Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 30 september 2008 om 20:41
quote:Miranda01 schreef op 30 september 2008 @ 19:51:
Wat ben je snel !
Het gaat goed hoor, lief van je.
En met jou? Hoe was je stapavond en verder nog ontwikkelingen?
Ik kwam net om de hoek kijken toen jij je bericht postte...
Ben benieuwd hoe je verhaal zich verder gaat ontwikkelen. Heb je al een nieuwe afspraak staan?
Ik ben wel van die koude kermis thuisgekomen vandaar dat ik het zeg. Stapavond was erg leuk, super leuk feest, goede muziek, lekker gedanst en ook nog eens tegen een onwijs lekker ding aangelopen, die ik niet kon weerstaan (of was t om ex te vergeten?)
Beetje een warboel in mijn hoofd momenteel, weet niet waar ik nu sta... en weet dat hetgene dat ik wil, niet kan krijgen
Wat ben je snel !
Het gaat goed hoor, lief van je.
En met jou? Hoe was je stapavond en verder nog ontwikkelingen?
Ik kwam net om de hoek kijken toen jij je bericht postte...
Ben benieuwd hoe je verhaal zich verder gaat ontwikkelen. Heb je al een nieuwe afspraak staan?
Ik ben wel van die koude kermis thuisgekomen vandaar dat ik het zeg. Stapavond was erg leuk, super leuk feest, goede muziek, lekker gedanst en ook nog eens tegen een onwijs lekker ding aangelopen, die ik niet kon weerstaan (of was t om ex te vergeten?)
Beetje een warboel in mijn hoofd momenteel, weet niet waar ik nu sta... en weet dat hetgene dat ik wil, niet kan krijgen
dinsdag 30 september 2008 om 20:47
Ja balen is dat he
Tja, ik had gisteren ook liever een liefdesverklaring gekregen.
Aan de andere kant is dat ook weer niet helemaal reeel. Toch zijn we nog weer veel meer nader tot elkaar gekomen. En hij had zo zijn best gedaan. Het was een ontzettend leuke avond.
Is ook wat waard. Ik voel me er wel rustig onder. Gelukkig.
Tja, ik had gisteren ook liever een liefdesverklaring gekregen.
Aan de andere kant is dat ook weer niet helemaal reeel. Toch zijn we nog weer veel meer nader tot elkaar gekomen. En hij had zo zijn best gedaan. Het was een ontzettend leuke avond.
Is ook wat waard. Ik voel me er wel rustig onder. Gelukkig.
dinsdag 30 september 2008 om 20:51
Geeft niks X
Tja, het is op en af. Ik ken hem al een paar maanden, hij stopte er een paar keer mee en kwam dan weer terug, want hij is niet aan relatie toe door wat heftige dingen die hij heeft meegemaakt en hij voelde te weinig vlinders voor mij. Ik kan streng voor mezelf zijn en wegrennen of "met de wetenschap dat het niet meer is dan leuke avond" toch zijn gezelschap opzoeken. En het valt me op dat elke afspraak die we hebben hij mij steeds meer in zijn leven toelaat. Maar...ik maak me dus geen illusies en ik laat hem nu ook verder gaan. Ga hem niet smsen of bellen. Dat heeft geen zin. Ik heb geen spijt van gisteren, ook al had ik mezelf zo beloofd dat ik streng voor mezelf moest zijn. Tja, kat op het spek binden....bij jou ook liefmeisje?
Tja, het is op en af. Ik ken hem al een paar maanden, hij stopte er een paar keer mee en kwam dan weer terug, want hij is niet aan relatie toe door wat heftige dingen die hij heeft meegemaakt en hij voelde te weinig vlinders voor mij. Ik kan streng voor mezelf zijn en wegrennen of "met de wetenschap dat het niet meer is dan leuke avond" toch zijn gezelschap opzoeken. En het valt me op dat elke afspraak die we hebben hij mij steeds meer in zijn leven toelaat. Maar...ik maak me dus geen illusies en ik laat hem nu ook verder gaan. Ga hem niet smsen of bellen. Dat heeft geen zin. Ik heb geen spijt van gisteren, ook al had ik mezelf zo beloofd dat ik streng voor mezelf moest zijn. Tja, kat op het spek binden....bij jou ook liefmeisje?
dinsdag 30 september 2008 om 20:52
Maar had hij nu zo zn best gedaan voor jou, om je als (goeie) vriendin te behouden of ....(weet niet hoe ik t moet vragen zonder grof over te komen)? Heb zelf nl. ervaring met mannen die zo hun best doen, dat het toch vaak met een 'oneerbare' bedoeling is, maar ik ken deze man en jou niet natuurlijk....
dinsdag 30 september 2008 om 20:54
dinsdag 30 september 2008 om 21:13
Inderdaad die ex. Had ex paar maanden niet gezien, uiteindelijk afgesproken afg week, was erg gezellig en leuk, en net als jij miran, had ik me voorgenomen niks te laten gebeuren, maar de werkelijkheid was anders, was leuk en fijn, maar uiteindelijk is ex midden in de nacht vertrokken..?? zonder echte duidelijke reden, volgende dag sms, luchtig van aard en zei dat hij het erg gezellig had gevonden...maar nix over waarom hij was vertrokken.
Heb hem nog gemaild een dag later, maar geen reactie...
Dacht dat ex een bijzondere band met elkaar hadden, had niet verwacht dat hij dus eigenlijk net als (iedere) andere man is....
Verwacht geen reactie meer nu... snap t allemaal niet zo goed meer... dacht dat wij elkaar met respect behandelden?
Heb hem nog gemaild een dag later, maar geen reactie...
Dacht dat ex een bijzondere band met elkaar hadden, had niet verwacht dat hij dus eigenlijk net als (iedere) andere man is....
Verwacht geen reactie meer nu... snap t allemaal niet zo goed meer... dacht dat wij elkaar met respect behandelden?
dinsdag 30 september 2008 om 21:25
dinsdag 30 september 2008 om 21:30
Ja meid, wat een rotverhaal !
Kan me goed voorstellen dat dit heel naar voelt. Hoe verliepen de gesprekjes die avond? Werd het hem misschien toch te "heet" onder de voeten qua verwachtingen die hij misschien toch niet waar kan maken? Zoiets? Jeetje, jullie hebben elkaar dus niet meer gesproken? Mail en sms is killing in zo'n situatie, vooral als je geen antwoord krijgt. Bah..
Knuf !!
Kan me goed voorstellen dat dit heel naar voelt. Hoe verliepen de gesprekjes die avond? Werd het hem misschien toch te "heet" onder de voeten qua verwachtingen die hij misschien toch niet waar kan maken? Zoiets? Jeetje, jullie hebben elkaar dus niet meer gesproken? Mail en sms is killing in zo'n situatie, vooral als je geen antwoord krijgt. Bah..
Knuf !!
dinsdag 30 september 2008 om 21:38
Heb hem 3 maanden niet gezien. Hij vertelde me dat er wel iemand is geweest in de tussentijd, maar dat is op niks uitgelopen. Hij heeft een hoop te verwerken uit het verleden en is daar nu mee bezig. Hij zei dat hij daar nu druk mee is en het eigenlijk wel even prima vind zonder relatie. En dat hij in de tussentijd ook niemand is tegengekomen waarmee hij die klik had.
Ik heb mijn gevoelens voor hem niet geuit, was uberhaupt benieuwd of ik die weer zou krijgen als ik hem zou zien. Al eerder hebben we na onze "relatie" een paar maanden vrijblijvend met elkaar gedate... maar heb het er niet bovenop gelegd dat ik dit weer zou willen... en wil ik ook niet. Denk wel dat ik aanhankelijker was naar hem toe gedurende de avond. (meer dan hij naar mij - hij hield wel afstand)
Ik heb vrijdag na zijn sms nog wel een luchtige sms gestuurd, maar het zat me toch niet lekker vandaar de mail. Maar geen reactie krijgen, zegt misschien genoeg... Had het alleen niet van hem verwacht...
Ik heb mijn gevoelens voor hem niet geuit, was uberhaupt benieuwd of ik die weer zou krijgen als ik hem zou zien. Al eerder hebben we na onze "relatie" een paar maanden vrijblijvend met elkaar gedate... maar heb het er niet bovenop gelegd dat ik dit weer zou willen... en wil ik ook niet. Denk wel dat ik aanhankelijker was naar hem toe gedurende de avond. (meer dan hij naar mij - hij hield wel afstand)
Ik heb vrijdag na zijn sms nog wel een luchtige sms gestuurd, maar het zat me toch niet lekker vandaar de mail. Maar geen reactie krijgen, zegt misschien genoeg... Had het alleen niet van hem verwacht...
dinsdag 30 september 2008 om 21:46
weet dat dit ook gissen is, ook moeilijk omdat ik jou niet ken. Maar omdat je zegt dat hij afstand hield die avond, is hij misschien zelf wel geschrokken dat hij toch later met je in bed lag. Kan dus zijn dat hij voor zn gevoelens wegloopt of wil voorkomen dat jij weer gevoelens voor m krijgt.
Vergoeilijkt natuurlijk niet dat hij dit niet aan je vertelt, maar wie weet komt dat nog. Geef hem ook even wat tijd.
Vergoeilijkt natuurlijk niet dat hij dit niet aan je vertelt, maar wie weet komt dat nog. Geef hem ook even wat tijd.
dinsdag 30 september 2008 om 22:04
thanks voor je verhelderende blik xenia... weet niet of hij voor zijn gevoelens voor mij wegloopt. Hij heeft altijd gezegd dat wij elkaar te snel na zijn vorige relatie zijn tegengekomen, en wie weet dat er hoop was voor ons op een later moment. En nu vertelde hij me die avond dat hij veel dingen op een rijtje aan het zetten is in zijn leven, hij is rustiger geworden...
Ik kan me wel voorstellen dat hij wilde voorkomen dat ik weer gevoelens voor hem zou krijgen, vooral omdat dit al eens eerder is gebeurd. Ik wilde een tijdje afstand destijds en uiteindelijk trokken we toch steeds meer naar elkaar toe. We spraken niet zo duidelijk naar elkaar uit wat we nu hadden, maar had soms wel het gevoel dat ik meer wilde dan hij. Hij kon op dat moment geen vaste relatie aan, dat was te snel.
Misschien was hij bang dat hetzelfde weer zou gebeuren, terwijl hij geen verplichtingen wil. Door mijn mail kan het zijn dat ik hem nog meer heb afgeschrikt, dat hij denkt dat ik juist weer een relatie wil.
Het is niet leuk om te moeten blijven gissen... maar de radiostilte zegt naar mijn idee al een hoop.
Wijntje goed plan!
Ik kan me wel voorstellen dat hij wilde voorkomen dat ik weer gevoelens voor hem zou krijgen, vooral omdat dit al eens eerder is gebeurd. Ik wilde een tijdje afstand destijds en uiteindelijk trokken we toch steeds meer naar elkaar toe. We spraken niet zo duidelijk naar elkaar uit wat we nu hadden, maar had soms wel het gevoel dat ik meer wilde dan hij. Hij kon op dat moment geen vaste relatie aan, dat was te snel.
Misschien was hij bang dat hetzelfde weer zou gebeuren, terwijl hij geen verplichtingen wil. Door mijn mail kan het zijn dat ik hem nog meer heb afgeschrikt, dat hij denkt dat ik juist weer een relatie wil.
Het is niet leuk om te moeten blijven gissen... maar de radiostilte zegt naar mijn idee al een hoop.
Wijntje goed plan!