Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Xenia welkom btw was ik door alle consternatie vergeten.

Hoe jij het schrijft zo voelt het voor mij dus inderdaad. Ben alleen niet zo tactisch om het zo te schrijven. Je hebt dus de woorden uit mijn mond gehaald.. Fijn !
Trouwens no hard feelings naar de dames en heren die ook daar mee schrijven.. Jullie zijn en blijven altijd van harte welkom op dit topic
quote:Mozzarella schreef op 17 september 2008 @ 21:55:

Weet je wat ik me ineens besef... dat ik deze winter voor het eerst sinds 6 jaar niemand heb om tegen aan te kruipen op de bank als ik het koud heb.

Niet dat ik wil zeuren hoor, maar dat bedacht ik me ineens nu ik mijn dekentje maar weer gepakt heb voor op de bank.

*wil het offtopic geleuter niet meteen totaal verbannen, dus... wie wil er een kopje warme chocolademelk?*

Voor mij wordt het de eerste winter alleen in heel wat jaren. Eigenlijk vorig jaar ook maar die tel ik maar niet mee aangezien ik toen al wel gescheiden was maar nog wel samenwoonde.

Ach ja kaarsjes aan filmpje op hapje en drankje erbij en kijken naar een lege plek op de bank........
Vleer vind het eigenlijk nu best lekker om alleen te zijn in haar eigen huissie.. Maar dat komt misschien omdat dit voor mij allemaal nieuw is .. het huis , weer terug in oude woonplaats e.d.

En ik ben niet vaak alleen , heb altijd vrienden over de vloer of ben bij hen.Dus de avondjes dat ik alleen ben vind ik eigenlijk nu nog heel erg fijn..

Misschien is dat anders als je wat langer op je plek zit
Nee, dus niet kijken naar die lege plek! leg er gewoon een kussen op of een kat o.i.d. :-)

Is er nog wat hete choco over?
quote:Xenia66 schreef op 17 september 2008 @ 22:33:

Nee, dus niet kijken naar die lege plek! leg er gewoon een kussen op of een kat o.i.d. :-)

Is er nog wat hete choco over?Een kussen dan maar want de 2 katten willen altijd op schoot.
haha die 2 van mij ook, heb ook net wat extra kussens aangeschaft :-)
Mozz, het is voor mij de derde 'winter' alleen. En ik werd vandaag een beetje sip dat ik maar geen leuke kerel ontmoet en/of vast kan houden.

Maar ik heb geleerd om voor mezelf te relativeren (als een ander dat niet doet, dan doe ik het zelluf) en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik telkens verder kom op 'relatiegebied'.

Waar ik sinds mijn 'echte' ex (relatie van 6 jaar) tot deze zomer geen langere flings heb gehad dan een week of drie, ben ik toch al een maandje of drie(met een pauze van drie weken, waar ik een andere man had leren kennen) 'stelletje' aan het spelen met WWZE (WelWeerZoEx)

Het is absoluut niet de ideale relatie, maar ik zie het als een soort van oefening. Ik reflecteer niet meer alles wat met relaties te maken heeft op mijn relatie met mijn 'echte' ex. En ik denk (ik ga daar als positieveling gewoon van uit) dat dat wel een stap in de goede richting is.

Heb vanavond een beetje ruzie gemaakt met wwze... Ook wel een goede oefening!
Oh, en ik ben erachter wat mijn gedrag was naar echte ex en ik vind dat storend gedrag van mezelf. Ik doe het nog steeds naar wwze, maar ik merk nu pas dat ik het storend vind. Dan kan ik er ook wat aan gaan doen!
*met of zonder slagroom, JS en Xenia?*

Ik geniet wel stiekem een beetje van de rust hier zeg.... nu hoef ik niet elke keer 8 pagina's door te spitten op zoek naar waar ik ook alweer op wou antwoorden.

Vind het alleen zijn op zich ook eigenlijk helemaal niet zo erg.

Heb altijd wel genoten van avondjes alleen. Gooide mijn vriend vaak juist ff de deur uit, nooit samengewoond ook. Moest er niet aan denken dat ik 'm dan niet meer ff weg kon sturen...

Beseft nog even verder: eigenlijk ben ik al 10 jaar niet meer in de winter alleen geweest. Voor die relatie van 6 jaar zat er nog een van 4,5 jaar...

Bijkomend voordeel: geen gezeik met Kerst bij wiens ouders je op 1e kerstdag moet verschijnen (ook al vinden ze het beiden écht niet erg als je de 2e pas komt, maar zouden ze het wel heeeeel leuk vinden als je de 1e komt...)

Wat een rustige Kerst zal dit worden... Heerlijk!

*Schenkt ondertussen de hete melk op het cacao-suiker-mengsel*
Ook al krijg ik het niet aangeboden, doe maar met slagroom.

Ja dat wordt nog leuk kerst en oud en nieuw, als ze maar niet gaan denken dat ik nu alle avonden bij mijn ouders langsga.... Wil ook wel een beetje rust.
Da's wel weer handig van zo'n WWZE, dat je er een beetje op kunt oefenen.

Maar heb je geen last van dat je je dan teveel aan WWZE bindt? Dat zou ik misschien zelf hebben, dat het zo gezellig wordt (haha, ondanks ruzietjes) dat het ineens een soort gewoonte wordt om samen te zijn, en je ineens niet meer zonder hem wilt?
*Doet een extra grote toef slagroom op de chocolademelk van BE, omdat ze 'm even over het hoofd had gezien.*

Lukt het jullie trouwens ook nooit om vrienden bij elkaar te krijgen met Kerst? Ik probeer dat al jaren, maar iedereen wil uiteindelijk toch naar pappie en mammie toe...

Oud en nieuw lukt dan altijd weer wel. Hopelijk dit jaar ook!
Krijgt morgen 2 katjes ... maar hoe moet ik ze nou noemen ?

Kleffie & Beffie ?
quote:Vleermuis28 schreef op 17 september 2008 @ 22:47:

Krijgt morgen 2 katjes ... maar hoe moet ik ze nou noemen ?

Kleffie & Beffie ?Kit & Kat?
Vleer heeft vaak het probleem dat mannen niet verliefd op haar worden.. Ze vinden Vleer allemaal heel leuk en gezellig en als t mee zit ook super in bed.. Maar verliefd dat worden ze nou niet op mij .. En dat snap ik niet
Pop wat is dat gedrag dan dat zo storend is ?
kom zo...even paiq speeddate afronden
Ik geloof dat ik met kerst bij vrienden zit.. Ga voor t eerst vegetarisch eten met kerst..

Wel jammer geen rollade ,dat hoort nou net zo bij kerst
Ik vond Hyper en Suffie wel leuk, ivm die ene die nogal ADHD was...

Of ehm...

Miepje en Mutsje

Pluis en Toefje

Choco en Melk

Malibu en Safari
quote:Vleermuis28 schreef op 17 september 2008 @ 22:50:

Vleer heeft vaak het probleem dat mannen niet verliefd op haar worden.. Ze vinden Vleer allemaal heel leuk en gezellig en als t mee zit ook super in bed.. Maar verliefd dat worden ze nou niet op mij .. En dat snap ik niet

Dan doe je iets toch niet goed Vleer! Maar ja....wat hè?

Truste allemaal. Slapen
Kerst is altijd gourmetten bij ons thuis.... Duurt alleen altijd zo lang!
Krijgt net een helder idee o phaar msn ..

Misschien geef ik mannen wel niet de tijd en de ruimte om verliefd op mij te laten worden
met slagroom please!
Hyper en suffie dat gaan ze worden !!

Ennnn.. Xan .. tja .. maar awt zal ik dan verkeerd doen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven