Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 29 november 2008 om 20:28
zaterdag 29 november 2008 om 20:34
quote:Miranda01 schreef op 29 november 2008 @ 20:30:
Ah Mizzy
Neem een wijntje en kom bij Xen, Pop en mij op de bank zitten
BE bier?
WM moet tutten voor haar stapavond met haar vent.....
uh.....
Heb je ook Martini?
Want van al dat wijn joh.... echt hoor, dan ga je hele levensverhalen van me horen net zo lang totdat ik geen woord meer kan zeggen.
Ah Mizzy
BE bier?
uh.....
Heb je ook Martini?
Want van al dat wijn joh.... echt hoor, dan ga je hele levensverhalen van me horen net zo lang totdat ik geen woord meer kan zeggen.
zaterdag 29 november 2008 om 20:36
Ik zit een film te kijken, margo at the wedding (geloof ik) met Nicole Kidman en Jennifer Jason Leigh. Heb digi-tv en dan kun je films huren. Denk dat ik ook definitely maybe nog ga zien straks.
Kan dan morgen via programma gemist paul de leeuw kijken.
Heerlijk avondje zo! Bij jullie ook? Ingelke helemaal in de stress met de make-up, hihi. Moet je nu vanavond weer achter de bar?
Kan dan morgen via programma gemist paul de leeuw kijken.
Heerlijk avondje zo! Bij jullie ook? Ingelke helemaal in de stress met de make-up, hihi. Moet je nu vanavond weer achter de bar?
zaterdag 29 november 2008 om 20:43
quote:Miranda01 schreef op 29 november 2008 @ 20:30:
Ah Mizzy
BE bier?
Hihi...ik ga zo wel even een outfitje proberen
Hij blijft volgens mij ook gelijk tukken Alleen ben ik wel de BOB en daar heb ik nou weer net niet zo'n zin in
Ah Mizzy
BE bier?
Hihi...ik ga zo wel even een outfitje proberen
Hij blijft volgens mij ook gelijk tukken Alleen ben ik wel de BOB en daar heb ik nou weer net niet zo'n zin in
zaterdag 29 november 2008 om 20:49
zaterdag 29 november 2008 om 21:09
quote:pop1980 schreef op 29 november 2008 @ 20:49:
Miran, geef dat bier nou eens door aan BE! En niet zo met de afstandsbediening zappen MizzA! Ja, WM, je mag je 10e outfit wel even showen hoor.
Oh, nog een lekker nummer: Zonder Jou van Marco Borsato (niet diegene met Trijntje, maar een heel sterk nummer)!Ik wil nog de uitslag van Popstars zien!!
Miran, geef dat bier nou eens door aan BE! En niet zo met de afstandsbediening zappen MizzA! Ja, WM, je mag je 10e outfit wel even showen hoor.
Oh, nog een lekker nummer: Zonder Jou van Marco Borsato (niet diegene met Trijntje, maar een heel sterk nummer)!Ik wil nog de uitslag van Popstars zien!!
zaterdag 29 november 2008 om 21:11
Ow begrijp me niet verkeerd, staat er inderdaad een beetje onduidelijk. Dat hij thuis slaapt is no problemo (ookal vind ik het fijner als hij bij mij slaapt).
Maar het gaat gewoon om mijn gevoel, dat ik er vekeerd in stap vanavond. Het ging vanmiddag allemaal even moeilijk etc. Verder kan ik me enorm druk maken hoe de avond verder gaat verlopen...........
Maar het gaat gewoon om mijn gevoel, dat ik er vekeerd in stap vanavond. Het ging vanmiddag allemaal even moeilijk etc. Verder kan ik me enorm druk maken hoe de avond verder gaat verlopen...........