snap er echt niets meer van

22-11-2010 19:41 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen.

Hoop dat jullie mee beetje gelukkiger kunnen maken met jullie reacties, heeft me de vorige keer een hoop geholpen.

Ben een man van 40 jaar en ben vorige week op een vreemde manier aan de kant gezet door mijn vriendin, was mijn eerste vriendin en ben nog steeds verliefd op haar.

Ben haar tegengekomen tijdens een vakantie in september en we zagen elkaar daarna alleen nog maar in het weekend omdat we best ver van elkaar vandaan wonen (1,5 uur rijden) maar was geen probleem voor ons beide tot vorige week zondag toen was alles in eens voorbij.

Had de week ervoor al gevraagd wat er aan de hand was want voelde van mijn kant niet helemaal goed meer (voelde af en toe een beetje afstand tussen ons en een twijfel bij haar), maar ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken was de stress op haar werk niets aan de hand ze was heel serieus.

Die week nog hele gesprekken via Skype met elkaar werd uitgenodigd voor de kerst bij haar familie en zouden dat weekend lootjes gaan trekken, we zagen elkaar pas weer op zondag omdat we beide een verjaardag hadden de zaterdag ervoor (was voor het eerst dat we elkaar niet een heel weekend zagen).

Ik zondag naar haar toe 1,5 uur in de auto staat vrolijk voor de deur een zoen en een knuffel, bakkie thee en toen kreeg ik te horen dat we de kerst niet samen zouden vieren en dat de relatie voorbij was.

Ik vraag waarom krijg als antwoord dat de afstand te groot is en daar moest ik het maar mee doen.

Ik nog vragen wat er nu precies aan de hand is, nee is de afstand is heel normaal jij heb nog nooit een relatie gehad maar gebeurd zo vaak in elke relatie.

Ik snapte er niets meer van ben een blokje om gegaan daarna weer terug wat gegeten samen weinig gezegd zat versuft voor me uit staren en vroeg wat nu zal ik maar naar huis gaan, krijg als antwoord weet ik niet en ben maar weggegaan.

Thuis gekomen toch nog maar een bel om te vragen wat er met de sleutel van haar huis moest gebeuren, krijg als antwoord stuur maar op.

We hadden nog een etentje die week erop met vakantie vrienden, maar ze zei zal ook wel niet doorgaan.

Ik een beetje in de war hierna in de auto gestapt en de sleutel maar langs gebracht waarom weet ik niet (was boos, verdrietig).

Ik afgesproken dat ik zou bellen naar onze vrienden of het nog door ging en dat ze mij maar moest bellen of het doorging.

Woensdag belde ze en het etentje ging niet door, vond ze in eens jamer ik zeg waarom dan ja ze wou die andere jongen toch ook wel weer eens zien ik een beetje de pest erin maar goed.

Had gisteren eindelijk weer een beetje een normaal gesprek met haar en kreeg toen te horen dat ze niet goed met mij kan communiseren, ik zeg raar we praten over alles hele gespreken over kinderen huisjes hondjes en weet ik het wat allemaal ik moet het er maar weer mee doen.

Ik zeg nog heb je een ander ben ik klaar nee is echt niet zo.

Help mij wat is hier aan de hand, geef mezelf de schuld en begrijp er niets van.

We waren echt close die maanden ervoor en in eens is het over binnen 2 dagen zonder ruzie en zonder een goed afscheid.

Ben er echt kapot van om het zo maar te zeggen.

Hoop hier een beetje hulp te vinden.
aha...loepje....
Wat een vriendinnen werk jij af zeg...

Maar zonder dollen, misschien moet je het eens wat rustiger aanpakken,

Dus niet gelijk na een paar dates iets een relatie noemen.

Gewoon eerst eens kijken of je werkelijk bij elkaar past]

Vaak snap je dan ook de boel een beetje beter
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zit er nu ook zelf ook na te denken misschien heb ik mezelf wel een beetje te veel opgedrongen, tegen mijn eigen zin in eigenlijk want had voor dat we dit feestje begonnen al gezegd dat ik eerst mijn zaakjes voor elkaar wou hebben voor we verder gingen maar ben in het diepe gesprongen en dat kwam van haar kant ik kwam een week later terug van vakantie en ze stond me op te wachten en sleurde me mee naar haar huis.

Zat op dat moment zonder werk, was eigenlijk net gestopt met me baan.

Ik bedoel eigenlijk te zeggen ik had mijn zaakjes eindelijk afgerond, mijn laatste wens was een ander huis en de donderdag ervoor kreeg ik de sleutel zij helemaal enthousiast en plots zondag is alles voorbij zonder goede reden zonder een echt gepraat te hebben.

Voel me nog steeds klootte want heb het idee dat ik wat fout heb gedaan al kan ik niet verzinnen wat en ze wil het ook niet zeggen bestaat ineens niet meer voor haar.

Vind het gewoon vreemd dat een mens in 3 dagen zo kan veranderen moet toch meer aan de hand zijn is mijn gedachten.
En al zou er meer aan de hand zijn...

Dat maakt het feit dat het uit is niet minder waar....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik snap dat je als je 40 bent en je eerste relatie hebt en zelf ook denkt dat het meteen al serieus is na twee maanden, dat het tegenvalt als de ander het dan niet meer ziet zitten.

Natuurlijk is dat balen, maar 2 maanden is nog niet zo lang. Als je (ex)vriendin echt niets meer wil: dan ben je nu op je 40e in elk geval niet langer zonder ooit een relatie gehad te hebben. Oftewel: leer ervan, loop een volgende keer minder hard van stapel én op naar de volgende (of ben ik nu heel hard?). De timing zo net voor de feestdagen is wel beroerd trouwens :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven