Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:ingelke_kepringelke schreef op 21 november 2008 @ 11:38:

Pop; Moest stiekem wel lachen van je stukje over dat het niets uit maakt hoe; maar dat je een relatie MOET hebben met de feestdagen.

Ik moest er zelf ook wel om lachen hoor. t Was ook licht sarcastisch bedoeld.

Vandaag toch nog en dagje thuis, weekend staat voor de deur, en ik heb echt geen idee wat ik wil/ga doen. Normaal gesproken is het even ene borrel halen in de kroeg op vrijdag, maar dat lijkt me toch niet zo heel verstandig. Voor zaterdag ook nog geen plannen. Misschien wordt het wel een beetje een sneu weekendje... Maar moet ook wel echt beter worden. Voel me nog steeds niet echt fit.

Straks heb ik een afspraak bij de fysio (voor de zoveelste keer voor mijn rug). Ben benieuwd hoe dat gaat met mijn ietwat zieke lijf.

Fijn weekend allemaal! BM, jij hebt ook een lekker druk weekend! En Mozz, klinkt leuk dat optreden. WM en Xen hebben dit weekend etentjes toch?
Hoi hoi

Hier even een kort berichtje...

Sneeuw?? Ik heb verdorie tijdens het snorkelen mn kuiten verbrand

Ik wilde duiken, maar ik kreeg mn oor niet geklaard Niet gedoken dus...

Verder is alles prima! 32 graden
Hey Appeltje, wat leuk om weer wat van je te horen.

Het klinkt alsof je heerlijk aan het genieten bent!

En die 28 graden... Brrr.. als ik hoor wat er hier aan regen naar beneden dendert (en dat vooral vannacht) dan wil ik ok 28 graden en zon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uhm.. 32 graden dus....
Oohh maar eergisteren in de morgen goot het hier ook van de regen!!

Kon nog wel lekker in mn shorts lopen en op mn slippers..dat wel

Truste dames!!
Appeltje .. leuk weer wat van je te lezen ..

Heb het raam open staan katten staan er steeds bij ... Zullen ze springen of zullen ze angstig zijn .. Ik woon wel op 1,5 a 2 hoog van de grond af..
Ja, optreden met buikdansgroep

Xen, jij hebt beetje zelfde als ik nu geloof ik he... persoonlijk toch wel klik met R, maar sommige dingen dat je denkt... neeeej! (clowntjes aan touwtjes was het? En hoe oud was 'ie ook alweer? ) Leuk dat jullie gaan eten nu. Krijg je niet de neiging juist iets onverwachts te doen, om hem een beetje uit zijn tent te lokken? Ghehe...

Appel, je maakt me alweer jaloers! Op je slippers in de regen... heerlijk! Waar zat je nou ook alweer precies (vergeten ), in een appartementje?

Pop, een weekendje lekker niksen is ook weleens lekker toch? Lekker op de bank met veel dvd's, of een cake bakken ofzo... (en dan helemaal zelf opeten natuurlijk, smikkel)

Ingel weer rete-druk zo te lezen! Af en toe snap ik niet waar je de energie vandaan haalt voor zoveel leuke dingen!

En ook WM, Miran, Vleer, Mizz-A, BM en BE: veel plezier!
Ja, Mozz, dat is ook wel lekker. Vind je cake bak plan helemaal een goed idee! Maar ja, zit al 4 dagen ziek thuis, dus ik heb mijn vermaak qua dvds al wel wat gehad!

voor de rest!
Zoiets! Smikkel.....

Recept
Ik zie dat ik zondag even naar Pop ga rijden om die lekkere choco cake soldaat te maken! Over choco cake gesproken, heb er vandaag al eentje op! Niet hele cake Maar zo'm mini cakeje. Gekregen van een kindje in de klas, hadden ze gebakken gister en dus eentje voor haar lieve juf (dat ben ik ) meegenomen! Samen met een aantal zelfgebakken pepernoten!
Nou over een uurtje zie ik VM weer, lekker uiteten en borrelen thuis ivm het noodweer. Zouden met OV gaan maar wordt nou niet zo lekker weer....dus eerst lekker uiteten en dan thuis trekken we nog even een flesje wijn open....
Appel....leuk zeg dat je zo nu en dan post! Je kuiten verbranden....daar kunnen we in dit hele erge koude kikkerlandje alleen maar van dromen! Nou geniet ervan daar! Super.

Mozz....optreden met je buikdansgroep! Wat leuk! Eerste keer of doen jullie dat soort dingen wel vaker? Zie je PD verder nog dit weekend?

Pop...Balen zeg dat je je nog steeds niet lekker voelt! Op een gegeven moment komen de muren zo op je af! Ik word gek van thuis zitten. Snap dat je dan een beetje tegen het weekend op ziet. Kan je geen film-snaai-bankhang avondje met een vriendin plannen?

Xen....ik ben zo benieuwd hoe je geplande eetdate met R. loopt vanavond! Keep us posted....

Vleer....is je huisje al helemaal schoon??

Ing...jij hebt ook een lekker druk weekend! Ben je elk weekend in het jc te vinden? Of hebben jullie shifts? Veel plezier iig.

BM...klinkt als een gezellig weekend! Veel plezier! Enne kom zo nu eens dan nummertjes posten of meer lekkere receptjes!

Erykah...hoe gaat het met u deze dag?

BE.....

Miran...... Waar ben je??/ Ik hoop dat alles goed met je gaat! TM nog gesproken nadat hij had afgebeld omdat hij ziek was?
Mag ik trouwens even kwijt (is pas mijn 4de post namelijk ) dat ik vanmiddag ben geprikt door een onwijs takkenwijf in het ziekenhuis! Heel bot, totaal geen begrip voor mijn prikangst.... Ondanks dat ik het altijd eng vindt (en het desondanks altijd wel mee valt ) deed het deze keer ECHT PIJN!! Maar echt heel onaardig en bot! Was niet leuk! Want weet dat het heel anders kan daar in het ziekenhuis. Ben de laatste tijd al aardig wat keer geprikt en altijd hebben ze begrip en begeleiden ze me goed, maar deze!!!
WM,

Wat lief van dat kindje, een cakeje meenemen voor de lieve juf

Stom takkenwijf in het ziekenhuis zeg... zo kom je nooit over je prikangst heen! Maar je hebt het weer overleefd. Moet je nu lang wachten op de uitslag?

Veel plezier met VM vanavond!

PD belde net of 'ie mocht aanschuiven bij het eten! Mocht van mij wel, al moet het geen gewoonte worden he, vrouwke in de keuken... maar goed, ik stond wel 1-0 achter met koken...

Ik ga echt kwijlen van mijn zelfgeplaatste cake-plaatje. Jammer dat ik dit weekend helemaal geen tijd heb om er een te bakken.

Maar optreden is ook leuk natuurlijk En ja, WM, we treden wel vaker op, maar het blijft elke keer weer spannend!
Optredens zijn ook spannend! Succes Mozz!

Lief kunnen de kids zijn he WM? Ik kreeg na Sint Maarten van een van mijn kids een zakje met snoepjes, omdat hij het zo zielig vond dat ik niet meer Sint Maarten mocht lopen. En laatst een zelfgebakken koekje. Smaakte echt nergens naar, maar daar werd het niet minder lief van.

Wil ze volgende week toch wel weer zien eigenlijk!
Nee idd...ik kreeg vorige week maadndag ook al een stukje zelfgebakken appelkruimeltaart Ja de kinderen (en de ouders ) weten innmiddels al dat ik heel veel dingen errug lekker vindt!

Ja lief hé Pop...soms kun je ze achter het behang plakken maar met dat soort dingen smelt je weer!

Ik moet een week wachten....volgende week vrijdag is een hele spannende dag! Ben nu al zenuwachtig! Maar goed, ik kan er toch niets aan veranderen!

Moz...kan me voorstellen dat het elke keer spannend is...waar geef je dan optredens? Bedrijffeestjes? Themafeesten? Wat moet ik me erbij indenken! Heel veel plezier vanavond! En ach dat PD aanschuift is toch ook wel weer gezellig?
Woehoe: die cake ! Jammie !!!

Vleer; zijn je katten al gesprongen?

Appel; auw;kuiten verbrand. Maar fijn dat je het leuk hebt. Hopen dat het duiken een andere keer ervan komt.

Moz; ja ben ook benieuwd; met hoeveel man ben je dan, hoe lang duurt het etc etc.

WM; ik doe ook wel eens aan bloedprikken, maar vind mezelf altijd heel aardig. Scheelt dat de volgende keer niet veel erger kan worden.....

Pop; beterschap. Geen vriendinnen met wie je iets kan ondernemen?

Zo'n druk weekeind heb ik niet hoor.....

Nee, ik hou wel van een beetje actie; thuiszitten doe/kan ik nog genoeg.

Enja, ben iedere week aant werk int jc en drink er ook nog eens graag een drankje.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Katten zijn nog binnen , durven niet buiten te komen denk ik

Lekker gegeten bi jvriendin , toen ik naar huis wilde moest ik gewoon mijn ramen KRABBEN !!!

T vriest hier.. tis -3 hier in Drenthe !!!

Dat wordt morgenochtend nog meer krabben mag wel kwartier eerder opstaan ben ikbang
Hola !

Ik ben thuis en mag morgen weer werken (ben druk met beurzen), dus nu de bank op......

TM helaas niet meer gesproken. Hij nam niet op en laat het nu verder aan hem. Misschien is hij wel zoooo ziek dat hij niet kan praten.........pfff
Ik ben voorlopig hier niet.. Ben t gezeik er om heen zat..

Bedoel je iets goeds en krijg je gelijk een berichtje of je t weg wil halen.. Terwijl t een kwestie van zoeken is op de forumnaam en tadaa je vind het..

De groeten !
Oke, ik zit nogal met een dillema... :S

Ik had eens gedroomd over een klasgenoot op wie ik een oogje op heb. Ik heb hem verteld dat ik over hem heb gedroomd en dat ik in die droom samen met hem hand in hand in de stad liep en dat we gingen zoenen...

Wat zou hij nu van mij denken, meiden?
Hij is vast gevleid mizz-aardbei!

Ik zou dat ook hebben als iemand mij dat zou vertellen!

Vleer, ik had gelezen wat je schreef, weet niet wat er verder is gebeurd.....

Ontbijtman blijft smsen... Geen idee waarom, alsof er niks gebeurd is op gebied van: "ik zie geen toekomst met jou."

Ik weet dat ik er niks achter moet zoeken, maar waarom snap ik mannen nou nooit??

Ik heb veel zin om even een borrel te drinken, even uit mijn huiskamer, van mijn bank af, maar vind dat ik het niet kan maken ivm met mijn zieke dagen. Vriendinnetjes zijn allemaal druk.

RPP moet ik maar eens een date mee maken, spreek hem dagelijks op msn eventjes, en hij is al over een date begonnen. Nu nog even een date plannen!
Tnx!

Spannend pop1980!
Ja, das wel spannend, zo'n date, maar ben ook wel erg voorzichtig aan het worden. Ontbijtman (heb ik mand heel leuk mee gedate) deed heel leuk en bleek me toch niet te zien zitten. En dat heb ik vaker meegemaakt.

En dat moet ik eigenlijk laten varen, elke man is anders natuurlijk!

Heb je het zo druk met je studie dat je geen tijd hebt voor een date/vriendje of ben je bang dat je dan je studie op de tweede plaats zet?
quote:Vleermuis28 schreef op 21 november 2008 @ 20:14:

Ik ben voorlopig hier niet.. Ben t gezeik er om heen zat..

Bedoel je iets goeds en krijg je gelijk een berichtje of je t weg wil halen.. Terwijl t een kwestie van zoeken is op de forumnaam en tadaa je vind het..

De groeten !Watz happend Vleer? Iets 'verkeerds' neergezet? Was ik eigenlijk niet van plan om je te moetn missen. Just stay here !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven