Singlesfeest
woensdag 7 december 2011 om 08:59
Hallo allemaal,
Binnenkort ga ik met een vriendin naar het singlesfeest van Relatieplanet.
Het begon als grapje, maar we dachten, we doen het gewoon een keer . Geen verwachtingen natuurlijk, we willen gewoon een beetje lol hebben.
Is iemand wel eens op zo'n feest geweest? En zo ja, wat zijn de ervaringen?
Groetjes!
Binnenkort ga ik met een vriendin naar het singlesfeest van Relatieplanet.
Het begon als grapje, maar we dachten, we doen het gewoon een keer . Geen verwachtingen natuurlijk, we willen gewoon een beetje lol hebben.
Is iemand wel eens op zo'n feest geweest? En zo ja, wat zijn de ervaringen?
Groetjes!
woensdag 7 december 2011 om 09:08
woensdag 7 december 2011 om 10:01
quote:Djin schreef op 07 december 2011 @ 09:08:
Een vriendin van mij is een keer geweest. Ze gaat nooit weer. Ze vond het echt een vleeskeuring en de m/v verhouding klopte niet. Ze heeft zich snel uit de voeten gemaakt daar.
Hier dus om. Brrr. Nooit weer.
De vriendinnen met wie ik ging hadden er minder moeite mee en hebben zich redelijk vermaakt. Als je alleen voor het feesten gaat is het best geinig, maar daarvoor vond ik het te duur en te ver weg (voor een leuk feestje).
Een vriendin van mij is een keer geweest. Ze gaat nooit weer. Ze vond het echt een vleeskeuring en de m/v verhouding klopte niet. Ze heeft zich snel uit de voeten gemaakt daar.
Hier dus om. Brrr. Nooit weer.
De vriendinnen met wie ik ging hadden er minder moeite mee en hebben zich redelijk vermaakt. Als je alleen voor het feesten gaat is het best geinig, maar daarvoor vond ik het te duur en te ver weg (voor een leuk feestje).
woensdag 7 december 2011 om 10:49
Ik weet dat weer erg veel mensen zitten op relatieplanet die gewoon een partner hebben. Ga eens chatten, zitten veel mensen die gewoon tot het meubilair behoren en niets met daten hebben of alleen een wip willen. Relatieplanet vond ik echt de aldi onder de datingsites om eerlijk te zijn. Geen sfeer, veel fakers.
Bazinga!
woensdag 7 december 2011 om 14:11
Ja, daar komen óf oudere mannen (vanaf een jaar of 60, tot bejaard aan toe) die wanhopig om zich heen kijken. óf jongere gasten die alleen maar geil om zich heen loeren om te kijken of ze een prooi kunnen vangen. Vreselijke sfeer, foute muziek, foute mensen (ontzettend veel "Henk en Ingrids"). Per ongeluk iemands blik vangen betekent een gesprekje, want "je stond me zo lief aan te kijken".
Ik persoonlijk vond er dus geen hol aan, dat zul je wel begrijpen. Ik zou mijn geld lekker aan iets anders besteden.... Een gewoon dansfeest bijvoorbeeld? Kijk eens op discotrain.nl, daar zitten leuke feesten bij, waar de nadruk niet zo ligt op het single zijn. Want zeg nou eerlijk, dat haalt het spontane er wel behoorlijk af, hoor!
Ik persoonlijk vond er dus geen hol aan, dat zul je wel begrijpen. Ik zou mijn geld lekker aan iets anders besteden.... Een gewoon dansfeest bijvoorbeeld? Kijk eens op discotrain.nl, daar zitten leuke feesten bij, waar de nadruk niet zo ligt op het single zijn. Want zeg nou eerlijk, dat haalt het spontane er wel behoorlijk af, hoor!