Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 26 december 2008 om 14:39
Onverwachte wending van 2de kerstdag......
Zal even bij begin beginnen, ik heb 2 vrijgezelle vriendinnen. Zussen van elkaar. Eentje had aan mij gevraagd wat ik ging doen 2de kerst of ik nog alleen was. Ik had toen ja gezegd en toen zei ze tegen mij dat ze het gezellig zou vinden als ik dan ook zou komen. Ze moest het nog wel aan haar ouders (zijn gescheiden maar vieren wel kerst samen) vragen maar zou geen probleem zijn dacht ze. Helaas niets was minder waar en ze belde mij weer terug dat het niet door kon gaan en voelde zich heel lullig.
Nu belde de moeder net op...en nodigde me alsnog uit. Zo vond dat ze wel erg bot had gereageerd. Ga nu toch nog wel met kerst....en niet alleen
Zal even bij begin beginnen, ik heb 2 vrijgezelle vriendinnen. Zussen van elkaar. Eentje had aan mij gevraagd wat ik ging doen 2de kerst of ik nog alleen was. Ik had toen ja gezegd en toen zei ze tegen mij dat ze het gezellig zou vinden als ik dan ook zou komen. Ze moest het nog wel aan haar ouders (zijn gescheiden maar vieren wel kerst samen) vragen maar zou geen probleem zijn dacht ze. Helaas niets was minder waar en ze belde mij weer terug dat het niet door kon gaan en voelde zich heel lullig.
Nu belde de moeder net op...en nodigde me alsnog uit. Zo vond dat ze wel erg bot had gereageerd. Ga nu toch nog wel met kerst....en niet alleen
vrijdag 26 december 2008 om 15:21
vrijdag 26 december 2008 om 15:25