Snap helemaal niks van die man !!!

25-01-2009 16:53 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een week of wat heb ik een nieuwe relatie. Door diverse omstandigheden hebben we niet heel veel tijd samen, dus als hij voor zijn werk oproepbaar is hier in de buurt, nou daar zaten we beiden op te wachten, want alle tijd die we samen krijgen, die pakken we.

Krijg ik dus vanochtend een smsje, sliep nog, of ik een verse kus wilde. Smste terug "ja heerlijk" en zo gaan er nog een paar keer smsjes heen en weer tot hij zei "ga maar weer lekker koesen". Best natuurlijk, maar krijg ik om 11 uur een smsje "heb een half uur bij jou voor de deur gestaan vanmorgen maar je smsjes klonken zo lekker slaperig, dat ik maar weer weg ben gegaan". Kijk ik weet dat hij gek op mij is, want heel vaak stelen we 's ochtends vroeg nog ergens een kusje voordat we aan het werk gaan. Dat is het ook niet.

Maar hoe kan hij nou weer weggaan ??? Als ik maar enig idee had gehad dat hij hier zou kunnen zijn had ik natuurlijk uit het raam gekeken, maar ik verwachtte het totaal niet. Wat zou nou de reden zijn geweest dat hij weg ging, angst niet welkom te zijn, of te storen op zondagochtend om 8 uur???

Heeft een van jullie wel eens zoiets meegemaakt? Kon echt wel gillen vanochtend, kan ik je wel vertellen, ik baalde wel zo vreselijk! En hij zei alleen maar "smsjes klonken zo slaperig", nou als ik sms ben ik echt wel wakker hoor, moest er toch bijna uit, lag nog wat te soezen.

Wat kan hij nou in godsnaam gedacht hebben ???
Bel op en vraag het.
Hij kreeg het idee kreeg dat jij er niet zo veel zin in had, en wilde daarom niet aandringen. Wel Respect daarvoor!

En jij hebt hem verkeerd begrepen. Vraag hem of hij de volgende keer wat duidelijker wil zijn.
Sorry, ik kan geen gedachten lezen...
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Dat heb ik gedaan :-) Zegt ie dat ik zo lief slaperig klonk dat hij mij niet wilde storen. Nou toen kon ik hem zowat wel slaan, vooral omdat we nog 2 weken hebben tot we elkaar minimaal 6 weken niet zien.

We zijn hetzelfde sterrebeeld, dus we lijken ook wel wat op elkaar. Ik zou hier ook voor huis hebben gestaan en hoewel we gek op elkaar zijn, zou ik misschien niet gedurfd hebben of bang zijn te storen o.i.d. Maar dat verwacht ik dus helemaal niet van hem, helemaal niet na alle "ik hou van jou" en poppie en lieverdje en schatje en stiekeme afspraakjes in werktijd. Hij laat mij altijd merken dat hij gek op mij is, neemt zelf alternatieven tot afspraakjes, dus dan verwacht je toch niet dattie de benen neemt als ie dan eindelijk hier is, ook al is het zondagochtend 8 uur ????????
dit is echt typisch mannenlogica vs. vrouwenlogica. hij heeft waarschijnlijk echt gedacht 'ze ligt nog lekker in bed, ik laat haar maar lekker liggen.'

gewoon maar ff vragen. dat schept vast duidelijkheid.
Palientje, je zou wel eens gelijk kunnen hebben, maar ik sliep half en was dus niet zo snedig nog :-) Hij had gewoon moeten zeggen dat hij hier was, want dat had ik met mijn slaperige hoofd dus ECHT NIET door.

Gloeiende, had ik geweten dat hij daar in zijn auto stond dan was ik in ondergoed naar buiten gerend en had ik hem naar binnen gescheurd. Maar dat heb ik hem al luid en duidelijk gemaakt en volgens mij snapt ie het wel.
Jij gaat hem zien en dan zeggen: maar lieverd...voor jou ben ik altijd wakker genoeg (zoenen).
Ik vind het eerder eng dat hij na al een paar weken "ik hou van jou" zegt. Houden van iemand na een paar weken, daar geloof ik niet zo in namelijk.
Tinkerbell, dat zei hij dus ook. Quote "je smsjes waren nog zo heerlijk slaperig, was voor mij reden genoeg om je NIET meer te storen ! Schatje ! Heb je lief !".

Wil bij mij in mijn simpele brein niet doordringen hoor, maar wat jullie schrijven, het zou nog wel eens waar kunnen zijn ook, mannenlogica versus vrouwenlogica. ZEER DIEPE ZUCHT.
Odesa: heb ik gedaan, we hebben al afgesproken om morgen heel vroeg even te gaan zoenen :-)

Chardonnay: zou ik ook eng vinden, maar ik ken hem al heel lang eigenlijk, en ik weet hoe hij is, van het ouderwetse soort :-) en van het type spijkers met koppen slaan. Heel herkenbaar :-) maar eerlijk gezegd, een stuk of wat borrels toen hij dat voor het eerst zei... Maar ik merk het aan alle kanten, hij is zo lief. En net wat ik al zei, zelfde sterrenbeeld, dus bepaalde reacties (zoals eerlijk gezegd ook die van vanmorgen) zijn heel herkenbaar. Heb ik hem ook verteld :-)
Je baalt er nu zelf van dat je niet voor hem klaar kon staan vanmorgen, omdat hij waarschijnlijk ook zo goed voor jou is.

Maar zie het maar gewoon dat je hem verkeerd begrepen hebt, niets meer en niets minder. Gewoon een miscommunicatie.

En als het de volgende keer nou weer gebeurd, ga er dan vanuit dat hij dus wel buiten kan staan, haha.

En een man is een jager. Dus ergens is het wel goed dat je eens lekker uit hebt geslapen. Vooral in het begin van de relatie, mag hij toch een beetje voor je zweten toch

En oja, ik vind het trouwens wel ontzettend lief op zondagochtend om 8 uur.
ik snap dat soort dingen ook nooit. maar ja, ik ben dan ook een vrouw... heb inmiddels wel geleerd om het dan maar gewoon te vragen, voordat ik op tilt sla. is wel heeeeeeel moeilijk soms...
EN TOCH WIL ZIJN LOGICA ER BIJ MIJ NIET IN !!! sucht... sal wel aan mij liggen :-)
Ik snap werkelijk waar niet waar je je nou druk over maakt. Oke, balen dat hij weer weg is gegaan. Maar jeetje, de actie zelf is toch superlief. Wees blij dat je een man hebt getroffen die dit voor je over heeft. Als ik jou was had ik met een big smile op de bank gezeten, wetende dat er iemand speciaal voor mij is langs geweest.

En de volgende keer belt hij wel gewoon aan. Niets aan de hand dus.
quote:Joenohoe schreef op 25 januari 2009 @ 17:19:

EN TOCH WIL ZIJN LOGICA ER BIJ MIJ NIET IN !!! sucht... sal wel aan mij liggen :-)

Het is mij niet duidelijk wat je niet begrijpt. Hij heeft uitgelegd dat hij jou liever liet slapen. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Het zal nog wel vaker gebeuren dat jullie niet dezelfde keuze maken.

Waarom hebben jullie eigenlijk zo weinig contact met elkaar? Is hij bezet?
quote:palientje schreef op 25 januari 2009 @ 17:07:

Je baalt er nu zelf van dat je niet voor hem klaar kon staan vanmorgen, omdat hij waarschijnlijk ook zo goed voor jou is.

Maar zie het maar gewoon dat je hem verkeerd begrepen hebt, niets meer en niets minder. Gewoon een miscommunicatie.

En als het de volgende keer nou weer gebeurd, ga er dan vanuit dat hij dus wel buiten kan staan, haha.

En een man is een jager. Dus ergens is het wel goed dat je eens lekker uit hebt geslapen. Vooral in het begin van de relatie, mag hij toch een beetje voor je zweten toch

En oja, ik vind het trouwens wel ontzettend lief op zondagochtend om 8 uur.Hij mag wel zweten ja :-) maar ik had iets van wat ben jij nou voor rare (want hij weet ook wel dat ik hem graag wil zien en hij laat mij ook merken dat hij mij graag wil zien). Maar inderdaad, de volgende keer naar buiten kijken, hihi.
quote:Chardonnay schreef op 25 januari 2009 @ 17:22:

Ik snap werkelijk waar niet waar je je nou druk over maakt. Oke, balen dat hij weer weg is gegaan. Maar jeetje, de actie zelf is toch superlief. Wees blij dat je een man hebt getroffen die dit voor je over heeft. Als ik jou was had ik met een big smile op de bank gezeten, wetende dat er iemand speciaal voor mij is langs geweest.

En de volgende keer belt hij wel gewoon aan. Niets aan de hand dus.Chardonnay, je hebt helemaal gelijk natuurlijk. Maar we hebben nog maar 2 weken, voordat ik voor 6 1/2 week weg ga. Elke seconde dat we elkaar kunnen zien is meegenomen dus ik baalde als een stekker
quote:tinker_bell schreef op 25 januari 2009 @ 17:08:

ik snap dat soort dingen ook nooit. maar ja, ik ben dan ook een vrouw... heb inmiddels wel geleerd om het dan maar gewoon te vragen, voordat ik op tilt sla. is wel heeeeeeel moeilijk soms...Heb ik ook gedaan, maar toen wilde het er nog niet in, vandaar dat ik het hier heb gepost, en daar ben ik hartstikke blij om, gezien de reacties die er nu al zijn gepost.
Ik vind het juist erg lief en verliefderig klinken van hem. Dat hij daarmee bezig is dat jij zo lekker ligt te soezen. Dat moet je hem dan ook gunnen, dat hij verliefd en zwijmelig voor je deur heeft gestaan met het beeld in zijn hoofd van jou, slaperig opgekruld in je bed .

En dan kun je hem later zeggen dat je hem graag wil zoenen wanneer hij in de buurt is, zelfs al lig je in een coma .
quote:wuiles schreef op 25 januari 2009 @ 17:37:

[...]

Het is mij niet duidelijk wat je niet begrijpt. Hij heeft uitgelegd dat hij jou liever liet slapen. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Het zal nog wel vaker gebeuren dat jullie niet dezelfde keuze maken.

Waarom hebben jullie eigenlijk zo weinig contact met elkaar? Is hij bezet?Dat begrijp ik ook wel, dat wij niet altijd dezelfde keuzes hoeven maken, maar ik was al wakker en hij was bij mij thuis... We hebben niet weinig contact trouwens, elke dag, gisteren hebben we een dik uur gebeld, door de week zien we elkaar meestal even voor het werk en ook later op de dag als dat uitkomt en we smsen de hele dag met tussenpozen. We wonen alleen nogal ver van elkaar en hij werkt onregelmatig, dus het is passen en meten soms. Donderdagmiddag is hij nog gezellig bijna de hele middag bij mij geweest. En ja, ik ga over 2 weken een hele poos weg, dus net wat ik zei, elke seconde is meegenomen voor mijn gevoel.
quote:Feliciaatje schreef op 25 januari 2009 @ 17:41:

Ik vind het juist erg lief en verliefderig klinken van hem. Dat hij daarmee bezig is dat jij zo lekker ligt te soezen. Dat moet je hem dan ook gunnen, dat hij verliefd en zwijmelig voor je deur heeft gestaan met het beeld in zijn hoofd van jou, slaperig opgekruld in je bed .

En dan kun je hem later zeggen dat je hem graag wil zoenen wanneer hij in de buurt is, zelfs al lig je in een coma .Felicia, je hebt helemaal gelijk, zo klinkt het wel ontzettend romantisch en om heel eerlijk te zijn, dat is hij normaal ook, zegt vaak hele lieve dingen en laat het echt merken dattie gek op me is. Zal dit voor hem uitprinten :-)
Let it go....

Hij hééft het uitgelegd. Jij zou het anders gedaan hebben, hij doet het zo. Punt. Klaar. Uit.

Eerstvolgende keer dat jullie elkaar zien, meld je even dat hij je áltijd mag wakker maken. Dan zoenen jullie even, en dan is het klaar hoor!
Peas on earth!
Even voor de duidelijkheid: we werken in dezelfde plaats en ik ken hem ook via het werk (hij wel op een ander bedrijf), vandaar dat stoute stiekeme kusjes stelen onder werktijd, dat kan vaak genoeg ff.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 januari 2009 @ 17:47:

Let it go....

Hij hééft het uitgelegd. Jij zou het anders gedaan hebben, hij doet het zo. Punt. Klaar. Uit.

Eerstvolgende keer dat jullie elkaar zien, meld je even dat hij je áltijd mag wakker maken. Dan zoenen jullie even, en dan is het klaar hoor!Inderdaad, maar zijn uitleg kon ik (maar ik ben ook niet slim) niet helemaal volgen. En dat ga ik hem morgenvroeg nog ff melden :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven