Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zwaait even naar de nieuwe gegadigden onder ons
Ja, dat had hij inderdaad heel snel voor elkaar..

Hij wil heel graag vrienden blijven, maar ik heb nu bewust voor mezelf gekozen en al het contact verbroken. Ik weet nu nog niet of dat definittief is...

Ik heb het gevoel dat het contact met mijn ex me belemmert in het beginnen van een nieuw leven en een nieuwe relatie, want een nieuwe relatie wil ik eigenlijk wel heel graag..

Wat grappig dat er nog meer juffen zijn hier...
Lijkt me moeilijk Indi om te zien dat je vriend zo snel is verder gegaan na jullie lange relatie? Is het daardoor ook uitgegaan, omdat hij verliefd was geworden op een ander?

Ik ben één van de juffen trouwens
Jeetje Indi je ex had het wel snel weer opgepakt. Ik vind het knap van je dat je je leven weer een beetje begint op te pakken en dat je ook begint te genieten van je nieuwe huisje.

Winkelmandje ik denk niet dat het gaat lukken met het gladheidsalarm. Ik was ook al aan het bedenken, maar ja dan zitten al die kinderen zonder juf. Aangezien ik ook een juf ben.
Ha juffies,

hij zegt dat ie niet eerder verliefd op haar was..ik geloof hem wel. Het is een collega van hem en vroeger ging hij wel eens wat met haar drinken..ik had daar altijd een heel naar gevoel bij en dat is dus ook uitgekomen..

Ik schreef tot voor kort in het liefdesverdriettopic, maar ik wil gewoon graag verder ..en ik hoop dat ik op deze manier het roer een beetje om kan gooien..

Even een vraag van een heel andere orde: Aan welke groep geven jullie les? Ik aan groep 3. Helemaal leuk in deze sinterklaastijd!
quote:pop1980 schreef op 22 november 2008 @ 14:28:

Mizz-Aardbei... Is McDreamy al bezet?? Want hij klinkt erg aanlokkelijk!

Maar een one night stand, die zijn meestal redelijk makkelijk op te pikken in de kroeg. Ben er zelf niet zo'n fan van. Dus heb ik afgelopen zomer een poosje gescharreld met een vriend van me. Tot ik weer ging daten (met ontbijman), want ik kan niet met de een daten en met de ander in bed liggen.

Ontbijtman... :-D

Sterker nog McDreamy is NOG single... Er is een andere jongen bij mij in de klas die even oud is als mij, maar die is al 7/8 jaar bezet of zo. Ik kan echt uuuren naar McDreamy kijken. :-D. Nou ja, onenightstand of niet. Het komt vanzelf wel goed met me. Denk ik zo...
Poes dat was ik niet....dat was BE die dat zei.

Maar leuk dat je ook les geeft.

Ik geef les aan de kleuters. 22 hysterische kinderen op het moment....echt niet rustig te krijgen Al is juf ook niet rustig Maar ja wel super gezellig!!

Ja hoor Indi, verder kom je heus wel. Ik denk alleen dat je niets moet overhaasten. Je komt jezelf dan echt wel tegen als je een relatie begint als je er nog niet klaar voor bent. Ik heb dat ook meegemaakt namelijk. Geef jezelf de tijd!
Niet helemaal wakker meer zo laat op de avond. Inderdaad het was BE.

Voor de rest ben ik inderdaad ook nog te vinden in het liefdesverdriet topic, maar ik vond toch ook wel dat ik thuishoorde in de singletopic.

Ik geef les aan groep 3. 27 kinderen, waarvan er 18 jongens zijn en 9 meiden, dus dat is helemaal leuk en vermoeiend. Al is de juf totaal niet rustig op het moment en vind het erg vermoeiend.

Maar voor nu ik ga slapen, eens een stapje in mijn leven op orde proberen te krijgen.

welterusten
Slaap lekker....
@Winkelmandje: ik doe het ook zeker rustig aan hoor..moet mezelf eerst weer goed voelen en dat heeft tijd nodig. Neemt niet weg dat ik wel heel graag verder wil...

Ik ga ook lekker naar bed. Morgen weer 22 kinderen bezig houden. Gelukkig is het een heel leuk stel!

werk ze allemaal morgen en voor nu welterusten!

Weltrusten......en toen was WM weer alleen op het topic
Ik ben er ook nog! De vierde juf meldt zich (ook groep 3, 30 kids).

Morgen ben ik vrij, ga voor mijn huisje nog even langs de IKEA.

Heb een oranje tafeltje, wat ik eigenlijk zwart wilde lakken, maar het is goedkoper om bij de IKEA de zwarte variant te halen. En ik wil nog wat kussenhoesjes hebben. Mijn home-make-over is dus goed geslaagd! Word ik blij van!

Ontbijtman... Praat me er niet van! Ik focus me op RPP, en die date is dus as zaterdag. Hij kletst lekker weg op msn, dus ben benieuwd!

Ik hoorde ook dat een vriendin van me mij wil opgeven voor een singles-tv programma. Ik vind het stiekem heel leuk, maar ook heel eng, dus ik heb gezegd dat ik 'geen mening erover had', wat betekent dat ze dus carte blanche heeft! Hahaha! Zou wat zijn zeg! Vriend die hier even over de vloer was om een gaatje te boren wilde absoluut als fanclub meedoen aan het programma. Vind het heel lief dat ze mij allemaal de liefde gunnen!

Welkom aan de nieuwelingen!

Slaap lekker voor allemaal!
Ik zit nog even naar mijn boekenkast te kijken en vraag me af of ik de boeken op serie grootte of kleur moet neerzetten. Kleur lijkt me ook best lollig.. Mmm.. weer een klusje voor morgen!
Hihi...ik zou kleur doen Pop...lijkt mij het leukst!

Ahhhh....we hebben een date aakomende zaterdag! Spannend....uitgebreid verslag doen he tegen die tijd Wat gaan jullie doen?

Fijn dat je huis remake over is gelukt...altijd nieuwsgierig naar andermans huisinrichting
Ik ga ook maar weer eens proberen te slapen.....

Trusten!
Hier nog een nieuwe single

Ik ben 36 jaar en heb een zoon van 7, na een relatie van ruim 10 jaar sinds een paar maanden single en dat voelt heel vreemd. Ik ben niet op zoek naar nu al een nieuwe relatie, wel vind ik het leuk nieuwe mensen te ontmoeten

Mijn sterrenbeeld Virgo (maagd) en mijn hobby's computeren, stappen, bioscoop, lezen, slapen
Welkom voor Virgo en Indi !

Ut moet niet veel gekker worden; de helft (?) van de forumsters voor de klas... haha.

Pop; Ben benieuwd naar je datingprogramma. Laat het ons maar weten als het zover is...

Mizz; wat weerhoudt je ervan om eens flink te gaan flirten met die McDreamy van je? (Hoor mij, ik durf nog niet eens te flirten ). Beetje leuk lachen over en weer?

Sneeuw is hier in ieder geval van de weg af, dus kga straks maar eens een stukje fietsen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik ben er wel alleen mijn pc thuis ligt plat....dus helaas..moet weer veel gaan teruglezen.
Ingel, ik heb een theorie:

Veel relaties ontstaan op het werk. Als juf heb je over het algemeen weinig mannelijke collega's en is dat weer een "bron van mannen" minder. Omdat je veel tijd doorbrengt op je werk/met je werk, moet je als juf dus je heil ergens anders zoeken.

Tot zover mijn theorie!

Goedemorgen allemaal!

Was er al koffie?

HOE WEET JE DAT JE TEVEEL KOFFIE HEBT GEHAD?

quote:pop1980 schreef op 24 november 2008 @ 11:42:

Veel relaties ontstaan op het werk. Als juf heb je over het algemeen weinig mannelijke collega's en is dat weer een "bron van mannen" minder. Omdat je veel tijd doorbrengt op je werk/met je werk, moet je als juf dus je heil ergens anders zoeken.

Tot zover mijn theorie!

Helemaal mee eens...dat zeg ik ook altijd

Nou ik ga nu sporten zo gelijk uit werk........
Dan geldt die theorie ook voor mijn beroepsgroep. Heb ook enkel vrouwelijke collegá's....... Maja, over een weekje een nieuwe baan met wel mannelike collega's, dus zal ik bij deze alvast mijn afscheidsfeesje plannen hier ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Nee joh, Ingel, je moet ons op de hoogte houden van alle leuke mannen en hun aandacht!
Hoe gaat het met iedereen vandaag?

Ik kon niet in slaap komen vannacht (eigen schuld, 's middags even gaan slapen) en toen ik eindelijk sliep heb ik een stuk of wat nachtmerries gehad....

Net even wezen sporten...nu eten opwarmen (het is de makkelijke maandag) en dan helemaal niets

Owja even internetbankieren....hoop echt dat mijn salaris is gestort!!
Hoi hoi,

Ik kom ook nog even binnen vallen..

Bedankt voor jullie welkom!

@Winkelmandje: Vervelend zeg die nachtmerries! Ik hoop dat je beter slaapt vannacht!

@pop1980: Je houdt er een leuke theorie op na Het klopt inderdaad precies. Ik heb 3 mannelijke collega's van 50+ en 1 leuke mannelijke LIO-er

Heb een heerlijke dag gehad! Niet te druk en met de kinderen buiten gespeeld in de sneeuw, inclusief de juf op een slee!

Verder braaf gekookt toen ik thuis kwam. Daar heb ik meestal niet zo'n zin meer in. Ik heb me nu voorgenomen om een paar dagen wat meer te koken, zodat ik het kan invriezen...

Nu lekker op de bank. Ga zo een wijntje nemen en lekker tv kijken!

Alles goed verder met iedereen?
Wat een rust 2day hier....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven