Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Halloooooo

Wat zijn jullie al actief! Ik werd net pas wakker..

@Poez: Vertel! Wat is er precies gebeurd??

@Pop: Dat klinkt echt als een hele leuke middag en avond! Ik ben blij dat het zo goed gaat! De aflevering van de liefdesmakelaar is terug te kijken hoor!

@Xenia: Fijn dat de gordijnen hangen en succes met het plaatsen van je nieuwe bed!!

@Chopper: Hallo!

Vanmorgen weer 3 reacties op RP. Weet nog niet zo goed wat ik ermee wil. Vind het ook best een beetje eng als ik eerlijk ben..Misschien ben ik er ook nog helemaal niet aan toe.

Maar goed. Ik zie het wel geloof ik..

Zometeen met een vriendinnetje shoppen. Dat wordt vast gezellig!
Ja nou ja, hoe komt dat? Maar tis eenmalig hoor, beloofd.

Verder; goedemiddag!
Goedemiddag.. drukke nacht gehad , maar paar uurtjes geslapen.. Bovenbuurman was al vroeg bezig met klussen .. gek werd ik er van !

Leuke site ontdekt :

http://www.maantjeslicht.nl/jamaarkaarten.htm
Zo...Ben even de stad in geweest met een vriendin. Was gezellig! Het is koud, maar wel heel erg mooi weer!!

@Vleer: wat vervelend van die buurman! Ga je nu later nog wat proberen te slapen? Enne..leuke site inderdaad!

@Poez: Goedemiddag!
Hoihoi!

Net mn poezebeest weer opgehaald, was al klaarwakker toen ik kwam, ligt nu op haar kussen voor de kachel. Alles prima gegaan dus.

Hele dag in weer met mn nwe bed en herinrichting, maar gigatrots en heel blij! Vloerbedekking eruit gehaald, houten vloer, maar binnenkort wordt laminaat gelegd. Zelfs tv geinstalleerd en antiek kastje, beide erfstukjes van mn vader welke nog in rommelkamer stonden. Boxspring neemt veel minder ruimte in, dus meteen veel grotere slaapkamer gekregen.

Waarschijnlijk mn oude bed ook al verkocht aan broer van R.

Productief dagje dus!

MP: ik vroeg how come omdat deze man vorige week nog dood kon neervallen wat jou betreft. Maar prima hoor als je er verder niets over kwijt wil Heb je mijn vraag over de visvijver nog gelezen? het lijkt erop dat er nu buiten de vijver gehengeld wordt...

Indi: nog wat nieuws aangeschaft? Idd superkoud, maar wel mooi (niet dat ik daar nog veel van genoten heb)

Ga nu de site van Vleer even bekijken!
Hee Xen!

klinkt super: een nieuw bed en eigenlijk een hele nieuwe slaapkamer!! Fijn dat het met poes allemaal goed gegaan is!!

Het enige wat ik gekocht heb is een kruimeldief

Verder boodschappen gedaan en 2 oliebollen gekocht..

Ik ben niet zo in mijn hum vandaag..Het zal de tijd van het jaar wel zijn..
Xenia - deze man is de vader van mijn kindjes, de bedrieger was de vriend die ik na mijn scheiding had...

Gelukkig dat je kat goed eruit gekomen is! En wauw, nieuw slaapkamer. Foto's!!
So, er is gister aardig wat heen en weer gecorrespondeerd over DMJN hiero.

En vooral Indi kon dat enorm waarderen, volgens mij.....

mp; heb je verhaal gemist, en kan van je overgebleven stukjes weinig maken. Dus ik hoor het wel als je uitgebreider wilt vertellen.

Xen; veel slaapplezier zeg, klinkt goed.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
wauww ik woon in een buurt waar heeeeeel veeeeeel siervuurwerk wordt afgestoken .. prachtig zeg
quote:misspoez schreef op 29 december 2008 @ 17:03:

Xenia - deze man is de vader van mijn kindjes, de bedrieger was de vriend die ik na mijn scheiding had...

Ok, sorry dan, had het niet zo begrepen. Zal er verder niet naar vragen.

Gelukkig dat je kat goed eruit gekomen is! En wauw, nieuw slaapkamer. Foto's!!

Ik heb net ff uurtje op bed gelegen, heerljk! en mn erfstukje, antiek boekenkastje, staat naast t bed en ben daar zo blij mee Heb daar zo voor moeten knokken, omdat mn (horror)zus - die t in bewaring had na overlijden vader omdat ik in buitenland woonde - t niet wilde teruggeven toen ik terugkwam in Ned. Na een hele boze mail van mij, waarin ik haar dus vertelde dat ze dood kon neervallen (zij is de enige in mn leven waarvan ik dat echt niet erg zou vinden), en interventie van broer, staat het uiteindelijk hier en heeft een hele mooie plek nu. Is familiestuk.

Sorry geen fotos, vertel hier al zoveel over mijzelf, dat ik sommige dingen toch echt wel prive wil houden.

Maar het voelt nu als een cocoonkamer, ipv rommelhok met bed erin, en dan moet ik nog behangen en laminaat leggen.

Nou, dat ik blij ben vandaag, is nu vast wel duidelijk
heeft er iemand nog een ultiem recept voor een hartige taart?
quote:ingelke_kepringelke schreef op 29 december 2008 @ 18:04:

So, er is gister aardig wat heen en weer gecorrespondeerd over DMJN hiero.

En vooral Indi kon dat enorm waarderen, volgens mij.....

.Godver....was ie weer uitgebroken???.. sorry namens de hele vijver.... we zullen beter op het slotje letten.
quote:Xenia66 schreef op 29 december 2008 @ 19:34:

heeft er iemand nog een ultiem recept voor een hartige taart?Ik heb er 2..Een voor een preitaart en 1 voor een taart met broccoli en brie
quote:ladylion schreef op 29 december 2008 @ 19:44:

[...]

Godver....was ie weer uitgebroken???.. sorry namens de hele vijver.... we zullen beter op het slotje letten.

Nah, laat maar loslopen hoor (heeft ie toch ook recht op), wij hebben het verdwaalde leeuwtje al liefdevol in ons midden opgenomen.

Stuur je even de adoptieformulieren? Krijg je ze zsm getekend retour.
Hai Indi!

Preitaart heb ik, Is die brocollitaart lekker?

Hoe is het nu met je trouwens? Nog wat dipperig?

Enne...ik heb net mn stimpstamp op :-)
quote:Xenia66 schreef op 28 december 2008 @ 23:30:

Agatha is nog bij mij in de leer geweest :-)

Maar toch vraag ik me dan af, wat MP doet in die vijver terwijl ze hier roept dat ze geen man wil, zelfs beetje anti-man doet.

MizzPoez: wil niet over je roddelen, vandaar deze directe vraag voor jou als je hier weer bent! is geen aanval hoor, gewoon nieuwsgierige, directe (a la Xenia) vraag.De vijver is net als de kroeg; flirten en lachen en dan alleen weer naar huis.
Hee Xen! Het dipje is al iets minder gelukkig. Even fijn met zusje en WM gekletst op Msn!

De broccolitaart vind ik wel lekker!

Quichevorm bekleden met bladerdeeg, Broccoli in kleine roosjes kort koken en in de springvorm, brie in plakjes snijden en over broccoli verdelen en wat cashewnoten erover. Vier eieren loskloppen met een beetje melk, peper en zout en over de broccoli gooien en dan geraspte kaas erover en in de oven.
quote:Xenia66 schreef op 29 december 2008 @ 20:30:

[...]

Nah, laat maar loslopen hoor (heeft ie toch ook recht op), wij hebben het verdwaalde leeuwtje al liefdevol in ons midden opgenomen.

Stuur je even de adoptieformulieren? Krijg je ze zsm getekend retour.
Dipje Indi? Ik heb niet teruggelezen sorry; voor jou!
Hee WM!

Thanks Misspoez!!
Oh klinkt lekker Indi!

Xen, even op je vraag van vanmorgen.. ja, ik sta er redelijk nuchter in. En dat komt omdat hij bevestigt dat hij me leuk vind en dan is het allemaal een stuk rustiger in mn hoofdje en kan ik er echt van genieten.

Ik moet ongesteld worden en heb me toch een piep-bui! En dat na een leuke drukke dag! Heb twee spijkerbroeken, een shirtje en een vestje gekocht. En een mp3spelr. Had er wel eentje, maar die ging op batterijen die heel snel leeg waren, dus dat was geen succes. Net bij een vriendin allerlei muziek erop gezet, dus ben nu aan het computeren en muziek aan het luisteren.

Heb ook nog gewandeld met een vriendin en twee pony's. Hartstikke lollig! En ook goed voor de frisse neus!

Ik ga lekker op de bank liggen, het liefste zou ik tegen RP2 aankruipen, en heb hem dat ook gesmst, maar hij reageert niet echt met een uitnodiging, wat ik ook wel snap, want we hebben elkaar vanmorgen nog gezien! Dus ik ga mn poezebeestjes opzoeken en ze meenemen naar de bank!

Xen, poezel al helemaal blij? Of is ze bozig omdat je haar een sterilisaie hebt aangedaan?
Hey WM, hoe is t? weer gewerkt? en natuurlijk wil ik/willen wij weten hoe t gisteravond was!

Thanks Indi voor t recept, ik zelf lust geen brie, maar mn vrienden allemaal wel (is voor oudjaarsavond).

Pop; klinkt als een leuke dag! Snap je gevoel wel van m elke dag wilen zien, maar gelukkig dat je je dan wel weer kunt vermaken.

Bevestging heb je niet nodig, dus daar hoef je je niet druk om te maken.

Poes is nog beetje verdoofd he, ff afwachten hoe ze reageert als narcose uitgewerkt is :-) ik had een hele gezonde, schattige poes, zei de assistente :-)
WM is zooooooooo moe

Maar lekker gewerkt, maar zo na de middag (dan hebben we geen zon meer in de kraam) was het wel kkkkkkkoud

Morgen 7uur beginnen overmorgen 6uur.

Dan kan ik nog 4 dagen flink uitslapen en is mijn vakanatie alweer om!

Gister met VM was weer erg fijn, geniet elke keer weer. Gezellig gepraat en wat gedronken en toen fijn samen geslapen. Misschien toch nog oud en nieuw met VM. Want had eigenlijk date achter de hand maar dat kon op laatste moment niet doorgaan. Nu heb ik dus niets...maar als ik dus niets kon regelen wilde hij dat zeker even weten....
WMmetje, geniet je wel van je welverdiende vakantie?? Het is ook enorm koud buiten! En als e zon dan weg is wordt het helemaal koud.. BRRR...

Xen, ik heb gewoon een enorm zielige bui, en die ken ik wel, is hormonaal, maar dan kan ik niks hebben. Dus als ik bij RP2 op de bank kruip word ik toch niet gezellig en dan heb ik daar later weer spijt van. Ik moet gewoon met een deken over mn hoofd wachten tot het weer over is!

En jij zal vast heerlijk slapen vannacht in je nieuwe slaapkamer!!

Heerlijk!
Goedenavond vakantiegangers !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven