Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik kom even heel snel binnenvallen. Ben net thuis na een MR-vergadering op school..Heb even snel bijgelezen, maar ben heel erg moe en wil WM even een dikke knuffel geven..

Morgenavond ben ik eindelijk eens thuis en neem ik even de tijd om op iedereen te reageren.

Hoop dat alles goed is met iedereen! (f)
Joehoe ik ben thuis,

Allereerst voor WM (f) (f)
Jij ook zo laat, Miranda? Of kom je niet van je werk?
Braaf geweest ik -

was met kerst met een meneer uit eten geweest, op stap geweest daarna (met nog anderen erbij), hij was ook blijven slapen (alléén slapen!!) en die meneer had het idee daarbij opgedaan dat we elkaar wel interessant vonden. Nou, ahhum, heel fijn maar ik vond hem best aardig enzo maar bepaald niet interessant, zegmaar. Nou smste hij steeds wanneer we weer iets gingen doen. Vanavond belde hij op en stelde voor samen naar hun familiehuisje op Texel te gaan. Heb em heel dapper verteld dat ik dat neit zo'n goed idee vond met als reden dat ik niet meer met hem wil slapen. Daar was hij heel verbaasd over want hij had het idee dat ik juist in de morgen na ons avondje uit érg relaxed was en volgens hem gaf dat aan dat er heus wel chemie is. Ahum - nou voor mij niet!

Gelukkig nam hij het goed op en hebben we opgehangen met het idee nog wel eens iets gezelligs te gaan doen, gewoon gezellig. Hij wil me nog beter leren kennen zegt ie. Sja.

TP - waar ken je hem van dan eigenlijk?
Hi Indi, Ik had een borrel na het werk, daarna douchen en laat eten en bellen...... :-)

Jeetje WM, ik had het eigenlijk ook niet verwacht.

Tenminste, ik was er wel een beetje bang voor, maar had niet verwacht dat het nu al definitief zou zijn. Ik denk dat je je heel verdrietig voelt, heel veel sterkte daarmee !! Maar goed van je dat je het gesprek bent gestart !!! Je mag trots zijn op jezelf.

Etentje, is idd niet verstandig denk ik; waarschijnlijk voel je je daarna heel erg verdrietig en de kans bestaat dat hij tijdens dat etentje koel doet omdat hij zich geen houding meer weet te geven naar jou. Maar ik kan het me wel voorstellen hoor, dat je hem nog een keer wilt zien....'
Ik heb ook nog nieuws. Mr. RR heeft gemaild. Hij heeft "hele erge" griep gehad en belt me gauw om nieuwe afspraak te maken. Nou, ben benieuwd....
TP het wordt na 4 maanden dan wel eens tijd dat hij jou eens mee uit eten neemt......

Dat zou eigenlijk op de 1e date moeten zijn toch?

Ben ook benieuwd hoe die dates waren? pns-en?
Hai Indi, MP en Miran!

Miran, wie heb je gebeld dan? :-)
haha pn-en hoor, slapen mocht ze niet toch? ja alleen....ooooh sorry TP is grapje!
MP: man met groot bord voor zn kop dus!
quote:Xenia66 schreef op 20 januari 2009 @ 23:03:

Hai Indi, MP en Miran!

Miran, wie heb je gebeld dan? :-)

een vriendin

wie dacht jij dan ???
Dank je wel miranda.....Tsja het is balen, maar ben er na een flinke huilbui toen ik aankwam bij vriendin nu even redelijk nuchter onder. Misschien dringt het nu niet tot mij door ofzo. Ik weet het niet. Voelt toch ook wel een beetje als falen van mijn kant....

MP....Heel netjes dat je duidelijk bent geweest naar meneer! Daar houden we van! Maar ja als hij jou beter wilt leren kennen.....misschien heeft hij dan nog hoop?

Miran...Ben benieuwd naar nieuwe date RR. Laat je het snel weten? Hoe sta je erin?

Indi....MR vergaderingen duren lang he! Ben blij dat ik daar nog even niet inzit. Zou ik nu niet trekken.

Xen....Je komt inderdaad heel sterk over! Heel goed. Inderdad luisteren naar je onderbuikgevoelens hebben we vandaag wel geleerd! Is het tenminste nog ergens goed voor geweest! Nog iets gehoord van GG?
WM, knap hoor maar wees niet te streng voor je zelf.

Als je de rest van de week erom wilt huilen mag dat hoor!

Alleen, ik zou voorlopig beter niet met hem afspreken.

Falen? Echt niet !!!

Niet doen hoor! Jij bent leuk !!! En je hebt er alles ingestoken. je hebt geduld gehad, begrip, jij hebt niet gefaald ! Hij is de loser

Hoe ik er insta? Beetje schouderophalend eigenlijk...

1 januari is al zooo lang geleden....
nou Miran als ik iemand bel..........(met tig puntjes erachter) dan is het een man, dus je weet nu vast wel wat ik dacht :-)
Ah ok !

Het staat er idd een beetje raar.

TM? nee die bel ik niet "stoer kijk"
WM; ben blij dat je je toch iets beter voelt. Je zult nu ook wel alles in een roes beleven, het besef komt nog wel..Daarom moet je dat afsluitidee van dat etentje nog maar even laten bezinken. Goed dat je je hart hebt kunnen uitstorten bij je vriendin. Hoop dat je toch kunt slapen straks!

GG is stil, maar geeft niet (ik ben dus geen onzekere muts bij hem :-)
Nee ik heb inderdaad flink mijn best gedaan... Hij waardeerde het ook heel erg hoeveel begrip enzo ik had voor zijn situatie. Dat ik meer had gedaan dan dat hij ooit van mij had kunnen vragen.

We hebben allebei besloten er nog een nachtje over te slapen en dan te kijken wat we doen......... (over uiteten en zien bedoel ik dan!)
quote:Miranda01 schreef op 20 januari 2009 @ 23:15:

Ah ok !

Het staat er idd een beetje raar.

TM? nee die bel ik niet "stoer kijk"
Maar ik geniet nog wel na hoor......dat gaat nu beter dan zondagavond, tja toen voelde ik wel gemis
Ja een roes is denk ik het goede woord Xenia.... Lijkt zo onwerkelijk ook wel. Huppa ineens afgelopen!

Miran.... Goed dat je er zo nuchter instaat! Keep that spirit!

Xenia...Nee jij bent niet onzeker bij GG! Jij bent een onwijs sterke vrouw! Gaat het beter met je broer? Hebben je moeder en stiefvader nogmaals teruggebeld? Misschien heb je het wel gezegd hoor....maar ben ik het vergeten!
RR moet maar gauw bellen, dan is hij mijn rebound
nee joh, zo sterk ben ik niet hoor, weet t vaak beter voor anderen dan voor mezelf...dus geef me niet teveel credits! ik ben wel een swinging mood type, dus voor hetzelfde zit ik morgen weer in zak en as over mn kutsingleleventje..je weet t nooit met mij.

Moeder en/of stiefvader niet teruggebeld, dus ik laat ze nu ff mooi in de stront zakken. Broer ook stil, maar dat had ik wel verwacht, no problem

Veel sterkte Wmmetje he! je slaat je er wel doorheen en je hebt alweer een flinke progressie gemaakt in je onzekerheid. Dat zie je nu nog niet, maar dat komt later wel. Ik was vroeger ook heel onzeker hoor, faalangst etc. Maar op gegeven moment groei je daar uit door de juiste mensen, nieuwe banen/uitdagingen etc. En net wat ik al eerder schreef, als een man je onzeker maakt zit t gewoon niet goed....
oh ik heb nog een mooie: je bent sterk als je je zwakheid kunt tonen (zelf bedacht, of ergens opgepikt..weet niet meer)
Je had al die tijd gelijk, maar was gewoon te confronterend. Hoop dat je dat begrijpt!

Ik ga maar eens even de Viva lezen en proberen te slapen!

Jullie zijn lief!!
quote:Miranda01 schreef op 20 januari 2009 @ 23:25:

RR moet maar gauw bellen, dan is hij mijn rebound Hahaha, rebound voor wat gefriemel in breisels?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven