Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goed om te lezen Noa, van PB! Wil ik ook aan beginnen!

En gelukkig ben je weer beter!

Jaa, Lelie, je MOET het kijken. Ik weet dat wij dezelfde smaak in tv-series hebben.

Ik ga er nu weer vandoor, ga een week weg.

Veel plezier allemaal en tot dan.
Cum non tum age
Goh, een weekje weg Noa..iets ontspannends hopelijks en niet voor werk .

Het is hier echt retesaai hè, we bloeden dood.

Ja, waar is iedereen??? Zo'n rustig forum is ook niet echt uitnodigend he... :S
Hoi!

Ik meld me weer! Allereerst wil ik even meedelen dat ik een date heb! Met de leuke RPkerel die ik maar een keer eerder op msn gezien had. Omdat hij en ik het best druk hebben is het pas over drie weken, maar goed! Wel wat leuks om naar uit te kijken.

Lelie, (ex)BM moet maar eens duidelijk maken wat hij nou wil! Jij zit een beetje te wachten op zekerheid, en die krijg je niet van hem. Ik hoop snel dat hij duidelijk maakt dat hij jou graag weer wil zien!

Noa, veel plezier met je weekje weg!

Rob, welkom!

Ik ben een beetje in een stressvol moment, krijg binnenkort te horen wanneer een familielid een serieuze operatie krijgt, gelukkig mag ik vrij op mn werk als de operatie er is, want ik vind het maar heel spannend allemaal. Is niet een fijn gevoel, ben de hele tijd een beetje opgejaagd. Vanavond komt een vriendin langs en dan gaan we even lekker ontspannen. Is wel even nodig!

Ciao!
Hoi allemaal,

Kom ff hallo zeggen :-) Zeker rustig hier...

En hallo Rob en Donkeyshot heeft dat gelijk in de gaten :-) en hallo...

wie er allemaal nog meer meelezen...;-

Noa, goede reis !

Pop, leuk een date in het vooruitzicht !

Lelie, hoe is het met jou? Is die !@#$% nu klaar met heftig nadenken?

En Liefmeisje? nog contact gehad met FBM?

Shape dus hier weg en naar het andere topic, nou dat loopt vele malen sneller, is wel wat je zocht, voor mij niet bij te houden, geen tijd voor,

maar ik hoop dat je het daar naar je zin hebt Shape.

Ik zou vanavond een date hebben met RPTennis , maar is niet doorgegaan, erg jammer; want volgende week nog een date, met andere RP...wilde deze eigenlijk eerder zien, wat een luxe-problemen...naja, ik vermaak me wel.

En waarschijnlijk zie ik hem komend weekend, alhoewel ik die ook alweer aardig volgepland heb. Naja, wat in het vat zit...

En verder momenteel drukke tijden op het werk, dus minder op het forum, want 's avonds bekaf...

Veel liefs voor allemaal !
Hoi Pop, leuke een date, wat gaan jullie doen? Sterkte met de situatie rond je familielid.

Lelie, had je gister ook ex-bm aan de lijn?

Mir, jij ook al zo druk op t werk, hier ook.
hee lieve mensjes,

Oj dit lijkt wel een echt heus dieptepunt van het ons topic zeg! Jemig en ik kan het nog niet echt bijgaan houden ook. Wilde even iedereen een knuffel geven en een kusje. Ik zit NU in een computerzaal van mijn universiteit en ga zo weer naar college (waar ik enorm voor vrees aangezien ik eigenlijk niets heb voorbereid en de stof waanzinnig lastig is). Het valt me soms zwaar, soms kijk ik om me heen en denk ik : Wow! Ik vind het erg fijn dat ik lekker dichtbij mijn mannetje woon maar momenteel overheerst de eenzaamheid toch wel wat. Ik mis het oude vertrouwde leventje en ik mis mijn 'zelfstandigheid'. Ik denk dat als vriendje (dat doet ie niet, dat weet ik wel) het nu uit zou maken, ik in een enorme dip zou raken en misschien zo zwak zou zijn dat ik het op zou geven. Maar dat doe ik niet, want vriendje maakt het niet uit en ik vind het nog steeds gaaf dat ik dit doe. Wel wil ik meer dan ooit samenwonen, wil dat omdat ik zó gek op mijn mannetje ben maar ik denk stiekum dat ik het ook graag wil omdat ik hier nog niet echt een eigen leven heb en omdat ik graag in een eigen huis met beesten enz. zou willen wonen.

Enfin, is maar goed dat vriendje niet zo hard van stapel loopt dus. Ookal frustreert mij dat dan soms ook weer.

Het is een beetje Jantje lacht en Jantje huilt op het moment en dat lijkt me ook nog niet echt raar. Ik woon in een huis met een stel leuke meiden, ik haat het alleen nog wel dat ik zo rekening met iedereen moet houden, zo op moet letten dat ik 'wel genoeg' doe in huis en dat ik leuk genoeg ben...Snif nu gaat het dus weer even wat minder.

Egopost he? Naja, gebeurt er nog eens wat.

Het goede nieuws is dat ik zo college heb en sinds vorige week contact met 2 leuke meiden waarvan 1 ook uit Utrecht.

Oh ik ga even een oproepje doen:

Moooooo!!!!!!!!!! Moooooonnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!! Mariasssssssss, komen jullie ook weer schrijven??? Ik mis jullie :(

kus voor allen
Tjee het is hier echt rustig!

Hoe is het met iedereen??

Nemo, leuk weer van je te horen... klinkt alsof je langzaam je leven op de rit krijgt! Het is altijd moeilijk om met een nieuwe stad, een nieuwe studie, nieuw huis je leventje in 1 keer helemaal naar je zin te maken...daar gaat even over heen.. maar ik weet zeker dat het je lukt! Leuk ook dat je nog steeds zoooo verliefd bent!!

Lelie, hoe is het nu met jou? Hoe is het met ex-BM?

Miran, druk met de RPdates dus? Spannunnndd!! Wel even vertellen hoe je dates waren hè? Willen we alles van weten nl!!

Summer, uit je berichtje van even geleden begreep ik dat je ook nog steeds moeite hebt om je vriendje van een paar jaar terug uit je hoofd te zetten? Verder nog geen leuke nieuwe mannen je pad gekruist?

Met mij gaat het ietsje beter.. na het hele FBM weekend en alle emoties ben ik iets wat bedaard. Het gaat in fases, ene moment ben ik erg blij dat er nu eindelijk een einde aan is gekomen, want het sloopte me, anderzijds mis ik hem en ons contact, smsjes, telefoontjes....

En ik zit nog steeds met vragen, waar ik vermoedelijk geen antwoord meer op ga krijgen, en dat maakt het soms wel lastig, daar blijf ik een beetje over door malen...

Ik heb geen contact meer met hem gehad sinds zondag. Hij laat me nog wel weten of het definitief doorgaat allemaal en wanneer hij dan vertrekt. Wanneer hij iets zal laten horen weet ik dus niet... had gedacht al deze week omdat hij begin van de week, de definitieve gesprekken zou hebben, maar ja misschien probeert hij ook zijn afstand wel te nemen...

Verder heb ik veel afleiding want mijn beste vriendinnetje gaat volgende week trouwen, veel werk aan, maar is hartstikke leuk ook natuurlijk... alleen voelt het zó dubbel soms, haar zo gelukkig te zien en allerlei dingen voor te bereiden waarin "de liefde" zo nadrukkelijk benadrukt wordt.. maakt het soms niet makkelijker, als je zelf zo in een dip zit om de liefde...

Nou ja, hoop snel weer wat van jullie meiden te horen, wordt anders wel heel stil hier!

Liefs
Nemo, fijn dat je even van je laat horen! Snap goed hoe je je voelt, fijn dat het met de liefde goed zit, dan kan je alles aan he....succes met alles !

Liefmeisje, fijn dat het beter met je gaat!

Er komt een betere vent voor je, echt waar!!
Ben t helemaal met miran eens lief meisje! Kop op, uiteindelijk vind ook jij die vent. Toch is het volgens mij ook vaak op het moment dat je er niet naar op zoek bent maar wanneer je wel lekker in je vel zit. Denk dat je er dan ontvankelijker voor bent.

Miran dankje. Ik weet het ...

Voel me na mijn college alweer een stuk beter ;) ik vond het namelijk heel erg goed te volgen en bijna makkelijk. Ik zag er ernstig tegenop omdat ik dit een moeilijk vak vind (soort verlengde van statistiek) en niet had voorbereid, maar het viel me dus goed mee. Fijn! Verder gewoon weer leuk gebabbeld met die 2 meiden waar ik dus tegenwoordig steeds mee in de collegebanken zit, dat is fijn. En nu een fris bedje en bijna weekend. Wij gaan een heerlijk lang weekend zeilen, dat is natuurlijk altijd leuk.

Hoe is het met Summer? En pop? En natuurlijk lieve Lelie, hoe is het met jou? Fijn dat je wel weer wat contact hebt met exBM. Hoe staat het nu met de gesprekken over jouw visie op je werk? Nog nieuws?
Oh noa, jij nog een fijne vakantie he? Lekker man zo even tussendoor!!
Weet iemand hoe ik hier een foto kan plaatsen? Heb al vanalles geprobeerd maar het wil niet...

Ik wil een foto plaatsen van mijn lieve grote zwarte dappere kanjer die ik zo vreselijk mis :(
Nemo, wat studeer je dan?
(...)
Liefmeisje, ik herken je gevoel rondom die trouwerij.

Summer, blijf vooral zo trots! Ik ken een aantal mensen die niet alleen kunnen/willen zijn en zich daarom overal bovenop storten! Zo ook een jongen die ik een pssoje geleden erg leuk vond, die woont nu na twee maanden relatie al samen. En tegen mij maar zeggen dat hij niet zo'n zin had in al dat relatie-gedoe... Mannen...

Miranda, spannend die dates! Ik heb mijn date over twee weken, eerder lukte het niet. We gaan wat drinken, ik vind uit eten altijd zo eng als je iemand niet kent. Duurt wel heel lang, pas over twee weken, heb gisteren ook nog met een andere RP man heel gezellig ge-msnt. Als date 1 niet op gaat schieten, heb ik nog een reserve, hahaha!

Nemo, het is ook wel spannend, alleen in een nieuwe stad, ik vind je heel dapper!

De operatie van familielid is geslaagd, gelukkig, Ging allemaal wat sneller dan verwacht. Ben er wel een beetje moe van, van alle zorgen en stress. Vanavond maar weer eens alles van me af dansen!

Fijn weekend voor allen!
Lelie ??

Nou waarschijnlijk wordt date 1 morgen.....en date 2 as woensdag...:-)

Eerst vanavond een ander feestje.

Fijn weekend alvast allen !
Ja??
wat ? (...) ?
hehehe leuk hoor je dates Miran. Wat is er zo leuk aan ze? Ben benieuwd. En weer een feestje!! Jij feest ook maar door ;)

Ik studeer Orthopedagogiek...

En nu ga ik zeilen! Een heeeel lang weekend. Oh en zondagavond voor het eerst bij vriendje zn ouders eten. Zucht
Oh, was een gewijzigd bericht, vandaar Miran! Het lapje tekst van vannacht na mijn stappen heb ik maar even verwijderd, dat kan nu dus met dit nieuwe forum, ideaal.
Ooohhh lelie vertel vertel
Haha, valt niks te vertellen Nemo, daarom ook verwijderd hè Het was in elk geval wel gezellig.
ik wil het ook weten.........:-)

nu slapen.....zzzzzzzzzzzzz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven