet dat het zo is, maar het kan...
Het houdt je wel heel erg bezig he, Xen?

Ik denk ook dat het allemaal te snel gegaan is...ik geloof ook niet dat dit zomaar over is...

En nu ga ik bloemen kopen! Tot later!
vind dit wel een interessante gedachtenuitwisseling, naast dat t me ook bezighoudt ja.

Moet ongesteld worden geloof ik..poets me suf....

tot later, lieve In!
coldplay!

Wij gaan trouwens met 8 man, had in een opwelling zoveel mogelijk kaarten gekocht

Xen: vlinders aanwezig: zeker. Ik heb wat dat betreft wel wat tijd nodig. Vlinder zijn niet direct aanwezig. Elke keer komen er een beetje meer, heerlijk gevoel

Mijn rustige weekend is verstoord door verhuizende buren :(
Leuk voor je hoor, prik!! Geniet er maar lekker van!

Hier ook al een paar weken klussende buren...Pfffff Vooral vanmorgen toen ze om 8 uur begonnen met boren had ik het even gehad..nu is het wel rustig!

Super trouwens om met zo'n grote groep naar Coldplay te gaan!

Ik ben destijds met mijn ex en mijn ouders geweest. We kregen de kaartjes voor onze verjaardagen! :-)

Ik heb tulpen en narcissen gekocht en een nieuw potje voor mijn orchidee die ik heb gekregen van die oud-collega woensdag. Het was wel even lekker buiten..

Nu moet ik ook aan het opruimen en poetsen..en vast het toetje maken voor vanavond..dan komen er 2 vriendinnen eten.
Hallo allemaal!

Ik ga er vandoor, op verjaardagsvisite van eenklein meisje. Gezellig!

Moet echt opschieten, want wil ook nog voor dr mams een kadootje kopen.

Vleer, ben wel benieuwd wie die RPkerel dan was. Heb je niet gevraagd of de dame in kwestie mijn naam had? Kwam hij uit jouw stadje? Want dan was ik het waarschijnlijk niet.
Veel plezier, Pop!

ik ben niet vooruit te branden vandaag..heerlijk!
Oopss...word overladen met berichtjes nu (volgens mn mailbox, ben nog niet op RP geweest). 90% is meteen crtrl-alt-delete, weet ik nu al. Onder het genot van een wijntje ga ik wel es kijken later.

Kreeg kaartje van mn moeder....wat ik hier nu weer mee aan moet. had in mn brief gezegd dat ik erg gekwetst ben en dat ik iig een excuus verwacht. Nu schrijft ze dat zij vernederd is door mn gedrag (door tel. niet op te nemen) en binnenkort geopereerd wordt en ik maar moet zien wat ik daar mee doe, want misschien overleeft ze het wel niet (nierstenen verwijderen). Wederom betrrekt ze de hele situatie op zichzelf en nu is zij de zielepoot.....Geen sorry dus op kaartje, alleen dat ze zich niet bewust waren van feit dat ik zo gekwetst was.

Ik moet maar eens bellen he?
@Xenia: Wellicht is dat wel zo'n goed idee, dat bellen. Dan kun je daarna face-to-face de/een boel bespreken en mogelijk uitspreken.

Ik heb overigens het eerste "sorry, geen interesse berichtje" ook al verzonden.
Q, het ligt allemaal heel ingewikkeld, dus het is niet even een kwestie van uitspreken en zand erover. Ben er zo klaar mee eigenlijk (dat zijn de overige 3 kinderen al lang). Maar ja, het blijft mn moeder he en voor hetzelfde komt ze wel ieder moment te overlijden...Maar waarom bekijkt ze t nooit van mijn kant? altijd maar dat gezwelg in zelfmedelijden en een ander proberen een schuldgevoel aan te praten...

Anyway, mis mn vader nu ontzettend...

had dat niet wat uitgebreider gekund, Q? of ben je nog geen betalend lid? :-)
Xen: gots, wat vervelend dat gedoe met je moeder. Vind het moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen omdat ik de situatie niet ken. Weet in ieder geval dat het niet gemakkelijk voor je zal zijn.....

Of mn ex geen gevoelsmens was..... ik weet het niet. Ik denk dat hij in ieder geval totaal niet wist hoe er over te praten, of dat hij in ieder geval alles baggetaliseerde....

VDL nu twee weken niet gezien of gesproken, al heb ik net een uur geleden een smsje gestuurd hoe het met hem is. Heb niet bijzonder veel behoefte om met hem af te spreken, maar dat ligt wellicht ook aan mijn snotneus....

Indi; meen dat jij in Zeeland woont. Ik in N-Limburg, is best een eindje rijden volgens mij.....

Net mijn vloer bij de kwantum gekocht; niet te licht en niet te donker-laminaat. Dat was het eerste rib uit mijn lijf
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik heb hoofdpijn
@Vleer: Kater???

@Xen: Vervelend dat gedoe met je moeder..ik denk inderdaad wel dat het slim is om te bellen of op bezoek te gaan. Misschien kunnen jullie het uitpraten..

@Q: Ook op RP-avontuur??

@Ingel: Verhuizen is duur he..ik weet het nog heel goed van een half jaar geleden..En ik woon in het oosten van het land..dat is nog wel vrij ver van N-limburg.
quote:Vleermuis28 schreef op 07 maart 2009 @ 15:41:

Ik heb hoofdpijn

Aspirientje nemen?

@Indi: Welja, ben benieuwd hoe het daar is. Ben nog niet echt aktief en ben nog met mijn profiel aan het klooien. But I'll get there.
Ben benieuwd hoe je het vindt! Ik ga nu eens even echt aan de slag! Lekker muziekje op en opruimen en vast wat voorbereiden in de keuken..daaag!
Ik ben er weer! Moest even met mijn auto naar de garage....ik had paar weken geleden schade gemaakt met parkeren (echt een vrouw he? Even naar laten kijken, en bijgepraat met de garagemeneer want die ken ik al heel lang. Daarna even snel de stad in geweest met zus en nichtje.

Xenia...wat een klotesituatie. Heel vervelend dat je moeder je zo manipuleert, door zo'n kaartje te sturen met dat bericht. Maar ja het is wel je moeder en wat als...dan zit je met een schuldgevoel. Pfffff moeilijk hoor!

Q hoe kan je nou over het hoofd hebben gezien dan? Ik bedoel...je valt best op als je in de patatzaak zit :-)

En ja de kruidenthee is van Zonnatura...heeeeeerlijk!

Voor wat betreft badman....ik weet het ook niet of hij nou geschrokken is of dat hij het wel gewoon leuk vond en niet meer dan dat? Ik twijfel ook tussen het een en dan weer het ander....ik weet het pas zeker als ik het hem praat erover. Tot nu toe nog steeds niets gehoord van hem.

Het is wel interessant verhaal he? Vind ik zelf ook hoor...gewoon hoe 2 mensen zo om elkaar heen bewegen. Toelaten en afstoten....en ieder met zijn/haar eigen redenen.

Mijn ex had er ook heel veel moeite mee...uiten en praten. Is ook het moeilijkste wat er is....je echt kwetsbaar opstellen en alles bespreekbaar maken. Is toch echt heel moeilijk?
Indi ....hoe gaat met jou? Heb je nog bloemen voor jezelf gekocht?
Zo, beneden schoon..nu naar boven. Leuk hoor, zon(redelijk) groot huis, maar veeeel werk!

Erykah, ja je snapt m weer....als mams nu gewoon zegt: sorry meid, ik begrijp dat je stiefvader te ver is gegaan en ik had je moeten steunen...dan was het ok geweest. Nu gewoon niet, ben er voor 99% klaar mee. Het hele moeder-stiefvader issue is nu al 25 jaar een rode draad in mn leven en het is dat ik mn vader niet meer heb, anders was het echt 100% ctrl-alt-delete geweest.

Ingel, en Indi: thanks voor de hug hoor! het is ook moeilijk uit te leggen, de enige die mij echt in alles begrijpt omdat hij er ook middenin zat en er nog dagelijks mee worstelt (dat is bij mij niet het geval trouwens) is mijn broer. die ga ik dit weekend maar bellen.

Wist je dan al hoeveel laminaat je nodig hebt, Ingel?
Indi, wat ga je koken?

Erykah: opletten he, In heeft al verteld wat ze gekocht heeft

Ik ga mn bed maar eens verschonen, heb zon gevoel dat ik er van8 niet alleen in lig...maar is maar een gevoel hoor!
OMG, ik moet straks of zo ruim 40 berichtjes door.....misschien zit het gebroken hartje van Q er ook wel bij (heb nl. 2 hartjes verzonden gisteren
Ik ga maken bruschetta met tomaat, pasta met zalm en als toetje een kersencrumble

Lang geleden dat ik zo uitgebreid gekookt heb voor mensen..

Enne wie komt er in je bed dan, Xen?

@Erykah: Ik heb zeker bloemen gekocht: Narcissen en rode tulpen..Veel plezier vanavond met Appel!!
Ik had me tijdje terug ingeschreven op www.nieuwemensenlerenkennen.nl, krijg nu elke dag mailtje met samenvatting van de laatste activiteiten, op zich lijkt het me best leuk, maar tis allemaal in Noord of Zuid- Holland, of Groningen of Friesland te doen, niks in Zeeland, dus doe er niks mee, maar wellicht vinden jullie het ook wel leuk!
Indi....sorry nu lees ik het welke bloemen je hebt gekocht. En gezellig etentje vanavond toch? Leuk!!!

Xenia...kan je ook nader specificeren wie er wellicht in je bed ligt vannacht?

Het lijkt me zo frustrerend met je moeder dat ze het maar niet begrijpt. Je verwacht van een ouder onvoorwaardelijkheid, dat zij zichzelf opzij zetten voor hun kind en altijd achter je staat. En tuurlijk kom je op ander level als je volwassen wordt, maar je blijft wel haar kind.
Geeft niets, erykah! En het etentje wordt vast gezellig ja!

@Tp: Toen mijn relatie net over was heb ik gereageerd op een oproepje op dit forum bij contact. Daar heb ik twee hele leuke vriendinnen aan over gehouden..misschien iets voor jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven