Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 27 december 2008 om 20:02
zie je BM....ook jij hoort tot een oudere generatie. Tsssssss mobiel nummer vragen.....is echt zooooo uit!
Ik ben tegenwoordig helemaal, altijd en overal, 24/7 online, ik heb sinds kort een blackberry. Dus ik ben best hip en van deze tijd
Ingel veel plezier vanavond! Ik ga met mijn zus op stap, altijd lachen en gezellig met haar.
Ik ben tegenwoordig helemaal, altijd en overal, 24/7 online, ik heb sinds kort een blackberry. Dus ik ben best hip en van deze tijd
Ingel veel plezier vanavond! Ik ga met mijn zus op stap, altijd lachen en gezellig met haar.
zaterdag 27 december 2008 om 20:08
shitshitshit, heb ik eindelijk door hoe dat kabelsysteem werkt, heb ik geen goeie tang om stuk van de draad af te knippen....op advies van vriend met nijptang en hamer geprobeerd.ook niet dus. Draad moet nl. in 1x doorgeknipt worden, anders past het niet meer door het piepklein gaatje van het draaistukje...
Voel me zon kluns nu (ben ik al heel mn leven, maar dacht dat ik dit wel kon fixen). Zonnescherm naar beneden gedaan, iets minder aquariumgevoel.
Waar is WM eigenlijk????
Voel me zon kluns nu (ben ik al heel mn leven, maar dacht dat ik dit wel kon fixen). Zonnescherm naar beneden gedaan, iets minder aquariumgevoel.
Waar is WM eigenlijk????
zaterdag 27 december 2008 om 20:13
Veel plezier Ingel en Erykah!
Maar Erykah, heb je wel hyves dan? ikke wel en - ga er maar evenn voor zitten - 2 vrienden!
Vind t dan toch wel weer jammer van je date, Erykah, heb je dat nu zelf ook niet, dat je toch weer geinvesteerd hebt in iets, hoop hebt gehad en patsboem over? Misschien iets minder contact hebben voor de date?
Vleer: goed van je, dat terughoudende richting LRM. Merkt buurman-ex trouwens niets?
Maar Erykah, heb je wel hyves dan? ikke wel en - ga er maar evenn voor zitten - 2 vrienden!
Vind t dan toch wel weer jammer van je date, Erykah, heb je dat nu zelf ook niet, dat je toch weer geinvesteerd hebt in iets, hoop hebt gehad en patsboem over? Misschien iets minder contact hebben voor de date?
Vleer: goed van je, dat terughoudende richting LRM. Merkt buurman-ex trouwens niets?
zaterdag 27 december 2008 om 20:24
zaterdag 27 december 2008 om 20:39
Herinnerd zich van afgelopen nacht nog dat ik werd aangesproken door iemand die mij herkende van RP.. Hij vond dat ik zon geweldige profieltekst had.. Ik vroeg hem waarom hij niet een berichtje naar mij had gestuurd toen ik er nog opstond. Zijn antwoord was : Dat heb ik meerdere malen gedaan maar kreeg of niets te horen en uiteindelijk een niet interesse berichtje
OEPS !! in t eggie was t nl best een leuke vent
OEPS !! in t eggie was t nl best een leuke vent
zaterdag 27 december 2008 om 20:43
quote:Xenia66 schreef op 27 december 2008 @ 20:08:
Waar is WM eigenlijk????
Hier ben ik !!!!!
Ik heb de gehele dag weer gewerkt, jeetje wat was het koud zeg! Maar goed, daarna bij ouders even gegeten, wel zo makkelijk. Net even gedouched en jullie allemaal teruggelezen. Er is weer veel gebeurd!
Maar voornamelijk leuke avonden! Fijn om te lezen allemaal, dat jullie zo'n fijne 2de kerstdag hebben gehad.
Erykah Jammer dat de date niets is geworden....
Ingel...heb je wel telefoonnummer van de leuke bandlid?
quote:Miranda01 schreef op 27 december 2008 @ 15:12:
WM, ik bedoel het goed en leef met je mee maar vind het ook wel een beetje makkelijk hoe het nu weer ok is voor jou met VM. Hier op het forum heb je nu al een paar keer zo in zak en as gezeten mbt hem. Wij proberen je dan te helpen, adviseren om je onzekerheden met hem te bespreken, ik snap echt wel dat dat niet makkelijk is, maar 1 lieve mail van hem en het is weer goed. Terwijl jij toch teleurgesteld bent dat hij oud/nieuw niet bij jou is toch? En je toch nog niet echt je hart bij hem hebt gelucht? of wel?Ik snap je gevoel Miranda. Ik heb nog niet echt met VM gepraat, maar zoiets doe ik toch liever als ik echt samen met hem ben. Voor nu ben ik tevreden met de mail.......
Waar is WM eigenlijk????
Hier ben ik !!!!!
Ik heb de gehele dag weer gewerkt, jeetje wat was het koud zeg! Maar goed, daarna bij ouders even gegeten, wel zo makkelijk. Net even gedouched en jullie allemaal teruggelezen. Er is weer veel gebeurd!
Maar voornamelijk leuke avonden! Fijn om te lezen allemaal, dat jullie zo'n fijne 2de kerstdag hebben gehad.
Erykah Jammer dat de date niets is geworden....
Ingel...heb je wel telefoonnummer van de leuke bandlid?
quote:Miranda01 schreef op 27 december 2008 @ 15:12:
WM, ik bedoel het goed en leef met je mee maar vind het ook wel een beetje makkelijk hoe het nu weer ok is voor jou met VM. Hier op het forum heb je nu al een paar keer zo in zak en as gezeten mbt hem. Wij proberen je dan te helpen, adviseren om je onzekerheden met hem te bespreken, ik snap echt wel dat dat niet makkelijk is, maar 1 lieve mail van hem en het is weer goed. Terwijl jij toch teleurgesteld bent dat hij oud/nieuw niet bij jou is toch? En je toch nog niet echt je hart bij hem hebt gelucht? of wel?Ik snap je gevoel Miranda. Ik heb nog niet echt met VM gepraat, maar zoiets doe ik toch liever als ik echt samen met hem ben. Voor nu ben ik tevreden met de mail.......
zaterdag 27 december 2008 om 22:08
Hallo allemaal!!
Wat hebben jullie veel geschreven!!
Ik ben weer thuis. Ben bij mijn ouders geweest...
Op zicht hele fijne dagen gehad, maar ook wel emotioneel. Veel herinneringen en dat soort dingen..
Maar goed. Ik ben weer in mijn eigen huisje en ga een wijntje drinken!
Fijne avond allemaa! Hoop dat jullie kerst ook leuk was! Heb niet alles gelezen, sorry!
Wat hebben jullie veel geschreven!!
Ik ben weer thuis. Ben bij mijn ouders geweest...
Op zicht hele fijne dagen gehad, maar ook wel emotioneel. Veel herinneringen en dat soort dingen..
Maar goed. Ik ben weer in mijn eigen huisje en ga een wijntje drinken!
Fijne avond allemaa! Hoop dat jullie kerst ook leuk was! Heb niet alles gelezen, sorry!