Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 7 september 2008 om 18:29
Krijg net een mailtje van die ex van zoveel jaar terug (die een foto van ons samen op zijn hyves had geplaatst vanmorgen)... dat het niet de bedoeling was hem zo op zijn hyves te plaatsen maar dat hij hem naar mij wilde sturen... hahaha zeker commentaar van zijn vrouw gekregen Dus valt al met al nog mee en was dus een foutje. Hij heeft hem inmiddels verwijderd van zijn hyves. Wel grappig om te zien hoe jong we toen allebei waren. Ik was 17, hij 21. (doet me ook weer beseffen hoe oud ik nu ben...hahaha)
zondag 7 september 2008 om 18:31
Wat ik merkte, is dat; juist omdat je zoveel investeert en van iemand houdt, het ook je grootste probleem is.
Er zit al zoveel liefde, hoop en energie in, dat bindt je aan iemand. Om dat zomaar op te geven, is super moeilijk en ging tegen mijn gevoel in.
Ivy, hij was tot nu toe, zeker mijn grootste liefde. Dat maakt het zo lastig, zucht. Op zich is dat bij hem ook wederzijds, wat het ook bemoeilijkt, omdat er nog zoveel gevoel zit.
Maar.. het was niet belangrijk genoeg voor hem. Wat zijn motieven voor het 'niet kunnen' ook zijn, dat verandert daar niets aan. Dus.. nu ben ik weer single en vaak gelukkiger dan dat ik met hem samen was.
Er zit al zoveel liefde, hoop en energie in, dat bindt je aan iemand. Om dat zomaar op te geven, is super moeilijk en ging tegen mijn gevoel in.
Ivy, hij was tot nu toe, zeker mijn grootste liefde. Dat maakt het zo lastig, zucht. Op zich is dat bij hem ook wederzijds, wat het ook bemoeilijkt, omdat er nog zoveel gevoel zit.
Maar.. het was niet belangrijk genoeg voor hem. Wat zijn motieven voor het 'niet kunnen' ook zijn, dat verandert daar niets aan. Dus.. nu ben ik weer single en vaak gelukkiger dan dat ik met hem samen was.
zondag 7 september 2008 om 18:33
Ivy, pas je wel op met deze verslavende man... Hoewel ik jou waarschijnlijk niks hoef te vertellen, zijn we beter af zonder!
En vooral Inq is stoer dat zij het zo beeindigd heeft! Bij mij werd het door iemand anders helaas beeindigd.
Vleer, misschien kan Xan je helpen? Altijd zo irri als dat soort dingen gebeuren! (dan baal ik altijd dat ik geen man in de buurt heb!)
WM ik zeg soeppie!!
En vooral Inq is stoer dat zij het zo beeindigd heeft! Bij mij werd het door iemand anders helaas beeindigd.
Vleer, misschien kan Xan je helpen? Altijd zo irri als dat soort dingen gebeuren! (dan baal ik altijd dat ik geen man in de buurt heb!)
WM ik zeg soeppie!!
zondag 7 september 2008 om 18:34
quote:Xander68 schreef op 07 september 2008 @ 18:26:
[...]
Hier Xan....de computerman
Heb iets verwijderd uit de software volgens mij (en is dus niet te zien in de prullenbak)
Iets van Intel graphics .. maar wat precies weet ik niet ..
Durft nu laptop niet opnieuw te starten haha straks werkt t niet meer
[...]
Hier Xan....de computerman
Heb iets verwijderd uit de software volgens mij (en is dus niet te zien in de prullenbak)
Durft nu laptop niet opnieuw te starten haha straks werkt t niet meer
zondag 7 september 2008 om 18:36
Vleer is happy met haar nieuw gemaakte vriendjes hier in t dorp.
3 vrienden erbij in 2 maandjes in mijn nieuwe huis.. Das toch superrrr
En t leuke is dat ze mij alle 3 afzonderlijk uitnodigen voor woensdag .. Maar kan niet op alle 3 de plekken tegelijk zijn dusse heb maar voorgesteld dat ze alle 3 bij mij komen dan haha
3 vrienden erbij in 2 maandjes in mijn nieuwe huis.. Das toch superrrr
En t leuke is dat ze mij alle 3 afzonderlijk uitnodigen voor woensdag .. Maar kan niet op alle 3 de plekken tegelijk zijn dusse heb maar voorgesteld dat ze alle 3 bij mij komen dan haha
zondag 7 september 2008 om 18:38
zondag 7 september 2008 om 18:40
LM, ik zei tegen hem dat het voor mij niet zo hoeft, dat ik een relatie wil waarin de ander mij belangrijk vindt, en die niet zo wispelturig is en dat ik genoeg geinvesteerd had. Ik was bezig afstand van hem te nemen en mentaal stond ik al in de uitmaak-modus.
Toen zei hij dus plompverloren; ik stop ermee. Hij mocht linea recta weer naar huis van mij, heb geen zin nog uitgebreid te praten erover, want dat had ik al eindeloos gedaan.
Dat hij het uitmaakte vond ik wel irritant, omdat ik voor mezelf die stap wilde nemen. Aan de andere kant, het is uit en dat was wat ik (al is het niet altijd even leuk) wilde.
Dus zoooo stoer ben ik ook weer niet..
Ik zeg ook, soeppie! Lekker makkelijk..
Toen zei hij dus plompverloren; ik stop ermee. Hij mocht linea recta weer naar huis van mij, heb geen zin nog uitgebreid te praten erover, want dat had ik al eindeloos gedaan.
Dat hij het uitmaakte vond ik wel irritant, omdat ik voor mezelf die stap wilde nemen. Aan de andere kant, het is uit en dat was wat ik (al is het niet altijd even leuk) wilde.
Dus zoooo stoer ben ik ook weer niet..
Ik zeg ook, soeppie! Lekker makkelijk..
zondag 7 september 2008 om 18:45
Er is weer goed gerelfecteerd en het liefdesverdriet verwerken gaat stapje bij stapje zie ik. You go girls !
Ingel was gister op stap in nabijgelegen dorp; coverband was niet meer zo leuk als vroeger en stonden wat vervelende mensen langs ons die met bier aant gooien waren (ja, boeren ja). Toch gaat Ingel vnvd weer, want dit keer wel een leuk bandje.
Ik ben benieuwd hoe het zit met Marie-L. die te slim was voor haar ex.... hopelijk gaat het een beetje.
Over saaie I-podfeesjes; mag je ook komen als je geen ipod hebt?
Prinses; op je buurtfeest nog nieuwe mensen ontmoet/vrienden gemaakt?
Ingel was gister op stap in nabijgelegen dorp; coverband was niet meer zo leuk als vroeger en stonden wat vervelende mensen langs ons die met bier aant gooien waren (ja, boeren ja). Toch gaat Ingel vnvd weer, want dit keer wel een leuk bandje.
Ik ben benieuwd hoe het zit met Marie-L. die te slim was voor haar ex.... hopelijk gaat het een beetje.
Over saaie I-podfeesjes; mag je ook komen als je geen ipod hebt?
Prinses; op je buurtfeest nog nieuwe mensen ontmoet/vrienden gemaakt?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 7 september 2008 om 18:48
Ja maar JIJ bent degene die voor zichzelf is opgekomen en gezegd heeft zo kan het niet langer, hier wordt ik niet gelukkig van! Vind het knap hoe je gehandeld hebt en hoe je er nu over praat zegt ook al een heleboel hoor, en heb er respect voor!
WM dus t wordt een soeppie met stokbrood?
Ik heb net mijn salade op en toen nog maar een bak yoghurt met cruesli gegeten... maar nu heb ik nog honger... pff
WM dus t wordt een soeppie met stokbrood?
Ik heb net mijn salade op en toen nog maar een bak yoghurt met cruesli gegeten... maar nu heb ik nog honger... pff
zondag 7 september 2008 om 18:51
Hartige taart is al eerder uitgeprobeerd (en goedgekeurd) AH-recept: http://www.ah.nl/recepten...ofdgerecht+nasi&id=357408
Heb gisteren een hoop nieuwe vrienden gemaakt, maar vrees dat de helft ervan vandaag niet meer weet wat ze gisteren allemaal tegen me gezegd hebben . Als de drank is in de man....
Heb gisteren een hoop nieuwe vrienden gemaakt, maar vrees dat de helft ervan vandaag niet meer weet wat ze gisteren allemaal tegen me gezegd hebben . Als de drank is in de man....
Peas on earth!
zondag 7 september 2008 om 18:51
quote:Vleermuis28 schreef op 07 september 2008 @ 18:34:
[...]
Durft nu laptop niet opnieuw te starten haha straks werkt t niet meerIntel Graphics is videokaartsoftware. Laptop kan gwoon opnieuw opgestart worden hoor....alleen moet je even nieuwe software downloaden voor je videokaart.
[...]
Durft nu laptop niet opnieuw te starten haha straks werkt t niet meerIntel Graphics is videokaartsoftware. Laptop kan gwoon opnieuw opgestart worden hoor....alleen moet je even nieuwe software downloaden voor je videokaart.
zondag 7 september 2008 om 19:24
Gele M was weer heerlijk!
Moeten jullie ook altijd zo ontiegelijk lang wachten in de rij bij de Mac.
Ik kreeg echt een beetje
"ik spring over de balie en pak het zelf wel" neigingen!
Ing, veel plezier vanavond, en tuurlijk mag je ook zonder Ipod komen op ons feestje...moet je gewoon zelf zingen...
Vind het wel een mooie...als je beide evenveel investeert dan klopt het...
Daar ga ik eens over nadenken...
Moeten jullie ook altijd zo ontiegelijk lang wachten in de rij bij de Mac.
Ik kreeg echt een beetje
"ik spring over de balie en pak het zelf wel" neigingen!
Ing, veel plezier vanavond, en tuurlijk mag je ook zonder Ipod komen op ons feestje...moet je gewoon zelf zingen...
Vind het wel een mooie...als je beide evenveel investeert dan klopt het...
Daar ga ik eens over nadenken...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 7 september 2008 om 19:41
zondag 7 september 2008 om 20:20
Whoehahahahahaha Vleer, doe dat maar niet
Zo succesvol vind ik die dames ook weer niet
Heb trouwens in een grijs verleden wel meegedaan aan het programma van Martijn "de perfecte partner"
Dat was echt een onwijs leuk programma om aan mee te doen.
Kunnen we dat koppelen hier niet gewoon intern oplossen
Date ik met een vrijgezel die jij kent, jij met een vrijgezel, die Ivy kent, Ivy met een vrijgezel die LM kent,LM met een vrijgezel die Sun kent,Sun met een vrijgezel die WM kent,WM die een vrijgezel die Pop kent,Pop met een vrijgezel die EA kent...euhmm ben ik nog iemand vergeten???
Heb trouwens in een grijs verleden wel meegedaan aan het programma van Martijn "de perfecte partner"
Date ik met een vrijgezel die jij kent, jij met een vrijgezel, die Ivy kent, Ivy met een vrijgezel die LM kent,LM met een vrijgezel die Sun kent,Sun met een vrijgezel die WM kent,WM die een vrijgezel die Pop kent,Pop met een vrijgezel die EA kent...euhmm ben ik nog iemand vergeten???
zondag 7 september 2008 om 20:29
quote:Summerdance schreef op 07 september 2008 @ 20:20:
Klinkt leuk!
!! Moeten we wel elkaar wensen een beetje weten...om toch te weten wat je een ander voorschoteld
Enne Soepje is op......
Klinkt leuk!
Enne Soepje is op......
zondag 7 september 2008 om 20:35
Ok, ik trap wel af
Wensenlijstje SD
Lang (zeker langer dan 1.80)
Slank
Sportief
Moet Summerhond leuk vinden
Graag drankje lusten (ben na AM klaar met AA verhalen)
Graag een rokertje
Oja en alle exen netjes opgeruimt
Sterk karakter
Niet verlegen...
Iemand een leuk heerschap in de aanbieding?
Kom maar op met jullie wensen en voorkeuren
Duik ik hier eens in mijn zwarte boekje
Vleer was ECHT heel leuk om te doen, maar 3 dagen samenwonen met een wildvreemde kerel is best raar, zeker als er ook nog een camera op je neus staat...
Wensenlijstje SD
Lang (zeker langer dan 1.80)
Slank
Sportief
Moet Summerhond leuk vinden
Graag drankje lusten (ben na AM klaar met AA verhalen)
Graag een rokertje
Oja en alle exen netjes opgeruimt
Sterk karakter
Niet verlegen...
Iemand een leuk heerschap in de aanbieding?
Kom maar op met jullie wensen en voorkeuren
Duik ik hier eens in mijn zwarte boekje
Vleer was ECHT heel leuk om te doen, maar 3 dagen samenwonen met een wildvreemde kerel is best raar, zeker als er ook nog een camera op je neus staat...
zondag 7 september 2008 om 20:36
zondag 7 september 2008 om 20:48
quote:Summerdance schreef op 07 september 2008 @ 20:20:
Date ik met een vrijgezel die jij kent, jij met een vrijgezel, die Ivy kent, Ivy met een vrijgezel die LM kent,LM met een vrijgezel die Sun kent,Sun met een vrijgezel die WM kent,WM die een vrijgezel die Pop kent,Pop met een vrijgezel die EA kent...euhmm ben ik nog iemand vergeten???nee hoor...
Date ik met een vrijgezel die jij kent, jij met een vrijgezel, die Ivy kent, Ivy met een vrijgezel die LM kent,LM met een vrijgezel die Sun kent,Sun met een vrijgezel die WM kent,WM die een vrijgezel die Pop kent,Pop met een vrijgezel die EA kent...euhmm ben ik nog iemand vergeten???nee hoor...