Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 16 september 2007 om 12:51
Hey summer,
Fijn dat je er ook weer even bent! Ja het wordt wel heel rustig hier, tijd om het weer even nieuw leven in te blazen?!
Gelukkig is de bruiloft meegevallen! Stom hè hoe dat werkt... tuurlijk gun je hen alle geluk, maar op zo'n dag wil je dat ook zo graag... een leuke man! Ik ga het deze week ook meemaken (bruiloft), ben benieuwd hoe ik me dan voel.
Ik ben wel wat rustiger over FBM, geen paniek meer, maar heb dan ook niet heel veel tijd gehad om er over na te denken en te piekeren... merk wel dat ik hem mis... Had gehoopt deze week nog wel iets te horen, want hij zou def. gesprek hebben, maar niks gehoord. Wil ook niet weer het contact zoeken, dus dat heb ik ook heel bewust niet gedaan, maar ja het is stil zo zonder hem... en wil niks liever dan hem weer zien, weten dat hij bij me blijft, naast me in bed ligt...dat soort belachelijke dingen.
Ga zo de stad in met een vriendinnetje, even afleiding...en gezellig natuurlijk!
Jij nog plannen Summer?
Fijn dat je er ook weer even bent! Ja het wordt wel heel rustig hier, tijd om het weer even nieuw leven in te blazen?!
Gelukkig is de bruiloft meegevallen! Stom hè hoe dat werkt... tuurlijk gun je hen alle geluk, maar op zo'n dag wil je dat ook zo graag... een leuke man! Ik ga het deze week ook meemaken (bruiloft), ben benieuwd hoe ik me dan voel.
Ik ben wel wat rustiger over FBM, geen paniek meer, maar heb dan ook niet heel veel tijd gehad om er over na te denken en te piekeren... merk wel dat ik hem mis... Had gehoopt deze week nog wel iets te horen, want hij zou def. gesprek hebben, maar niks gehoord. Wil ook niet weer het contact zoeken, dus dat heb ik ook heel bewust niet gedaan, maar ja het is stil zo zonder hem... en wil niks liever dan hem weer zien, weten dat hij bij me blijft, naast me in bed ligt...dat soort belachelijke dingen.
Ga zo de stad in met een vriendinnetje, even afleiding...en gezellig natuurlijk!
Jij nog plannen Summer?
zondag 16 september 2007 om 19:53
Hi Miranda! Leuk je weer even te lezen.. hoe is het? Met de RP-mannen? Heb je inmiddels al gedate? En hoe is het met BM?
Summer, nog van het weer genoten?
Lief dat je dat zegt Miranda. Ik weet dat de dag komt, maar momenteel lijkt die dag nog heel veel weg. Liep vanmiddag door de stad, en zag weer allemaal stelletjes lopen... voelde me toen toch wel weer eenzaam. Heb mijn vriendinnetje ook het hele verhaal verteld (die was op vakantie geweest en nog niet op de hoogte)... ben er dus uiteindelijk toch wel weer mee bezig geweest, en nu zit ik thuis en betrap ik me erop dat ik steeds mijn telefoon check... stom stom stom, maar ja ik kan het niet ontkennen, ik mis hem!!!
Summer, nog van het weer genoten?
Lief dat je dat zegt Miranda. Ik weet dat de dag komt, maar momenteel lijkt die dag nog heel veel weg. Liep vanmiddag door de stad, en zag weer allemaal stelletjes lopen... voelde me toen toch wel weer eenzaam. Heb mijn vriendinnetje ook het hele verhaal verteld (die was op vakantie geweest en nog niet op de hoogte)... ben er dus uiteindelijk toch wel weer mee bezig geweest, en nu zit ik thuis en betrap ik me erop dat ik steeds mijn telefoon check... stom stom stom, maar ja ik kan het niet ontkennen, ik mis hem!!!
zondag 16 september 2007 om 23:32
Bah liefmeisje.... wat vervelend dat je niks van hem hoort. Het is hier inderdaad rustig!
Hoe zit het met het vernieuwde forum, kan je tot in het oneindige berichtjes posten op een topic? Want bij de vorige was de max 700 en daar zitten we nu overheen.
Bruiloften zijn voor vrijgezellen altijd een beetje raar. Ik heb er een in de zomer gehad en bijna iedereen had een partner mee. Ik kende ook niet zoveel vrienden van het bruidspaar, maar de bruid ken ik al heeeeeeeeeel erg lang, maar ja, die is toch wel erg druk bezig die dag, haha!
Ik ga zo maar eens lekker met m'n boek in bed liggen, ben lekker morgen vrij!!!!
Slaap lekker voor iedereen alvast!
Hoe zit het met het vernieuwde forum, kan je tot in het oneindige berichtjes posten op een topic? Want bij de vorige was de max 700 en daar zitten we nu overheen.
Bruiloften zijn voor vrijgezellen altijd een beetje raar. Ik heb er een in de zomer gehad en bijna iedereen had een partner mee. Ik kende ook niet zoveel vrienden van het bruidspaar, maar de bruid ken ik al heeeeeeeeeel erg lang, maar ja, die is toch wel erg druk bezig die dag, haha!
Ik ga zo maar eens lekker met m'n boek in bed liggen, ben lekker morgen vrij!!!!
Slaap lekker voor iedereen alvast!
maandag 17 september 2007 om 17:14
Hallo allemaal! Daar ben ik weer even. Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, maar mijn hoofd staat niet naar het forum de laatste tijd.
Hoe is het hier? Rustig, lijkt het...
Dan ga ik er maar vanuit dat iedereen het naar zijn zin heeft
Maargoed, ik merk dat ik nog steeds geen behoefte heb om hier inhoudelijk op dingen te gaan reageren of om mijn eigen avonturen hier neer te zetten. Verder niet lullig bedoeld ofzo hoor... Maar ik ben nu met van alles bezig behalve met mannen en relaties en al die sores. Dus ik wens jullie allemaal veel plezier en misschien tot over een tijdje.
Hoe is het hier? Rustig, lijkt het...
Dan ga ik er maar vanuit dat iedereen het naar zijn zin heeft
Maargoed, ik merk dat ik nog steeds geen behoefte heb om hier inhoudelijk op dingen te gaan reageren of om mijn eigen avonturen hier neer te zetten. Verder niet lullig bedoeld ofzo hoor... Maar ik ben nu met van alles bezig behalve met mannen en relaties en al die sores. Dus ik wens jullie allemaal veel plezier en misschien tot over een tijdje.
maandag 17 september 2007 om 22:14
maandag 17 september 2007 om 22:38
Kijk, dat is waar ik dus tegenaan liep hier de laatste tijd. Een aantal van jullie schrijven minder behoefte te hebben aan schrijven hier, omdat het 'wel goed' gaat met ze. Uhm...naar mijn weten is dit helemaal geen depressiehoekje ofzo hoor? Het is een Singletopic, waar vooral veel gelachen moet worden! En dat miste ik zo.
Blijkbaar was mijn schrijven hier dus ook met een ander doel dan een aantal anderen, dat verklaart misschien wel wat.
Oh en natuurlijk een kus voor Nemo, maar die spreek ik nu al.
Blijkbaar was mijn schrijven hier dus ook met een ander doel dan een aantal anderen, dat verklaart misschien wel wat.
Oh en natuurlijk een kus voor Nemo, maar die spreek ik nu al.

maandag 17 september 2007 om 22:42
Hmmm...wilde hier net een kijkje komen nemen, maar lees net dat het aardig aan het doodbloeden is hier?
Ik neem aan dat ik even het vragenlijstje moet invullen? Nou, daar komt ie dan:
- Leeftijd? 39
- Hoe lang al single? maandje of 3
- Langste relatie ? 5 jaar
- Kortste relatie? 2 maanden (is dat een relatie???)
- Regio? uut het gelderse
- Aan het daten? neuhhh
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) een viertje dan maar?
- Sterrenbeeld ? ram
- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen, wens? maybe!
- Hobby's (speciaal voor Q) heel veul!
Ik neem aan dat ik even het vragenlijstje moet invullen? Nou, daar komt ie dan:
- Leeftijd? 39
- Hoe lang al single? maandje of 3
- Langste relatie ? 5 jaar
- Kortste relatie? 2 maanden (is dat een relatie???)
- Regio? uut het gelderse
- Aan het daten? neuhhh
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) een viertje dan maar?
- Sterrenbeeld ? ram
- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen, wens? maybe!
- Hobby's (speciaal voor Q) heel veul!
maandag 17 september 2007 om 22:51
Nee dat vind ik ook hoor Lelie, het moet zo'n gezellig klessebes alles en niks cluppie zijn. Niet alleen over mannen, alsjeblieft zeg. Ik vond het zelfs een beetje vervelend worden als daar steeds zo nadrukkelijk naar gevraagd werd...alsof het leven daarom draait??
Daarom nogmaals de oproep of Moon, Marias, Jannek er ook weer bij komen, om te beppen over alles en niks. Dat was gewoon echt gezellig! Nou Des, voor de rellen erbij hihi. Das natuurlijk een grapje!!
Kan toch niet zomaar over zijn mensen, dit topic is een begrip op zich, al zooooveeeeeel delen
Thanks voor de groepshug, die doet me goed op het moment...echt heel erg. Miran
Daarom nogmaals de oproep of Moon, Marias, Jannek er ook weer bij komen, om te beppen over alles en niks. Dat was gewoon echt gezellig! Nou Des, voor de rellen erbij hihi. Das natuurlijk een grapje!!
Kan toch niet zomaar over zijn mensen, dit topic is een begrip op zich, al zooooveeeeeel delen
Thanks voor de groepshug, die doet me goed op het moment...echt heel erg. Miran
maandag 17 september 2007 om 23:05
Misschien reden voor een nieuw topic ? Voor mij geldt niet dat ik minder schrijf omdat het goed met me gaat; dat gaat het bijna altijd wel...
Alleen, mijn maatjes zijn zo goed als allemaal vertrokken (sorry voor de nieuwe mensen, niet naar bedoeld voor jullie uiteraard !), de lol raakte er bij mij daardoor een beetje af.
Heb dat ook wel een paar keer geroepen de afgelopen tijd en ben toen toch door blijven schrijven, maar nu haken er te veel mensen af, wat het lastig maakt voor de overblijvers.
Ik heb hier geschreven vanaf eind april vorig jaar, ontzettend leuke tijd gehad, veel gelachen, van alles geleerd ook, diverse mensen van dit topic ook persoonlijk ontmoet, wat ontzettend leuk was. Ben ook best een constante factor geweest, want veel hier zijn (soms tijdelijk) gegaan en weer teruggekomen of niet.
Voel me best weemoedig onder het idee dat we dit topic gaan laten zinken...maar het is moeilijk om met een paar mensen drijvende te houden....dat vind ik al een tijdje....
Alleen, mijn maatjes zijn zo goed als allemaal vertrokken (sorry voor de nieuwe mensen, niet naar bedoeld voor jullie uiteraard !), de lol raakte er bij mij daardoor een beetje af.
Heb dat ook wel een paar keer geroepen de afgelopen tijd en ben toen toch door blijven schrijven, maar nu haken er te veel mensen af, wat het lastig maakt voor de overblijvers.
Ik heb hier geschreven vanaf eind april vorig jaar, ontzettend leuke tijd gehad, veel gelachen, van alles geleerd ook, diverse mensen van dit topic ook persoonlijk ontmoet, wat ontzettend leuk was. Ben ook best een constante factor geweest, want veel hier zijn (soms tijdelijk) gegaan en weer teruggekomen of niet.
Voel me best weemoedig onder het idee dat we dit topic gaan laten zinken...maar het is moeilijk om met een paar mensen drijvende te houden....dat vind ik al een tijdje....
maandag 17 september 2007 om 23:11
Wat is dit allemaal jongens! Vind niet dat we dit zomaar moeten laten gebeuren... tuurlijk hebben we allemaal soms even wat minder zin om te schrijven, of het nu is dat we juist wel lekker of juist niet lekker in ons vel zitten... hoop toch echt dat we ons singles topic zo niet ten onder laten gaan...