Snap helemaal niks van die man !!!

25-01-2009 16:53 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een week of wat heb ik een nieuwe relatie. Door diverse omstandigheden hebben we niet heel veel tijd samen, dus als hij voor zijn werk oproepbaar is hier in de buurt, nou daar zaten we beiden op te wachten, want alle tijd die we samen krijgen, die pakken we.

Krijg ik dus vanochtend een smsje, sliep nog, of ik een verse kus wilde. Smste terug "ja heerlijk" en zo gaan er nog een paar keer smsjes heen en weer tot hij zei "ga maar weer lekker koesen". Best natuurlijk, maar krijg ik om 11 uur een smsje "heb een half uur bij jou voor de deur gestaan vanmorgen maar je smsjes klonken zo lekker slaperig, dat ik maar weer weg ben gegaan". Kijk ik weet dat hij gek op mij is, want heel vaak stelen we 's ochtends vroeg nog ergens een kusje voordat we aan het werk gaan. Dat is het ook niet.

Maar hoe kan hij nou weer weggaan ??? Als ik maar enig idee had gehad dat hij hier zou kunnen zijn had ik natuurlijk uit het raam gekeken, maar ik verwachtte het totaal niet. Wat zou nou de reden zijn geweest dat hij weg ging, angst niet welkom te zijn, of te storen op zondagochtend om 8 uur???

Heeft een van jullie wel eens zoiets meegemaakt? Kon echt wel gillen vanochtend, kan ik je wel vertellen, ik baalde wel zo vreselijk! En hij zei alleen maar "smsjes klonken zo slaperig", nou als ik sms ben ik echt wel wakker hoor, moest er toch bijna uit, lag nog wat te soezen.

Wat kan hij nou in godsnaam gedacht hebben ???
De vraag of hij bezet is heb je nog niet beantwoord.
Gut wat zeg ik dat weer handig, ik bedoelde dat ik ging melden dat hij mij altijd wakker mag maken.
En nu moet hij voor 6 weken weg? Voor zijn werk?

Ja dat is natuurlijk wel balen. Zeker als je pas kort met elkaar bent en nog zooo verliefd.
Ik heb net mijn vriend even gevraagd

en hij zegt dat als je vriend zo graag bij je had willen zijn, hij dat gewoon duidelijk had kunnen maken. Dat heeft hij niet gedaan en nu schuift hij het eigenlijk bij jou in de schoenen.

Ten tweede wilde hij waarschijnlijk naar zijn eigen bedje, en we weten ook niet wat voor werk hij doet, dus misschien was hij wel aangeschoten, werkt hij in de horeca

En stond hij nu wel echt voor je huis

Maak je er niet druk om!
Wuiles: ik dacht dat dat duidelijk bleek uit mijn verhaal: nee dus.

Chardonnay: nee ikke "moet" weg. Ik klaag niet hoor, want ga naar Australie, maar ik zou hem wel in de koffer mee willen nemen. Niet omdat ik bang ben dat ik hem kwijtraak ofzo, maar we zijn inderdaad nog maar zo kort samen en ik wil nog zoveel van hem weten, met hem doen, hem zoenen. Maar goed, we kunnen smsen en mailen en als ik weer terug kom is het deste fijner :-) al vind ik het nog steeds shit :-)
Maar waarom zien jullie elkaar dan zo weinig? Jullie werken in dezelfde stad (jouw woonplaats?) dus dan kunnen jullie toch vanuit het werk lekker een hapje gaan eten, filmpje kijken oid. Hij zou zelfs eens bij je kunnen blijven slapen (als je dat wilt). Hij neemt gewoon kleding mee voor de volgende dag, schone onderbroek en een tandenborstel.

Zo kan je toch uren met elkaar doorbrengen?
quote:palientje schreef op 25 januari 2009 @ 17:54:

Ik heb net mijn vriend even gevraagd

en hij zegt dat als je vriend zo graag bij je had willen zijn, hij dat gewoon duidelijk had kunnen maken. Dat heeft hij niet gedaan en nu schuift hij het eigenlijk bij jou in de schoenen.

Ten tweede wilde hij waarschijnlijk naar zijn eigen bedje, en we weten ook niet wat voor werk hij doet, dus misschien was hij wel aangeschoten, werkt hij in de horeca

En stond hij nu wel echt voor je huis

Maak je er niet druk om!Dat deed hij ook, hij vroeg of ik een verse kus wilde. Denk dat hij niet verwacht had dat ik het zo erg zou vinden. Heeft ie wel eens vaker, denkt ie voor mij, en dat moet ie niet doen. Naar zijn eigen bedje willen? Denk het niet, want met nieuwjaar stond ie er ook, had ie maar 1 uur slaap gehad. Ach het is wel schattig ergens, alleen baalde ik als een stekker, want we hebben elkaar vrijdag voor het laatst gezien. Weet wel zeker dattie voor mijn huis stond, hij is onschuldig genoeg om dat te zeggen en wattie er bij dacht, niet verwachtend dat ik dat zo erg zou vinden. Hij is het ouderwetse type, zucht, betrouwbaar tot in zijn tenen en niet het model smoes, maar gewoon zeggen hoe het is. Heb ik m wel vaker verteld dat hij sommige dingen beter niet kan vertellen, maar beter zo dan dingen verzwijgen denk ik.
Zie je hem alleen 's ochtends en op je werk?
Heeft hij niet oud & nieuw met je gevierd?
quote:Chardonnay schreef op 25 januari 2009 @ 18:01:

Maar waarom zien jullie elkaar dan zo weinig? Jullie werken in dezelfde stad (jouw woonplaats?) dus dan kunnen jullie toch vanuit het werk lekker een hapje gaan eten, filmpje kijken oid. Hij zou zelfs eens bij je kunnen blijven slapen (als je dat wilt). Hij neemt gewoon kleding mee voor de volgende dag, schone onderbroek en een tandenborstel.

Zo kan je toch uren met elkaar doorbrengen?Zou kunnen, ware het niet dat hij drie dochters heeft die nog niet van onze relatie weten. En om heel eerlijk te zijn vind ik het zelf nog allemaal wat te vroeg. Gezien mijn verleden (vroeger, thuis) vind ik dat een relatie eerst verder moet zijn om kennis te maken met kinderen, helemaal in mijn geval, want stel dat de vakantie van alles veranderd. Denk het niet, maar ben heel voorzichtig. Na de vakantie zien we wel weer verder.
Ik zeg het weer lekker hoor, jemig. De 3 dochters komen na de vakantie wel. Is een goede test voor onze relatie, de vakantie.
Chardonnay: nee ik heb geen oud en nieuw met hem gevierd, gezien ons beider werk. Ik moest werken en hij was oproepbaar. Zie hem nooit op het werk, wel buiten het werk, vaak 's ochtends even en afhankelijk van ons beider werk en verplichtingen tussendoor of na die tijd ook nog. Hij is een paar keer bij mij geweest. We hebben sinds Nieuwjaar wat, dus het is nog best pril, ook al ken ik hem al lang.
Als jouw vriend met jou een hapje gaat eten 's avonds, dan hoeven zijn kinderen toch geen kennis met je te maken? Of begrijp ik hieruit dat jouw vriend de kinderen (in ieder geval door de week) heeft? Anders kan hij natuurlijk makkelijk wel een hapje met je gaan eten. Als hij zijn kinderen altijd heeft dan wordt het natuurlijk lastiger. Dan kan hij ook in het weekend moeilijk afspreken.
Beetje mieterig mannetje dus, een echte kerel zou zeggen

hey meid ik sta voor jou deur, doe die deur open, want ik wil je een kus geven!
Ow oke, dan begrijp ik het wat beter. Jullie werken niet op dezelfde tijden. Dus als jij s avonds tijd hebt, dan moet hij wellicht werken.

Dat maakt het inderdaad wel lastig om elkaar dan veel te zien.
quote:Joenohoe schreef op 25 januari 2009 @ 16:58:

Dat heb ik gedaan :-) Zegt ie dat ik zo lief slaperig klonk dat hij mij niet wilde storen. Nou toen kon ik hem zowat wel slaan, vooral omdat we nog 2 weken hebben tot we elkaar minimaal 6 weken niet zien.

We zijn hetzelfde sterrebeeld, dus we lijken ook wel wat op elkaar. Ik zou hier ook voor huis hebben gestaan en hoewel we gek op elkaar zijn, zou ik misschien niet gedurfd hebben of bang zijn te storen o.i.d. Maar dat verwacht ik dus helemaal niet van hem, helemaal niet na alle "ik hou van jou" en poppie en lieverdje en schatje en stiekeme afspraakjes in werktijd. Hij laat mij altijd merken dat hij gek op mij is, neemt zelf alternatieven tot afspraakjes, dus dan verwacht je toch niet dattie de benen neemt als ie dan eindelijk hier is, ook al is het zondagochtend 8 uur ????????

Sorry maar mag ik vragen hoe oud je bent? Dit komt namelijk heel erg overdreven op me over. Ook het feit dat je hem niet snapt.

Wát snap je niet? Hij is zo lief om je lekker te laten slapen als je moe bent.

Jij verwacht van hem dat hij precies hetzelfde reageert zoals jij zou doen, omdat jullie dezelfde sterrenbeelden hebben en op elkaar lijken. Dat is nooit verstandig. Geniet ervan dat deze man je je rust ook gunt en daarom zijn kans je te zien misloopt. Ook al gaat dat je simpele brein (dat zijn je eigen woorden) niet in. Hij doet niets raars en niets wat niet te snappen valt met welke logica dan ook.
anoniem_69734 wijzigde dit bericht op 25-01-2009 18:14
Reden: aanvulling
% gewijzigd
wat een drama..

en dan dat over sterrebeelden... :-S

Ik zal wel te nuchter wezen hiervoor.
Ben ik nu de enige die denkt dat hij helemaal niet voor de deur heeft gestaan?
Bagheera, dat vermoeden heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Ik denk zelfs dat meneer geen single is. Anders had hij vast wel wat meer tijd gehad om met TO door te brengen. Zeker als je zo verliefd bent.
Wie weet ben ik stiekem een hopeloos naïeve romanticus, maar ik vind het juist wel lief van hem. Ik kan me wel wat voorstellen bij deze actie.
Ik op zich ook wel pink. Maar het feit dat ze net 3 weken een relatie hebben en ze elkaar bijna niet kunnen zien vanwege afstand, werktijden en dochters, betwijfel ik of iemand weg zou gaan terwijl hij al voor de deur staat. Dat past gewoon niet echt in het plaatje. Maar goed, ik ken de goede man verder niet, dus wie weet heeft hij er toch gestaan.
quote:Bagheera schreef op 25 januari 2009 @ 18:14:

Ben ik nu de enige die denkt dat hij helemaal niet voor de deur heeft gestaan?

OMG, nu raakt to misschien helemáál in paniek. Want dat zou inhouden dat het écht gestolen kussen zijn waar het hier over gaat.

Niet panieken Joenohoe, het is maar een optie!
belletje van herkenbaar-verhaal gaat rinkelen hier....

is vriend toevallig verwarmingsmonteur?
Slaperige klinkende smsjes....

Hoe lees je die?
quote:pearle schreef op 25 januari 2009 @ 19:13:

Slaperige klinkende smsjes....

Hoe lees je die?Nee die hoor je, vaak worden die naar het verkeerde vaste telefoonnummer gestuurd en dan is er een computerstem die de smsjes fonetisch voorleest. Dat gaat best traag, en daardoor klinkt het inderdaad wat slaperig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven