smoezenlijst

06-08-2014 20:37 31 berichten
Goedenavond Dames,



Vanwege de behoefte aan een enorme trap onder mijn kont ben ik op zoek naar de welbekende meer dan honderd punten tellende smoezenlijst.



Dus wie helpt me even?
Blugh dit gaat de echt helemaal de verkeerde kant op.

Ik weet dat dit zo veel meer over mezelf zegt en hoe ik me blijkbaar voel dan over hem of over hem en mij. Toch wil iets in mij nog heel even, nog eventjes maar genieten van de aandacht, de lieve woorden de grapjes.



Ik zeg niet dat het me overkomt. Maar had ik verwacht dat dit zou gebeuren, nee!



Ik ben boos op mezelf, verdrietig om wat dit betekend en zo blij als een puppy bij een berichtje. Godsamme wat een zooi maak ik er van



(Voor wie meeleest: dit is therapeutisch gebrabbel tegen niemand in het bijzonder)
quote:masque schreef op 08 augustus 2014 @ 17:29:

Dames dames! Denk aan me scrolvingur..
Alle reacties Link kopieren
quote:prior schreef op 09 augustus 2014 @ 23:44:

Blugh dit gaat de echt helemaal de verkeerde kant op.

Ik weet dat dit zo veel meer over mezelf zegt en hoe ik me blijkbaar voel dan over hem of over hem en mij. Toch wil iets in mij nog heel even, nog eventjes maar genieten van de aandacht, de lieve woorden de grapjes.



Ik zeg niet dat het me overkomt. Maar had ik verwacht dat dit zou gebeuren, nee!



Ik ben boos op mezelf, verdrietig om wat dit betekend en zo blij als een puppy bij een berichtje. Godsamme wat een zooi maak ik er van



(Voor wie meeleest: dit is therapeutisch gebrabbel tegen niemand in het bijzonder)Stoppen en doe je nick eer aan jezelf en niet aan hem. Nee, niet makkelijk, wel beter alleen dat weet je zelf ook wel.
wij slapen nooit.
Je hebt gelijk Iceteapeach.

Heel erg gelijk.



Morgen zie ik hem, en kap ik het af
Als je dat zo leest krijg je toch een hekel aan mannen? Hahaha en dat ze niet betrouwbaar zijn :P
Alle reacties Link kopieren
Ik lees je bericht in 'dat andere topic', wat ontzettend jammer dat je verder gaat met je affaire, met het bedriegen van je man (je bent nog geen 3 maand getrouwd)... Zeker ook als je jouw achtergrond erbij pakt (even geloept). Je beweert dat je op seksgebied er niet uitkomt met je man, maar dat is slechts de halve waarheid.



Dan moet je ook zo eerlijk zijn om te melden dat er ook wel wat issues w.b. seks aan jouw kant liggen (niet jouw schuld overigens, maar wel jouw issues), en dat je man zéér geduldig en lief voor je is geweest daarmee.



En dat zet je nu allemaal op het spel voor een domme verliefdheid. Je hebt een goeie man, 2 kleine kinderen. Word alsjeblieft verstandig en eerlijk, luister ook naar de waarschuwingen op 'dat andere topic'... Veel wijsheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven