Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:winkelmandje schreef op 28 september 2008 @ 13:39:

Be....heeft mij nog nooit gezien!!! hihihi....want ik sta ook niet op RP....Oh nee? Niet op RP......
WM ik had niet de behoefte om te reageren

Die foto alleen al...met zijn trofee.....enorme vis.....
quote:Leaf schreef op 27 september 2008 @ 23:22:

Schrijf hier niet meer zo vaak, maar kom nu toch ff binnenvallen. Heb vandaag definitief gebroken met ex. We hadden een soort van vriendschappelijk contact, maar dan eigenlijk als het hem uitkwam en als hij toevallig eens tijd had en daar had ik niet meer zoveel zin in. Mijn gevoelens zijn trouwens helemaal weg, maar het voelt toch een beetje raar nu, het idee dat ik hem nu echt niet meer zal zien/spreken...

Hoe gaat het nu, Leaf?
Hoi!

ik heb me hier een tijdje geleden aangemeld, maar ben eigenlijk niet zoveel online geweest.. Heb nu even bijgelezen..

Miranda, haha! Die vent met die vis, ik herkende je stukje gelijk! Daar heb ik dus eens een berichtje van gehad op RP.

Vind hem best een redelijk lekker ding overigens..

Alleen die tekst ja!!

Leuk dat jullie zoveel dates hebben allemaal!
Dag allemaal

Ik leef ook weer; heb gelukkig wat aan mijn sociale leven gewerkt vandaag en gister.

Gister familie dag gehad; erug leuk. Speurtocht, bbq (heel mooi weer) en s avonds kregen we merenge-les (cubaanse dans). Hartstikke leuk zo met je kont wiebelen ! Het toppunt van de avond was dat ik de prijs won voor beste-merenge-danseres. Moek toch eens na denken of dat niet mijn nieuwe roeping wordt.....

Gisteravond enorm op stap geweest. Erug leuk gehad en veel gedanst. De band had een leuke toetsenis, waar ik best leuk mee kan praten, maar waar bij we soms ook nogal doolopen zeg maar. Geprobeerd dit wat te vermijden gisteravond; wel aardig gelukt, maar verder niets bijzonders.

Wel een vriendin die hopeloos verliefd was op een jongen die er ook was, maar die haar enorm links laat liggen; verschrikkelijk. Ook jammer dat de combinatie liefdesverdriet met dronken zijn, niet goed uit is gepakt.

Vandaag repetitie, verjaardag en auto gewassen

Toppie weekend dus!

Hoest hier? Nog spannende dingen gebeurt sinds gisterochtend?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
[quote]ingelke_kepringelke schreef op 28 september 2008 @ 18:15:[

Gisteravond enorm op stap geweest. Erug leuk gehad en veel gedanst. De band had een leuke toetsenis, waar ik best leuk mee kan praten, maar waar bij we soms ook nogal doolopen zeg maar. Geprobeerd dit wat te vermijden gisteravond; wel aardig gelukt, maar verder niets bijzonders.

ik snap dit niet, Ingelke..leg es uit aan deze dummie

Klinkt idd als een geweldig leuk weekend! Zon weekend had ik ook en zit daarom nu vreselijk happy in mn uppie op mn bank met laptop en katten ( en ppssst.. een biertje). Gewoon blij dat ik zon leuk sociaal leven heb en dat ik het met mezelf ook prima kan vinden.

Gevoel kan morgen weer over zijn hoor. We hebben het hier vorige week nog gehad over die typische single swinging moods...
haha ja de single swining moods, de rollercoaster voor singles... Hoe je het ook wilt noemen heel herkenbaar!

Leuk dat jullie zo'n gezellig weekend hebben gehad!

Ik ben nu aan de msn met mijn date voor zondag....als ik er al aan denk word ik zenuwachtig!
Moet je er niet aan denken WM.

Heb je al gevraagd wat hij niet lust?
WM is aan het

Hmm ik ook eigenlijk. Weet niet wat ik morgen aan moet.

Heb een week in de 40 graden gezeten en hier was het dit weekend ook nog lekker weer, maar vanaf morgen....Herfst...!!

Rokje met laarzen dan maarrr
Hahaha....ja heb ik inmiddes al gevraagd

Wanneer zie ik je weer eens BE?

Miranda.....doe gewoon iets waar jij je lekker in voelt....dat je niet teveel hoeft op te letten of het nog wel goed zit. En laagjes...kan je gemakkelijk iets uit doen als het te warm is en uitdoen als het te koud is.....

WM heeft hoofdpijn en realiseert ineens waarom....heeft de gehele dag nog niets gedronken!
BE krijgt meestal hoofdpijn als hij de hele dag gedronken heeft.

Tsjaa wanneer wordt er dan aan mij gevraagd wat ik niet lust en wanneer wordt ik dan uitgenodigd om te komen eten.....?

BE heeft niks meer gehoord van zijn RP contacten en heeft nu ook geen zin meer om contact met ze op te nemen. Had er toch al te weinig gevoel bij dus......
Haha BE Ik zal jouw niet gelijk uitnodigen bij mij thuis, sorry! Dat zal toch eerst op neutraal gebied zijn....dan mag je gerust eens komen eten

Zonde BE van die RP meiden...maar als je er geen goed gevoel bij hebt....maar er zullen vast meer meiden zijn!!
WM, thanks voor de tip

Allen:

Welterusten !

thuis .. ff terug lezen
Goede smiddags!

WM is aardig een gekookt eitje! Wat kunnen soms sommige collega's onredelijk zijn. Ben maar daarna gelijk naar huis gegaan....voordat ik zou ontploffen!

Nu even lekker laptoppen en zo naar vriendin. Lekker eten....
Xenia; de toetsenist van de band ken ik al een tijdje. Kom hem regelmatig tegen met uitgaan en kan leuk met hem praten. Echter meestal bloed ons gesprek na een tijdje enorm dood. Ik had voor afgelopen zaterdag als missie ons gesprek niet te laten doodlopen, door (weet ik veel) orginele vragen te stellen. En dat was dus aardig gelukt.

Snappie...dummie ?
Wats gebeurt wm?
Hoi Ingel...

Er luidt een spreekwoord: "Vele handen maken licht werk" En als er dan eentje (en het is altijd dezelfde!!!!!) niet wilt meehelpen na 2x benaderen word ik gewoon pissig!!
Oh ja, zulke collega's ken ik "nee, ik moet nog wat voorbereiden voor morgen, dus ik kan niet helpen", alsof ik niet wat voor te bereiden heb!!!

Ingel, dank je voor de uitleg, want ik was ook zo'n dummie die het niet snapte!

Ik ben een beetje ziekjes, dus ik heb mijn vrije dag gebruikt om lekker te luieren. Maar ik ben nu echt een potje moe!!!
Mijn etentje met vriendin gaat niet door vanavond. Ze is ziekjes en blijft lekker in haar bedje.

Ga ik alsnog maar heel lekker voor mezelf koken!

Goed hee, Ingel!

Mij lukt het dan nooit, ben op moment supreme al die interessante vragen altijd weer vergeten!

Balen WM. Zou ook boos worden.
Komt me allemaal heel bekend voor, had vandaag na 1 uur op mijn werk er al genoeg van....... Maar gelukkig werd het nog wat beter anders zou het niet gezellig geweest zijn op kantoor.

Hekel aan mensen die dingen niet doen die in mijn ogen wel moeten gebeuren. Maar ja het is weer opgelost. Dus morgen weer vol goede moed aan de slag!
Zoo daggie vrij gehad , verzekeringsman geweset.. Ben helemaal op en top verzekerd.. FIJN rustgevend gevoel.. Komende jaren geen omkijken meer naar..

Met dinnetje naar de sport fysio geweest , terug weg begon auto heel gek te doen.. Heel erg schuren toen ik ging remmen. Dus a.s donderdag de auto naar mijn ouders en pa mag er nieuwe remblokken onder zetten.

Leuk gesprek met een nieuwe RP meneer.. dus dat wordt dan maar NRP (haha) woont in de buurt en doet in autos.. Das handig voor de volgende keer dat mijn auto kuren gaat vertonen.
Ziet net meerdere fotos van NRP en met heel kort haar is tie toch minder leuk dan dat t wat langer is .. en die buik staat me ook niet aan.. Ben ik nu te kritisch ?
Waarom zou je te kritisch zijn? We kunnen wel schijnheilig doen maar we kijken allemaal eerst naar het uiterlijk....... Als je daar niet op valt dan is er al minder draagvlak om het innerlijk te ontdekken zullen we maar zeggen.
Tja das waar BE . . . Maar ik snap ook wel dat ik geen bloedmooie kerel ala George Clooney aan de haak zal slaan.. Ben een leuke meid maar geen Vleermuis ala Fotomodel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven