Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik blaas hier even stoom af, want op het daarvoor bestemde topic wordt al genoeg geklaagd. En zelf vind ik het ook altijd heel erg irritant als 'domme gebruikers' meteen beginnen te gillen dat ze er niks van snappen voordat ze zich er in verdiept hebben.

Maar ik weet het nu gewoon zeker. Wat een bout-forum zeg. Ik heb al heel wat internet-software gemaakt en met veel dingen gewerkt, maar dit slaat echt alles. Absoluut onoverzichtelijk en niet intuitief. Echt heel slecht dat je eerst een hele studie moet gaan maken van een forum voordat je het kan gebruiken.

En dat we levensgroot tegen Carice aan zitten te kijken vind ik ook totaal overbodig. Nog niet de helft van de ruimte op de pagina is gereserveerd voor de daadwerkelijke inhoud.

En als je voor 'laatste' kiest krijg je...... wat? Niet de laatste zoveel berichten dus. Maar een selectie ofzo? Echt totaal onduidelijk.

Het wijst allemaal best redelijk voor zich toch?

Alles heeft de tijd nodig om te wennen, ook dit forum denk ik. Ik voel me er wel thuis geloof ik. Ik vind de lay- out mooi. Beter dan dat roze gedoe. Past helemaal niet bij mij
Laatste berichten gaat bij mij goed sinds ik aflopend heb aangegeven bij voorkeuren.

Krijg ik het precies hetzelfde als met het oude forum.

Maak me meer zorgen waarom Saaimans me in spanning houdt en niet belt..
goh wat geinig
mislukt
Wat is mislukt Des?

Morgen wer werken voor het eerst sinds vakantie van 4 weken..

Ik heb genoten van het lekkere vrije leventje!!

Vraag me nog wel af waarom V nu zo gek doet de laatste tijd.. waarom hij in godsnaam nog bezig met mij is en hoe ik met welke mannen omga.. als hij zelf verkering heeft en het niet meer interessant is tussen ons, al tijden, wat mij betreft dan..

En moet ik iets zeggen van Saainunietmeer mans, die me vanmorgen heel vroeg in offline bericht vroeg of hij me vandaag kon bellen.. maar het niet gedaan heeft?

Janneke, hoe ga je het aanpakken met je nieuwe harem?

Al concrete plannen, wie waar en wanneer?
Ik wilde kleurtjes maar das mislukt .. stom vind ik ut forum

Contact met Knorman heb ik stopgezet, heb geen zin in dat gezeik .

Of ik ga komende weken met niemand daten of ik ga mij helemaal suf daten zodat ik niet meer weet met wie ik nou eigenlijk te maken heb en weken lang mailen ga ik zowiezo niet meer doen.. Als ze binnen 1 week niet willen daten opzouten maar Ga gewoon daten om t daten of zal ik toch Janneke's tip opvolgen ?

Shape. meneersaaimans is rare vogel , maar misschien was ie t vergeten had ie t te druk met iets anders, bv spijker in de muur slaan en brak de spijker en was ie in alle staten ofzow :-D
[quote]shapeshifter schreef op 07 augustus 2007 @ 23:52:

Wat is mislukt Des?

Morgen wer werken voor het eerst sinds vakantie van 4 weken..

Ik heb genoten van het lekkere vrije leventje!!

Werkse Shape!
[quote]DesertRose schreef op 08 augustus 2007 @ 00:21:

Ik wilde kleurtjes maar das mislukt .. stom vind ik ut forum

Contact met Knorman heb ik stopgezet, heb geen zin in dat gezeik . Groot gelijk Des!!! Of ik ga komende weken met niemand daten of ik ga mij helemaal suf daten zodat ik niet meer weet met wie ik nou eigenlijk te maken heb en weken lang mailen ga ik zowiezo niet meer doen.. Als ze binnen 1 week niet willen daten opzouten maar Ga gewoon daten om t daten of zal ik toch Janneke's tip opvolgen ?

Lijkt me slimmer om ff rustig aan te doen, maar ja .. dat moet je natuurlijk zelf weten..
Zooo ook weer wakker.. slecht geslapen ..

gisteravond op mijn werk een zware glazen asbak op mijn voet gekregen , voet is blauw en doet pijn ..

Maar goed.. tis nie aans

goed nieuws werd vanmorgen gebeld dat ze graag door willen met mij.. Tijdens soll.gesprekken ben ik zoooo onwijs sterk !!
quote:DesertRose schreef op 08 augustus 2007 @ 10:03:

Zooo ook weer wakker.. slecht geslapen ..

gisteravond op mijn werk een zware glazen asbak op mijn voet gekregen , voet is blauw en doet pijn .. Da's balen Des

goed nieuws werd vanmorgen gebeld dat ze graag door willen met mij.. Tijdens soll.gesprekken ben ik zoooo onwijs sterk !! Positief nieuws! :D
Shape, werkze vandaag!

Des, goed dat je verder mag solliciteren. Is dit voor die administratieve functie?

Ik zit op mijn werk maar heb al sinds ik terug ben van vakantie geen zin. Ik heb af en toe van die periodes. Dan sleep ik me door de werkdagen heen. Heel vermoeiend... Ik denk dat ik vanmiddag maar vrij neem. Want ik heb het ook niet echt druk. Ben echt heel moe nu.

Maar vanavond weer lekker rennen (ben al sinds drie weken weer bezig, erg trots op mezelf)

En mijn hoofd staat nog even niet naar een nieuwe harem. Al heb ik wel weer wat leuke mannen op Paiq. Dus wie weet...
Nee deze is in een soort van service flat ..ook gewoonde zorg
Kreeg smsje van Saaimans: "Ik ga een stukje met de auto rijden. Wellicht een heel groot stukje..thuis?"

Hoe vatten jullie deze zin op? Lijkt alsof hij naar me toe wil rijden..?

Maar hij woont in Limburg en ik in noordelijke provincie..

en hoe weet hij mijn adres dan.. en vreemd.. je gaat toch niet zomaar naar een vrouw toe rijden. Hij heeft vakantie nog, en ik zit trouwens op mijn werk nu (thx Janneke, voor succes wensen op eerste dag).

Wat vinden jullie van deze zin?
quote:shapeshifter schreef op 08 augustus 2007 @ 15:59:

Kreeg smsje van Saaimans: "Ik ga een stukje met de auto rijden. Wellicht een heel groot stukje..thuis?"

Hoe vatten jullie deze zin op? Lijkt alsof hij naar me toe wil rijden..?

Ja zo zou ik het ook opvatten..

Maar hij woont in Limburg en ik in noordelijke provincie..

en hoe weet hij mijn adres dan.. en vreemd.. je gaat toch niet zomaar naar een vrouw toe rijden. Hij heeft vakantie nog, en ik zit trouwens op mijn werk nu (thx Janneke, voor succes wensen op eerste dag).

Wat vinden jullie van deze zin?
Shape, ik denk dat Saaimans dacht, laat ik eens even gek doen en naar Shape gaan. Hij wil je graag zien en heeft er wel een ritje van een uur of 2 voor over. Nou zo saai is hij dus niet.
Cum non tum age
Shape hoe was je eerste werkdag?

Des, al ietsje beter met je voetje?

Janneke, hoe gaat het met jou??

P.S. k ben al ietsje gewend aan t forum maar kan vandaag opeens geen kleurtjes meer maken, wie heeft er tips? ik heb al op het andere topic gekeken maar kom er niet uit. doe precies wat er staat maar t werkt gewoon niet...
Noa, bedankt voor je uitleg.. ik wou het zelf haast niet geloven, maar nu wel.. hij is idd al lang niet meer saai.. maar snappen doe ik hem niet. Ene keer laat hij niets van zich horen, en dan eerder stelde hij ook al spontaan voor elkaar die dag van de chat meteen te gaan zien... en dan hoor ik weer een hele poos niets.. en dan zegt hij terug te zijn van vakantie maar komt helemaal niet op msn..en vervolgens vraagt hij of hij die dag mag bellen, zeg ik ja, belt hij niet... maar stelt de dag daarop weer voor langs te komen...

Wie kan het volgen?

Hoe gaat het verder met jou en je vriend, Noa?

Cardhu, hoe gaat het nu met je moeder?

Janneke, toch al weer plannen met leuke Paiq mannen misschien?

Summer.. zit je je vakantie nog een beetje leuk uit? \\:-)//
Heb hem gebeld. Er werd niet opgenomen.

Heb het gevoel dat er iets niet klopt.

Heb de neiging om hem te schrijven dat ik het maar opgeef.. pff.. hij schudt steeds de kussens op om daarna weer de boel stil te laten liggen.. (deze vergelijking verzin ik ter plekke )

Heb geen zin meer om daarin mee te spelen, vandaar ook dat ik belde om het patroontje te doorbreken. Is dus niet gelukt. Geef hem nog 1 kans... of niet?
Shape zet je telefoon lekker uit.. dan heb je zekerheid.. dat ie je niet kan bereiken ..

Er niet op gaan zitten wachten , ik herken dat wel .. Ik deed dat ook altijd.. (soms nog wel eens ) maar word dan gewoon flauw van mijzelf dat ik er op ga zitten wachten .. En teleurgesteld ben als hij niet belt..

Je moet voor jezelf de keuze maken .. Geef ik hem nog een kans of niet..

Geef je hem die niet .. kappen er mee en als ie dan we belt zeggen dat ie 2 dagen geleden al zou bellen en dat ie nu te laat is..
quote:shapeshifter schreef op 08 augustus 2007 @ 23:28:

Heb hem gebeld. Er werd niet opgenomen.

Heb het gevoel dat er iets niet klopt.

Aangezien je een intuïtie hebt zal dat dan ook best zo zijn...

Heb de neiging om hem te schrijven dat ik het maar opgeef.. pff.. hij schudt steeds de kussens op om daarna weer de boel stil te laten liggen.. (deze vergelijking verzin ik ter plekke )

Heb geen zin meer om daarin mee te spelen, vandaar ook dat ik belde om het patroontje te doorbreken. Is dus niet gelukt. Geef hem nog 1 kans... of niet?

Laat hem lekker een stap zetten, maar vertrouw er niet te veel op...
Heb hem gezegd dat op msn in offline bericht dat ik het opgeef, dat ik dit nix vind hoe hij nu doet. Weet niet wanneer hij het leest, want is nooit meer op msn (wat ik ook al vreemd vind). Mocht ik vandaag weer een smsje krijgen, dan zal ik terugschrijven: zie msn.
quote:shapeshifter schreef op 09 augustus 2007 @ 07:39:

Heb hem gezegd dat op msn in offline bericht dat ik het opgeef, dat ik dit nix vind hoe hij nu doet. Weet niet wanneer hij het leest, want is nooit meer op msn (wat ik ook al vreemd vind). Mocht ik vandaag weer een smsje krijgen, dan zal ik terugschrijven: zie msn.Ok, je bent het toch beu dus, groot geljik. ...
Have a nice day ladies, k ben er zo vandoor ... Dagje weg...
Shape, ik zou het zeggen tegen hem, dat je geen zin hebt in dat heen en weer geschud. Dan lijkt het weer leuk en dan is hij niet te bereiken. Je bent geen jojo.

Hup heft in eigen handen geven. Maak hem duidelijk dat je het zo niet wilt, geef hem evt. nog 1 kans en daarna is t over.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven