Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Achter de salamiworst schuilt een verhaal Achter de fles Merlot niet....

Xan en Prinses hebben samen aan de witte wijn+salami, knoflookolijfjes, toastjes met brie én filet american gezeten

Ook was Prinses toe aan een nieuwe muis....voor nadere info kunt u zich wenden tot Prinses.
quote:Puck9 schreef op 14 januari 2008 @ 19:26:

* slikt opmerking in *

Salami, zekerrrr origineel, en vrolijkmakend, maar alstie mijn PK was geweest dan had ie het bij deze al verprutst (Puck=vegetarische)Kijk!....als ik dat had geweten was ik natuurlijk NIET met een salamiworst aan komen zetten he?
quote:Halvemaan schreef op 14 januari 2008 @ 18:57:

HM lust én geen wijn én geen salami. Mag het ook: liefde = samen wakker worden met croissantjes en cola zijn???Samen wakker worden met croissantjes: OK! Maar níet met cola HM! Koppie thee/koffie is beter....
Er schuilt een onverholen romanticus in Xan.... naast die fles Merlot kreeg Prinses namelijk een echte salami EN een staartloze muis

(prinses kan, los van het verhaal achter de salami, meedelen dat er mogelijk een subtiele wraakpoging achter schuil ging... prinses had namelijk vorig weekend ook kadootje meegenomen ).

Staartloze muis is trouwens errrug gaaf... vanaf de eettafel werkt ie namelijk gewoon OOK! (niet dat ik dan kan zien wat ik doe)
Peas on earth!
dat vond ik ook al

ik zou gaan voor een heerlijk kopje thee.

ga nu ook maar even zetten.
HM ontbijt met COLA...?

Ik hou het bij Earl-grey-thee
Peas on earth!
Oooo wat romantisch allemaal!

Ik ga nu op RP zoeken op alle kenmerken die ik het liefst in een meneer zie, tot aan oogkleur (wat een onzin) en sterrenbeeld aan toe, no holding back, en dan zal hij er vanzelf uitrollen, mijn toekomstige PK! Ik sweer het jullie.
nee geen earl grey thee :S kruidenthee! :P
quote:Puck9 schreef op 14 januari 2008 @ 19:41:

Oooo wat romantisch allemaal!

Ik ga nu op RP zoeken op alle kenmerken die ik het liefst in een meneer zie, tot aan oogkleur (wat een onzin) en sterrenbeeld aan toe, no holding back, en dan zal hij er vanzelf uitrollen, mijn toekomstige PK! Ik sweer het jullie.Simpel: een vegetarische Xan
Prinses, geweldig....je onderschrift!!!!! Whahaha!
Heeft ergens geld gevonden .. mogelijkheid voor huisje blijft en erg leuk huisje ook

Ook paps is er errug content mee .. morgen werkgeversverklaring in laten vullen door baas ...
Daantjuh gaat vrijdag eindelijk weer eens borrelen.

net jongen gesproken wie mailtje had gestuurd van feest bij oude sportverenerging! heb er nu al zin in..

komt miss dan wel een ex tegen. die speelt daar nog steeds. en bij hem was het echt zo liefde maakt blind. en nu kan ik weer heel erg goed zien :P kwam ik laatst achter op een verjaardag. en iedereen zag het al. maar ik vond hem geweldig :P
quote:Xander68 schreef op 14 januari 2008 @ 19:47:

Prinses, geweldig....je onderschrift!!!!! Whahaha!
Peas on earth!
quote:Daantjuh86 schreef op 14 januari 2008 @ 19:44:

nee geen earl grey thee :S kruidenthee! :P's Ochtends altijd earl grey, daarna drink ik iedere thee met uitzondering van rooibosthee
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 14 januari 2008 @ 19:47:

Heeft ergens geld gevonden .. mogelijkheid voor huisje blijft en erg leuk huisje ook

Ook paps is er errug content mee .. morgen werkgeversverklaring in laten vullen door baas ...

In een ouwe sok Vleer?

Ben benieuwd of één en ander door kan gaan voor je!

En natuurlijk vergeten wij de uitnodiging niet voor de house-warming :-)
quote:Xander68 schreef op 14 januari 2008 @ 19:47:

Prinses, geweldig....je onderschrift!!!!! Whahaha! Ik geef trouwens eerlijk toe dat ik plagiaat heb gepleegd, want heb deze zin dus niet zelf bedacht
Peas on earth!
Alle rechten voorbehouden - © 2008 Xan
Die staartloze muis werkt zelfs in de badkamer

(prinses heeft als hobby: Zinloze Experimenten )
Peas on earth!
ja Xan dat moet je nu iedere keer gaan neerzetten als prinses wat heeft geschreven!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 januari 2008 @ 19:52:

[...]

's Ochtends altijd earl grey, daarna drink ik iedere thee met uitzondering van rooibosthee earl grey thee is de enige die ik niet naar binnen krijg :P en gewone ben ik ook niet al te dol op. maar gaat net.
quote:Daantjuh86 schreef op 14 januari 2008 @ 19:55:

ja Xan dat moet je nu iedere keer gaan neerzetten als prinses wat heeft geschreven!Prinses heeft ook wel eens eigen originele teksten in dit topic hoor
Peas on earth!
quote:Daantjuh86 schreef op 14 januari 2008 @ 19:55:

ja Xan dat moet je nu iedere keer gaan neerzetten als prinses wat heeft geschreven!

Ben er ook bang voor Daan!

Prinses, staartloze muis heeft bereik van 30 meter...
Weet ik eindelijk ook wat liefde is! Ik zal het in mijn RP-profiel zetten.

En Xander, tsssk tsssk!

Earl grey met melk is wel lekker, en Vleer gaaf van het geld! Geld is fijn!

Zo, er zijn vier PK's uitgerold op RP. Eentje valt sowieso al af vanwege foto, ik ben niet zo van de mannen met borsthaar waar breed geschakelde kettinkjes in hangen. Eentje heeft geen foto en klinkt erg hip, wellicht te hip voor moi. En dan zijn er nog twee eerlijke, oprechte, bewuste meneren die er best aardig uitzien (en dan bedoel ik ook aardig) en die vast een heel goede partner zouden zijn voor Puck. En ik krijg het er nu al benauwd van :( Ik heb echt dat vallenvoorfoutemannensyndroom geloof ik, moet ik toch maar eens af, hup, die kan nog wel bij de goede voornemens.
Hihi, en ik maar denken dat het over een muis voor de kat ging?

*dacht dat kat van Prinses het romantisch onderonsje tussen Xan en Prinses aan het verstoren had. Als kat dat muis zou krijgen zouden Xan en Prinses geen last meer hebben van kat. Maar ik heb em door hoor....*
quote:Xander68 schreef op 14 januari 2008 @ 19:58:

[...]

Ben er ook bang voor Daan!

Prinses, staartloze muis heeft bereik van 30 meter... muren kunnen het bereik verminderen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven