Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 29 december 2008 om 23:23
Weet je Pop, ik denk wel eens dat een relatie niet kan werken met dat ZMS gevoel, je maakt t dan altijd mooier dan het daadwerkeljk is. Wat ik ook zei. liefde is loslaten. GL en ik moesten elkaar loslaten vanwege de omstandigehden (net als Miran dus), maar zouden elkaar ook losgelaten hebben als zou bljken dat we eigenlijk geen relatiemateriaal zouden zijn. En obstakel was toen al zijn kinderwens.
En ingel heeft al een date toch?
En ingel heeft al een date toch?
maandag 29 december 2008 om 23:36
Even egopostje: Ik was net aan het bellen met een vriend en vriendin van me (is een stelletje) en die waren heel blij om te horen dat ik er met oud en nieuw ook bij ben (mijn plannen waren wat onzeker, wegens teveel opties). En ik word daar erg gelukkig van. Zo merk je maar weer dat liefde ook uit heel andere hoeken kan komen!
maandag 29 december 2008 om 23:39
maandag 29 december 2008 om 23:40
quote:pop1980 schreef op 29 december 2008 @ 23:36:
Even egopostje: Ik was net aan het bellen met een vriend en vriendin van me (is een stelletje) en die waren heel blij om te horen dat ik er met oud en nieuw ook bij ben (mijn plannen waren wat onzeker, wegens teveel opties). En ik word daar erg gelukkig van. Zo merk je maar weer dat liefde ook uit heel andere hoeken kan komen!
en deze liefde is vaak blijvend...heb ik ook met mijn vrienden hoor, mooi gevoel!
Zie je rp2 ook met oud en nieuw? enne...nieuwe naam voor hem?
en deze liefde is vaak blijvend...heb ik ook met mijn vrienden hoor, mooi gevoel!
Zie je rp2 ook met oud en nieuw? enne...nieuwe naam voor hem?
maandag 29 december 2008 om 23:42
quote:Miranda01 schreef op 29 december 2008 @ 23:39:
Gevoel hebben we zeker uitgesproken
Maar ik geloofde nooit dat het ooit echt iets zou worden en eigenlijk doe ik dat nog steeds. Het zou echt een soort sprookje zijn haha....en het erge is.....wij komen beide uit dezelfde woonplaats en kennen veel dezelfde mensen.....
zij weten van niets....
Hij is toch niet voor jou gescheiden? Dus als minnares kunnen ze je niet bestempelen.
Wonen jullie in dezelfde woonplaats of zelfde geboorteplaats?
Gevoel hebben we zeker uitgesproken
Maar ik geloofde nooit dat het ooit echt iets zou worden en eigenlijk doe ik dat nog steeds. Het zou echt een soort sprookje zijn haha....en het erge is.....wij komen beide uit dezelfde woonplaats en kennen veel dezelfde mensen.....
zij weten van niets....
Hij is toch niet voor jou gescheiden? Dus als minnares kunnen ze je niet bestempelen.
Wonen jullie in dezelfde woonplaats of zelfde geboorteplaats?
maandag 29 december 2008 om 23:47