SMS-spel, tips?
zondag 2 augustus 2009 om 11:28
Hi Meiden,
Hebben jullie nog leuke tips voor het SMS-spel? Je weet wel, van die.......
- Nooit direct terug reageren....(you have a life too)
- Eindig je sms altijd met een vraag....(dan MOET hij wel reageren)
- Zorg dat je als eerste het SMS-spel afkapt......(again, you have a life too)
- Leuke en interessante teksjes....( zoals: Boeh!)
Hebben jullie nog meer leuke tips? Misschien kunnen we dat met elkaar delen...Alles is welkom!
Liefs, BFF
Hebben jullie nog meer leuke tips? Misschien kunnen we dat met elkaar delen...Alles is welkom!
Liefs, BFF
zondag 2 augustus 2009 om 21:33
quote:BFF schreef op 02 augustus 2009 @ 11:28:
Hi Meiden,
Liefs, BFFWie of hoe begint het SMS spel?
Hi Meiden,
Liefs, BFFWie of hoe begint het SMS spel?
zondag 2 augustus 2009 om 21:42
zondag 2 augustus 2009 om 23:28
quote:Madhe schreef op 02 augustus 2009 @ 21:42:
En even serieus, ik merk ook dat iemand een smsspel met me wil spelen en ik vind dat zo ontzettend vervelend.Ook even serieus (en daarmee off-topic?): ja irritant. Dan zit je er voor je het weet toch middenin, heb ik tenminste. Hoewel bij mij mijn angst om me op te dringen ook meespeelt en dan zit ik dus idd ineens te onderzoeken of het 'mijn beurt' is om het initiatief te nemen. Zucht... Ja, ik heb er op dit moment ook min of meer mee te maken.
En even serieus, ik merk ook dat iemand een smsspel met me wil spelen en ik vind dat zo ontzettend vervelend.Ook even serieus (en daarmee off-topic?): ja irritant. Dan zit je er voor je het weet toch middenin, heb ik tenminste. Hoewel bij mij mijn angst om me op te dringen ook meespeelt en dan zit ik dus idd ineens te onderzoeken of het 'mijn beurt' is om het initiatief te nemen. Zucht... Ja, ik heb er op dit moment ook min of meer mee te maken.
zondag 2 augustus 2009 om 23:39
Van 'Het Grote SMS spel' heb ik ook geen kaas gegeten. Sterker nog, ik heb er nog nooit van gehoord. Laat staan wat de regels er van zijn.
Ik heb weleens iets gelezen over dat je beter niet twee keer achter elkaar kan smssen maar ik vind het allemaal onzin, doe er niet aan mee en meld hem wat via sms wanneer ik wat te melden heb.
Ik heb weleens iets gelezen over dat je beter niet twee keer achter elkaar kan smssen maar ik vind het allemaal onzin, doe er niet aan mee en meld hem wat via sms wanneer ik wat te melden heb.