Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
HM is ook weer veilig terug uit de kroeg, was errug gezellig. Mhh en Sun het zou wel kunnen wat jij zegt over LJ, ben echt benieuwd hoe het gaat lopen. Maar hij laat me toch niet erg met rust, 3 smsjes vanavond en " tot snel". HM wacht rustig af...

En nu lekker slapen, *gaaaaaaaap*. Weltrusten iedereen!
Sun de mannen vielen niet tegen in mijn stadje hoor.. Plentieeeee mannuh, heule gezellige mannen ook ,en boven de 25.. Heb ze ff gecheckt voor vriendin aangezien die vaak met jongere mannen staat te zoenen en na t zoenen zich pas afvraagt hoe oud ie nou eigenlijk is..

Vleer heeft hekel aan mannen die dubbele signalen afgeven, helemaal als de man in kwestie zegt heel duidelijk te weten wat ie wil en vervolgens heull iets anders doet... Vleer kan niet omgaan met mannen die gevoel versus verstand niet op 1lijn zitten.

Vleer hoeft niet na 3 weken de zekerheid dat ze met hem gaat trouwen e.d .. Maar Vleer verwacht wel een stukje zekerheid over t feit dat iemand mij leuk vind en motivatie heeft om er meer van te maken dan alleen maar stomweg zoenen op t hoekje bij de snackbar bv.(maar zelfs dat schijnt al teveel gevraagd te zijn bij aantal mannen, zelfs daarmee schijn je ze al te pushen of te claimen terwijl ik dat eigenlijk niet zo zie)

En na een uitgebreide analyse door meerdere vriendinnen (die ook onder invloed waren van alcohol) hebben we alle mannen met twijfels uitgebannen uit ons systeem.

2008 is mijn jaar , daar geloof ik in dus kom maar op met die jaarwisseling

Vleer heeft t gevoel dat de alcohol nog niet uit haar lichaam is verdwenen maar over 3 kwartier op haar werk staat ..

Gelukkig maar tot 11uur werken ..

Vleer er ook net achter komt dat er iemand met haar telefoon paar mensen heeft lopen bellen. Vleer beetje vreemde smsjes in haar telefoon heeft. Vleer dat beetje raar vind want had telefoon afgegeven aan vriendin zodat ze zelf niemand kon bellen met alcohol op.
hihi, nou succes met werken vleer!
Thanks Boompje

Als iemand nog suggesties heeft wat betreft *twijfelende mannen* of mannen die niet weten wat ze willen , mannen die zich in t nauw gedreven voelen zijn ze welkom

Werk ze diegenen die ook moeten werken en anders ben ik gewoon jaloers. Ging ik nog maar naar school , dan had ik nu gewoon vakantie :P
Fijn dat jullie 't allemaal leuk hebben gehad in kroeg, met vriendinnen etc. HM dank voor de vertaling van OZV, NZV, elastiekjesgedoe... Prinses duidelijk NIET thuis in singles-taalgebruik .quote:sunshineforever schreef op 27 december 2007 @ 03:01:

Hmmm wat dat betreft klinkt het scrabbleavondje van Prinses verleidelijk. Geen gevaren om Ex te smsen. Haha.

Whahaha met andere woorden: Prinses heeft geen leven, en daarom ook vooral geen enkel Ex-uit-de-la-risico (prinses overigens sowieso geen ex-uit-de-la-risico, want prinses errrrrug blij dat ex in la is, en dat Ladenkastje met vliegtuig vertrokken is )

Laatste week van 2007 zo zonder ingewikkeld-mannen-gedoe overigens wel errrug fijn, dus ik raad het iedereen aan ouders uit te nodigen voor kerst (en leen bij deze graag eigen ouders voor de rest van deze week uit aan Sun... want 't is wel genoeg geweest...)

Ouders zijn net vertrokken, gaan wel leuke dingen doen in Amsterdam. Naar Andy Warhol-expositie, en nogiets-expositie (waarvoor ik te slaperig was om 't te onthouden). Ouders errrrug wakker vanochtend en daarom ben ik noodgedwongen ook al wakker... grmpfffff.... , maarrrr dat betekent wel lekkere lange dag alleen. Nu even muziekje op, wakker worden, ontbijten, douchen... nu is't pas ECHT vakantie
Peas on earth!
Môgge allemaal,

Zo, ben er ook weer eens! Eerlijk had ik de laatste dagen ook niet erg veel zin om te posten...daarbij was ik ook veel weg.

Leuke kerstdagen gehad, hoewel ik blij ben dat die handel nu toch wel achter de rug is...deze kerst was toch anders dan anders dit jaar. Nu nog even Oud & Nieuw er doorheen drukken, en het normale leven begint weer! Oud & Nieuw is altijd erg gezellig, gezelliger dan Kerst wat mij betreft, en heb er dan ook veel zin in. Vier het dit jaar bij vrienden die in een appartement op 5 hoog wonen...dit betekent dus een mooi uitzicht op vuurwerk!

HM: Las dat LJ wat afstand neemt? Misschien gaat het hem te vlot allemaal...geef hem inderdaad even de ruimte. Verder hoop ik ook dat je wel verliefd gaat worden natuurlijk....de tijd zal het leren. Je volgende postings zeggen ook weer genoeg: Hij blijft dus gewoon contact houden, dat is een goed teken! Gewoon van genieten en kijken hoe het zich ontwikkelt.

Vleer: Zo te horen heb jij ook leuke dagen achter de rug, vooral je verhaal in de shoarmatent was leuk om te lezen....integratie noem ik dat...hahaha!

Sun: Exenlaatje weer los? Hoe voelt het NU? Volgens mij komt het door de dagen hoor....kerst enzo....exenlaatjes gaan dan gauw weer open omdat persoon in kwestie niet graag alleen is....wat is er dan makkelijker om even je ex te contacten?? Ehmmm, dat z'n telefoon uitviel kon natuurlijk goede smoes zijn he? Zo had jij dan geen kans te reageren, en voor hem een mooie gelegenheid daar gebruik van te maken om zo opeens op de stoep te staan.

LM: Met mij het het goed hoor, jou ook? Leuke kerst gehad met een vriend en bij je ouders zo te lezen. Logisch trouwens dat FBM nog weleens door je hoofd dwarrelt.... Vanavond dus date met RP-man met kind, jammer dat je nu al weet dat het ws. niks is. Borrel kan geen kwaad natuurlijk...altijd leuk!

Last, but not least...Prinses: Fijn dagje alleen, zonder je ouders! Kan me goed voorstellen dat het nu wel mooi is geweest Spreek je vandaag zeker...

Zo, tijd voor koffie! Tot later maar weer!
vleer is weer thuis en heeft ochtendje werken weer overleeft..

Werkte dit keer met collega die tijdje met zwangerschaps verlof is geweest en voor haar verlof heb ik haar 1x ff snel gezien. Vond wel dat ze zo bekend voorkwam. Vandaag kwamen we er achter waarvan.. Blijken 9jaar geleden samengewerkt te hebben in een verpleeghuis op dezelfde afdeling. Geinig

Zooo ff andere kleren aantrekken , bak koffie sigaretje en dan es ff kijken of er nog wat op een ander topic is geschreven. (ik schrijf sinds 2 dagen mee op t ADD/ADHD topic) wilde er nooit aan om daar te schrijven. Vond dat ik niet *te koop* moest lopen met mijn adhd, maar merk toch dat ik heel veel herken in de stukken die ze daar schrijven. Interessant om t te lezen voor mij in iedergeval. Bovendien heb ik zelf een afspraak met mijn oude arts over evt herstarten van medicatie ervoor.

Ben dus beetje aan het orienteren welke medicatie er nog meer is dan alleen Ritalin(waar ik niet goed op reageer)
Heej Vleer, even snel want ben met andere dingen bezig, maar zoek eens info over concerta. Schijnt goed effect te hebben en voordelen:

1. komt ook minder precies qua tijdstip van innemen, omdat ritalin natuurlijk heel precies komt. (langzame afgifte van werkzame stof).

2. minder rebound-effect (dus minder druk/ongeconcentreerd bij uitwerken)
Peas on earth!
Prinses.. jeps Concerta ken ik , mijn neefje is van de Ritalin naar de Concerta overgestapf vorig jaar. Die reageert daar ook beter op , ander neefje heeft nog gewoon Ritalin en daar gaat t ook goed mee. Per persoon wel verschillend , vroeger was er alleen maar Ritalin dus dat kreeg ik gewoon voorgeschoteld. Maar deze Concerta wordt door vele ziekenfondsen nog niet vergoed..

Heb wel ff voor de *grap* even zo'n online test gedaan.. Nouww das nie mis wat daar uit komt .. tjeetje schrok er wel een beetje van, scoor op eigenlijk alles heel hoog , behalve t suicidale daar heb ik dan geen last van (gelukkig)

Vooral t hyperfocussen is zeer herkenbaar, en ik probeer dingen al beetje te verdelen, maar ja dat werkt uiteindelijk ook niet echt. Eigenlijk is alles heel herkenbaar op de sites die over Adhd/Add gaan.
quote:Xander68 schreef op 27 december 2007 @ 11:05:

Sun: Exenlaatje weer los? Hoe voelt het NU? Volgens mij komt het door de dagen hoor....kerst enzo....exenlaatjes gaan dan gauw weer open omdat persoon in kwestie niet graag alleen is....wat is er dan makkelijker om even je ex te contacten?? Ehmmm, dat z'n telefoon uitviel kon natuurlijk goede smoes zijn he? Zo had jij dan geen kans te reageren, en voor hem een mooie gelegenheid daar gebruik van te maken om zo opeens op de stoep te staan.

't Voelt nog steeds goed. En je hebt gelijk, Ex contacten met kerst is lekker makkelijk. Vandaar dat ik ook erg argwanend was. Ik zoek er dan ook nog steeds niets achter en zie het als een leuke nacht. Voor hem was het leuk, maar voor mij natuurlijk ook. Ik kon die aandacht natuurlijk ook wel gebruiken. Ik heb trouwens nog wel een lief smsje van hem gehad de dag erna. Maar verder laat ik het gewoon voor wat het is. Ik zie het als een zwak moment van ons en that's it. Mocht er nog wel iets achterweg komen, dan zien we wel.

Trouwens, dat telefoonverhaal, dat geloofde ik ook niet hoor! Ik reageerde precies hetzelfde als jij doet Xan, maar ik heb het gecheckt en zijn telefoon was niet meer aan de praat te krijgen.

Prinses, lekker rustig zeg, dagje alleen. Je ouders zijn welkom hoor! haha. Alhoewel ik denk dat mijn Exenla voorlopig wel gesloten blijft. Tenminste, dat is meestal zo na zo'n actie van afgelopen zondag.

Wat zijn jullie plannen voor oud&nieuw?
quote:Vleermuis28 schreef op 27 december 2007 @ 12:32:

Prinses.. jeps Concerta ken ik , mijn neefje is van de Ritalin naar de Concerta overgestapf vorig jaar. Die reageert daar ook beter op , ander neefje heeft nog gewoon Ritalin en daar gaat t ook goed mee. Per persoon wel verschillend , vroeger was er alleen maar Ritalin dus dat kreeg ik gewoon voorgeschoteld. Maar deze Concerta wordt door vele ziekenfondsen nog niet vergoed..

Heb wel ff voor de *grap* even zo'n online test gedaan.. Nouww das nie mis wat daar uit komt .. tjeetje schrok er wel een beetje van, scoor op eigenlijk alles heel hoog , behalve t suicidale daar heb ik dan geen last van (gelukkig)

Vooral t hyperfocussen is zeer herkenbaar, en ik probeer dingen al beetje te verdelen, maar ja dat werkt uiteindelijk ook niet echt. Eigenlijk is alles heel herkenbaar op de sites die over Adhd/Add gaan.

Vleer, heel herkenbaar! Ik heb ook wel eens een testje ingevuld over ADD en scoor heul hoog. Op school ook wel eens, voor de ervaring, allemaal een ADHD test ingevuld en ook daarop scoorde ik het hoogst van de hele klas. Een paar jaar geleden wel eens gedacht om me te laten onderzoeken, maar omdat ik nu mijn leven wel op de rails heb besloten om dat nu nog niet te doen. Op mijn werk kan ik er heel goed mee omgaan (allerlei hulpmiddelen aangeleerd) en in mijn prive heb ik het leren accepteren dat ik zo ben. Maar goed, ik weet niet eens of ik het heb en als ik het heb zal ik wel niet zo'n heftige vorm hebben.

Sun; ik weet nog niet precies wat ik ga doe met oud en nieuw. Of met dinnetje mee in haar stad, of met andere dinnetje naar iets in mijn eigen stad, waar LJ ook is. LJ moet dan echter ook even een kaartje voor mij halen en ik heb tegen hem gezegd dat hij er nav ons gesprek maar even over na moest denken of hij dat wel wil. Probleem is namelijk dat dinnetje dan tot 01.00 ergens anders is en ik het voor 12 uur ook met LJ en zijn vrienden moet vieren. En miss komt dat weer iets te dichtbij voor hem. Dus ik wacht nog even af. Vind het wel moeilijk om daar zelf niet op de terug te komen, want ik heb toch wel voorkeur om het in mijn eigen stad te vieren... En kan er niet zo goed tegen dat ik daarin ' afhankelijk' ben van hem, dus eens kijken of ik daar nog iets op kan verzinnen!
HM: ik scoor ook heel hoog , volgens mijn moeder scoorde ik 20 jaar geleden ook erg hoog. Vandaar ook de start met Ritalin.

Heb voor eind januari afspraak met arts, voor nieuwe testen. Ben benieuwd.
Etentje met MrDate gaat niet door ..

wel uitnodiging om morgen bij NZV bakkie koffie te drinken , maar ik twijfel
Waarom twijfel je Vleer of je morgen afspreekt met NZV? En waarom gaat je etentje niet door? Omdat jullie verwachtingen te verschillend zijn?

En mijn ouders zeggen ook dat ik als klein kind heel afstandelijk was, rebels, brutaal, druk, moeilijk, niet willen knuffelen, altijd mijn eigen plan trekken... Ben heel benieuwd hoe die testen verlopen, miss kan ik nog wat van je opsteken!

LJ is echt vreemd... Hij vindt dus dat we elkaar teveel zien, dat het te snel gaat, maar belde vanavond wel om te vragen wat ik ging doen en of ik bij hem kwam slapen... Ik heb gezegd dat ik niet naar hem kom, wil na 3 nachten elders wel weer even in mijn eigen bed slapen, maar dat hij bij mij wel welkom is. Omdat hij ook plannen had hebben we nu afgesproken dat we nog wel zien wat we doen. Pfff maar dit is niet meer te analyseren; hij zegt het één en doet het ander. Op dit moment vind ik het allemaal wel best, ik kijk het wel even aan en wacht gewoon af.
Vleer, waarom gaat je etentje niet door? Wat is er gebeurd?

HM: niet te veel analyseren over LJ! Je kunt niet in iemand anders zn hoofd kijken (helaas)! Laat het allemaal maar gewoon gebeuren en als het je niet bevalt, dan kun je hem gaan vragen waarom hij zoveel toenadering zoekt en close probeert te zijn terwijl hij eerst aangegeven heeft het rustig aan te doen? Je kunt hem toch zeggen dat je het niet goed begrijpt en niet goed weet wat je ermee moet? 't Is wel verwarrend zeg!
Oja en wat ook vreemd is, omdat ik dus niet 'afhankelijk' van LJ wilde zijn op oudjaarsavond net even geregeld dat ik ook met dinnetje mee kan va 10 uur (heel stoer, dat is in dezelfde kroeg als 's nachts, maar besloten feestje...). Hij had ook niet echt gereageerd toen ik zei dat hij maar even moest nadenken of hij ook voor mij een kaartje wilde halen voor oudjaar. (Dinnetje en LJ gaan 's nachts naar dezelfde tent). Dus ik dat laten weten aan LJ, dat ik mijn eigen plan getrokken had, was ie een beetje teleurgesteld omdat hij wilde dat ik met hem mee zou gaan... Hoe dubbel kan je zijn!

Maar ik vind het eigenlijk wel grappig, ben er heel nuchter onder en zie wel wat er allemaal gebeurd!
Hey Sun, wat ga jij doen met oudjaar??? En heb je Ex nog gesproken?
Hallo allemaal!

Vleer, heb je zoveel last van je ADHD dat je er medicatie voor wilt nemen? Ik heb dat namelijk niet kunnen opmaken uit je verhaal.

Maar een leuke avond gehad dus. Wel fijn dat je tot 11 uur hoefde te werken, kon je daarna je bedje in.

HM, lastig lastig met LJ, hij zal wel bang zijn ineens zn vertrouwde leventje op te geven, maar merkt dat hij jou wel graag wil zien. Misschien moet hij een beetje tijd hebben om aan het idee te wennen.

Prinses, klinkt heerlijk ouderwetsch gezellig met je paps en mams. Lekker dagje gehad?

Xan, de kerst dus overleefd?

Ik heb me vannacht helemaal uitgeleefd op de dansvloer, was errug laat thuis en ik heb tot half 5 geslapen, heb de hele dag dus gemist, haha! Maarrrrr.. dat ik zo lekker bleef slapen lag ook aan het warme lijf wat er naast me lag...*grijns*.

Na een wat rustige periode op mannengebied komen ze ineens weer met bosjes uit de lucht vallen! Ik heb heerlijk vakantie en ik geniet daar dus volop van!!!

Zometeen lekker snack eten wat een vriendinnetje komt langsbrengen.

Vrijdag komt de film Love Actually op tv, heerlijk zoetsappig met humor!
Oe Pop, wat leuk!! Een lekkere man in je bed... Vertel vertel!!!
Pop vertel vertel!!!!
tell me more tell me more was it love at first sight..
Ik heb niks meer van Ex gehoord. Hij is ook degene die als laatste had gesmst, dus het met een groep vrienden uitzitten. Daarna misschien nog even de stad in, maar ik weet niet zeker of ik daar nog zin in heb. Misschien dit jaar maar eventjes vroeg bed in. Heb nl geen zin om kaarten te kopen voor iets en de volgende dag helemaal brak te zijn... Maar uitzitten met die mensen wordt vast leuk, want het zijn leuke mensen, dus heb er wel zin in.

Maareh Pop, wanneer komt jouw verhaal???
Vleer heeft te veel geanalyseerd , te veel vragen gesteld (doordat mrdate ook zo vaag en tegenstrijdig deed en ik er verward door raakte en wantrouwig was door de 1e keer dat we hadden gedate)

Heb t alleen te veel gedaan , maar goed verstandig is om gewoon ff niet af te spreken..

Ga gewoon bakkie doen bij NZV en daarna met dinnetje op stap
HM : tja ik kan je geen tips geven , als t zo warrig en vaag gaat bij mij dan raak ik onwijs verward en ga ik juist veel vragen stellen aan diegene.. Wat uiteindelijk weer niet goed uitpakt..
quote:pop1980 schreef op 27 december 2007 @ 18:48:

Hallo allemaal!

Vleer, heb je zoveel last van je ADHD dat je er medicatie voor wilt nemen? Ik heb dat namelijk niet kunnen opmaken uit je verhaal.

Maar een leuke avond gehad dus. Wel fijn dat je tot 11 uur hoefde te werken, kon je daarna je bedje in.

!Als ik er rustiger door wordt en vooral dat hyperfocussen een beetje gedempt krijg .. wil ik GRAAG weer met medicijnen beginnen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven