Snel samenwonen......met succes!!!!

20-10-2009 21:34 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag ervarinen want volgens mij gaat het gebeuren!!!!!!!
Mezelf uitgenodigd voor een bakkie koffie.

Blijven slapen.

Nooit meer weggegaan.

Dat was in 1992.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik geloof niet dat het succes van een goede (lange) relatie afhangt van het wachten met samenwonen.

Ik was zo ongeveer binnen twee weken dag en nacht bij mijn partner. Inmiddels zijn we 15 jaar samen. Als ik een jaar had gewacht met samenwonen waren we toch ook nog bij elkaar geweest?!?!?!?!

Garantie heb je nooit, het 'uitgekeken op elkaar' hangt in mijn ogen dus niet samen met het wel of niet snel samenwonen. Als het goed voelt gewoon doen!
Wij waren al jaren verliefd op elkaar zonder dat we dat wisten van elkaar.

Totdat we allebei weggingen bij onze partners. Daar kwamen we achter, toen kwamen we er ook achter dat we allebei al 2 jaar stiekem verliefd op elkaar waren en zijn we bij elkaar gaan wonen.

Het is niet ideaal, je slaat toch een bepaald stuk van een relatie opbouwen over. Maar het is goed gegaan en na 5 jaar zijn we nog steeds gelukkig
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Wij gingen na 2.5 maand samenwonen en dat gaat nu al bijna een jaar hartstikke goed! Moet er zelfs niet meer aan denken dat we niet zouden samenwonen.

je voelt zelf het beste aan wanneer je wil en kan samenwonen.
quote:biboo schreef op 20 oktober 2009 @ 22:26:

ok ik begrijp de reactie's vandaar dus ook de vraag, want gevoel is 1 maar verstand...........Zijn er misschien stelletjes met kids die zo'n stap wel ebben genomen en zoja wanneer doe je het danOok al riep ik eerder dat je het je met kinderen niet kunt permitteren om zo snel te gaan, als het echt goed zit dan zit het goed, maar waarom moet dat al binnen een half jaar ter sprake komen? Zelf woon ik ook samen terwijl ik kinderen heb. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik jaren alleen ben geweest met de kinderen (dus niet van de ene naar de andere gehopst) en dat het tussen hen en mijn vriend ook erg goed gaat. Dat laatste gaf de doorslag. Als het voor de kinderen niet goed had gevoeld had ik het natuurlijk nooit gedaan.
Na 2 maanden en 1 week zijn we samen gaan wonen, nu zijn we 1 huwelijk, 2 kinderen en 22 jaar verder en nog steeds verliefd.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Elkaar ontmoet op een zaterdag en mezelf op maandag cadeau gedaan (hij was jarig) en toen direct bij hem ingetrokken. Eerst in zijn studentenflat met huisgenoten, daarna samen iets gezocht. Dat is bijna 16 jaar geleden, inmiddels hebben we een dochter van bijna 2.

Ik vind trouwens wel dat het een ander verhaal vind als er kinderen in het spel zijn, in dat geval zou ik veel meer tijd nemen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven