Slechte dronk date beledigt

26-08-2017 08:41 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-08-2017 12:40
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.54% gewijzigd
Lou- schreef:
26-08-2017 08:52
Dat je titel puur over je date gaat zegt ook wat

Dit vind ik ook. Feest van je oom en tante verziekt, jezelf voor lul gezet, ontdekt dat je een alcoholprobleem hebt, maar je baalt omdat je date (gelukkig) gezien heeft hoe je werkelijk bent.

Echt meid, jij hebt een groter probleem.
Dit is de laatste keerdat ik hier reageer. Ik leg de schuld 100 procent bij mezelf.
Denk je dat t helpt om zo straffend te doen naar mij? Ik weet ook wel dat ik een probleem heb. Om mij af te zeiken helpt ook niet.
Denk je niet dat ik me super schuldig voel naar mn familie? Ik heb hun allang excuses gestuurd. Bepaalde aannames worden hier gedaan. Daar hou ik niet van.
Troetelbeertje22 schreef:
26-08-2017 09:57
Dit is de laatste keerdat ik hier reageer. Ik leg de schuld 100 procent bij mezelf.
Denk je dat t helpt om zo straffend te doen naar mij? Ik weet ook wel dat ik een probleem heb. Om mij af te zeiken helpt ook niet.
Denk je niet dat ik me super schuldig voel naar mn familie? Ik heb hun allang excuses gestuurd. Bepaalde aannames worden hier gedaan. Daar hou ik niet van.

Ach wat sneu :there: . Weet je waar veel andere mensen niet van houden? Van verhaaltjes opspelden, van asociaal gedrag en van tonen dat je enorm gebrek aan zelfinzicht hebt.
Zelfinzicht heb ik juist wel anders had ik wel met de vinger naar andere gewezen.
Hatelijk doen naar anderen is een teken dat je zelf ongelukkig bent met je leven.
Dus wie heeft hier geen zelfinzicht?
Uit je OP bleek niet dat je je excuses had aangeboden aan je familie. Had je dat wel meteen gezegd dan waren de reacties net wat anders geweest.
26-08-2017 10:31
Zelfinzicht heb ik juist wel anders had ik wel met de vinger naar andere gewezen.
Hatelijk doen naar anderen is een teken dat je zelf ongelukkig bent met je leven.
Dus wie heeft hier geen zelfinzicht?

Tuurlijk lieverd :there: .

Je schrijft hier toch zelf een topic over? Wat wil je dan horen?
En je hebt excuses gestuurd? Niet eens in persoon langsgaan en oprecht je excuses aanbieden aan je oom en tante? Of aan je ouders?

Misschien eens aan jezelf werken, je reageert nu ook weer vrij agressief.....
Wil je medelijden dan?
Waarom heb je dan je OP verwijderd?
Wat stond erin?
Ze heeft zich door wen kwade dronk misdragen op een 50-jarig huwelijksfeest van haar oom en tante en daarna haar date voor van alles en nog wat uitgeaakt omdat hij niet reageerde zoals hij wilde. Hij wil nu niks meer met haar te maken hebben.

Nu vindt TO het vooral erg dat haar date haar niet meer wil, en denkt ze dat ze het beter maar bij slechts 3 drankjes kan houden. Dan zijn alle problemen over.
Klopt, ze maakt zich meer zorgen over haarzelf en haar date dan wat ze aangericht heeft op het 25-jarige huwelijk van haar oom en tante wat ze verpest heeft. Dat ipv te denken aan haar oom en tante en haar ouders.
Ik zou dan ook zelf langsgaan en mijn excuses aanbieden ipv ze te sturen, lijkt me meer op z'n plek, zeker als je nog een uitnodiging verwacht in de toekomst.
Daarbij denk ik dat veel ook te maken heeft met karakter ipv alleen alcohol. Dat merk je nu wel door de OP te verwijderen.
Jezelf eens onder de loep nemen kan ook erg helpen.
LAgirl82 schreef:
26-08-2017 11:46
Klopt, ze maakt zich meer zorgen over haarzelf en haar date dan wat ze aangericht heeft op het 25-jarige huwelijk van haar oom en tante wat ze verpest heeft. Dat ipv te denken aan haar oom en tante en haar ouders.
Ik zou dan ook zelf langsgaan en mijn excuses aanbieden ipv ze te sturen, lijkt me meer op z'n plek, zeker als je nog een uitnodiging verwacht in de toekomst.
Daarbij denk ik dat veel ook te maken heeft met karakter ipv alleen alcohol. Dat merk je nu wel door de OP te verwijderen.
Jezelf eens onder de loep nemen kan ook erg helpen.
Dit inderdaad.
Tijdschriftenverslindster schreef:
26-08-2017 09:21
Onvergeeflijk dat je het 25-jarig samenzijnfeest van je oom en tante hebt verpest. Maar hé; jij vindt je date belangrijker dan een feest van je familie verpesten. Anders had je wel een andere titel gekozen. Ik zou maar als eerste persoonlijk excuses gaan maken bij je oom en tante. Mag je nog blij zijn als ze je excuus accepteren. Denk dat je date blij mag zijn dat hij er nu achter komt. Ik zou in elk geval niet samen willen zijn met iemand met dergelijk gedrag/karaktertrekken en dat dus liever eerder dan later ontdekken.
Als je weet dat je zo op alcohol reageert, dan zou ik maar helemaal niet drinken. Dus definitief stoppen en zoek er hulp bij als je het alleen niet kunt. Overigens vraag ik me af waarom je verschillende dingen doet die niet goed voor je zijn, zoals liegen en aandacht vragen op 1 juli een eerste date met iemand, waarbij je al direct een onderbuikgevoel hebt dat je met hem moet oppassen en desondanks één maand na de kennismaking al bezig was zwanger van hem te worden? Om drie weken later alweer aan de vierde date toe te zijn met een andere man (begrijp ik tenminste uit je eerdere posts)? Terwijl je twee dagen voor deze vierde date (met dezelfde persoon) nog single was? Bijzonder hoor. Bedoel het niet lullig, denk ik dat je beter voor meer dan alleen je alcohol hulp kunt zoeken. Al was het alleen maar om een eventueel toekomstig kind en mensen uit je omgeving, veel ellende te besparen.
Kortom: één tip: als je liegt, doe het dan wat minder opvallend. Gelukkig kunnen we weer loepen.
:woa:
En dan zeker weer van de staat geld willen omdat ze geen baan heeft en voor haar kind wil zorgen. Walgelijk en asociaal gedrag.
En nu heb ik ook nog dat kutlied van de Troetelberen in mijn hoofd. :furious:
Perzina schreef:
26-08-2017 09:47
Ik bedoelde eigenlijk 3 glazen per avond. Maar ik realiseer me dat ik er vanuit ging dat TO een dagelijkse innemer is, met uitschieters naar extreem. Ze klonk alsof 3 glazen dan echt matig drinken is, en echt de oplossing, maar bij dagelijks drinken is dat al veel.

Zoals jij het beschrijft is het natuurlijk prima (en doe ik het zelf ook)

Sorry voor de onduidelijkheid.
(Geen sorry) :high5:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven