Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

donderdag 4 oktober 2007 om 21:24
Vleermuis: Gefeliciteerd! met je achterneef, en wat betreft je leuke vent....gewoon afwachten wat er gaat gebeuren. Maar niet té lang wachten hoor....my advice
Koffiedate, nee nog niks van vernomen....ik zal dit weekend eens mijn buuf peilen. Om eerlijk te zijn hou ik me er niet meer mee bezig...ik zie 't wel. Mocht ik haar nog eens treffen....leuk, maar als ik haar niet meer zie....ook prima. Duidelijk geen prioriteit....
En Lelie...ik ben niet bezitterig hoor (zie zoektocht...) maar ik "koester" jullie wel een beetje
Vind het wel gezellig hier, en het lijkt me niet leuk als er weer een "rel" losbarst.
Koffiedate, nee nog niks van vernomen....ik zal dit weekend eens mijn buuf peilen. Om eerlijk te zijn hou ik me er niet meer mee bezig...ik zie 't wel. Mocht ik haar nog eens treffen....leuk, maar als ik haar niet meer zie....ook prima. Duidelijk geen prioriteit....
En Lelie...ik ben niet bezitterig hoor (zie zoektocht...) maar ik "koester" jullie wel een beetje

donderdag 4 oktober 2007 om 21:41
grrr normaal heb ik een man in mijn msn staan die mij helpt als ik dates heb (hij laat dan vooral zien hoe mannen denken en hoe mannen in zon date situatie staan) Maar dies niet online .. dus Xander jij moet t nu maar ff doen 
Ik wil nl niet wanhopig overkomen bij hem , wil niet claimend zijn , wil ook niet teveel zelf sturen naar een nieuwe date..

Ik wil nl niet wanhopig overkomen bij hem , wil niet claimend zijn , wil ook niet teveel zelf sturen naar een nieuwe date..
donderdag 4 oktober 2007 om 21:42

donderdag 4 oktober 2007 om 21:55
Ok Dess, rustig...adem in...adem uit
Als ik een date heb gehad, en het klikt...dan laat ik dat duidelijk merken. Bellen, sms-en, msnen. Het is niet zo dat ik niks van me laat horen zoals die leuke man doet.
Als hij je echt leuk vind, dan zal hij echt wel snel reageren. Duurt dit langer, dan vind hij je waarschijnlijk niet leuk genoeg. Als je iemand leuk vind, dan reageer je toch vrij vlot? En als hij na 3 dagen reageert met een smoes van: " Ik had het zo druk...bla bla...geen tijd etc etc.", dan vind ik dat onzin! Iedereen heeft wel even tijd om even een smsje te sturen o.i.d. Als je iemand echt leuk vind, dan doe je er moeite voor...een sms is zo geschreven en verzonden, lijkt me.
Tja, en sorry dat ik het zeg, maar ik vond je leuke man wel wat overdreven voor een eerste ontmoeting als ik je postings lees. Misschien om één en ander te verbloemen? Ik heb er geen idee van Dess....nogmaals...blijf met je beentjes op de grond! Niets is zo erg om teleurgesteld te worden...
Als ik een date heb gehad, en het klikt...dan laat ik dat duidelijk merken. Bellen, sms-en, msnen. Het is niet zo dat ik niks van me laat horen zoals die leuke man doet.
Als hij je echt leuk vind, dan zal hij echt wel snel reageren. Duurt dit langer, dan vind hij je waarschijnlijk niet leuk genoeg. Als je iemand leuk vind, dan reageer je toch vrij vlot? En als hij na 3 dagen reageert met een smoes van: " Ik had het zo druk...bla bla...geen tijd etc etc.", dan vind ik dat onzin! Iedereen heeft wel even tijd om even een smsje te sturen o.i.d. Als je iemand echt leuk vind, dan doe je er moeite voor...een sms is zo geschreven en verzonden, lijkt me.
Tja, en sorry dat ik het zeg, maar ik vond je leuke man wel wat overdreven voor een eerste ontmoeting als ik je postings lees. Misschien om één en ander te verbloemen? Ik heb er geen idee van Dess....nogmaals...blijf met je beentjes op de grond! Niets is zo erg om teleurgesteld te worden...

donderdag 4 oktober 2007 om 22:38
donderdag 4 oktober 2007 om 22:51

donderdag 4 oktober 2007 om 22:55
quote:Vleermuis28 schreef op 04 oktober 2007 @ 22:51:
Lelie verteld me net op msn hoe ze de deur uit gaat.. dat zit wel snor
Die gaat mannen teasen vanavond ...
Xander.. ik draafde eenbeetje door vanavond , maar heb mijzelf weer bij elkaar geraapt.. hehe
Afwachten dus
naja afwachten we zien t vanzelf welGoed muisje...verstandig!
Lelie verteld me net op msn hoe ze de deur uit gaat.. dat zit wel snor
Die gaat mannen teasen vanavond ...
Xander.. ik draafde eenbeetje door vanavond , maar heb mijzelf weer bij elkaar geraapt.. hehe
Afwachten dus
naja afwachten we zien t vanzelf welGoed muisje...verstandig!