Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer, vertel es wat meer over die deet?

En HM, lekker slapen!
Dat klinkt allemaal wel heel verstandig Sun.

Ik wou dat ik dat kon...

Mijn priveleven is zo ontzettend belangrijk voor me, ik wil dat gewoon niet laten schieten (of laten verwateren) voor een carrière.

Ik heb daar heel veel bewondering voor.

Maar snap tegelijkertijd ook heel goed dat je er onzeker van wordt van tijd tot tijd.

Maar heb je wel het gevoel dat het de goeie kant op gaat deze keer?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Een voor Sun!

Het was weer even ploeteren, al die pagina's bijlezen!

Hilarisch hoe afkortingen tot verwarring leiden, er een relatie opbloeit tussen SD en DS (zou het door de initialen komen) en hier openlijk klef gaan zitten doen (ik zou zeggen Miranda.... kom er maar in!) en dat Vleer gaat daten met een homo!

Vanavond een proefrit gemaakt! Was lachen want ik heb nog niet in veel verschillende auto's gereden, maar wel vooral in de wat zwaardere, dus ik la een beetje in de clinch met dit kleine pittige bakkie. De auto-meneer werd dus behoorlijk door elkaar geschud tijdens het rijden maar hij sloeg niet af!

Zaterdag is ie van mij!!!!! Helemaal gelukkig met mijn uberhippe donkerblauwe Renault Twingo!

TOET!
quote:Vleermuis28 schreef op 15 september 2008 @ 22:03:

Heeft Vleer al gezegd dat ze morgenavond een date heeft in de grote stad ?

Vleer heeft hem nu 2x aan de telefoon gehad en vind hem beetje als een homo klinken aan de telefoon.. Vleer moet daar ene kant wel om lachen andere kant ... Wat moet ik met een metero man ?

Ja hij is van RPHaaaa! Vleertje weer een deet? Leuk zeg! Klinkt dus homo-we-rig Lekker afwachten!
quote:eva_anne schreef op 15 september 2008 @ 22:12:

Een voor Sun!

Het was weer even ploeteren, al die pagina's bijlezen!

Hilarisch hoe afkortingen tot verwarring leiden, er een relatie opbloeit tussen SD en DS (zou het door de initialen komen) en hier openlijk klef gaan zitten doen (ik zou zeggen Miranda.... kom er maar in!) en dat Vleer gaat daten met een homo!

Vanavond een proefrit gemaakt! Was lachen want ik heb nog niet in veel verschillende auto's gereden, maar wel vooral in de wat zwaardere, dus ik la een beetje in de clinch met dit kleine pittige bakkie. De auto-meneer werd dus behoorlijk door elkaar geschud tijdens het rijden maar hij sloeg niet af!

Zaterdag is ie van mij!!!!! Helemaal gelukkig met mijn uberhippe donkerblauwe Renault Twingo!

TOET!

Hoe komt het toch dat ik zo helder voor me zie hoe de autoverkoopmeneer naast je in de auto zat

Ja ja, je hebt er een dagtaak aan om HIER bij te blijven hoor.

Maar ik ga hondje uitlaten en lekker mijn bedje in

Ik blijf kuchelen en wil zo graag morgen gewoon sporten!

Trusten all!
*is er zo weer, maar is een groepsfoto van ons allemaal aan't creëren en uitprinten *
Peas on earth!
Ik wil het denk ik niet zien prinses
Trusten SD
quote:sunshineforever schreef op 15 september 2008 @ 22:04:

Dankjewel voor de hete kruik HM. Die kan ik wel gebruiken. Damn wat een ellende zeg! (Sorry heren)

Met VL en mij gaat het goed, alhoewel we elkaar vrij weinig zien, maar dat hoort blijkbaar bij ons en dat is niet anders. We hebben periodes dat we elkaar zo'n dikke twee weken niet zien. Erg vervelend, maar het kan echt niet anders. Vooral omdat ik nu veel meer ben gaan werken en hij dus ook al heel veel werkt. Maar als we elkaar zien hebben we het erg leuk samen en dat is erg belangrijk. Wel is het natuurlijk zo dat op deze manier een relatie opbouwen vrij moeilijk is en dat het ook heel langzaam gaat. Dat maakt me ook wel een beetje onzeker en ongeduldig.

Ik ben behoorlijk met mijn loopbaan/carrière bezig en dat is VL ook. Het nadeel is ook wel dat ik merk dat dat ten koste gaat van mijn privéleven en dat is erg moeilijk. Ik hou mezelf dan ook steeds voor dat het maar voor een paar jaar is. Zolang ga ik het wel volhouden en vind ik het wel leuk, maar dit hou ik echt geen jáááren vol.

Haaaai Sunnetje

Lijkt me best moeilijk betreft VL/loopbaan/carrière! Eén voordeel heb je natuurlijk; zo loop je niet te hard van stapel....lekker rustig opbouwen kan toch geen kwaad?. Sun, geniet er van!! Niet onzeker zijn hoor!
SD, dat is ook een beetje waar ik onzeker van kan worden. Ik heb het gevoel dat het goed gaat, maar ik weet ook hoe relatief 'goedgaan' kan zijn. Het kan zo voorbij zijn. Dat maakt me soms wat bang. Vooral als je elkaar vrij weinig ziet. Gelukkig geeft het me wel weer een heel goed gevoel als ik hem dan weer heb gezien/gebeld of gesmst.

Eigenlijk had ik ook nooit verwacht dat ik zo'n carrièretypje zou zijn, maar op de een of andere manier ben ik er wel zo ingerold. En eerst heb ik het ontkent dat ik het was, maar blijkbaar ben ik te ambitieus en is dat de oorzaak geweest dat ik onbewust toch zo'n leventje ingerold ben.

Oh EA, spannend proefritjes! Vind ik altijd errug leuk. Beetje jammer dat ik de ballen verstand heb van de technische dingen. Zit altijd op de make upspiegeltjes, bekleding, en niet al te moeilijke knopjes en zo te letten.
Oh SD ik ga trouwens ook voor je zitten duimen dat je straks voor een vet salaris bij die ultrahippe esthetische (toch? of een cosmetische? is alweer een paar pagina's geleden...) kliniek gaat werken! Trusten!

Ik heb overigens ook nog twee namen voor de katten:

Kenneth & Carla

Zo heetten de hondjes van Pim Fortuyn. Toen ik die ooit naast elkander zag zitten in de Bentley en van hun namen hoorde heb liggen rollen op de grond van het lachen!

SD ik volg je voorbeeld en kruip ook lekker in mijn mandje. Tot morgen iedereen!
Ohhh, zit ik fotootjes te printen, knippen, plakken, inlijsten... zijn we weer drie pagina's verder...
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 15 september 2008 @ 22:23:

Oh EA, spannend proefritjes! Vind ik altijd errug leuk. Beetje jammer dat ik de ballen verstand heb van de technische dingen. Zit altijd op de make upspiegeltjes, bekleding, en niet al te moeilijke knopjes en zo te letten.

Sun, het was mijn eerste proefritje ooit (voor mezelf dan). En ook ik ben geen technisch wonder. Ging wel heel bijdehand vragen of de dynamo en de V-snaar nog een beetje in orde waren en daar moest hij wel heel hard (iets te) om lachen. Gelukkig ken ik hem, het is een fijne vent.

Maar ik had dus ook meer aandacht voor de bekleding en riep ook "ooooh wat enig" toen ik zag dat een van de stoeltjes achterin op de achterkant een speciaal boodschappentasje had!
Zo, ben weer bijgelezen.

Sun krijgt een knuffel, want ongesteldheidskwalen niet leuk (deelde afgelopen dagen in de ellende van de buikkrampen... en nog steeds niet over ).

Lastig voor wat betreft VL, want kan me je onzekerheid wel voorstellen. Ik denk dat een 'relatie' (ik weet niet of je 't zo beschouwt of jij 't noemt) zoals jullie met elkaar hebben alleen kans van slagen heeft als je je er beiden goed bij voelt, het voldoende vindt en tevreden bent. Als een van jullie dat niet heeft, dan wordt 't moeilijk.

EA, gefeliciteerd met je ootootje!
Peas on earth!
Offtopic: ik zwaai even naar alle bekenden..Haaaaaaaaaaaaai!

Ps: wat is er mis met flirten?
quote:Dushi74 schreef op 15 september 2008 @ 22:37:

Ps: wat is er mis met flirten?Heyyy Dushi!
haiii dushi

jij maakt mijn dag altijd goed
quote:Summerdance schreef op 15 september 2008 @ 21:11:

Ja, dat heb ik ook bij 1 vriendje hier op het Forum.

Heb er zelfs al een meel over naar Viva gestuurd

Wat ik dan doe

Let op hoor Prinses want NU wordt het moeilijk

Ik nodig de persoon gewoon weer uit om vriendje te worden en gebruik dan het tekststukje waarin staat

Hallo die en die.... bla bla bla graag uitnodigen om vriendjes te worden..

gewoon voor een eigen stukje tekst

*SD beseft dat dit eigenlijk niet te snappen is,als ik het zo terug lees snap ik het zelf niet eens!!!!*Ik snap dit prima SD, want ik kan jou ook geen berichtjes sturen. Net als Boarder overigens, terwijl jullie wel mijn vriendjes zijn *barst in snikken uit*
Hai Xan en Salo (jeetje dat is lang geleden zeg! Wat leuk dat jij weer op viva bent!)
quote:Dushi74 schreef op 15 september 2008 @ 22:37:

Ps: wat is er mis met flirten?*vraagt zich af wie vindt dat er iets mis is met flirten en zwaait enthousiast terug *
Peas on earth!
*gaat Dushi bijna vragen 't lijstje in te vullen (na drie berichtjes achter elkaar), maar houdt zich in, want probeert laagdrempeliger te zijn na DS' opmerkingen over het lijstje *
Peas on earth!
*Is allergisch voor lijstjes, dus vult ze niet in Maar flirt graag en steekt iedereen aan met vooral door blijven flirten...goed voor je ego*
Maar nu weet ik nog niet waarom er iets mis zou zijn met flirten?
Peas on earth!
*is dól op lijstjes (boodschappen, doe-dingen, etc), maar probeert dat neurotische gedrag los te laten, dus vergeeft het Dushi . Leuk dat je meeschrijft *
Peas on earth!
quote:Dushi74 schreef op 15 september 2008 @ 22:40:

[...]

Ik snap dit prima SD, want ik kan jou ook geen berichtjes sturen. Net als Boarder overigens, terwijl jullie wel mijn vriendjes zijn *barst in snikken uit*

Na Jaaaaaaa zeg.....

Ik vonnut al zo stil

Eerder ging het wel toch?

Rare Viva, er is vast een "ban de vriendinnen gang" aan de haal hier!

Vraag me trouwens net als Prinses af wat er mis is met Flirten?

Is toch een leuk spelletje?

*SD is dol op flirten!*

En ja was onderweg naar bed, maar lukt me niet zo goed...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven