Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
nou, als je het over de duvel hebt...........krijg sms, wel lief maar beetje afstandelijk (pff wat een geanalyseer.....) vrijdag gaat niet door want nog steeds griep, wel met een x maar tis toch een andersdananders smsje, pffff rot-onderbuikgevoel....
Jakkie, een rot-onderbuik gevoel... Bij mij nooit een goed teken. Maar misschien moet je gewoon nog even afwachten, zit hij idd niet zo lekker in zijn vel of wist hij niet hoe hij het moest brengen...

Pff ik ben ook alles aan het analyseren.... Over LJ en mij. Ik merk aan mezelf dat ik het niet heel lang meer ga trekken voordat ik over 'ons' ga praten, maar weet echt niet hoe ik dat moet brengen. Ik snap zelf niet eens wat ik wil. Ik ben denk ik echt verliefd op hem, maar hoef niet perse het etiket relatie, maar wil wel iets... Maar wat dan? En hoe ga ik dat uitleggen zonder dat het heel beladen/ claimend/ bot/ aanhankelijk/ enz overkomt...
Hey mensen,

Ik ben weer terug in mijn huisje. Heb oud&nieuw met vriendinnen gevierd. Erg leuk. Helaas geen vuurwerk gezien door de mist. Een vriend van mij stak vuurwerk af. Het grondvuurwerk konden we zien, maar de vuurpijlen zagen we verdwijnen in de mist en niet uiteenvallen. Jammer. Alhoewel de fietstocht naar de kroeg hilarisch was. Ben verdwaald in de stad en op de kruisingen was het echt gillen en schreeuwen naar andere fietsers om te voorkomen dat je tegen elkaar aan botste. Een hele belevenis.

Nu nog twee dagen bij mijn ouders geweest. Heel erg gezellig.

Prinses, wat had jij een mooie kerstboom zeg! Mag je poes hem nu ruineren? Of komt de gemeente hem door de versnipperaar halen?

Vleer, voorzichtig bij de bejaarden! En wat fijn dat je een laptop hebt. Alhoewel... Die dingen zijn ontzettend gevoelig en mijn ervaring is dat je moet zorgen voor een goede garantie/service-overeenkomst. Als er namelijk iets kapotgaat, dan heb je vervolgens heel veel ellende. Een laptop moet nl bij de fabrikant worden gerepareerd (kan niet bij de winkel op de hoek), en reparatie is erg duur. Heb het zelf meerdere keren ervaren. Gelukkig heb ik het altijd uit garantie gekregen, maar als je het zelf moet betalen is het bijna voordeliger om een nieuwe laptop te kopen. Maar als het goed werkt, is het ideaal! En je hebt lekker veel ruimte op je bureau.

Miranda, wat rot dat je RP-man zo vaag doet! Bij mij beginnen de alarmbellen te rinkelen! Dat hij nu al weet dat hij vrijdag te ziek is... Hmmmm.... 't Is nog maar woensdag... (alhoewel het middernacht is haha) En dat hij al van tevoren weet dat het waarschijnlijk niks wordt door het rook-issue vind ik wel een erg voorbarige conclusie als je elkaar nog nooit hebt gezien... Maar ik hoop dat het loos alarm is (mijn alarmbellen bedoel ik) en dat het allemaal te maken heeft met zijn griepje.

HM: Misschien moet je toch iets erover zeggen tegen LJ. Want als het je niet lekker zit, dan is dat wel erg vervelend! Misschien kun je hem voorzichtig vragen hoe hij het nu vindt gaan tussen jullie sinds het gesprek waarin hij aangaf dat hij "meer afstand" wilde. En op die manier een gesprek beginnen waarin je wel kunt aangeven dat je toch wel serieuze gevoelens voor hem hebt. Dat je hem niet wilt claimen of zo maar dat je je afvraagt hoe hij er in staat. Iets op die manier. Waarschijnlijk loopt het gesprek wel als je er over begint. Maar als je ermee zit moet je het wel doen!

Ik heb Ex nog een smsje gestuurd rond middernacht. Heel algemeen smsje dat ik hem een gelukkig nieuwjaar wens. Hij smste mij terug dat hij mij ook een gelukkig nieuwjaar wenst en "spreek je snel, x". Tsja.. Wat dat nou weer zegt.... 't Is ook niet dat hij echt initiatief neemt of zo. Pfff ik weet het nog niet zo met mijn Ex Terug Win Plan...
Zoo wat een nacht..t was gewoon errug rustig ...hehe

Maar wel gezellig met zn 3en gewerkt..

Miranda : lijkt mij lastig die Rpdate van je.Laat hem maar ff in zijn sop gaar koken.. Zijn gemis dat ie morgen niet wil afspreken met je...

Sun : ex spreekt je gewoon snel.. niet meer en niet minder. Niet gaan analyseren dat doe ik wel voor je ;)

Geloof datik mijn bed maar eens ga opzoeken..

Oh euvel met raar toetsenbord is verholpen lag idd aan mijn touchpad die is heel erg gevoelig.. Moet m ff wat minder gevoelig afstellen , maar nog niet gevonden waar dat moet op deze laptop.. Ff wennen hoor dat Vista..

Heb nu touchpad uitgeschakeld en doe t met een muis das ook wel net zo handig eigenlijk
Ik denk dat ik me hier ook maar eens moet gaan melden
Goedemorgen allemaal!

Wat een verhalen van jullie zeg! Merk dat het niet zo'n lekker begin is voor jullie in 2008. (qua relaties, dates etc.) Een hoop twijfels, zo te lezen.

HM: Ik denk dat je eerst voor jezelf eerst alles op een rijtje moet gaan zetten....Wat wil jij nu precies, en wat wil LJ?? Wel vind ik dat je aan LJ moet vertellen dat je verliefd bent....eerlijkheid duurt het langst hoor! Als hij écht om je geeft, gaat ie er ook voor, lijkt me! En wat is nu een relatie precies? Als ik je verhalen zo lees, hebben jullie duidelijk een relatie (in mijn ogen dan he?). Zo vrijblijvend is het allemaal niet meer...

LM: Loop je niet een beetje te hard van stapel? Je wilt het rustig aan doen zeg je....maar daar merk ik weinig van. Veel afspreken met RP-man én dat ie blijft slapen. Ook hier bespeur ik weer twijfel bij je...gas terug hoor.....relaxxxx!

Miran: Tja, weet even niet hoe of wat. Gewoon een keer met hem afspreken hoor, lijkt me het beste. Maar dat er nu al twijfel zit, gesprekken op MSN de verkeerde kant opgaan, het probleem over roken...hmmm.. Nou ja, we praten wel een keer bij op MSN, ok?

Sun: Gooi het ex-terugwinplan even de ijskast in, en laat HEM het initiatief nemen. Merk dat hij er geen haast mee maakt om je terug te willen, anders had hij wel anders gereageerd op je SMS en méér initiatief genomen. Dus....relax, en bedenk voor jezelf wat je nu ECHT wil met ex. Bedenk altijd maar dat hij het toen niet voor niks heeft uitgemaakt met je....

Vleer: Laptopje in orde nu?

Nog iemand vergeten?

En nu nog even over mij: Alles gaat goed, en maak me geen zorgen over PK...alles verloopt volgens plan Easy aan....

Denise: Hoi! Welkom hier! Misschien leuk als je het lijstje even invult?
Thanx Xander. Sun, Halvemaan en Daantjuh kennen mij waarschijnlijk nog wel van het liefdesverdriettopic, maar omdat dat toch maar eens voorbij moet zijn kom ik hier eens een kijkje nemen.

Ik ben 26 jaar en mijn ex is 1 juli vertrokken uit de flat waar we samen woonden. Ik ben bijna 5 jaar met hem samengeweest en dit was tevens mijn langste relatie. Ik heb me een tijd geleden wel aangemeld op RP maar ik ben daar nog niet heel actief op geweest, dus nee, ik ben nog niet aan het daten.

Heb geen kinderwens en qua sterrenbeeld ben ik een stier
Hey Denise! Leuk dat jij hier ook bent!!

Xan en Sun, bedankt voor jullie advies... En idd Xan, zoals we met elkaar omgaan lijkt het idd wel een relatie. Alleen dat woord, hoe stom ook, boezemt me toch wel wat angst in. Als iemand me vraagt of LJ mijn vriend is zeg ik nog standaard 'nee' en mee naar zijn ouders of hij mee naar mij thuis hoeft van mij ook nog niet zo. Ik ga denk ik wel aangeven dat ik hem heel erg leuk vind; dat dit niet betekent dat er iets hoeft te veranderen, maar dat ik wel graag wil weten hoe hij er in staat. Nu nog een geschikt moment vinden om het er over te hebben...

Eerst maar eens heel burgelijk naar de mediamarkt en de meubelboulevard

Fijne dag iedereen!
Waar ben je nou bang voor HM?...kan ik even niet plaatsen.... Het is toch heerlijk om een relatie te hebben, en dat is toch wat iedereen uiteindelijk wil? Waarom durf je het niet als een relatie te bestempelen?

Ha!, lekker burgerlijk naar Mediamarkt/meubelboulevard...ga je wat leuks kopen?
quote:Xander68 schreef op 03 januari 2008 @ 09:44:

Nog iemand vergeten?

Tssskkkk Prinses wordt gewoon stelselmatig vergeten door Xan tegenwoordig , snifff....

Hier alles wel okee, kom net aan op kantoor en iedereen zit hier met sjaals om, tis echt kkkoud hier, niet normaal. Heb nu ook maar sjaal omgedaan en heb zin om jas&wanten aan te trekken

Welkom Denise! Hoi
Peas on earth!
Hahaha, klinkt bekend Prinses, hier is het altijd net een ijskast Heb hier maar een oud vest hangen wat ik aan kan doen. En idd, om te voorkomen dat mijn vingers eraf vriezen heb ik ook soms sterk de neiging om lekker mijn handschoenen aan te trekken. Maar ja, het werkt zo onhandig
quote:Denise657 schreef op 03 januari 2008 @ 10:09:

Thanx Xander. Sun, Halvemaan en Daantjuh kennen mij waarschijnlijk nog wel van het liefdesverdriettopic, maar omdat dat toch maar eens voorbij moet zijn kom ik hier eens een kijkje nemen.

Ik ben 26 jaar en mijn ex is 1 juli vertrokken uit de flat waar we samen woonden. Ik ben bijna 5 jaar met hem samengeweest en dit was tevens mijn langste relatie. Ik heb me een tijd geleden wel aangemeld op RP maar ik ben daar nog niet heel actief op geweest, dus nee, ik ben nog niet aan het daten.

Heb geen kinderwens en qua sterrenbeeld ben ik een stier

Ahh, je bent dus al bekend hier... Alweer toe aan

daten? Of vind je het allemaal wel even best zo?

Nou ja, in elk geval...veel plezier hier....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 januari 2008 @ 11:19:

Tssskkkk Prinses wordt gewoon stelselmatig vergeten door Xan tegenwoordig , snifff....

Ach kindje toch.....sorry hoor! Kusje erop, en over he?
quote:Xander68 schreef op 03 januari 2008 @ 11:36:

Ach kindje toch.....sorry hoor! Kusje erop, en over he? Ik vond jou in 2007 een stuk leuker...
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 januari 2008 @ 11:39:

[...]

Ik vond jou in 2007 een stuk leuker... Wahahaha!
goedemorgen allemaal ...

laptoppie doet t goeehooeeddd joh, echt vet lekker

Net wakker dusse ff rustig lezen en bak koffie drinken....

Welkom Denise !!

Xander hoe zet je die tekst onder je berichten in t klein onder dat stippellijntje Ik wil dat nl ook
quote:Vleermuis28 schreef op 03 januari 2008 @ 15:43:

Xander hoe zet je die tekst onder je berichten in t klein onder dat stippellijntje Ik wil dat nl ookAl aan je uitgelegd....
thanks ff checken
Check! Goed gedaan Vleer!
Denise, welkom hier! Tuuuuurlijk ken ik je nog van dat andere topic! Leuk dat je ook die stap hebt gemaakt! We moeten weer verder! Alhoewel mijn Ex zo nu en dan weer opduikt. Maar ik zal er nu geen traan meer om laten hoor.

Xan, je hebt gelijk, Ex Terug Win Plan gaat ik de ijskast. Ik had dat ook al bedacht. Hij moet maar meerdere moves maken, wil ik dat weer uit de ijskast gaan halen. En als ie dat niet doet, dan gaat mijn plan naar t crematorium. Dan ben ik er klaar mee hoor!

Verder alles goed hiero? Miran, nog iets gehoord? HM, al gepraat met LJ?
Ik heb een bed gekocht!!! En beter nog, ze komen het vanavond al brengen!

Sun; ik heb nog niet gepraat met LJ, stel dat denk ik uit tot na zaterdag, want dan vier ik mijn verjaardagsfeestje

Ik wilde vandaag ook een nieuwe tv kopen (oude is kapoet en pa wil de zijne terug ), maar ze verkopen alleen flatscreens en ik kan echt geen 1000 euro aan een tv uitgeven hoor! Dus kwam LJ met het geweldige plan dat hij dan een nieuwe tv wil kopen (hij is wat dat betreft echt een vent; wil op dat gebied het nieuwste enzo...) en dat hij zijn tv dan voor mijn verjaardag aan mij geeft. Een heel goed plan, alleen jammer dat ik dan al weet wat ik krijg en het is niet echt romantisch... Maar goed ik vind het wel heel lief!

Tja en Xan... waar ik bang voor ben. Moeilijk te omschrijven. Enerzijds wil ik idd een relatie, waar ik me helemaal fijn in kan voelen, mezelf kan zijn, een maatje. Maar voordat je dat hebt moet je door de fase dat je jezelf kwetsbaar op moet stellen, open over jezelf moet zijn, elkaar moet leren kennen, ruzie gaat maken, enz. En dat vind ik allemaal doodeng! Sommige dingen vertel ik bvb liever niet (zoals dat ik naar de psych ga voor mijn eetprobleem), maar dat moet dan wel op een gegeven moment gebeuren.

Verder heeft LJ volgens mij nogal last van 'bindingsangst'. Nou ben ik daar nogal ervaren in; ik zoek jongens daarop uit volgens mij, veel van mijn exen durfden zich bij mij pas voor de 1e keer te binden, maar recente ex ging er na 2 jaar toch vandoor toen het allemaal te 'vast' werd. En dus ben ik bang dat ik daar nou allemaal energie in ga stoppen en hij er toch vandoor gaat en ik dan keihard op mijn bek ga...

Bijkomend 'probleem' is ook nog dat LJ niet weet of hij kinderen wil. En ik wil die wel en ik ga echt niet jaren investeren in een relatie om daarom op een gegeven uit elkaar te gaan. Ik heb ook geen idee hoe ik daar mee om moet gaan...

Sun, goed dat je het plan in de ijskast hebt gedumpd! Je klinkt echt hartstikke sterk: respect!
Navond...

Thanks Xan, HM, Vleer en Sun....voor het meedenken...

Ik heb me nog niet zo lang geleden ook zo druk gemaakt toen hij zich ff een paar dagen "terugtrok", maakte me toen ook zorgen voor niets......dus hoop dat dit ook loos alarm is....ook al was hij nu wel vrij stellig in het feit dat het roken wel een issue zou gaan worden......ondanks dat wilde hij wel afspreken en zat ie mij grotendeels wel te dollen ermee....zo zei hij eergisteren....

Ik geloof wel dat het geen smoes is dat hij gisteren heeft afgezegd voor morgen, want hij heeft het behoorlijk te pakken met die griep (koorts is niet niks, blaffende hoest en zo).

Over het "afstandelijke" smsje....ik hoop dat HM gelijk heeft en dat hij gewoon ff niet wist hoe hij het moest (af)zeggen en dat hij er zelf wellicht ook van baalt dat onze date voor de 4e keer niet doorgaat.....(we staan nu wel quitte qua afzeggen haha...) maarja, leuk is anders.

Ben nu thuis en hij is niet online op msn....denk dat hij in z'n bed ligt, want hij is ook niet online op RP en dat istie normaal altijd....:-) dus denk niet dat hij me geblockt heeft....pfff. Ben dus wel wat minder hyper erover dan gisteren, maar ja....weet het ff niet...
Ik doe in ieder geval hetzelfde als de vorige keer............ff niks......en hoop maar dat ie zich gauw weer meldt en anders opnieuw rondkijken op RP...maarja, wel zonde van een maand lang zo'n leuk en intensief contact!

Laat ik maar ff niet van het ergste uitgaan...

Sorry dat ik ff niet op de rest reageer, voel me moe en !@#$%^&*()
knufff voor jou Miran
He Miran, wat vervelend voor je! De griep heerst idd, dus hij zal het wel zwaar te pakken hebben. Jammer dat het dan zo moeizaam verloopt nu.

HM, je aanpak klinkt goed! Leuke deal met LJ over die tv! Gezellig zeg, verjaardagsfeestje zaterdag! Vooral nu je het kunt vieren met zo'n leuk vriendje. En dat je het cadeau dan al weet, tsja.. Je hebt LJ en dat is natuurlijk al een cadeau toch? Mijn vorige verjaardag was vlak nadat Ex het uitgemaakt had. Heb het toen niet gevierd.

Heb net te horen gekregen dat mijn beste vriendin gaat verhuizen naar de andere kant van het land. Ze heeft een nieuwe baan en moet daarvoor verhuizen. Ik baal nu als een stekker. Haar raak ik hier nu kwijt. Over twee maanden moet ze al beginnen, dus het zal vrij snel gaan. Fijn dat haar carrière zo goed gaat, maar ik baal echt. Zij is echt mijn maatje en nu houd ik niemand meer over... Ex weg, beste vriendin weg Heb geloof ik even een dipmomentje. Al ben ik wel blij voor die vriendin. Ik gun het haar ook echt. Maar even vijf minuten langsgaan is niet meer te doen. Ik moet er nu echt een dag voor uittrekken. Bah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven