Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 14 januari 2008 om 18:03
quote:sunshineforever schreef op 14 januari 2008 @ 17:55:
[...]
't Is wel waar wat Prinses en de anderen zeggen Puck! Exenla dicht en op slot! Veeeeel beter!!!!! Ook al geloof je het zelf niet, hoe het jezelf maar voor (doe ik ook).
Ik weet ´t wel hoor... maar af en toe ben ik wat zwakjes. Gewoon gebrek aan aandacht of zo, maar ik vat wel steeds meer dat ex, ook al weet ie het leuk in te pakken en zal ie het in alle toonaarden ontkennen, voornamelijk 1 ding wil van Puck. En daar word ik niet gelukkiger van.
Of doet RPmilitair juist lief, Vleer?
[...]
't Is wel waar wat Prinses en de anderen zeggen Puck! Exenla dicht en op slot! Veeeeel beter!!!!! Ook al geloof je het zelf niet, hoe het jezelf maar voor (doe ik ook).
Ik weet ´t wel hoor... maar af en toe ben ik wat zwakjes. Gewoon gebrek aan aandacht of zo, maar ik vat wel steeds meer dat ex, ook al weet ie het leuk in te pakken en zal ie het in alle toonaarden ontkennen, voornamelijk 1 ding wil van Puck. En daar word ik niet gelukkiger van.
Of doet RPmilitair juist lief, Vleer?
maandag 14 januari 2008 om 18:06
quote:Xander68 schreef op 14 januari 2008 @ 17:45:
Ik vraag me af of de paddenstoelentaart zo onderhand niet spontaan is weggelopen uit je koelkast
Ga vandaag maar eens gewoontjes aan het vlees, de groente en wat aardappeltjes.
Paddenstoelentaart lag nog stil en braaf in koelkast met folietje erom, kan best (is van eergister), en smaakte vurrukkuluk.
Aardappeltjes, groente en vlees ook lekker
quote:Vleermuis28 schreef op 14 januari 2008 @ 18:03:
en droge worst ook niet en dat laatste is een DRAMA !!!
Prinses heeft ook nog droge worst in koelkast!
Prinses heeft namelijk Grunnigse moe, en krijgt dus nog wel eens dat soort Grunnigse etenswaren
Ik vraag me af of de paddenstoelentaart zo onderhand niet spontaan is weggelopen uit je koelkast
Ga vandaag maar eens gewoontjes aan het vlees, de groente en wat aardappeltjes.
Paddenstoelentaart lag nog stil en braaf in koelkast met folietje erom, kan best (is van eergister), en smaakte vurrukkuluk.
Aardappeltjes, groente en vlees ook lekker
quote:Vleermuis28 schreef op 14 januari 2008 @ 18:03:
en droge worst ook niet en dat laatste is een DRAMA !!!
Prinses heeft namelijk Grunnigse moe, en krijgt dus nog wel eens dat soort Grunnigse etenswaren
Peas on earth!
maandag 14 januari 2008 om 18:43
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 januari 2008 @ 18:06:
Stegeman's Salamiworst wellicht?
Heb stiekum ook een worst gekocht, en ligt braaf te wachten todat het weekend is!
Ben van gedachten veranderd, kwaa () eten....Een tonijnpizza is het vanavond, en morgen vlees, groente en aardappelen.
Heb stiekum ook een worst gekocht, en ligt braaf te wachten todat het weekend is!
Ben van gedachten veranderd, kwaa () eten....Een tonijnpizza is het vanavond, en morgen vlees, groente en aardappelen.
maandag 14 januari 2008 om 18:46
quote:Xander68 schreef op 14 januari 2008 @ 18:43:
[...]
Haha neeee niet eens... die Stegeman Salami ligt er ook nog...
Die eet ik wel voordat ik een vervelend gesprek heb met een klant... dan ben ik lekker snel klaar met m'n gesprek
Lekker gegeten?
[...]
Haha neeee niet eens... die Stegeman Salami ligt er ook nog...
Die eet ik wel voordat ik een vervelend gesprek heb met een klant... dan ben ik lekker snel klaar met m'n gesprek
Lekker gegeten?
Peas on earth!
maandag 14 januari 2008 om 18:47
maandag 14 januari 2008 om 18:56
HM gaat lasagne uit de vriezer van mams eten, lekker gemakkelijk! Alles wat mams overhoudt en wat HM lekker vindt, bewaart ze in de vries. Eens in de zoveel tijd krijg ik dan een zak 1persoonsmaaltijden mee . Dus ik kan weer even vooruit!!!
Jee, hoelang duurt het voor je in een relatie van het 'ik vind hem nu wel heel leuk en ik mis hem - ik weet het allemaal niet, het is zo wennen en zo eng' gevoel af bent???? Ik erger me namelijk bij vlagen mateloos aan mezelf!!!
Jee, hoelang duurt het voor je in een relatie van het 'ik vind hem nu wel heel leuk en ik mis hem - ik weet het allemaal niet, het is zo wennen en zo eng' gevoel af bent???? Ik erger me namelijk bij vlagen mateloos aan mezelf!!!
maandag 14 januari 2008 om 19:00
quote:Xander68 schreef op 14 januari 2008 @ 18:50:
Liefde is:
Samen rode wijn drinken met salami! quote:sunshineforever schreef op 14 januari 2008 @ 18:57:
Wow, is Xander nu op het forum de liefde aan Prinses aan het verklaren?
Xan heeft GEEN rode wijn gedronken
quote:sunshineforever schreef op 14 januari 2008 @ 18:57:
Heeft Xander Prinses een salami cadeau gedaan???
Jaaa...........
En prinses rolde bijna van de bank van het lachen
Liefde is:
Samen rode wijn drinken met salami! quote:sunshineforever schreef op 14 januari 2008 @ 18:57:
Wow, is Xander nu op het forum de liefde aan Prinses aan het verklaren?
quote:sunshineforever schreef op 14 januari 2008 @ 18:57:
Heeft Xander Prinses een salami cadeau gedaan???
Jaaa...........
Peas on earth!
maandag 14 januari 2008 om 19:04
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 januari 2008 @ 19:00:
[...]
[...]
[...]
Jaaa...........
Oohhh fantastisch!!!! Wel origineel! Heb ik nog nooit gehoord!
Is het trouwens een hint Xander? Hou je erg van salami? Moet Prinses de volgende keer pasta met salami voor je koken?
[...]
[...]
[...]
Jaaa...........
Oohhh fantastisch!!!! Wel origineel! Heb ik nog nooit gehoord!
Is het trouwens een hint Xander? Hou je erg van salami? Moet Prinses de volgende keer pasta met salami voor je koken?