Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:winkelmandje schreef op 20 september 2008 @ 18:45:

[...]

Nou maar ik krijg nooit een aanslag hoor,.....krijg elk jaar geld terug! Kijk maar eens op je loonstrook dan zie je dat je zelf eerst al veeeeeeel meer betaald hebt dan je terugkrijgt.
Miranda.. nee natuurlijk niet maar als jij denkt mwah leuke vent maar niet meer dan dat .. Ga jij vast niet dingen afspreken voor een maandje later en allerlei dingen toezeggen.
Deed die van jou dat ook Vleer?
Be...nee dat weet ik ook wel
quote:Mozzarella schreef op 20 september 2008 @ 18:46:

[...]

Nee, uiteindelijk niet natuurlijk. Maar hij deeeeed al die tijd namelijk zo verliefd. En zeggen dat 'ie me nog heel vaak wou zien... Zelfs voorzichtige plannetjes voor over een maandje verder enzo... en daarom kwam het beetje onverwacht. .ja dat is vreemd! en niet leuk...
Ah reactie van LLM

Sorry , kan mij voorstellen dat ik vaag over kom.. Ik wil idd niets vast, maar vind het wel leuk om tijd met je door te brengen en vind het jammer dat te moeten missen. Maar als het verwarrend is dan moeten we dat niet doen. X x

Schiet mij maar lek ,, wat een sufferd.. DUH NATUURLIJK MOET JE DAT MISSEN !! Hda je maar andere keuze moeten maken
Mag ik even zeggen dat ik het heel gezellig vind zo
Ja Mozza . dat zie je wel weer aan dit berichtje wat ie mij net stuurde..

Hij wil niets vast , maar wil wel tijd met mij doorbrengen. En vind het jammer dat te moeten missen..

Tja ehh wat verwacht ie dan ? Dat ik leuke tijd met hem doorbreng en mijzelf ga kwellen ? Dacht t niet
quote:Vleermuis28 schreef op 20 september 2008 @ 18:50:

Ah reactie van LLM

Sorry , kan mij voorstellen dat ik vaag over kom.. Ik wil idd niets vast, maar vind het wel leuk om tijd met je door te brengen en vind het jammer dat te moeten missen. Maar als het verwarrend is dan moeten we dat niet doen. X x

Schiet mij maar lek ,, wat een sufferd.. DUH NATUURLIJK MOET JE DAT MISSEN !! Hda je maar andere keuze moeten makenTypisch gevalletje van BINDINGSANGST!
oh ja ook zo 1.............
quote:winkelmandje schreef op 20 september 2008 @ 18:51:

Ja ik ook..

Heb dit best wel gemist in dit topic laatste maanden.. Al vond ik het ook erg gezellig met al die off topic berichtjes/plaatjes/smileys.

Maar op een of andere manier vind ik dit geanalyseer en met elkaar mee denken , dingen verklaren. Lezen hoe anderen met bepaalde issues om gaan erg fijn ..
Lijkt een beetje op wel de lusten maar niet de lasten.....

Terug sms'en had je maar eerder moeten bedenken! En nu opzouten!

Lekker handig voor hem zeg, wel tijd met je doorbrengen, maar verder niks... En dan nog... als 'ie het mist... waarom wil 'ie dan niks vast... dan zou 'ie je de hele tijd hebben! Mannen...

Nee, ga jezelf maar niet kwellen!
WM .. al denk ik niet dat t bindingsangst is , hij komt immers uit een lange relatie.. Hij gooide zichzelf al wel die term in de mond en toen heb ik hem keihard in zijn gezicht uit gelachen.. (oke was niet netjes) maar hij is net dik half jaar single na een relatie van 5 jaar.. Sorry dan heb je geen last van bindingsangst..
quote:Vleermuis28 schreef op 20 september 2008 @ 18:53:

[...]

Ja ik ook..

Heb dit best wel gemist in dit topic laatste maanden.. Al vond ik het ook erg gezellig met al die off topic berichtjes/plaatjes/smileys.

Maar op een of andere manier vind ik dit geanalyseer en met elkaar mee denken , dingen verklaren. Lezen hoe anderen met bepaalde issues om gaan erg fijn ..

Maar soms een beetje off moet kunnen...BE en ik ook net gedaan....ff geouwehoerd over mijn nieuwe waggie

Ik ken het alleen niet van ervoor..want toen was ik er niet...

Mag ik even zeggen dat ik het heel gezellig vind zo Ik ook!

quote:Vleermuis28 schreef op 20 september 2008 @ 18:55:

WM .. al denk ik niet dat t bindingsangst is , hij komt immers uit een lange relatie.. Hij gooide zichzelf al wel die term in de mond en toen heb ik hem keihard in zijn gezicht uit gelachen.. (oke was niet netjes) maar hij is net dik half jaar single na een relatie van 5 jaar.. Sorry dan heb je geen last van bindingsangst..Kan dat zich niet later ontwikkelen? Juist na een lange relatie?
No-Nick, welkom!

Ik wil ook graag weer eens verliefd worden, maar ik word niet zo snel verliefd en ik heb in mijn 2,5 jaar als single maar een keer echt warme gevoelens gehad voor iemand. Helaas is hij niet zo netjes met vrouwen, maar omdat ik het erg goed met hem kan vinden zijn we inmiddels eetvriendjes. Heeft een poosje geduurd voordat ik over hem heen was, maar nu is het prima.

En die vriendenkring: toen ik op mezelf ging wonen had ik veel meer tijd voor vrienden, heb een leuk buurmeisje van mijn leeftijd, die ook single is, ben met haar veel op pad (geweest) en veel nieuwe mensen leren kennen, die ook single zijn/waren. Singles hebben toch meer vrije tijd en we vulden dat voornamelijk met elkaar. Ik ben op een nieuwe school begonnen met werken, waar ook veel mensen van mijn leeftijd werken. Zo heb ik een aardige vriendenkring opgebouwd. Ik ben ook heel makkelijk in de omgang met anderen, en dat helpt ook veel natuurlijk.

Maar nu moet ik opschieten, heb een etentje met vrienden vanavond!
WM dat kan ik weet dat hij bang is om weer de *fout* te maken door met eimand een relatie aan te gaan waarop hij niet verliefd is.

Zoals hij mij vertelde heeft hij dat wel gedaan met zijn nu ex. RElatie in gerold en hij is nooit verliefd geweest , maar goed hij is wel 5 a 6 jr met haar samen geweest. Hij wil dus dit keer een relatie in stappen waar hij hotel de botel van iemand is.
Pop Veel plezier ook met de ApotheekMan .. doe hem de groeten ;)
Dat kan ik mezelf nou moeilijk voorstellen om een relatie te hebben van 5 jaar zonder verliefd te zijn of geweest te zijn op haar.

Maar dan kan ik wel weer begrijpen dat hij dat nu wel echt zoekt maar dan moet je niet toch weer met jou contact opnemen om met je af te spreken als hij geen relatie wil.
Bindingsangst, ECHTE bindingsangst is wel iets spiegelogisch. Echt met vanuit je jeugd enzo. Maar volgens mij is het de laatste tijd wel soort van 'in' om een milde vorm van bindingsangst te hebben, of het in ieder geval zo te noemen als je je gewoon niet vast wil leggen en lekker wil blijven rondneuken.
Ik begon mijn relatie van 6 jaar ook niet echt super hoteldebotel eigenlijk. Vond hem erg leuk/grappig/gezellig/lief/knap etc, had het gewoon errug leuk met hem, en dat is dus 6 jaar geworden.

Nu ik dus een paar maanden geleden zo verliefd werd op RP man.... wat voelde dat heftig! Echt in mijn lijf ook. Heeeel anders dan toen in het begin met mijn ex... nu weet ik pas hoe verliefd zijn ook kan voelen.

Dus ja, je kan best heel happy zijn met iemand waar je niet op die manier verliefd op bent/was, en toch wordt het dan houden-van.

Misschien zijn er wel verschillende manieren van verliefd zijn...
quote:Vleermuis28 schreef op 20 september 2008 @ 19:00:

WM dat kan ik weet dat hij bang is om weer de *fout* te maken door met eimand een relatie aan te gaan waarop hij niet verliefd is.

Zoals hij mij vertelde heeft hij dat wel gedaan met zijn nu ex. RElatie in gerold en hij is nooit verliefd geweest , maar goed hij is wel 5 a 6 jr met haar samen geweest. Hij wil dus dit keer een relatie in stappen waar hij hotel de botel van iemand is.Ik vind dat toch wel verschrikkelijk knap....dat je in een relatie van 5/6 jaar zit zonder ooit verliefd te zijn maar goed. Ieder zijn ding!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven