Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Xander nog iets gehoord van je koffiedate ? Is er al een datum ?
ooh heb een achterneefje erbij .. Justin geboren 4 oktober te Curacao
Vleermuis: Gefeliciteerd! met je achterneef, en wat betreft je leuke vent....gewoon afwachten wat er gaat gebeuren. Maar niet té lang wachten hoor....my advice

Koffiedate, nee nog niks van vernomen....ik zal dit weekend eens mijn buuf peilen. Om eerlijk te zijn hou ik me er niet meer mee bezig...ik zie 't wel. Mocht ik haar nog eens treffen....leuk, maar als ik haar niet meer zie....ook prima. Duidelijk geen prioriteit....

En Lelie...ik ben niet bezitterig hoor (zie zoektocht...) maar ik "koester" jullie wel een beetje :-) Vind het wel gezellig hier, en het lijkt me niet leuk als er weer een "rel" losbarst.
Lief van je Xander, dat je dat zegt
Xander lijkt een erg ideale man haha

Xander.. hoe lang kan ik wachten ? Tot na t weekend ?? das 4 a 5 dagen ??
grrr normaal heb ik een man in mijn msn staan die mij helpt als ik dates heb (hij laat dan vooral zien hoe mannen denken en hoe mannen in zon date situatie staan) Maar dies niet online .. dus Xander jij moet t nu maar ff doen ;)

Ik wil nl niet wanhopig overkomen bij hem , wil niet claimend zijn , wil ook niet teveel zelf sturen naar een nieuwe date..
Dess, doe nou eens even rustig. Je schiet totaal door in de situatie. Calm down!
Laat een man bv t gebeuren ff bezinken en reageerd bv paar dagen later eens ??

Kortom ik wil dit niet verpesten .. vroeger (en dat weten de meesten hiero wel van mij) liep ik een man achter na.. dat ben ik nu absoluut niet van plan namelijk..
Lelie.. jajaja ik doe al rustig ..
Ok Dess, rustig...adem in...adem uit

Als ik een date heb gehad, en het klikt...dan laat ik dat duidelijk merken. Bellen, sms-en, msnen. Het is niet zo dat ik niks van me laat horen zoals die leuke man doet.

Als hij je echt leuk vind, dan zal hij echt wel snel reageren. Duurt dit langer, dan vind hij je waarschijnlijk niet leuk genoeg. Als je iemand leuk vind, dan reageer je toch vrij vlot? En als hij na 3 dagen reageert met een smoes van: " Ik had het zo druk...bla bla...geen tijd etc etc.", dan vind ik dat onzin! Iedereen heeft wel even tijd om even een smsje te sturen o.i.d. Als je iemand echt leuk vind, dan doe je er moeite voor...een sms is zo geschreven en verzonden, lijkt me.

Tja, en sorry dat ik het zeg, maar ik vond je leuke man wel wat overdreven voor een eerste ontmoeting als ik je postings lees. Misschien om één en ander te verbloemen? Ik heb er geen idee van Dess....nogmaals...blijf met je beentjes op de grond! Niets is zo erg om teleurgesteld te worden...
we gaan t niet meer over mijn date hebben hehe

Ik merk vanzelf wel of er iets komt vanuit hem zelf.. Zo niet jammer dan ,zo wel dan is dat leuk
Goed plan Dess

Veel belangrijker nu is namelijk welke outfit ik vanavond in hemelsnaam moet aantrekken voor mijn donderdagse stapavondje
Rokje en leuk shirtje en naaldhakken doen t altijd goed bij mannen

Offe wat ik altijd erg leuk vind om aan te trekken is een strakke 3/4 spijkerbroek met naaldhakken en leuk strak shirtje of leuk blousje erop ..
mannen vinden t leuk stukje blote benen te zien en stukje inkijk hahaha
Juist....lekker op je af laten komen...en je niet opvreten hoor Dess...daarmee maak je jezelf gek. Ok?
Hm nee ik ben niet het rokjes-naaldhakken-typje eigenlijk.

En ik wil die mannen juist een beetje op afstand houden ;-)!

Nee hoor grapje, maar ik kom er wel uit geloof ik.
quote:Vleermuis28 schreef op 04 oktober 2007 @ 22:33:

Rokje en leuk shirtje en naaldhakken doen t altijd goed bij mannen

Offe wat ik altijd erg leuk vind om aan te trekken is een strakke 3/4 spijkerbroek met naaldhakken en leuk strak shirtje of leuk blousje erop ..njam!
Klaar! En het is dus goed gekomen :)! Jammer dat ik nou niet even een fotootje kan plaatsen hier.
Lelie verteld me net op msn hoe ze de deur uit gaat.. dat zit wel snor

Die gaat mannen teasen vanavond ...

Xander.. ik draafde eenbeetje door vanavond , maar heb mijzelf weer bij elkaar geraapt.. hehe

Afwachten dus

naja afwachten we zien t vanzelf wel
Ho, ho, ho!! Ik ga helemaal niemand teasen hoor hey, hooguit mijn vriendin!
quote:Lelie1 schreef op 04 oktober 2007 @ 22:49:

Klaar! En het is dus goed gekomen :)! Jammer dat ik nou niet even een fotootje kan plaatsen hier.
quote:Vleermuis28 schreef op 04 oktober 2007 @ 22:51:

Lelie verteld me net op msn hoe ze de deur uit gaat.. dat zit wel snor

Die gaat mannen teasen vanavond ...

Xander.. ik draafde eenbeetje door vanavond , maar heb mijzelf weer bij elkaar geraapt.. hehe

Afwachten dus

naja afwachten we zien t vanzelf welGoed muisje...verstandig!
Ik heb foto van je Lelie kan m op de group plaatsen natuurlijk haha
zo maar eens mijn bedje opzoeken ..

is er nog wat leuks op tv eigenlijk vanavond ?
Nee hoef je niet op de groep te plaatsen Dess, dank je

Maar ja, ik ga zo maar eens...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven