Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer heeft als kadootje de pinpas + pincode van haar vader gekregen. Deze mag ik gebruiken voor de inrichting van mijn huis.. oa wasmachine en koelkast ..

Dat is nou es een TOF kado !!!

Oh en nog een paar boeken .. met hele rare titels .. De onwillige vrijgezel en nog van dat soort boeken .. hilarisch

Broertje kreeg 2 pakkies condooms, mijn vader allemaal flesjes jenever en berenburg. .Zusje heeft ook van die rare aparte kadootjes..
Ooh die voorste rechterman .. lijkt wel beetje op mijn ex..

Jummie die buik wauwwwwwwwww
Wat een rust hiero..

Zo leuke 1e kerstdag gehad , had eigenlijk beetje verwacht dat ik me erg eenzaam en alleen zou voelen , single en kerst das altijd beetje vreemd..

Maar heb echt een onwijs leuke dag gehad., geen moment gedacht ooh ik mis iemand om mij heen ofzow..

Beste vriendjes hebben gebeld en gesmst dat ze mij zo missen en aan mij denken , paar andere vrienden hebben iets van zich laten horen. Met 1 vriend had ik wel erg te doen, hij is net gescheiden sinds een paar maanden en tja 1e kerst alleen na 12jaar valt natuurljk niet mee. Ondanks dat ie de hele dag bij familie was geweest vond ie t vervelend om in een leeg huis terecht te komen. Mooi poosje met hem staan kletsen aan de telefoon..

Op mijn werk was het heel gezellig en erg rustig , veel mensen waren naar familie dus had mooi wat tijd om de mensen die geen bezoek e.d hadden ff lekker te verwennen met een extra lang praatje.

Van 1 bewoonster 2 geurkaasjes gekregen , van een andere bewoner een grote banketstaaf. Andere bewoonster had smiddags bij kinderen gegeten en had rollade mee genomen en heb heerlijk met haar de restanten op zitten peuzelen.

Voor ons personeel stond er taart en allerlei lekkere hapjes , aan t einde vna onze dienst hebben we een fles wijn open getrokken ..

Een heerlijke dag , heb genoten..

Veeull zin in morgen , zodra ik wakker ben heb ik NZV beloofd om hem te bellen om wat af te spreken voor smiddags.

Savonds lekekr stappen met dinnetje , balen wel dat ik de volgende ochtend vroeg uit bed moet (6uur) om te werken.. Ben bang dat alle alcohol dan nog niet uit mijn lichaam is verdwenen..
goeiemorgen iedereen!!

Al ben ik een beetje laat ik wil jullie toch allemaal nog een fijne kerst toewensen!!

Nu ga ik nog even teruglezen!
quote:Miranda01 schreef op 24 december 2007 @ 14:03:

[...]

LM, ik reageerde expres niet op FBM verhaal, misschien later weer, als het nog nodig is, hopelijk niet heb voorlopig genoeg woorden "verspild" aan die en jij ook en dat weet je wel...

Maar je bent op de goede weg, ben ik blij om ! Hi Miran, geeft niks hoor, kan het me wel voorstellen... we hebben idd al te veel woorden vuil gemaakt aan hem... nog 1,5 week en dan is hij voorgoed uit mijn leven verdwenen, denk dat het me dan pas echt lukt me weer volledig op mijn eigen leven te richten...
HM, wat een verhaal joh! Het is fijn dat jullie zo eerlijk en open naar elkaar kunnen zijn, anderzijds kan ik me voorstellen dat dit ook niet helemaal is waar je op gehoopt had... Misschien goed om even wat meer afstand te nemen, en dan kan het zijn dat hij wel weer bijdraait! Sterkte in elk geval!

Noa, ik zie dat je ook weer op het singles topic bent!!! Hoe is het met je?

Lelie zag ik ook nog ergens (alweer langer geleden) voorbij komen... oh jee een foute man... na ja daar zijn genoeg woorden over gesproken hè? Weet als geen ander hoe aantrekkelijk maar ook hoe fout dat kan zijn!! Geniet ervan, maar be careful!

Vleer leuke plannen dus voor vandaag! Veel plezier!

Hoe is het verder met Xan, Pop, Sun en de rest of the bunch??

Hier alles ok, heb een leuke 1e kerstdag gehad met mijn beste vriendje, heerlijk gekookt en lekker op de bank gehangen en de sound of music gekeken, was wel lachen! Vandaag naar mijn ouders, wordt ook wel gezellig denk ik... al ben ik altijd weer blij als we deze dagen achter de rug hebben...:-)

FBM spookt met vlagen door mijn hoofd en de dingen die er vorig jaar rond kerst gezegd zijn, hoe hij nu bij haar is etc, maar lukt me gelukkig best aardig om er niet de hele dag aan te denken, en het van me af te zetten. Verder heb ik donderdag een date met RPman met kind.... haha denk niet dat het echt wat is, maar volgens mij is het wel een hele aardige kerel, dus een borrel kan nooit kwaad natuurlijk!

Nou geniet van jullie dagje!!

Liefs van Lief Meisje
Heej allemaal,

'k Ben er deze week even niet zoveel omdat ik ouders te logeren heb. Is gezellig, maar pfff... heb nu na paar dagen wel behoefte aan even ouder-loze tijd... . Ouders hebben morgen plannen voor dagje Amsterdam, dusss Prinses weer even 't rijk alleen, en das fijn!

Kerst hier is leuk en gezellig. Echt kneuterige familie-kerst met kerstmuziek, kerstkransjes, kaasfondue, scrabble (wat enige strijdlust opwekt bij altijd-willen-winnen-prinses ), en straks strandwandeling maken (lekker in de winter over 't strand, en dan warme chocolademelk).

HM, wat een verhaal! Jammer dat het nu wat minder onbezorgd is allemaal met LJ, maar wel fijn dat jullie het er gewoon over kunnen hebben en bespreken.

Vleer, fijn dat je een leuke kerst hebt, met creatieve-familie-kadootjes
Peas on earth!
Leuk dat iedereen zo'n fijne kerst heeft! En vleer, idd een tof cadeau van je pa zeg. Dat mag die van mij ook wel doen

Gisteren bij ouders was wel gezellig, maar ik vind het altijd een beetje saai.. Ouders en broer willen ook altijd een (brabants) kaartspel doen, echt altijd en daar word ik ook een beetje moe van. Maar heb mijn beste beentje voorgezet, meegespeelt en rond half twaalf ben ik hem afgetaaid naar LJ. Wel vreemd, want vanmorgen liep hij dus wel allemaal te geinen dat hij me vandaag mee zou nemen naar de familie enzo. En hij zei toen ik wegging: ik zie je deze dagen nog wel toch? Mannen!!!

Vandaag ga ik heerlijk niks doen! Beetje forummen, op de bank hangen, heb nog een nieuw boek, vanavond harry potter kijken En dan tegen twaalf uur hopen dat ik me van de bank af gesleept krijg om te gaan stappen!
Zoo ook weer wakker , heerlijk uitgeslapen tot half 2 .. Probeerde nzv te bellen , nam op maar was bezig met een ander gesprek dus die belt mij zodadelijk terug..

Eerst ff lekker douchen , vanavond lekker op stap , broertje gaat mee en nog een vriendin dus gezellig met zn 4en de stad onveilig maken.

HM .. LJ is beetje apart hoor, zou als ik jou was beetje afstand nemen hoe lastig dat ook is..

Prinses.. wel fijn dat je ouders morgen wat anders gaan doen , heb je even weer tijd voor jezelf..
Ben ik ook weer! Mijn compu was gecrasht!! En helaas ben ik niet zo handig als Vleer, heb ik vandaag iemand langsgehad die de boel opnieuw geinstalleerd heeft. En alles werkt weer! Kan dus weer forummen!!!!!

Heb helemaal bij gelezen! Dus kom jullie nu nog eventjes fijne kerstdagen wensen... Sorry...

Halvemaan, oeioei ik schrok even toen ik je post las, maar gelukkig kunnen jullie er goed over praten. Het lijkt me wel moeilijk voor jou om dan de juiste houding aan te nemen. Hoe je er in verder moet. Je wilt hem natuurlijk ook niet kwijt, want jullie hebben het zo leuk samen.

Prinses, t is toch altijd een geregel he, als je hele dagen met je ouders bent. Erg gezellig, maar kun je toch niet je eigen gang gaan.

Hebben jullie Robert ten B ook vermeden? het is mij grotendeels gelukt, alhoewel mijn ouders er wel naar keken kerstavond. Ik ben toen boek gaan lezen. Vond het 10 keer niks. Helaas zapte ik vandaag per ongeluk de herhaling ervoor, maar snel weer doorgezapt. Robert ten B krijgt mij niet klein!!!

Er is wel wat anders gebeurd... Mijn Ex (met de hoofdletter - oftewel die leuke ex) smste mijn zondagavond/nacht. Hij miste mij ontzettend. We hebben heel lang heen en weer gesmst, en toen viel zijn telefoon uit, kon hij niet meer smsen. Stond hij ineens voor de deur. Hij smste al dat hij mij graag wilde zien. Ik wilde dat eigenlijk ook graag, maar het leek mij verstandiger van niet. Dus had gesmst dat het beter was van niet. Maar ineens stond hij er. Ik schrok ontzettend van de bel. Ik had hem al meer dan twee maanden niet meer gezien. We hadden alleen een paar keer gebeld en gesmst in de tussentijd.

Ik heb mijn Ex binnen gelaten. Vervolgens hebben we gepraat gepraat gepraat. Tot half acht sochtends. En toen heeft hij nog bij mij geslapen. Aan het begin van de middag is hij weggegaan omdat ik toen zelf ook weg moest. Maar het is zo apart. Ik weet ook niet of dit eenmalig was of dat er misschien toch meer is. Het is wel duidelijk dat hij mij niet kan loslaten. En ik hem dus ook niet. Dat zegt hij ook. Maar ik wil hier geen conclusies aan verbinden. Ik ben er heel rustig onder. Het was erg leuk dat hij langs is geweest. Misschien was het wel de laatste keer dat ik hem zag. Misschien wel niet. Moeilijk.

Over een halfuurtje ga ik naar vrienden van mij. Maar even over dit hebben. Zo lastig dit soort dingen. Pffffttt!

Alle anderen: fijne stapavondjes/etentjes/enz! Het is erg rustig hier!
Hey Sun; wat een actie van Ex... Goed dat je er zo rustig over bent. Ik hoop dat dat zo blijft. Vergeet niet dat je zelf de touwtjes in handen moet blijven houden he!

Ik ga idd wat afstand houden van LJ. Even afwachten wanneer hij belt enzo. Merk dat ik er toch wel veel mee bezig ben, ik probeer altijd alles te analyseren... En vooral omdat zijn gedrag niet overeenkomt met wat hij zegt maakt dat een beetje moeilijk. Een vriendin opperde dat hij ook van zichzelf geschrokken kan zijn, omdat hij zich het afgelopen weekend zo ontzettend verliefd gedroeg (hij zong zelfs in de kroeg voor mij (hij keek me echt expres recht aan) "all i want voor christmas is... you!), dat hij daarom een beetje 'terugdeinsd'. Hij wil er denk ik iig niet mee stoppen, ik 'mocht' bvb vanavond geen harry potter kijken, omdat we die dan samen konden kijken op een ander moment, ik hoefde zijn handschoenen die nog hier lagen niet mee te nemen, want die kwam hij zelf wel halen, enz.

Er zijn verschillende opties: (HM houdt van lijstjes, net zoals Prinses!)

1. LJ was helemaal eerlijk zonder ondertoon: hij weet niet wat hij wil, maar is ontzettend gehecht aan zijn vrijgezellenbestaan en heeft bindingsangst.

(*Actie HM: hem laten komen, veel met rust laten, afwachten, voldoende bevestiging aan hem geven en hem toch uitdagen en als ik verliefd word het afkappen)

2. LJ wil samenzijn en seks (nog) niet kwijt, maar weet al wel dat hij geen relatie (met mij) wil.

(*Actie HM: er geen energie in steken, gewoon genieten van samenzijn en seks en als ik verliefd word het afkappen)

3. LJ is geschrokken van hoe leuk het is, weet niet zo goed wat hij daarmee aanmoet en weet ook niet zo goed wat HM wil.

(*Actie HM: LJ rustig wat extra bevestiging geven, af en toe blijven praten hoe het tussen ons is, hem op zijn gemak stellen, rustig initiatief blijven nemen, hem de tijd gunnen om te 'wennen.', zelf uitzoeken of ik wel echt verliefd op hem wordt)

Wat ik zelf wil weet ik nog niet. Soms krijg ik wel kriebels in mijn buik als we samen zijn, soms twijfel ik ook wel of ik hem écht écht écht heel leuk vind... Ik zou het doodeng vinden wanneer hij echt verliefd op mij zou zijn denk ik. Ik heb al best veel meegemaakt op relatiegebied, 2 serieuze relaties gehad, vertrouwen is beschadigd... Het lijkt me heel moeilijk om me echt opnieuw in een relatie te 'geven'. Maar LJ is tot nu toe wel zo leuk dat ik er ook niet mee zou willen stoppen... Pfff wat is het op deze leeftijd toch ingewikkeld zeg!

Maar het lijkt me wel duidelijk dat ik nog lang geen 2voudig verzoek hoef in te dienen om hier mee te blijven schrijven!
Vleer; hoe was je date???????????????????
Oja, ik was trouwens wel in de stemming om Robert te kijken Samen met dinnetje onder een dekentje op de bank ons verkneukeld om alle romantische tafereeltjes...

(Oeps, word ik nu alsnog met harde hand van dit topic verwijderd???)
HM : tja lastig wat betreft LJ.. afstand nemen is t beste , maar ik weet als geen ander dat ik dat zelf verdomd moeilijk vind.

Ik ben ook zon analyseer gevalletje en t liefst doe ik dat met diegene die ik leuk vind.. Tot dat eindelijk alles is doodgeanalyseerd en we geen rechts en linksaf meer kunnen ..

Date was leuk maar was gewoon gezellig een koffie date maandagavond , vandaag kwam ik er niet aan toe om met NZV wat te gaan doen , ik was laat uit bed en hij ook. En hij ging uit eten met zijn familie , hij vroeg wel of ik mee ging , want er was toch gereserveerd voor 1 xtra (ik vermoed de plek van zijn ex )

Maar t leek mij niet echt een geschikt idee. NZV gaat ook niet uit vanavond, OZV wel en die rijd of met ons mee naar de stad of hij gaat op eigen gelegenheid.En ben lekker met broertje naar de shoarmaboer gegaan waar het waarempel enorm gezellig was , moslims met kerstmutsen op , alle nederlandse kerstliedjes uit hun hoofd kennen.. Toen broertje er naar vroeg , zeiden ze dat ze weken lang hadden geoefend

Erg lollig , grappig was ook dat er in t midden een lange rij bier stond onder de tafel. Bier was nl gratis vandaag. Dus iedereen die bier wilde kon een biertje krijgen , de dames mochten een wijntje uitkiezen die boven op de tafels stonden.

Vond het zon leuk idee van ze , ook dat ze moslim zijn en niks met kerst hebben en de geboorte van jezus.. Heb ze maar mooi ff flink wat fooi gegeven.
Leuk Vleer, in de shoarmatent!!! Ik kan daar altijd helemaal blij van worden, echt super dat ze er zoiets leuks van hebben gemaakt!

En ik ben ook niet zo goed in afwachten, maar heb wel het gevoel dat ik er nu heel rustig over ben. En opzich laat LJ meestal ook wel veel van zich horen, kreeg net nog een smsje of het lekker was onder mijn dekentje op de bank (had ik al gezegd dat ik dat vandaag de hele dag zou gaan doen) en dat het bij zijn familie saai was.

Jammer dat date met NZV niet doorging, hopelijk komt het er snel van! Mhhh en OZV dus vanavond miss ook mee... Is het contact wel weer 'normaal' tussen jullie?

En wat zou de rest toch allemaal aan het doen zijn?
Ik word opgehaald door paar vrienden (tjeetje de plannen wijzigen aldoor hehe) , broertje gaat met zijn kameraad de stad in , we gaan wel samen terug.

Ozv gaat ook met t groepje vrienden van mij mee.. Gaat vast gezellig worden met zn 10en

Kreeg msn berichtje dat een kennis uit t buitenland over is en is ook in de zelfde kroeg straks. Das leuk na elkaar 15jr niet meer gezien te hebben in real life
HM. maar denk je dat LJ echt alleen t om de sex doet ? Dat kan ik mij niet goed voorstellen ..

Kan best zijn dat die jongen echt beetje verward is en dat je t elastiekjesgedoe moet toepassen ..

(ik ben daar absoluut geen ster in , trek t elastiekje meestal te strak en knapt ut hehe)
Nee, ik denk niet dat het alleen om de seks is. Maar weet ondertussen ook dat ik het heel moeilijk vind om iemand te vertrouwen dus houd ik alle mogelijke scenario's in gedachten. En ik ken het elastiekjesgedoe, heb ik bij mijn ex ook moeten toepassen. Weet alleen nog niet of ik heel veel zin in heb om mijn energie in elastiekjes te stoppen . Maar ik zie wel hoe het loopt.

Nu ff in de reclame douchen zodat ik straks als een fris meisje op stap kan. Jij ook veel plezier vanavond vleer!!
Haa allemaal!

Heb duidelijk wat gemist, want NZV? OZV? Moet waarschijnlijk beter bijlezen ...

HM heeft goede actielijst! . Hopelijk wordt 't snel duidelijk voor je hoe het zit, maar kun je ook gewoon beetje genieten dat het NU leuk is!

Sun ook een gekke dag achter de rug dus... ingewikkeld hoor... Doe je zelf zoveel moeite om exen-la dicht te houden, is ie onopgemerkt uit de la gesprongen en staat ie voor je voordeur! Weet je al wat je ermee wilt Sun?

Hier is't gezellig, maar beetje saaaaiii.... Stand scrabble is inmiddels tot mijn grote genoegdoening:

Moeder: 0

Vader: 1

Prinses: 2

Zo lekker slapen en morgen een ouderloos dagje... ( )
Peas on earth!
En euh... Elastiekjesgedoe? Prinses heeft duidelijk iets gemist (of heeft gebrek in ontwikkeling, want kent elastiekjesgedoe niet )

Peas on earth!
HM speelt even dikke van dale voor prinses:

OZV= oud zoen vriendje

NZV= nieuw zoen vriendje

Elastiekjesgedoe: aantrekken en afstoten, als je hem loslaat, komt hij vanzelf terug!

Nu wordt het zuupen, vriendinnetje heeft bedacht dat ze me zat gaat voeren...

LJ heeft trouwens al weer 3 x gesmst vanavond... hoezo rustig aan???

Slaap lekker prinses, en geniet van morgen!!!
Vleer is weer thuis.. kanonne wat een avond.. Onwies gezellig.

Dinnetje die net sinds 5 weken moeder is , ging ook uit , zo gelachen om der , elk uur ging ze naar der moeder bellen om te vragen of t goed ging met dochterlief. Ze was voor de 1ekeer weeruit.. Heel schattig.. En der gepest dat ze elk uur der moeder ging bellen of t wel goed ging .. *sorry*

Broertje heb ik achtergelaten ,was zo dronken heb gezegd dat ie maar alleen thuis moest komen pfff wat denkt ie wel niet , Zus lief heeft al zijn drank betaald en hem geld gegeven voor de taxi en eten .. Die komt straks vast zingend thuis. Broertje en zijn vrienden waren errug gezellig dat wel ...

Vleer heeft nog op podium gestaan met plastic opblaasbaar gitaartje en kreeg kerstmuts van de zanger kado (wie die zanger was moet je me niet vragen i dunnoo) Vleer als enige vrouw op podium en hele kroeg keek naar der(vleer zich stiekum schaamt voor haar activiteit)

NZV was er niet , Ozv was er ook niet maar broer van ozv was er wel en die vroeg wat ik met zijn broertje had uitgespookt . Nouww niksssss hoezo ?

Broer van ozv zou tegen ozv zeggen dat ie meer zijn best moet doen *gnagnagna*

Kennis gezien die ik 15jr niet heb gezien 1e wat ie zei was : nouw jij bent ook niks veranderd .. (stond net op t podium met opblaasgitaar *schaam*)

Mijn wekker gaat over 3,5uur.. Kort nachtje dit keer... NAAR BED ZEI DUIMELOT !!! eerst nog wat eten zei likkepot .. == broodje met kaas ham ui en veeuuuuullllll whiskeysaus

Ut was gezellug... heb mij vermaakt geloof ik ..

p.s sjans met de uitsmijter dit is al de zoveelste keer .. hij vroeg mijn telefoonnr heb gezegd dat ie goed moet zoeken in t telefoonboek
Vleer gaat morgen reageren op de rest..
lieve lieve lieve mensen,

deze dame heeft vanavond de kerst inclusief de mannen overdacht. Tsssjjjjj had vanavond een etentje en borrel met vriendinnen. Errug gezellig!!! Helaas ook net wat te veel wijntjes gehad. En nu erge drang om Ex te smsen. Maar nee, dat doe IK niet. Ik vind dat ik minstens moet wachten tot dit weekend...

Hmmm wat dat betreft klinkt het scrabbleavondje van Prinses verleidelijk. Geen gevaren om Ex te smsen. Haha.

HM: ik vind wel dat LJ een beetje dubbele signalen afgeeft. Aan de ene kant wil hij rustig aan, aan de andere kant wil hij je niet kwijt. Misschien is het alvast een soort waarschuwingssignaal? Dat je je nog geen zorgen hoeft te maken over hoe het nu gaat, maar dat je misschien niet closer dan nu hoeft te worden?

Hmpf ik ga nu maar even flink slapen denk ik... Trusten!!!
Ow en last but not least: de mannen vielen errug tegen vanavond! Heel veel mensen van buiten de stad. Rond de zestien zeventien jaar ofzo! Pffttt! Ik voelde me net zo'n bejaarde!!! Ik ga toch echt voor de mannen rond de dertig hoor!!! Dikke tegenvaller dus!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven