Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goedemorgen allemaal!

Ohhhh Sunnetje.... heb het nieuws al even aan Xan voorgelezen, dus hij zal zo wel even een hartig woordje met je spreken

Welkom Glendoria. Leuk dat je er bent. Er zijn hier inderdaad redelijk wat RP-daters onder ons. Heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar de RP-ervaringsdeskundigen kunnen je vast van advies voorzien

Haaa dus de Vliegeraar is een aanrader? Leuk! Heb ook zin om 'm te zien! Nu even ontbijten
Peas on earth!
Glendoria Welkom hier !!

Gaat ook maar es avondje bioscoop regelen met MM... MM belde vannacht , dat vond Vleer niet leuk om 3uur.. MM was beetje aangeschoten en Vleer heeft hem behoorlijk afgesnauwd. Naja weet ie gelijk zijn plek dat ie mij niet moet bellen snachts wanneer ik er om 6uur weer uit moet om naar mijn werk te gaan.

Sun... lief aardig smsje van ex maar je hebt er niets aan.. Probeer toch iets anders te doen wanneer dinnetjes niet kunnen...
Dankjewel voor de reacties. Ik wacht af wat Xan zegt..

HM, ik vond zelf ook al dat ik het lang had volgehouden, maar ja, toch misgegaan he? Alhoewel het misschien doordat hij niet kon, toch met een sisser is afgelopen.

Heb lang uitgeslapen en het gaat alweer wat beter.

Dus de vliegeraar leuke film? Hmm ik ga hem binnenkort echt zien hoor! En Vleer, niet zomaar mannen wakker bellen snachts he!

Prinses, nog steeds leuke met Xan?

Welkom Glendoria, ik ken je nog van het ludduvuddu-topic! Leuk dat je hier komt!

Denise, we moeten aan het daten he. Pffftttt, soms eventjes lastig hoor!
quote:Vleermuis28 schreef op 19 januari 2008 @ 11:36:

Sun... lief aardig smsje van ex maar je hebt er niets aan.. Probeer toch iets anders te doen wanneer dinnetjes niet kunnen...Vleer, twas eigenlijk zo: Ik was met vriendinnetjes uit eten en we dronken nog ergens wat. Toen haakten vriendinnetjes vroeg af en ik dacht: of ik ga naar huis of ik ga nog even wat drinken met Ex. En ja, toen koos ik voor het laatste, maar het werd uiteindelijk dat eerste....
Sun geeft toch niets.. iedereen heeft wel even een *zwak* momentje..

Zit te twijfelen om vanavond naar Adam te gaan en daar te blijven slapen en met 5 vriendjes naar Breda te gana morgen .. Offf gewoon morgen op eigen gelegenheid naar Breda gaan en daar dan alle vriendjes en vriendinnetjes te zien..

Oja die vriend die t feestje geeft , geeft t feestje met een vriendinv an hem samen.. Maar die vriendin ken ik dus helemaal NIET..

Moet ik haar ook iets geven ? iets kleins bv fles bodylotion or something.. Gewoon kleinigheidje off zouden jullie dat niet doen ??
Vleer, toen ik en dinnetje een feestje hielden hebben we dat probleem omzeild door op de uitnodiging te zetten dat de entree een cadeautje was voor elk van ons

Maar ook toen had niet iedereen er aan gedacht, dus er zijn iig veel mensen die dat niet als vanzelfsprekend beschouwen. Ik zelf zou het denk ik wel doen, iets als bodylotion of lekkere douchegel lijkt me dan ook een goed idee. Gewoon een aardigheidje en elke vrouw is daar blij mee.

(Alhoewel, ik heb alle bodylotion van dinnetje gekregen na feestje, want zij heeft exceem en kan nergens tegen... maar goed, das een apart geval )
ja nou ik heb toevallig nog iets van mijn kerstpakket liggen van Dove.. Pak dat wel in en geef ik dat aan der..

gewoon kleinigheidje dus...

Goed idee
Vleer, goed idee dat Dove-spul. Vinden de meeste dames wel lekker! Zit me nu net in te smeren met bodybutter van The Body Shop, ook gekregen, maar dat ruikt STERK!!! Pfft 't is dat ik het heb gekregen, maar zou t zelf nooit kopen! Gelukkig klein potje, dus t is snel op!
Bedankt voor het hartelijke welkom hier.

Prinses: Vliegeraar is echt de moeite waard. Zeker gaan als je tijd hebt. (ik persoonlijk zou wel eerst het boek lezen)

Sun: is niet zo'n ramp als je een keer een zwak moment heb, zolang het niet te vaak gebeurd.

Vleer: Breda is echt een geweldige stapstad, veel plezier. Dove-pakket valt wel goed denk ik. Ik heb met kerst een nivea pakket gehad, zulk lekker spul.
Glendoria ook hier! leuk!

Net reis naar disney geboekt! gaan lekker vliegen. hadden geen zin in bus of treinreis.

ga nu lekker een cake maken...

tot later
bah ging even de rouwadvertenties lezen in de kranten van onze omgekomen jongens .. Bah tranen liepen over mijn wangen..

Zoowww es ff naar vriendjes bellen wat ik ga doen vanavond en morgen.. Wel vanavond naar Adam of niet .. twijfel is er nog steeds

MM gaat naar concert van Anouk , ben jaloers
Ik zou gewoon vanaaf al naar Adam gaan. Ben je wel extra aan het reizen. Maar is wel gezellig! of heb je anders andere plannen achter de hand??
Ik ga morgen gewoon naar Breda. ben eigenlijk bekaf van de hele week werken.. Kan ik mooi in eigen bed onder nieuw dekbed slapen en morgen lekker rustig aan doen qua tutten e.d..

Als ik bij een vriend ga slapen , dan is t ruzie voor de douche en spiegel en cremepies enzoww. (yes he 's gay)
Dan is dit idd een hele slimme zet. om vanaaf nog even thuis te blijven!
Wat is het rustig zeg vandaag! Wat zouden prinses en Xan toch allemaal aan het doen zijn?

Mijn vriendinnetjes zijn over een uurtje hier, lekker gezellig kletsen en dan stappen! Alhoewel ik nou al amper mijn ogen kan openhouden...

LJ is wel heel lief; hij weet nog niet of hij gaat stappen, maar hij komt me iig in de stad ophalen, omdat hij zo graag bij mij wil slapen... (Ik ben dit helemaal niet gewend van exvriendjes, die waren nog te lui om me thuis te brengen, dus waardeer dit super!)
HM. wat lief van LJ...

Moet zeggen dat ik t ook ff niet zo gewend meer ben , moet er best wel aan wennen dat MM dingen zegt of schrijft (sms, msn) die hij gewoon echt meent... Dat gevoel is best gek en raar , dat iemand het tot nu toe serieus met mij meent..

Oke nu klink ik alsof ik al jarenlang een relatie heb met MM haha das dus niet zo , maar ik weet hoe ik de boel altijd liep te analyseren met o.a Mrdate en vele andere mannen... Nu heb ik mij volgens mij nog niet 1x uitgelaten over onzekerheden van zijn kant.. Hij is gewoon erg duidelijk en komt heel eerlijk en oprecht over..

Ik hoef mij gewoon nu niets af te vragen ene kant is dat heel rustig andere kant maakt me dat ook weer een beetje onrustig.. Alsof ik die rust niet wil , maar denk dat dat komt omdat ik altijd die onrust had en dat als bijna *normaal* ging beschouwen.
Tja, Halvemaan, ik zit gewoon relaxed World of Warcraft achter mijn comp te spelen, en af en toe kom ik hier even langs.
hans66 wijzigde dit bericht op 19-01-2008 22:15
Reden: Even een tikfoutje uit "Halvemaan" halen. :)
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
Morgen is Miranda volgens mij terug die heeft ons vast heeeuull veuuulll te vertellen....

Leuk leuk leuk
quote:Halvemaan schreef op 19 januari 2008 @ 19:56:

Wat is het rustig zeg vandaag! Wat zouden prinses en Xan toch allemaal aan het doen zijn?

Haaaa speciaal voor HM dan maar een update van Het Leven van Xan en Prinses:

* vanochtend uitgeslapen

* samen ontbeten

* een discussie voeren over wie nu het irritantste is qua zindoordrijverigheid en betweterigheid (en het vervelende is dat dat een hopeloze discussie is aangezien Xan vreselijk betweterig kan zijn, en dus sowieso vindt dat hij gelijk heeft.... zucht )

* samen naar de Ikea, waar Xan vreselijk irritante trekjes liet zien door asociaal op een plek te parkeren waar een ander al op stond te wachten, en toen uiteindelijk toch maar ergens anders ging parkeren omdat Prinses plaatsvervangende schaamte had naast Xan in de auto en meldde de volgende keer in haar eigen auto achter Xan aan te zullen rijden als ie nog eens zoiets zou doen.

* samen koffie (gratiesjjj voor ikea-family-members) met Daimtaart ( ) gegeten en geshopt.

* gerelaxed

* gezellig samen uit eten.

* en nu: samen Idols kijken en alle kandidaten van commentaar voorzien.... (want Xan en prinses weten het natuurlijk altijd beter).
Peas on earth!
Goedenavond, en hallo Glendoria!

Het Vliegeraarboek vond ik prachtig, erg van onder de indruk. De film wil ik ook nog wel zien.

Vanmiddag/avond mijn RP-date gehad... Aardige gozer, ook best veel gelachen. Qua uiterlijk zou ik 'm in het wild voorbij zijn gelopen, maar we denken over zoveel dingen hetzelfde dat ik vind dat ik 't wel een kans moet geven.

Pff...
Hee Puck, leuk dat je date een succes was!
Peas on earth!
Oeh Daimtaart!!

Wie is er eigenlijk uit gegaan bij Idols? - o dat is natuurlijk nog niet bekend...
Nou ja, ik weet het eigenlijk niet... Ik denk dat hij 't net ietsje leuker vond dan ik. Dat je voelt dat je eigenlijk het 'overwicht' hebt ofzo, moeilijk uitleggen. Mij kennende zal ik 't dan wel weer snel zat zijn, als ik het gevoel heb dat ik over iemand heen zou kunnen lopen. Ik hoop dat een vent me eens op m'n nummer zet voor dit soort uitspraken.

En ik had ook geen zin in zoenen Überhaupt was de date ervoor niet zo lang geleden, en om maar overal meteen je tong in te hangen is toch ook niet helemaal mijn ding.

Nou ja, 'de tijd zal het leren' en andere tegeltjeswijsheden.
Hier een stille meelezerT, maar wat leuk hoe je dit beschrijft Prinses, en nog leuker is de relatie met jou en Xander, heel veel geluk mensjes en nog vele leuke uitjes waaronder natuurlijk de Ikea
Oeeh Puck .. een kans geven ff aankijken enzow is wel een goed idee denk ik..

*vleer zou MM in de kroeg ook gewoon voorbij gelopen zijn , maar kreeg op sodemieter hier dat ze t een kans moet geven * tnx prinses ;)

Volgens mij doen Xan en Prinses niets anders dan de hele dag bekvechten over wie er nou gelijk heeft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven