Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Moeilijk hoor Prinses dat je kat wegmoet, lijkt me verschrikkelijk. Maar ik begrijp uit je oproepje hier dat hij niet bij een bekende terecht kan? Want dan zou natuurlijk het fijnste zijn.

Mijn avond is alweer omgegooid, een vriend belde of ik zin had om mee te gaan naar een toneelstuk. Vind toneel erg leuk en had vriend al lang niet gezien, dus ondanks dat ik zo moe ben ga ik toch.

Dacht alleen dat vriendinnetje met wie ik had afgesproken sowieso al de kroeg in zou duiken met allerlei mensen. Bleek dus niet zo te zijn en ze klonk nogal teleurgesteld... Oeps, weer eens een foute inschatting van mij. Ik zal haar zo nog maar even een sorry smsje sturen...
Hahaha, Vleer, ik las het als: of kat eruit, of Xan eruit, hahaha! Hoe computer-communicatie toch verkeerd kan worden opgevat he?

Prinses, ik moet er niet aan denken om Poppoes, maar vooral om Popkater weg te moeten doen. Ik snap het wel hoor, maar wat een ellendige beslissing!

HM, pas je een beetje goed op jezelf?? Niet te druk maken he?

Linza, waar woon je eigenlijk (ofwel: wil je het voorstel lijstje even invullen?)

Ik ga zo paardrijden, moet even kijken hoe zich dat uitpakt op/in mn rug, vaak gaat het juist heel goed. Ben ook nog steeds wel errrrug verkouden. Voelde me ook niet zo lekker toen ik thuis kwam vanmiddag, maar nu ik twee uur (!!!!) geslapen heb voel ik me alweer beter!
Weekend!

Vleer ga je morgen nu naar dat zwemparadijs? Is het echt een date? Of gewoon een vriend? Veel plezier in ieder geval!

Prinses die kat is echt lief! Ik heb al zes beesten thuis (niet zo'n grote hoor..) dus een katje gaat lastig worden! Kan me niet voorstellen dat niemand hem wil, zo schattig.. klote dat je hem weg moet doen. Maar je krijgt er natuurlijk wel iets voor terug

Linza erg he.. geen verplichtingen, en toch denken.. shit.. zou ze.. En sjansen met anderen is natuurlijk altijd leuk

HM hopelijk voel je je weer wat beter.. slecht nieuws krijgen is nooit leuk. je hebt ook wel veel te doen op een dag nu! Hopelijk kan het leuke avondje er toch nog bij..

Ik kreeg gister sms van Innerman dat hij maandag niet kan.

Hij heeft een huis gekocht een tijd geleden en is ontzettend druk met de renovatie, nu kwam de stukadoor. Dus tja, ik ga niks vertellen.Hij zei dat hij het heel jammer vond en wilde snel wat anders afspreken, maar heb hem een mailtje gestuurd dat hij eerst maar eens in een wat rustiger vaarwater moet komen, dat we daarna wel weer een keer afspreken. Misschien maar beter zo, probeer hem nu los te laten. Als hij me echt heel leuk had gevonden had hij namelijk wel tijd gemaakt, lijkt me zo.

Nu krijg is gister de vraag van een jongen die ik ken van RP of ik morgen met hem wil afspreken.. We hebben elkaar veel gesproken op msn en ook op de webcam gezien. Hij woont 2 uur reizen van mij vandaan en wil naar mijn stad komen.. Heb alleen geen zin om bekenden tegen te komen als ik met hem ben.. dus tja. Nu stelde hij ook voor als andere optie om naar de Efteling te gaan. Maar ik heb hem nog nooit gezien!! Zouden jullie dat doen? En überhaupt afspreken? Ik heb tenslotte niks met die andere, maar goed, beetje raar is het wel, niet?

Fijn weekend iedereen! Hopelijk komt het zonnetje nog een beetje door!
Zoo ga ff uurtje in bad liggen denk ik..

Heb die vriend voor zondag een mailtje gestuurd met allerlei vragen zodat ik beetje weet wat hij t leukst vind zwemmen of bioscoop..

donker of licht ?

nat of droog ?

middag of avond ?

Groningen of in de buurt ervan ?

Alleen of samen ?

eten of drinken ?

buiten of binnen ?

vast tijdstip het einde of het zelf willen bepalen ?

veel kleding of weinig kleding aan hebben ?

Rood of blauw ?

Snel of langzaam ?

kijken of zelf doen ?

Actief of relaxen ?

natuurlijk ook een paar vragen om hem in verwarring te brengen :P.. Hij vroeg nl aldoor wat het plan is zondag.. en ik bleef daar volgens hem maar onwijs vaag over doen..
Linza.. gewoon een vriend.. Zie hem niet echt als een date geloof ik.. Heb hem een tijd niet gesproken en gezien..

Tis wel een lekker ding :P dat dan weer wel dus hem in zwembroek zien is helemaal geen slecht idee
Haha Vleer! Zegt ie dalijk: donker, nat, avond, samen, weinig kleding, langzaam, zelf doen.. en verwacht ie dat jullie naar een of andere spannende club gaan..

Hem in zwembroek is natuurlijk niet verkeerd!

Veel plezier!
Inner ... hahaha

Donker --> is buitenzwembad dus savonds is t donker :P

nat = zwembad

avond= goed

samen = wel fijn in t zwembad

weinigkleding= zwembroek en bikini helemaal goed

langzaam= tja als hij langzaam wil zwemmen prima

zelf doen = tja zwemmen moet ie zelf doen kan ik niet voor hem doen natuurlijk
buitenzwembad bedoel tis zowel binnen als buiten subtropisch zwemparadijs
donker of licht ? Beide

nat of droog ? Nat

middag of avond ? Avond

Groningen of in de buurt ervan ? Dont care

Alleen of samen ? Samen

eten of drinken ? Beide

buiten of binnen ? Beide

vast tijdstip het einde of het zelf willen bepalen ? Zelf bepalen

veel kleding of weinig kleding aan hebben ? Weinig

Rood of blauw ? Rood

Snel of langzaam ? Langzaam

kijken of zelf doen ? Beide

Actief of relaxen ? Beide

ook weinig aan deze antwoorden
Dan zou ik morgen een rood sexy shirtje aandoen, hem meesleuren naar een discotheek met veel flashlights, met hem gaan slowdansen en dan een glas bier over zijn hoofd leegkiepen.

Denk dat je dan wel aan zijn wensen lijstje voldoet!
Inner.. dit is toch een antwoordenlijstje van een zak patat of heb ik t nu mis ?
Ja nou ja, hij weet natuurlijk niet waar jij naar toe wil..

Wat voor antwoorden had je dan verwacht? Misschien wat minder "beide" zou wel leuk zijn ja.. Schreef hij verder nog iets?
Nee niks verder..

idd had denk ik minder gezien *beide* maar goed heb dan ook gesloten vragengesteld .. had dan misschien beter erbij kunnen zetten .. 1 antwoord mogelijk ofzow
Tja.. weet je doe gewoon waar je zelf het meest zin in hebt! Als jij wil gaan zwemmen ga je zwemmen, en als je meer zin hebt in film doe je dat! Zou zelf voor film kiezen, gewoon omdat ik me liever niet direct in bikini vertoon, voel me dan toch bekeken. Zeker als ik die persoon niet goed zou kennen.

Maar ja dat is voor iedereen persoonlijk!
Inner... we hebben elkaar wel vaker in bikini & zwembroek gezien.. Zomers lagen we altijd gezellig samen in een bootje met meerdere vrienden..
Zoo ik vind t spannend.. ga straks met mijn ouders naar een appartementje kijken.. Whoehoeeee ...

RPO mailde , smste en belde... Ik reageerde omdat t gewoon een normale algemene vraag was..

Vervolgens smst hij mij weer nadat we gebeld hadden, ik sms terug .. Stuur nog een smsje er achteraan omdat ik een vraag had.. Hij reageert , ik reageer daar weer op en zo waren we 10smsjes verder. Vervolgens bel ik hem omdat t antwoord in zijn sms mij niet erg duidelijk was. Krijg ik aan de telefoon te horen : je bent een stalkertje en dwingend..

Pardon ? Hij is toch diegene geweest die als 1e begon en ik doodleuk op hem reageerde.. Hoezo ik dwingend en stalker ?

I knows stom om op hem te reageren , maar ik dacht ach is algemene vraag over iets , daar kan ik wel op reageren..

Jullie reactie zal zijn : Vleer niet meer doen .. Vleers reactie is dan : Jaja zal ik doen , maar tis dus onwijs makkelijk om op hem te reageren als ie met een algemeen vraagje komt...

Vleer heeft t gevoel dat ze er op deze manier door hem word ingestonken.. Dan heeft hij een excuus om contact met mij te zoeken , Vleer reageert en vervolgens kan RPO dan zeggen dat Vleer teveel smst en dwingend is omdat ze duidelijkheid wil op iets wat hij verteld..

Of zie ik t verkeerd ?
Hoi Vleer, nee dat zie je niet verkeerd. Als hij een algemene vraag heeft, stelt ie 'm maar aan z'n moeder. Hoeft niet aan jou.

Hij triggert jou en je trapt er weer in. Waarschijnlijk zal hij dat blijven proberen, want hij kan niet tegen de omgekeerde situatie: dat jij vindt dat híj stalkerig is.

Spannend joh, van het appartementje!

O en hallo Innerchild en Linza! Ik mail hier maar sporadisch eigenlijk, maar moest even reageren op Vleer

Prinses en Xander, wat leuk dat jullie gewoon zo zeker van elkaar zijn, dat het zo goed voelt, dat jullie gaan samenwonen.

Kan me voorstellen dat Prinses verdrietig is om haar Erwtenkat, wat een beauty is het, een hele persoonlijkheid lijkt me. Ik zou haar graag in huis nemen maar ik heb er hier al zo eentje die niet goed wordt van andere katten.
Puck .. denk ook dat je gelijk hebt , achteraf denk ik daar dan aan.. Op dat moment denk ik .. ach kan er wel op reageren ...

Moet dat dus gewoon niet doen
Spannend.. vandaag was het open huis bij t appartementje..

De makelaar zal ons a.s week wel bellen om te vragen wat we er van vonden.. Pa zei dat dit een mooi stekje is, helemaal klaar t huisje en kan er eigenlijk zo in ...Pa zei dat hij wanneer de makelaar belt een bod gaat uitbrengen..

A.s woensdag gaan we naar een ander app. kijken waar t een en ander aan moet gebeuren..
Pa heeft via t kadaster opgevraagd wat de eigenaar van t app betaald heeft voor de woning.. En wat hij toender tijd heeft betaald en nu vraagt zit 30 duizend euro verschil in.. Das heel veel volgens mijn vader.. Dus daar kan genoeg vanaf .. Ben benieuwd.. wel heulll spannend zo ..
quote:liefmeisje2 schreef op 05 augustus 2007 @ 22:16:

Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd? 27

- Hoe lang al single? half jaar

- Langste relatie ? 2,5 jaar

- Kortste relatie? half jaar

- Regio? brabant

- Aan het daten? ja

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 6, als echt verliefd word sta ik ervoor open, op zoek totaal niet.

- Sterrenbeeld ? scorpio

- Kinderen of kinderwens ? nah voorlopig nog lang niet

- Hobby's (speciaal voor Q) uitgaan, terrassen, dansen, zelf kleding maken, muziek, zonnen, lezen
Zo vleer dat was even het lijstje, is inderdaad wel makkelijk.

Vleer gaaf dat je naar een appartementje bent gaan kijken, spannend! Ik zou er maar de zenuwen van krijgen... haha

Oh en niet reageren was idd miss beter geweest, maar snap je helemaal want dat is ook ZO moeilijk! Maar hij klinkt wel een beetje psycho als ik dat mag zeggen... suggereren dat jij hem stalkt. Wie denkt hij wel niet dat ie is? Ik weet overigens helemaal niet hoe het zit tussen jullie natuurlijk maar dit slaat nergens op natuurlijk. Niet op dezelfde golflengte jullie?

Inner jammer dat Innerman geen tijd heeft. Tsja miss had ie dat wel gemaakt als ie graag wil, maar een eigen huis vreet ook wel even tijd dus niet meteen afschrijven? Ik weet het ook niet natuurlijk want ik ken t hele verhaal niet. En met die RP man gewoon doen, je hebt toch (nog) geen verplichtingen aan Innerman?

Arme Prinsessenpoes zonder huisje :(

HM weer een beetje uitgerust? Was het nog leuk geweest?

Oh en ja wat je zegt Inner... Ik ging slapen op mijn werk gisteravond en zag haar (scharrel) al voor me in de kroeg om de nek van een andere vrouw. Maar ja niks aan te doen he. En zelf ook niet heilig hoor, maar dat bezwaart me dan weer minder. haha. Slecht. Vanavond op stap dus kommt goeddd!

Jullie allemaal fijne avond! Tot snel!

Vleer wil wel fotos van t app laten zien maar tis denk i handiger als ik t laat zien als ie daadwerkelijk gekocht is ..
Vleer spannend hoor een appartementje kopen. Haha weet er alles van, LJ is er ook mee bezig. Maar wel leuke spanning!

Linza, gezellig; nog een brabo

Ik ben inderdaad weer uitgerust. Het toneelstuk gister was zeer matig, goede vriend had dit stiekem al van tevoren verwacht, maar hij moest erheen en dus was ik de sjaak . Maar het was wel gezellig en had hem al lang niet meer gezien. Vannacht is LJ lekker tegen me aangekropen en vanmorgen uitgeslapen en eindelijk eens een beetje mijn huis opgeruimd. Nu weer naar een verjaardag en vanavond naar de kroeg!

Lekker druk dus, maar wel allemaal leuke dingen. En heb het gevoel dat ik door mijn medicatie voor mijn adhd er beter van kan genieten en er rustiger onder ben. Wat ook scheelt is dat ik alleen volgende week nog vol hoef te werken. De week erna wat meer uren vrij en daarna een week vakantie! Duimen jullie voor me voor mooi weer? Dan kan ik lekker genieten met LJ op zijn boot!

En linza, moeilijk he om dingen rationeel te bekijken. Dat het weliswaar een scharrel is en jij ook doet wat je wil, maar dat je toch last hebt van jaloerse gevoelens. Ik denk altijd dat dit komt doordat je van jezelf weet wat je denkt en voelt en wil en dit van die ander nooit zeker weet. Niet dat dit trouwens enig verschil maakt, maar goed . Veel plezier op stap vanavond! Brabant is groot, maar misschien komen we elkaar zonder dat we het weten wel tegen haha.
HM ik was niet stappen in het Brabantse... Maar 't was toch gezellig

Ja ratio is niet mijn sterkste kant... maar ach ik ben wel een beetje aan het relativeren geweest... ik heb me toch wel een beetje aangesteld. Naja. Te laat he. Trek het wel weer recht, gevoelens worden heviger als je alcohol op hebt.

HM jammer dat t stuk een beetje tegenviel. Maar ja als het maar gezellig was idd. En wie is LJ. Leuke jongen? Was je met hem daarnaartoe geweest of is die uit de kroeg aan komen waaien ?

vleer ja benieuwd, even afwachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven