Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Noa, je draait de zaken om: LELIE komt het topic Zoektocht binnenvallen.

En jouw reactie verbaast me ook niet. Gek he?? Niet netjes.. hahahaha., Lelie is netjes met haar onderdegordel,, je valt geen discussie binnen op die manier.

Maar ik ga dit topic een beetje spannend maken hier.. haha ik kijk wel uit.. ik laat het hierbij, fleur het zelf maar op!!.
Eh t forum is openbaar iemand mag reageren waar ie wil dacht ik zo..

En ik vind Lelies reacties op dat topic echt niet gemeen of raar...

En dat ik Lelie bij spring.. ik geef Lelie alleen een positieve reactie dat ik haar stukje op t andere topic niet gek/gemeen vind..
[quote]shapeshifter schreef op 04 oktober 2007 @ 18:12:

Noa, je draait de zaken om: LELIE komt het topic Zoektocht binnenvallen.

En jouw reactie verbaast me ook niet. Gek he??

quote]

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit onaardig tegen jou geweest ben en nu kom je met zoiets. Dat vind ik jammer van je.

Maar goed, ik ga hier verder niet op in.
Cum non tum age
Ik schrijf wel vaker op de zoektocht topic Shape en bovendien blijft dit een openbaar forum toch?
Noa, dat was heeeeeelemaal niet onaardig bedoeld, dat is het toch ook nooit bij jullie, dat Lelie even moet zeggen dat ik tegen hetzelfde aan loop als bij Singles (geen idee waar ze het over heeft, het slaat nergens op!) als ik een discussie heb op een ander topic, out of the blue kotm daar Lelie binnen, omdat ze mij dat zo graag mee wil geven, dat is zo goed voor mij, dank je wel Lelie..! dat is toch ook hartstikke goed bedoeld..!!

Nou dan, ik bedoel het ook heeeeel erg goed!!

Dit was het weer voor vandaag hoor, ga nu maar weer lekker op jullie eigen clubje gericht verder! Veel plezier nog!
Lezen jullie nog wat er echt aan inhoud staat of houden jullie elkaars handje alleen maar vast.. want Noa je zei dat IK binnenviel, waarop ik vervolgens zegt dat Lelie bij zoektocht binnenviel, dus dat ik daar alleen op reageer, dat lees je dan kennelijk niet Noa... en dan zeg je alleen maar: je bent onaardig... niet van: oh, dat wist ik niet, heb te snel geoordeeld.. wat vind je van je eigen onredelijke opmerking over dat binnen vallen naar mij toe dan?
Jeetje Shape, je komt ontzettend boos over. Ik heb niet gezegd dat ik je iets mee wilde geven wat goed voor je zou zijn, dat zijn nu enkel jouw woorden.

Laten we deze discussie beeindigen, want ik krijg echt het idee dat we totaal anders in deze situatie staan.
Shape wat zit je nou t meeste dwars ? Dat Lelie een reactie gaf die ergens misschien toch wel RAAK aankomt bij je.. want waarom anders zon felle reactie ?
ik vind het gezegend laten we t over leuke dingen hebben...

Miran met der date

Lelie met der a.s date

Xander die zich moederziel alleen begint te voelen hier (oke das niet leuk maar vind t wel grappig haha) Zie nl zijn gezicht helemaal voor mij zon sip koppie

Mijn date die een hele andere insteek had en uiteindelijk een andere wending kreeg.. Grr hij was op hyves online maar op msn offline(zoals ie altijd staat) en reageerde niet op mijn berichtje of tie vanmorgen beetje zijnbed uit kon komen .. Naja.. whateverrrrrr zal wel druk wezen ofzow
Kunnen we geen keukenkijk meeting organiseren ?
Oja, dat is een goed idee Vleer, want Ing wil ook een nieuwe keuken.

Plakken we er meteen een borrel aan vast.
Cum non tum age
Ja, misschien moeten we dat maar weer eens gaan plannen, hè. Maar wie hebben we dan...uhh: Noa, Dess, Xander, Inge, Miranda, Q, Nemovisje, Liefmeisje en ik? Of zie ik nu mensen over het hoofd?
quote:Ing33 schreef op 04 oktober 2007 @ 17:14:

[...]

Hahahaha....bord staat al in de tuin!!

Nou misschien is dat idee van Noa helemaal niet zo slecht!

Als het zo doorgaat blijven we hier met ons 2-en over?? Hahahahah

Ik vind echt super voor iedereen...die in love is! Gun het iedereen van harte...en mezelf ook!

Ja, misschien heeft Noa daar wel een punt te pakken gehad en wij een hengel

Ik gun het ook iedereen van harte...zeker weten....en ook jou hoor Lelie!
aaarchhhh en ik kan er niet zo goed tegen als iemand zegt je leuk te vinden en niets van zich laat horen.. Of ben ik te ongeduldig ? haha
Ja je bent ongeduldig Dess Laat een vent eens achter jou aanlopen..dan weet je snel genoeg hoe het zit
Jah lelie dat doe ik ook ... heb hem sinds vannacht (toen ik thuis kwam en hem dat meedeelde via sms) niet meer gesmst.. Wel had ik op Msn een berichtje achtergelaten met de vraag of ie vanmorgen een beetje uit zijnbed kon komen.. Maar daar heeft ie niet op gereageerd en hij was wel online op hyves op dat moment (en op msn ook zeer zeker maar hij staat altijd op offline ,normaliter stuurde hij altijd direct iets terug als ik iets stuurde) maargoed t zegt allemaal niks..

Laat nu mooi ff niks van mij horen tot na t weekend.. tenzij hij eerder komt met sms of msn of mail..
Hebben jullie al zin in het weekend? Morgen nog een dagje ploeteren voor de centen, en dan weer heerlijk 2 dagen vrij! Heb er nu al zin in!

En wat lees ik?? Gaan we keukens kijken? Daarna wel borrelen hoor....dan ben ik bereid mee te gaan
Nou Xander, je hebt luxe paarden en je hebt werkpaarden hè... Je kunt dis al wel raden wat de invulling van mijn weekend zal worden..

Maar ik heb er wel zin in hoor Want daarnaast zorg ik er gewoon voor dat ik ook leuke dingen ga doen.
quote:Vleermuis28 schreef op 04 oktober 2007 @ 20:27:

Jah lelie dat doe ik ook ... heb hem sinds vannacht (toen ik thuis kwam en hem dat meedeelde via sms) niet meer gesmst.. Wel had ik op Msn een berichtje achtergelaten met de vraag of ie vanmorgen een beetje uit zijnbed kon komen.. Maar daar heeft ie niet op gereageerd en hij was wel online op hyves op dat moment (en op msn ook zeer zeker maar hij staat altijd op offline ,normaliter stuurde hij altijd direct iets terug als ik iets stuurde) maargoed t zegt allemaal niks..

Laat nu mooi ff niks van mij horen tot na t weekend.. tenzij hij eerder komt met sms of msn of mail..Ja Vleermuis...een hele goede zet van je, maar denk wel.....al jij niks van je laat horen, kan hij natuurlijk hetzelfde denken wat jij nu denkt he? Dus als je hem écht leuk vind....gewoon een sms sturen....reageert hij daar niet op, dan kan je daar je conclusies uit trekken lijkt me. Klinkt misschien niet zó leuk, maar blijf wel met je beide beentjes op de grond he?
quote:Lelie1 schreef op 04 oktober 2007 @ 20:44:

Nou Xander, je hebt luxe paarden en je hebt werkpaarden hè... Je kunt dis al wel raden wat de invulling van mijn weekend zal worden..

Maar ik heb er wel zin in hoor Want daarnaast zorg ik er gewoon voor dat ik ook leuke dingen ga doen.Ja, duidelijk Lelie....maar jij hebt vrij wanneer ik moet werken
Yes zeker zin in t weekend..

Morgenavond avonddienst en zaterdag zondag vrij..

Zaterdagavond borrelen met paar meiden in en dorp verderop.. erg veul zin in

Ik moet denk ik ff t boek Hij wil je , hij wil je niet weer doornemen....
Precies, net wat Xander zegt, maar wat ik ook vind en wat iedereen echt zo moet onthouden: als iets goed zit tussen twee mensen, dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken over dit soort dingen. Zodra jij voelt of neigingen krijgt tot tactische spelletjes spelen, dan zit het gewoon níet goed.

Vind ik
quote:Xander68 schreef op 04 oktober 2007 @ 20:47:

Ja, duidelijk Lelie....maar jij hebt vrij wanneer ik moet werken Daar heb jij dan weer gelijk in.. en dat maakt dan weer dat ik ook helemaal niet klaag hoor
Jah Xander.. daarom mijn msn berichtje ..

En tis nu dus zijn zet... (vind ik) Bovendien is hij niet zo smserig..

Ik stuur niets want als ik iets stuur dan verwacht ik iets terug en dus moet ik gewoon niets sturen haha
Lelie daar heb je een punt maar ik moet mijzelf ook toespreken dat ik t vertrouwen gewoon in iemand moet hebben dat hij uit zichzelf wel komt.. Dat deed hij afgelopen weken maanden ook, t kwam en ging vanzelf.. Dus dat vertrouwen moet ik gewoon houden..

En dat doe ik .. (met hier en daar af en toe een beetje onzeker momentje maar dan val ik jullie lastig ipv hem ;) )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven