Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ja Pop...ben nog steeds de Bob, waar we heen gaan is niet zo handig met OV te bereiken...

Een paar wijntjes waren nu wel handig geweest om mezelf van mijn stress af te helpen.... Echt als ik die gedachtes eens kon uitschakelen!
Het heeft gewoon met nieuwe mensen ontmoeten te maken. Ik ben daar nooit zo goed in, wat zullen ze van mij vinden etc. Daarbij kennen hun ex ook allemaal, ze is natuurlijk nog niet weg....gaan ze mij vergelijken etc.... Echt gedachtes gieren rond..... Ik heb nu al geen zin meer.....
Ach, meid! Niet zo bang zijn! Hij vindt jou leuk, en dan vinden zijn vrienden jou vast ook leuk. En ze zullen het heus leuk vinden om je te ontmoeten. Ik vind het ook leuk om nieuwe liefdes van anderen te ontmoeten. Ze zullen je misschien wel vergelijken met zijn ex, maar niet omdat zij op een hoog voetstuk staan, maar omdat zij wat 'zegt' over zijn relatieleven. Ze hebben een beeld bij hoe VM is in een relatie en zullen bij jou bepaalde eigenschappen zoeken.

Niet zo malen, dat is helemaal niet nodig!!!! Je kan het! Je bent leuk!

Je mag best zeggen tegen de mensen dat je het spannend vindt, dat geeft je menselijke kant meteen aan!
Wm: blijf gewoon jezelf en het komt allemaal goed.

Als VM je gevoel snapt, zal hij je er heus wel doorheen slepen!
Dank je wel voor je uitgebreide reactie POP. Ik heb VM nog niet verteld over mijn gevoel. Maar hem kennende heeft hij het zo door...ik ben best een open boek heb ik het gevoel

Ik voel de spanning gewoon helemaal in mijn rug!

Waarom heb ik dit nou zo erg?
Wat ging er dan vanmiddag zo moeilijk?
Rustig aan WM! Het komt vast goed!

Is er nog een plekje op de bank voor mij? En een glaasje wijn?

Eten met vriendin was gezellig. Ze is net de deur uit, want ze moet morgen werken...

Mmm..Ik heb zin om de stad in te gaan Al is een avondje rust beter voor me op het moment
We hadden gister nog even contact gehad en ik zou hem ophalen vanavond. Vanmiddag ging hij eerst bij anderen wat drinken en met hun erheen. Na veel heen en weer sms gaat hij dus wel samen met mij......
WM, als je er eenmaal bent zal het best meevallen... zo gaat dat meestal met zulke dingen! Probeer gewoon te genieten van een leuke avond en vooral jezelf te zijn.
Ik ben mezelf niet als ik zenuwachtig en onzeker ben

(sorry dat ik even het hele topic naar mij toe trek nu!)
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor WM, we leven met je mee! Maar denk dat iedereen dat wel es heeft, dat ongemakkelijke gevoel en stress voor het uitgaan en dat het dan meestal toch een hele leuke avond wordt. Probeer jezelf er over heen te zetten, denk aan het fijne, dat je VM zo weer ziet en maak er t beste van!
Is natuurlijk ook 1e x dat jullie naar buiten treden als stel zeg maar. tot nu toe heb je m voor jezelf gehad, dus logisch dat t eng is!
Geeft niet WM! Kan het me zo goed voorstellen, je gevoel! (ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde piekeren als ik in jouw plaats was)
Ja Xenia...wat je zegt. We komen daar echt als "stel" aan. Terwijl we het volgens mij nog niet echt zijn

Het is gewoon heel eng. Straks bevalt het hem niet..... Ja ik weet niet, gedachtes gieren door mijn hoofd. Hihi. Wat ben ik toch een muts

Mozz....wat een onwijs lieve opmerking!
Jaaaa je bent een muts lieve WM

VM is toch echt gek op je dus....... je gaat heus een leuke avond tegemoet!!

sorry, het duurde even maar hier zijn dan de toastjes, bitterballen etc......WM je mag ook bij ons blijven hoor
Wel fijn dat hij nu toch samen met jou gaat. Het had minder leuk geweest als je alleen erheen moest toch?
Oh lekker Miran! ik heb kaas!

Ontdek net dat Paul de Leeuw die marathonuitzending heeft, dacht dat dat volgende week was.
ik wilde net zeggen.......leuk joh dat je gaat kijken, uitzending gemist 12 uur lang
quote:Miranda01 schreef op 29 november 2008 @ 22:00:

ik wilde net zeggen.......leuk joh dat je gaat kijken, uitzending gemist 12 uur lang
Dan was ik niet gegaan Miranda, dat heb ik hem ook gezegd

Nou dank je wel voor het aanhoren van mijn tornado aan hersenspinsels

En ja ik weer dat ik een muts ben!
Ik ga even mijn outfit bij elkaar scoren
Iemand nog wijn? Ik ben ook naar Paul de Leeuw aan het kijken. .

Succes met het zoeken van een outfit WM!
quote:winkelmandje schreef op 29 november 2008 @ 22:03:

Dan was ik niet gegaan Miranda, dat heb ik hem ook gezegd

You go girl !
Lekker Indi !
Zo..is witte wijn goed?? Anders heb ik ook nog rode

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven