Slechte manieren...

03-03-2017 18:15 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vreemd probleempje..

Ruim 3 jaar heb ik een lieve vriend en het gaat lekker tussen ons op enkele punten na..

Ik merkte al vrij snel dat hij niet zulke goede manieren heeft maar probeerde daar natuurlijk niet zon punt van te maken,t is een lieve man en je kan niet alles hebben,alleen ik ga me er steeds meer aan ergeren.

Zo kan hij bijvoorbeeld niet met mes en vork eten,wisselt steeds van hand/ bestek en doet heel onhandig .

Thuis is dit natuurlijk geen probleem maar in gezelschap of vakantie ,restaurant ed vind ik dit er heel raar uitzien en erger me rot .

Ook smakt hij ,maakt veel geluid ,en gaapt als de beste met ook weer bijbehorend geluid als we bijv. op visite zijn .

Natuurlijk heb ik het netjes en vriendelijk aangekaart in t verleden maar hij reageerde best beledigd en vind het grote onzin.

Dat ik manieren wel kan waarderen snapt ie niks van ,en toen ik voorstelde om de basis met mes en vork eten ???? te leren ,gaf hij aan dit niet te zien zitten.

Hij heeft het gewoon niet geleerd vroeger ,dat merk ik aan zijn zussen ook...

Ook heeft hij me ooit verteld dat een ex vriendin haar ouders kritiek daarop hadden .." maar dat waren kakkers" en ook dat vond hij onbelangrijk .

Ik merk dat ik ga opzien tegen een etentje bij vrienden,ik weet ook niet goed of ik het nog eens aan kan kaarten en hoe?

Is dit flauw of zijn tafelmanieren normaal ????????
quote:Emperor schreef op 06 maart 2017 @ 12:55:

bij mij gaan alle alarmbellen af.Dat is omdat het vandaag de 1e maandag van de maand is. Je hoorde de sirenes om 12 uur
quote:Corona67 schreef op 06 maart 2017 @ 16:21:

[...]

Dat is omdat het vandaag de 1e maandag van de maand is. Je hoorde de sirenes om 12 uur

niet mee eens.

ik geloof niet in sirenes, het bestaan ervan is nooit bewezen.
quote:Emperor schreef op 06 maart 2017 @ 17:02:

[...]

niet mee eens.

ik geloof niet in sirenes, het bestaan er van is nooit bewezen.Dan ken jij mijn ex nog niet
quote:Corona67 schreef op 06 maart 2017 @ 16:21:

[...]

Dat is omdat het vandaag de 1e maandag van de maand is. Je hoorde de sirenes om 12 uurJa de sirenes van de eerste dag van de maand. M´n stukje pizza viel van schrik op de grond, maarja, met de hand vastgehouden hè. Gelukkig pakte de kat bliksemsnel de vork en wist m op te vissen. Ben super opgelucht nu dit zo netjes is opgelost.
mijn kat eet ook altijd met een klein bestekje en een klein glaasje rode wijn wat hij bij het steeltje vasthoudt.
en als ie een boertje laat, houdt hij met zijn pootje het servet voor zijn mondje.
zo leuk.
Hangen er ook luchtverfrissers en vochtige doekjes naast het wasbakje in zijn kattenbakje?

Ik heb een hond, een wildplasser zo genant..
hm lastig. hij plast toch wel buiten?

mijn kat heeft een kleine douchecabine aan de kattenbak vast. en een föhncabine met van alle kanten warme lucht.
Ik vind dat hij zich gewoon kan aanpassen en manieren van je kan leren.. duurt misschien net n 10 minuten
quote:Emperor schreef op 06 maart 2017 @ 21:04:

hm lastig. hij plast toch wel buiten?

mijn kat heeft een kleine douchecabine aan de kattenbak vast. en een föhncabine met van alle kanten warme lucht.

Ja dat wel, en hij heeft nog een bonnenboekje om in het bos te scheiten gelukkig.

Wat een makkelijke kat heb jij, die van mij moest en zou een jacuzzi op het balkon en een infrarood-sauna.

Staat wel tegenover dat mijn hond goed met bestek kan eten, ook weet dat hij zijn wijnglas aan de steel dient vast te houden en weet wat een waterglas is.

De kat daarentegen eet -heel onbeschoft- gewoon brokjes uit een bakje. Met zijn bekkie, of het doodnormaal is en komt rustig de kamer in met een ongewassen muis. Ze horror, ze horror.. katten kun je echt niet veel leren, zoveel weet ik inmiddels wel. Nou ja ik kan er mee leven inmiddels.

Nu moet ik de vlooien en bedwantsen gaan voeren, heb het er maar druk mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven