Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Okeej dan. Die moet dan vast goed uit de test zijn gekomen met zon hulp ! :-)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goeiemiddag!

Zo..lekker uitgeslapen en nu met laptop in bed

@Ingel: Wat leuk! Kriebels!! Heb je al een date?

@Xenia:Ik vind klussen niks en laat het maar aan mijn vader over..dan gaat het tenminste goed!

@WM; Werk ze vandaag! (f)

Ik opende mijn mailbox vanmorgen..ik had gewoon 14! reacties op relatieplanet...Help! Is dat normaal?

Gaan jullie verder nog wat leuks doen vandaag?
Morgen dames. Heb al enthousiast gedaan, half tien opp de sportschool! Niet wezen stappen dus maar braaf op tijd naar bedje.

Pop, wat een heerlijke winterwarmte straal je uit. Ingel, spannenddddd! Xenia, oud moetje weglaten en vrijster is toch juist goed ? Ben er dol op, vrijen... Werkse WM !
hey Indi!

Lekker luxe he, met laptop in bed! Kom er ook maar niet meer uit vandaag, denk ik (alhoewel moet wel moet wel).

Had je nou 14 of 141 reacties? Kan beide hoor, denk dat je in goede leeftijdsklasse zit en als je niet in het noorden woont, heb je automatisch meer reacties. Is mijn ervaring dat iemand die bijv. in Utrecht woont, niet gaat zoeken op Friesland. Dat vind ik ook het beperkte van RP en daarom is Paiq zoveel leuker.

Joh, dat wordt dus netjes afschrijven allemaal, of zitten er ook wel leuke mannen tussen? Leuk klusje voor in bed..:-)
euh..14 hoor..

En ik heb er een heel stel afgeschreven. Er zaten een paar leuke mannen bij. Ook een van 59 en een van 49..beetje oud vind ik..:-|

@poez: Wat goed dat je al zo vroeg op de sportschool was!! Mij lukt dat niet. Sportschool lukt sowieso niet zo goed..

Vanaf morgen ga ik een poging wagen om elke maandagavond te gaan zwemmen.
Dag allemaal,

Eindelijk ben ik er dan weer even. Was druk met kerst vieren en helaas ook met in mijn bedje liggen, want de griep heeft flink huis gehouden in huize LM!

Anyway...

Indi, leuk toch die reacties op RP, lekker van genieten hoor, die aandacht! Zit er ook nog wat leuks bij? (ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk )

Mozz, is volgens mij naar Sevilla?? Klopt dit (probeer me nl weer een beetje in te lezen

Ingel, wat leuk dat je zulke kriebels hebt!! Heerlijk toch!! Zit er al een date in het vooruitzicht?

Xenia, klussen? pff ben ik ook geen held in hoor. had je nu een nieuw huis, of ben ik in de war met iemand anders?

Miran, hoe is het met jou?

Ik begreep dat de situatie met TM nog niet veel duidelijker is en je een oude vlam weer bent tegengekomen?

Oh ik ben bang dat ik de helft van jullie alweer vergeten ben...

Oh nee...

Vleer, druk met LRM!!! Klinkt helemaal leuk hoor!!

WM, hoe is het met jou?

Verder blokkeert mijn volle snotterige hoofdje een beetje...sorry!

Hier dus nog steeds een beetje grieperig, helaas. Ben het langzamerhand wel een beetje zat. En waar Miran al naar vroeg zag ik...FBM... heeft nog steeds niks laten horen. En daar baal ik enorm van, maakt me toch wederom een beetje verdrietig, ben teleurgesteld en word er ook weer enorm boos van. Blijkbaar sta ik niet op zijn prioriteitenlijstje. Het zegt mij alweer genoeg. Ik merk dat ik blijkbaar toch nog wel hoop had, hoop... op eindelijk een duidelijke uitleg, maar misschien stiekum ook wel dat hij me heel graag terug wilde (??), dat gevoel kreeg ik toch wel een beetje uit zijn mails, maar nee... Eigenlijk heb ik nu al de neiging hem overal weer vanaf te halen, hyves, msn, alles... Na logisch nadenken ben ik er wel achter gekomen dat hij geen mobiel tot zijn beschikking heeft nu, die werkt in NL. Maar dan nog... Heb hem nog een mailtje via hyves gestuurd, om te vragen wanneer we zouden afspreken, maar niks noppes nada. Mag toch hopen dat hij ook snapt dat ik dit niet echt leuk vind, zeker gezien het feit dat hij einde van deze week alweer vertrekt. Tijd om echt afscheid te nemen dus, en hoef hem hiervoor al eigenlijk niet eens meer te zien...
Ja hoor, Indi, als je 'nieuw' bent op zo'n site dan zijn de reacties vaak overvloedig. Nieuw vlees in de kuip he? Nou, ik zou zeggen, lekker een beetje keuren, de oudjes afschrijven (wat denkt zo'n kerel van 59 wel? Dat je serieus geinteresseerd bent?) en leuke mailadressen opdoen!

Poez... Heldin!! Ik was vanmorgen om half twaalf wakker, heb lekker mn ontbijt meegenomen naar bed en ben net even gaan douchen. Veel te lang in bed gelegen dus!!!

Ingel, wat leuk!!! Een date!!! Nog niks afgesproken dus... Gewoon met een voorstel komen hoor! En dan bedenken wat je wilt gaan doen, wat je aan moet...

Meestal vind ik het wel prettig om gewoon wat te gaan drinken. Dat scheelt gepruts met mes en vork en voedsel dat per ongeluk de tafel overgaat. (Mmmm.. en ik moet vanavond eten bij RP2, krijg spontaan de zenuwen!)

en dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn verhalen!
Oh hey, LM, leuk dat je er weer even bent!

Maar dat FM je zo laat stikken... wat een hufter!! En ik vind het zo sneu voor jou!!!!

Knuffel!
Hoi hoi!

@LM: Leuk om weer wat van je te lezen! Wat jammer dat je nog niets van FM hebt gehoord, wat een eikel! ...Beterschap ook!

@Pop: Ik heb inmiddels geselecteerd..maar ik kan dus geen reactie terugsturen omdat ik weiger betalend lid te gaan worden..

En ik weet niet wat die man van 59 denkt..ik heb gemaild dat ik geen interesse heb

Ik zit nog steeds in pyjama en ik ga zo even een broodje eten. Daarna even naar buiten!
Hey Pop, hoe kan ik jou nou vergeten?! Sorry!

Alles goed met je?

Tja ben wel wat gewend van FBM, maar voel me hier niet heel erg happy onder, nee. En eigenlijk had ik het ook niet helemaal verwacht (stom van mezelf eigenlijk).
Geeft niks hoor LM! Ik begrijp dat hij je dus hoop heeft gegeven, en dat jij dat maar graag wilde geloven, omdat hij nog niet uit je systeem is. Balen dat hij dus nog steeds zo met jouw gevoelens kan spelen....

Indi, je kan wel hatjes terug sturen. De meeste mannen begrijpen dan wel dat je geen betalend member bent en sturen je hun emailadres. zo deed ik dat ook altijd. Sommige mannen snapen dat niet en sturen je alsnog een berichtje, zodat je nog steeds niet met ze in contact kan komen.

RP2 was ook geen betalend member, maar door zijn profielbeschrijving heb ik hem redelijk snel op hyves kunnen vinden en op die manier een berichtje kunnen sturen! Kleine moeite.. groot plezier!!
Indi, eet smakelijk

Pop, jij gelukkig met RP2 dus?! (heb even iets gemist geloof ik )

Tja hij heeft mij afg. zomer iets geflikt wat ik hem met moeite kan vergeven en daar zou hij nu verdere uitleg over geven, iets wat we de laatste maand ook uitgebreid via mails en smsjes hebben geprobeerd te doen, maar wat soms tot miscommunicatie leidt en uberhaupt niet al te handig is. Uiteindelijk heb ik ingestemd hem te zien als hij weer in NL zou zijn. En hij heeft me eindelijk verteld wat hij voor me voelde en nog voelt (en dat voelde oprecht). Maar ja daar merk ik dus maar weinig van op deze manier. Helaas weet hij dus inderdaad weer mijn gevoelens te manipuleren. Begrijp best hoor dat hij druk is om zijn fam. en vrienden weer te zien, maar iets meer moeite voor mij had hij wel kunnen doen, denk ik.
Ja, ik heb een leuke man ontmoet! RP2 dus.. en hij is LIEF! (en ik heb hem nu pas 3 weken geleden ontmoet, en daarvoor twee weken gemsnt, dus het is nog pril, maar erg leuk!)
Leuk Pop! Ga ervoor!

Ik heb gisteren een date gehad en was leuk, en eens kijken of er een vervolg date aan komt.

Maar om heel eerlijk te zijn heb ik de komende dagen nog 2 dates............... Erg he...

Maar wel even voor de duidelijkheid!! Ik ga dan wel een keuze maken he!!!!! Meerdere dates ok, heb dan toch niks met ze. Maar het is de bedoeling dat er maar met 1 een 2de date komt.

Wat klinkt dit eigenlijk slecht als ik dit zo lees.....
Wow zeg, wat cooooool!! Helemaal leuk en gezellig dus? Vertel... vertel...!!
haha blue eyes... als jij openstaat voor date 2 en 3, zegt dat ook al genoeg over date 1...zij was dan blijkbaar toch niet leuk genoeg??

Maar lekker van genieten hoor! Zolang jij hen geen verkeerd beeld geeft van hoe je erin staat, is er niks aan de hand toch?!
Om eerlijk te zijn had ik alle drie de dates al ongeveer gepland staan voordat ik de eerste echt gehad heb.
Ach daten betekent nog geen serieuze relatie toch... dus so far nog niks echt fouts aan. Ik denk alleen niet dat ik het zou kunnen, 3 dates met verschillende mannen (in mijn geval dan hè! ) achter elkaar... maar goed dat is weer een heel ander verhaal
Zo..Even naar buiten geweest (fiets stond nog op het station)

@BE: Ben benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen met je dates!!
BE; toch voor de drie dates gegaan. Ik ben benieuwd wie er (evt) blijft plakken.

LM: wat een ei is die FBM van jou! Hele schuldbekentenissen maar nu het er op aan komt; nix daar. Lijkt me ook moeilijk om je in te houden om hem niet kwaad op te bellen. Scheelt dat hij geen foon heeft..

Nog niets in de planning qua date. Heb hem gevraagd wanneer het hem uitkwam via sms zojuist, maar nog niets terug.

Kan dat nooit zo goed hebben; als je ergens op zit te wachten om dan niet direct antwoord terug te krijgen. Maja; anders had ik ook gewoon moeten bellen. Kweet dat het even kan duren, aangezien hij wel vaker een dag later terugsmst.

Op de handen blijven zitten dus !
Ik denk dat ik dat nog vaker moet zeggen.....

Heeft (al) teruggesmst: as zaterdag waarschijnlijk filmpje en drankje.

Kan ik even wennen aan het idee
Leuk Ingel!!!

Nog meer mensen die naar de top 2000 luisteren?? Ik vind het wel erg leuk zo op de achtergrond..
Vleer is wakker...
Indi de hele nacht had ik de top2000 opstaan.. erg leuk idd op de achtergrond tijdens t werken
Dat tv-programma wat erbij hoort is ook leuk! Top 2000 a-gogo!

Heb je nachtdienst gehad, Vleer? Omdat je net wakker bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven