Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
TP - soms kan je jezelf zo buiten alles voelen staan ... knuf voor jou, hoop dat je snel iemand vindt om mee te 'beppen'!

Pop; ja, dat stabiele gewicht had ik ook ... tot mijn 30e. En daarna ook trouwens, na een uitstapje naar bijna 100 weeg ik nu al weer jaren zo ongeveer hetzelfde maar dan wel 10 kilo méér dan eerder! FIjne bankhangavond jij!

WM, een weekje alleen is goed voor het verlangen...

Ikke mag morgen mijn nieuwe otootje ophalen, hoera! Werd net gebeld dat ie klaar staat, een zwart Twingootje!
Ow leuk MP....een nieuwe auto! Dat zijn altijd leuke dingen! Heel veel rijplezier!
Hee Ingel!

Prachtig weer was het vandaag, inderdaad!!

En het waren mijn kindjes die een vulpen hebben gekregen
Was inderdaad mooi weer vandaag. Koudddddd, maar wel mooi met dat zonnetje! Zaten de hele dag allemaal spreeuwen in de boom hierachter te zonnen. Kletsend en hun veertjes poetsend. Erg gezellig

En Ingel, de mileukwestie speelt ook mee in mijn auto-twijfels... Mijn portemonnee kan het op zich wel betalen, maar vind het zo gek om iets groots te hebben dat ik niet vaak gebruik. Maar soms als ik dan 's nachts in m'n uppie over straat fiets denk ik weer: had ik nou maar een autootje! Lastig he... ik slaap er lekker nog een nachtje over.

Poez dus ook aan de auto! Had je er al een en dus ingeruild?

Ik ben tot nu toe ook gezegend met een stabiel gewicht (denk wel ook dankzij al het buik- en salsadansen). Maar wordt nou ook al bijna 30... ojee... maar alvast een beetje bewuster worden van wat ik naar binnen prop

WM luie donder , ik wil best een keertje iets in de tajine voor je maken hoor! Als jij het daarna een keer voor mij doet... trouwens... BM zou nog voor ons koken, herinner ik me ineens!!

BE is wel erg stil... zit 'ie ontmand in de reismand?
Nee hoor ik heb het overleefd.

Er liggen hier nu 2 ex-katers te slapen van de narcose, wat zien ze er nu zielig uit..... Ben benieuwd hoe het gaat als ze wakker worden.

Ik heb het hele proces mogen zien bij de dierenarts. En niet flauw gevallen!!!
BE, dat vind ik stoer van je! Ik ben wel erg van de ziekenhuisdingetjes, maar zodra het mezelf of een van mijn dierbaren overkomt, dan kan ik het niet aanzien! (Hoewel, ik heb wel eens het dronken hoofd van een vriend gehecht zien worden, maar toen was ik ook niet meer geheel nuchter)

En of singles standaard een kat hebben weet ik niet, ik heb die van mij samen met mn ex genomen. En Popkater is toen met mij mee gegaan, omdat ik meer thuis was. En ik ben nog steeds erg gelukig met hem!
Haha, mijn kat heeft net mrYummy (jeweetwel, van de sultana's) van zijn plekje op de hoge kast gegooid, en zit nu zelf apetrots op dat plekje over haar domein uit te kijken...

BE ze zullen straks vast dronken door het huis gaan waggelen...

bijzonder dat je het mocht zien (en zonder flauwvallen ook nog!) !
Haha pop, dat klinkt grappig: 'ik heb die van mij samen met mijn ex genomen' (en dan bedoel ik nog niet eens de dubbele betekenis die je aan het woord 'genomen' kan geven )

Wie had hier nou nog meer katten? (of andere beestjes?)
Ja Mozz dat is waar ook! Vandaar dat we BM nooit meer zien

Maar als jij eens uit deTajine voor mij gaat koken, ga ik heel goed opletten en dan koop ik er ook eentje en dan ga ik voor jou koken! Ik zeg goed idee ! Je woont ook nog eens in de buurt.

Ahhh BE....ze zijn er snel bovenop hoor! Mijne was alleen een tijdje duf van d narcose. Was heel grappig, want hij had het zelf niet zo door en sprong....BOEM.....op de grond ipv op de bank! Dus toen heb ik hem maar opgepakt en bij mij op schoot gelegd!
Ikke dus! Winkelkater Nu al anderhalf
Thanx voor de tips!

Die van collega's is lastig, want heb een vrij 'zelfstandig" beroep, dus als ik ze tegenkom, is dat vaker een toevalstreffer.

En dan buurtvereniging/sportclub..tja als ik zou sporten oid zou dat ook kunnen, het zou iig voor m'n conditie geen kwaad kunnen, maar dan nog...als je dan alleen naar een sportschool gaat, ik stap ook niet zo snel op een vreemde af, iedereen komt daar toch voornamelijk om te sporten, en om dan stiekem om me heen te speuren naar een goede kandidaat, om als nieuwe vriend/in te strikken vind ik ook zo zielig haha....

BE, dalijk als ze beetje bijkomen, en ze proberen te lopen, gaan ze beetje zwalken, net of ze dronken zijn, das pas zielig!

Maar wees gerust, komt allemaal goed....en ze zullen alleen maar nog liever worden, die van mij iig wel..
Ik ken van mijn ex-katten, waggelend door het huis zich tegen dingen aan stoten.

Wat een rust zeg als ze zo onder narcose zijn..... Ze moeten binnen nu en een half uur ontwaken.
Spannend BE! Hoe je het zegt, klinkt 't beetje of je bang bent dat ze niet ontwaken....zit je ze nu streng in de gaten te houden op "eerste teken van leven"?
Waarom heb je ze in narcose meegekregen?

Ik mocht mijn kater pas meenemen toen hij was ontwaakt uit zijn narcose!
Ik ook WM! Mocht mijn katje ook pas meenemen, toen narcose was uitgewerkt, ik heb het al vrij vroeg laten doen, toen hij 10 maanden was, werd ook aangeraden door dierenarts, omdat ze anders nog weleens willen gaan sproeien..
Ja ik heb het zelfs al met 9 maanden laten doen. Werd inderdaad aangeraden om het zo vroeg mogelijk te laten doen!

Vond het wel zielig.....
Nee hoor maak me geen zorgen hoor. Komt allemaal goed.

Bij sommige dierenartsen kan je ze meenemen onder narcose en bij katers voor een castratie is dat niet een probleem is maar een kleine ingreep voor een kater.

Ze liggen nu op een dekentje en onder een dekentje en moet ze wel elk half uur omdraaien. Ze moeten goed warm blijven!
Aaien, BE, flink aaien.

Ik ga even fietsen. Calorietjes verbranden! Dag meisjes en BE!
halllo gezellig hier, happy bende!

en wat wordt er alweer veel geschreven !

ik ben ook in hoera stemming want Mr. Rock & Roll heeft gebeld en wil afspreken binnenkort
en........ik heb geen katten....

ben meer een hondenliefhebster, maar helaas is mijn stadshuisje te klein daarvoor.
Wat leuk Miranda!! Het is je echt heel erg gegund!!!

Ik ben helemaal blij voor je!!!
Hier ook geen katten..ben allergisch.Heb wel 2 konijnen!

Iemand warme choco??
ooooh..Miran! wat leuk voor je! Een date!
Ja warme choco....had ik dat maar in huis!
Heb je geen cacao, suiker en melk? Ik maak het zoals mijn oma dat altijd doet..

Ik heb morgen cursus en hoef pas om 9u daar te zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven