Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik heb gisteravond gezellige vriendinnenavond bij vriendin thuis gehad. Kreeg vannacht smsjes van Ex. Had ik niet verwacht. Hij miste me (is op familieweekend) en vroeg of ik wat met hem wil afspreken deze week. Hij zal deze week contact met me opnemen.

Ik ben benieuwd, ik wacht het af. Eerst maar kijken of het serieus is, of dat het een "dronken uitspatting" is. Ik kreeg het smsje nl vannacht, dus zoveel waarde hecht ik er niet aan. Maar toch, hij is blijkbaar wel met mij bezig...

Daantjuh, lekker gaan sporten! (Sun is fanatiek in sporten) Geeft je zo'n goed gevoel als je het hebt gedaan!!!

Verder alles een beetje goed hier met iedereen? Heeft Xan het weekend met Prinses overleefd? We horen maar niks van Xan!
quote:liefmeisje2 schreef op 20 januari 2008 @ 12:15:

Echt????????????????? Geweldig!!! Hierbij dan de felicitaties van LM!!

Hehe dankjewel LM
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 20 januari 2008 @ 12:18:

Verder alles een beetje goed hier met iedereen? Heeft Xan het weekend met Prinses overleefd? We horen maar niks van Xan!

Whahahaha jullie vragen je niet af of IK het weekend met Xan wel overleefd heb, maar vragen je alleen af of Xan het weekend met MIJ wel overleefd heeft....

Xan is de hort op (verjaardagsvisite) en ik ga zo ook de deur uit: vanmiddag gezellig hightea'en met een vriendinnetje! Lekkerrrre hapjes!

Hmmm sun... Ex doet wel erg wisselvallig hoor.... Ben je er nu dan niet heel erg mee bezig? Ondanks dat je wilt afwachten? Ik zou dan misschien toch (onbewust) op een smsje gaat wachten bijvoorbeeld... en dat lijkt me een vervelend gevoel, want Ex heeft nu dus touwtjes in handen, en laat jou wachten tot het hem uitkomt om iets van 'm te laten horen?

Ik ben de deur uit, lekker theedrinken, scones, sandwiches, bonbonnetjes en andere lekkere dingen schransen en vooral bijkletsen met vriendinnetje!

Fijne zondag allemaal!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 januari 2008 @ 12:23:

Whahahaha jullie vragen je niet af of IK het weekend met Xan wel overleefd heb, maar vragen je alleen af of Xan het weekend met MIJ wel overleefd heeft....

Had jij niet een dodelijke bureaustoel??

Ik denk idd dat ik deze week stiekem zit te wachten op iets van Ex terwijl ik misschien ook wel niks hoor. (Dan is het natuurlijk een l*l!) Maar ik heb met opzet vannacht de touwtjes uit handen gegeven. Ik vind namelijk dat hij echt moeite moet doen en echt moet laten zien dat ie wat wil. Dus vind ik eigenlijk dat hij mij maar moet bellen en het maar moet regelen. Hij is ook zelf met het voorstel gekomen om af te spreken. Ik wil hem graag wat laten zweten. Toch ben ik al de hele tijd afstandelijk en afwachtend. Het vertrouwen moet weer opgebouwd worden. Dus wat dat betreft sta ik er ook nu wat sceptisch in, maar ik ga de kans niet afslaan.
Prinses veeulll plezier met je dinnetje en de hightea..

Sun : verstandig om wat afwachtend te zijn.. Geen woorden maar daden !!

Laat hem zijn best maar doen voor je ..

Vleer gaat nog bakkie koffie drinken en dan haar auto starten en t takke eind naar Breda rijden.. pffff kunnen vreinden niet wat dichterbij mij gaan wonen ?

MM heb ik wakker gebeld hihi vond ie niet zo leuk ,. jammer dan voor m... :P
Welkom Mamalief... meid geniet van je jonge jaren !! Die relatie komt wel , geniet maar lekker van t uitgaan feesssies en doe lekker gek , (oke niet alles doen wat god heeft verboden) Maar geniet.. wilde dat ik nog 18 was..Heerlijke tijd..

euh......jonge jaren?

uitgaan feessies?

heb ik t lijstje verkeerd ingevuld of heb je nog slaapzand in je oogjes?

ik ben 33 en al n relatie van 18 jaar achter de rug......

uitgaan en feestjes zitten dr niet zo vaak in omdat ik drie kinderen heb die ik niet alleen thuis kan laten en niet zo vaak n oppas kan krijgen.....
ho, is wat misgegaan bij t quoten geloof ik.....
mamalief haha dan heb ik idd nog zand in de ogen gehad haha SORRY

dacht echt te lezen dat je 18 was en vond mamalief al zon gekke naam .. Dacht zal wel mamakindje zijn offe der moeder heeeeel lief vinden..

SORRY !!!!

*vleer slaat zichzelf tegen t hoofd , MM zit ook teveel in mijn hoofd , vleer er met gedachten niet helemaal bij deze dagen*
Hallo!

Mamalief, welkom. En idd, volgens mij had vleer nog slaapzand in haar ogen

Ik ben ook nog echt gaar, gisteren om 4 uur mijn bedje in, maakt LJ me om half tien al wakker!!! Maar toen hadden we wel lekker de tijd om te badderen, croissantjes te eten.... Om hem vervolgens op tijd de deur uit te zetten, voordat de familie komt!

Maar goed, ik ben er helemaal klaar voor, de koffie loopt, mijn huis is netjes. Pfff, al zal ik blij zijn als het weer voorbij is. Ben niet zo van de verjaardagen met familie, doe liever gewoon iets leuks met dinnetjes. Maarja ouders en familie staan er nogal op, dus doe ik wel ff een middagje mee, er staan tenslotte ook cadeautjes tegenover!

Iedereen nog een fijne zondag!
haha nou vind ik mn moeder wel heul erg lief hoor maar mn nick is toch echt door mn eigen dochter bedacht!

enne...niet te hard slaan, dat doet auw!
Vleer toch!!! Worden al die mannen je te veul?!! Haha!

Had ik Mamalief al welkom geheten? Welkom Mamalief!
dankje sun!

ik ga nu even mn huisje toonbaar maken ivm gehoopte visite vanmiddag!
1 man brengt mijn hoofd op hol.. grrrr

Sun:

Maar ik eet nog en slaap ook nog goed ;)

Mamalief , haha gelukkig ben je niet boos op me . *liefkijk*

Stapt in de auto en gaat naar Breda ...

Wel leuk trouwens al die noordelingen hier... gezelligggg
quote:Vleermuis28 schreef op 20 januari 2008 @ 13:15:

1 man brengt mijn hoofd op hol.. grrrr

Sun:

Maar ik eet nog en slaap ook nog goed ;)

Sun weet wel hoe ze Vleer op de kast kan krijgen! Hahahaha!
Zo ik kan weer trots zijn op mezelf, weer even rondje hardgelopen, nu even douchen!

Fijne zondag allemaal!!
IK ben ook net weer terug van sporten! blij dat ik ben gegaan!!

nu een lekkere warme douche. en dan daarna toch echt aan school beginnen :S

LM Was zeker wel een flinke wind! knap dat je bent gegaan. vond de 10 min naar de sportschool fietsen al een ramp :P
Zo wat een sportievelingen hier zeg! Ik ga zo voetbal kijken, sportief genoeg!!
als je opspringt wanneer er gescoord wordt wel hoor :P ;)
Haha Daantjuh, dat is idd errug goed voor de buikspieren! (Net als lachen)

Ik ga morgen weer hardlopen. Vandaag even rustdagje.
Pop, ik weet niet meer zeker voor welke club je bent, maar als je voor één van de "grote" bent was er niet zoveel te juichen vanmiddag... Ik heb de radio aangehad met het voetbal erop, gelukkig zijn vader en ooms ook helemaal voetbalgek!

De visite is hier dus weer weg, het was zeker wel gezellig, maar vind het ook heerlijk om mijn huis weer voor me alleen te hebben. Ben ook echt moe!

Ik heb van mijn ouders de wake-up light van philips gekregen, morgen meteen maar even uitproberen! Ik schrok wel een beetje van de prijs, normaal gesproken krijgen we niet van die dure cadeautjes, dus hartstikke lief dat ze hem toch voor me gekocht hebben. Volgens mij ga ik het heerlijk vinden, ik vind opstaan echt een ramp, ben helemaal geen ochtendmens. En ik slaap heel licht, dus dan kan ik er rustig wakker van worden.

Nu even wat opruimen en dan ga ik denk ik lekker op de bank gooische vrouwen kijken. Kan mijn ogen bijna niet open houden zeg...

Vanavond komt LJ langs, ik heb beloofd mee proefwerken na te kijken, dus hopen dat ik me nog een beetje kan concentreren .

En dames; ik heb echt respect voor de sporters op zondag hoor!!! Als ik eenmaal aan het boksen ben vind ik het heerlijk, maar de zin om er naar toe te gaan ontbreekt vaak, en op zondag zou ik dat al helemaal niet kunnen! Net zoals dat ik vroeger nooit huiswerk maakte in het weekend, het weekend is om niks te doen (als ik tenminste niet moet werken)!
Hey, ben er weer eens!

Kom net terug van verjaardag van nichtje, was gezellig!...Prinses is aan het hai-tiejen

Wij hebben het weekend samen overleefd...en hahaha!...tja....het is wel spannend...beide een tikkie (nou ja...tikkie) eigenwijs...dus het is gezellig

En ja....de burgerlijke perikelen komen nu al om de hoek kijken....IKEA Maar goed...ze hebben er héérlijke koffie met appelgebak (ook zo burgerlijk ) Prinses een nieuwe bureaustoel (eindelijk....de ouwe was echt een moordwapen ) en ik heb me een lamp door Prinses laten aansmeren....

Ben wel erg benieuwd hoe Sun tegenover ex staat! Dacht eigenlijk dat de la dicht zou blijven? Dus Sun....hoe sta je er tegenover? Wil je hem nu écht terug??? Of is het toch meer dat je niet graag alleen wilt zijn mochten vriendinnetjes afhaken?

Enne...welkom alle nieuwe mensen...leuk!
Hey Xan, wat fijn om te lezen dat Prinses en jij het zo leuk hebben samen. Gelukkig maar dat haar moordwapen nu bij het grof vuil kan.

Hoe ik tegenover Ex sta? Een beetje met gemengde gevoelens. Diep in mijn hart wil ik hem wel terug maar ik ben wel op mijn hoede. We zijn nu al vier maanden verder en kunnen elkaar nog steeds niet loslaten. Toch wil ik eerst even afwachten of hij mij idd gaat bellen deze week en zo ja, wat hij heeft te zeggen. Misschien wil hij wel zeggen dat hij geen contact meer wil of zo. Of wil hij gewoon vrienden zijn en ziet hij het als een gewoon vriendschappelijk avondje. Dat zou voor mij nu wel een teleurstelling zijn, maar dan is het tenminste duidelijk en dan is het klaar, dan kan ik me erbij neerleggen. Als ik dus nu zeker krijg van hem dat hij niks meer wil, dan ga ik ook echt zeggen dat we 's avonds en 's nachts geen contact meer moeten hebben. Een keer koffiedrinken is natuurlijk prima, maar anders blijven we aan elkaar hangen. En omdat ik nu toch op zoek ga naar werk, ga ik dan denk ik ook zeker uit het noorden weg. Moet gewoon bij hem weg dan, nieuwe omgeving, nieuwe mensen nodig.

Kiest hij wel voor mij, dan wordt het allemaal anders. Ik wil hem een kans geven. Elk mens kan fouten maken, hij dus ook. Maar dit is wel de enige kans. En ik heb deze kans nog nooit aan iemand gegeven (in het verleden), ben er eigenlijk ook geen voorstander van, maar ik vind dat ik deze keer uitzondering mag/moet maken (na veel overleg met vrienden/vriendinnen).

Dat ik zat te klagen over afhakende vriendinnetjes is niet de reden hoor Xan! Tuurlijk baalde ik daarvan. Had ook even veel baalmomenten afgelopen weken, maar dat staat er los van. En trouwens een van mijn beste vriendinnen komt komend weekend terug van een paar maanden rondreizen, dus waarschijnlijk wil zij wel weer de kroeg in! En dat die anderen steeds afhaken heeft volgens mij ook voor een deel nog met het griep/verkoudheidsvirus te maken. Zo genoeg op de hoogte? :-)
Haa allemaal!

'k Ben er weer. De Hoge Thee was heerrrrrrlijk... ben na dit weekend vol hapjes, uit eten en hightea minstens 5 kilo zwaarder . Hightea'en echt DE manier om met vriendinnetje bij te kletsen: relaxte plek, lekkere hapjes (en vooral VEEL hapjes), thee, tijd, rust en gezellig!

Leuk dat 't gezellig was vanochtend HM. Ik vier zelf altijd liever de verjaardag van iemand anders dan van mezelf , ben altijd beetje te druk dan met overvloed aan eten inslaan, neerzetten, drankjes, hapjes, en vergeet dan bijna eigen verjaardag te vieren :-

quote:Xander68 schreef op 20 januari 2008 @ 16:52:

Hey, ben er weer eens!

Kom net terug van verjaardag van nichtje, was gezellig!...Prinses is aan het hai-tiejen

Wij hebben het weekend samen overleefd...en hahaha!...tja....het is wel spannend...beide een tikkie (nou ja...tikkie) eigenwijs...dus het is gezellig

En ja....de burgerlijke perikelen komen nu al om de hoek kijken....IKEA Maar goed...ze hebben er héérlijke koffie met appelgebak (ook zo burgerlijk ) Prinses een nieuwe bureaustoel (eindelijk....de ouwe was echt een moordwapen ) en ik heb me een lamp door Prinses laten aansmeren....

Euh... dus plotseling heb IK die lamp aangesmeerd ... jaaaajaaaaa.... Xan soort selectieve Ikea-dementie zeker he....

Maarrrrrr... de nieuwe Ikea-bureaustoel heb ik snel ik elkaar geprutst (jawel... Prinses DOL op ikea-bouwpakketten in elkaar knutselen, heeft ook lamp in elkaar geknutseld en biedt zich aan voor andere Ikea-projecten ) en hij zit geweldiggggg!! En zoals ik nu kan zien, zijn het ook wieltjes die er niet zomaar meer uit kunnen vallen (kliksysteem in plaats van schroefdraadwieltjes). Xan kan dus met gerust hart op visite komen, aangezien het risico op moord-door-bureaustoel afgenomen is!

Sun, hoop voor jou dat Ex nu in ieder geval WEL duidelijk is over wat ie wil/verwacht, en dat dan vooral ook in daden laat zien. Ik gun je niet dat je er opnieuw verdriet van krijgt. Ik vind zelf het 'afwachten' altijd iets ambivalents. Enerzijds klopt het wat je zegt, en moet HIJ nu natuurlijk actie ondernemen. Anderzijds stel je je als 'afwachter' toch weer afhankelijk op: jij wacht op ZIJN bericht, jij wacht af wat HIJ te vertellen heeft, en JIJ bent er in je hoofd toch weer mee bezig. Zo heeft hij toch weer een beetje de touwtjes in handen.... Ik hoop natuurlijk voor jou dat hij gewoon DOET wat ie zegt, en dat de situatie in ieder geval duidelijker wordt
Peas on earth!
Ik denk dat ik mijn ex ook maar eens om duidelijkheid ga vragen. Of hij denkt dat er een kans is dat er nog iets kan groeien tussen ons. Zo niet, dan moet hij zich maar concentreren op HAAR, maar dan moet hij mij laten gaan, zo simpel is het. Dan kan die la misschien eindelijk eens ECHT dicht gaan.

Soms denk ik, bijvoorbeeld door hoe hij naar me kijkt, dat hij het ook wil en soms denk ik van niet. Pfff, verwarrend en vermoeiend is het.

Vanavond ga ik helemaal niks meer doen. Heb mijn huisje beetje op orde gemaakt vandaag en nu ga ik lekker bankhangen en weer op tijd naar bed. Morgen weer vroeg werken. Eerst kopje thee.

Sun: heel herkenbaar wat je schrijft, zeker over het elkaar niet loslaten. Ik hoop dat hij iets laat horen en dat het je duidelijkheid verschaft.
quote:Denise657 schreef op 20 januari 2008 @ 19:47:

Ik denk dat ik mijn ex ook maar eens om duidelijkheid ga vragen. Of hij denkt dat er een kans is dat er nog iets kan groeien tussen ons. Zo niet, dan moet hij zich maar concentreren op HAAR, maar dan moet hij mij laten gaan, zo simpel is het. Dan kan die la misschien eindelijk eens ECHT dicht gaan.

Soms denk ik, bijvoorbeeld door hoe hij naar me kijkt, dat hij het ook wil en soms denk ik van niet. Pfff, verwarrend en vermoeiend is het.

Hoihoi, 'k heb duidelijk jouw exen-verhaal eerder gemist... want kans geven of concentreren op haar? Hmmm... Prinses misschien weer eens in moralistische bui, maar euh... duidelijkheid vragen altijd goed, maar soms geeft 'de ander' gewoon geen duidelijkheid (hoe oneerlijk, onterecht of gemeen dat ook is), en moet je dus je eigen duidelijkheid creeren, met andere woorden: je eigen leven/beslissingen niet laten afhangen van de keuze van de ander, maar ZELF een keuze maken. Als je je laat leiden door de keuze van de ander, stel je jezelf daarmee behoorlijk afhankelijk op volgens mij. Natuurlijk moet je ook niet over-onafhankelijk worden en is de mening/beslissing van de ander belangrijk, maar soms krijg ik het gevoel dat de beslissingen van Exen-in-laatjes zwaarder wegen dan jullie eigen belissingen en jullie je daarmee zo afhankelijk opstellen?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven