Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer, gefeliciteerd! En dat met dat zonnetje, dat je hierheen zou sturen, dat is niet gelukt hoor!

Xen, mijn 'btmr'-weekend is ergens in april.

Ik ben gewoon even niet zoveel aanwezig geweest, thuis niet en op het forum niet.

Gisteren een huilende vriend en vriendin getroost. Ze gaan waarschijnlijk uit elkaar. Ben er de hele week al druk mee bezig, qua gedachten en qua troosten.

Ik voel me inmiddels een stukje beter dan vorig weekend. Ik werd dinsdag helemaal beroerd wakker, wilde echt niet naar mn werk, kon wel huilen (ik had iets gedroomd, weet niet meer wat, maar het was erg verdrietig). Dinsdagavond lekker gegeten bij een vriend en zijn vriendin, en woensdag werd ik wat lekkerder wakker, 's middags met mn hoofd in de zon gelopen en vanaf toen voel ik me ineens veel beter!!!

Xen, stoer van je!

MP, fijn weekend met de meneer-met-wie-je-het-zo-leuk-hebt-maar-geen-relatie-materiaal-is!

Indi, lijkt me ook best wel tof, die rekendagen. Leuk dat je even de links naar de spelletjes geeft. Zijn de spelletjes ook geschikt voor samenwerkend leren? Jij hebt toch ook groep 3?

Ik ga de link zeker even bookmarken!

Terwijl ik hier lees van bloemen op tafel en lekker de truin in, ziet het er bij mij steeds meer uit alsof het gaat regenen. Wil zelf ook nog wel even een bloemtje halen op de markt en even wat kruiden kopen.
Hoi Pop!

Fijn dat je je nu weer wat beter voelt!! Het lijkt me heel naar om zo verdrietig wakker te worden!

En wat vervelend van die vrienden die uit elkaar gaan...pffff

Die spelletje kunnen ze zeker met zijn tweetjes doen! En ik heb idd groep 3..het is wel pittig voor ze denk ik, maar dat is weer uitdagend

Nu ga ik ECHT verder! twijfel nog of ik even boodschappen ga doen (ben ik er even uit), want heb eigenlijk alles in huis
quote:Erykah schreef op 14 maart 2009 @ 12:46:

Hahaha Vleer gefeliciteerd!! En stuur ook aub wat zon naar Zuid-Holland, hier is ook geen best weer.

WM...ik doe portretschilderen. Erg leuk! En gewoon proberen zon cursus, misschien heb je wel hidden talents? Veel plezier in de stad!

MP...wat leuk!! Kan je het tweede date noemen ofniet? :-) In ieder geval leuk dat hij weer met je heeft afgesproken.

Q...how are you?

Xenia...ik voel me ok hoor mbt Badman. Hij heeft nog wel sms gestuurd, dat hij er 2 dagen over nagedacht heeft en maar niet begrijpt wat is er misgegaan. Dat deed me wel wat hoor!

Dat was trouwens heel weird...ik zat hele verhaal tegen mijn moeder te vertellen en ik voelde: hee dit heb ik al keer meegemaakt (zo'n dejavu-gevoel) en ik krijg zo een sms van hem, en op dat moment kreeg ik een sms van hem. Echt raar he??!Alles prima hier! Heb een lekker weekje gehad. En nu hopelijk een lekker weekend. Ik had de zon besteld, maar dat schiet nog niet op. Morgen wellicht saunadagje, altijd lekker.
Gaat lekker met iedereen hier zo te lezen. De zon is vertrokken en er hangt een heeele grijze lucht.......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zoo..klaar! Het regent hier zelfs al, Ingel!
Het regent hier ook, maar toch ga ik nog even de deur uit, wat lekkers halen om vanavond te eten.

Komt er iets leuks op tv? Anders haal ik er een filmpje bij!
Ik ben er weer!

Was helemaal leuk in dat schilder-atelier, leuk mens die lesgeeft...goed gevoel bij dus ik ga daar binnenkort aan de slag met lessen. Nu al zin in!!

Indi...you've got mail back!

En hier regent het ook!

Q...lekker morgen naar de sauna!! Heerlijk!

Poppie...wat vervelend van je vrienden zeg! Kan me voorstellen dat je er erg mee bezig bent.

Ben blij dat je je weer wat beter voelt!

Xenia..ja weird he? Met sommige mensen heb je gewoon onzichtbare lijntjes met elkaar....heel apart! Vind wel heel bijzonder hoor.

Weet niet zo goed wat ik met zijn sms aanmoet, heb ik hem ook terug gesmst, en dat misschien handig is dat we met elkaar praten. En daar heb ik dan weer niets op gehoord.
Pop, kijk even op de site van tvgids

@Erykah: Klinkt leuk joh dat atelier! Ik ben ook op zoek naar iets leuks..enne je hebt mail terug!
Indi wil je ook iets creatiefs gaan doen? Als dat in je zit, moet je er zeker iets mee doen!

Ja dat atelier is echt leuk, ook gezellig...borrel na afloop (hou ik wel van :-)) en er worden ook exposities georganiseerd waarbij de leerlingen hun werk kunnen laten zien.
Ik ben wel creatief ja..heb een tijd sieraden gemaakt en ben nu veel bezig met scrappen (weet niet of dat je iets zegt??)

We hadden laatst een "dag"van de stichting waar ik voor werk (vallen alle basisscholen onder) en daar heb ik ook geschilderd...ik vond het erg leuk!
Pfff...wat een baggerweer. En mijn msn werkt ook nog eens niet. Hebben jullie daar ook last van?
Scrappen zegt me niets? Wat is dat?

Maar gewoon googlen voor cursussen die je leuk lijken en gewoon het gaan doen!

Ik zit even moed te verzamelen om de stad in te gaan...het regent hier maar ik wil even bloemen halen enzo maar geen zim om de regen te trotseren
quote:Q-Q schreef op 14 maart 2009 @ 15:38:

Pfff...wat een baggerweer. En mijn msn werkt ook nog eens niet. Hebben jullie daar ook last van?Mijn msn doet het gewoon
Mijn msn doet het ook..

@Erykah: Scrappen is het werken met foto's. Je maakt van een foto een layout met behulp van papier, stempels,verf, bloemen, knoopjes, etc...

En ik ga de deur niet meer uit..haha
quote:Erykah schreef op 14 maart 2009 @ 15:42:

[...]

Mijn msn doet het gewoonJa...ik ben ook weer in de ether. Zal wel een storing geweest zijn.
ben er ook weer tussen het luieren door :-)

ik ga niet alleen vanavond, goede vriend gaat mee. Zitten ook nog op de 1e rij, dus als ik alleen was geweest staat dat wel wat lullig :-)

Hai Q!

Pokkepokkeweer hier zeg, ook geen zin om er uit te gaan.

Klinkt leuk zeg Erykah, dat schilderen. ik ben a-creatief en a-artistiek. Zit beiden wel in mn hoofd, maar mn handen werken niet mee :-)
Hee Xen!

Toch wel gezellig dat die vriend mee gaat..Als je alleen op de eerste rij zit staat dat inderdaad een beetje gek

En jij ook lekker binnen blijven
hai Indi!

ook al zo lui van dit weer? ohhh je hoeft niet te koken vanavond he? heeeeerlijk. Ik heb niet veel in huis, dus dat wordt patat halen of heel veel fruit (op markt ingslagen gisteren).
Hey Xen! Inderdaad...baggerweer. Ik duik straks maar eens in bad...denk ik.
heerlijk vooruitzicht Q...
ooooh..een bad. Dat mis ik echt!
ik nu ook hoor, had in mn vorige huis wel eentje. Niet dat ik er wekelijks in lag, maar toch was het er he? Misschien is Q's bad groot genoeg voor ons 3-tjes?
Ja ik ook..en daar lag ik dus wel vrij regelmatig in..heerlijk vind ik dat, lekker een boek erbij.

Je komt op goede ideeen, Xen!

Ik heb brownies gebakken voor het bezoek
ja best wel een creatief idee he? haha

lekker brownies!

Ik ga even tutten (lees: haar verven) met Prince!
Doe je Prince de groeten? En succes met je verfcreatie!

Mozz, ik heb je hier al zo'n tijd niet gezien..alles goed met je??

En Scorpia??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven