snel
dinsdag 28 oktober 2008 om 18:32
Hallo mensen,
Ik ken sinds een week iemand via internet. Heb hem nu twee keer gezien. Ik vind het ook allemaal erg leuk enzo.
Maar hij begint me nu een paar keer per dag te bellen, wil bijna elke dag langskomen en verteld nu al dat ie van me houd....
Ik vind het allemaal wel erg snel gaan......
Vinden jullie dit normaal?
Groetjes
Ik ken sinds een week iemand via internet. Heb hem nu twee keer gezien. Ik vind het ook allemaal erg leuk enzo.
Maar hij begint me nu een paar keer per dag te bellen, wil bijna elke dag langskomen en verteld nu al dat ie van me houd....
Ik vind het allemaal wel erg snel gaan......
Vinden jullie dit normaal?
Groetjes
dinsdag 28 oktober 2008 om 18:36
Nee vindt ik niet normaal. Gewoon even met hem erover hebben, kaart aan dat je het wat rustiger aan wilt doen en doe dan een voorstel hiervoor. Bijvoorbeeld 2 maal per week afspreken en elke dag in de avond even bellen.
Wellicht aan engel vragen om je topic naam te veranderen. Zodat mensen een beetje in kunnen schatten wat ze kunnen verwachten van je topic.
Wellicht aan engel vragen om je topic naam te veranderen. Zodat mensen een beetje in kunnen schatten wat ze kunnen verwachten van je topic.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 28 oktober 2008 om 18:40

dinsdag 28 oktober 2008 om 18:45
dinsdag 28 oktober 2008 om 18:54
quote:trancefreak schreef op 28 oktober 2008 @ 18:45:
Hij ziet er verder wel leuk uit enzo dus dat is het probleem niet. Maar ik weet nog zo weinig van hem. Ik vind het een beetje eng worden, om eerlijk te zeggen. Bij mijn ex ging het ook wel aardig snel, maar we deden ook dingen buiten de deur.
Ik ben nog geeneens uit eten geweest met hem.Wat kan je gebeuren? Ga gewoon samenwonen, dan zie je vanzelf wel of het klikt. Hij ziet er toch leuk uit!!!! Hij zegt toch al dat hij van je houdt? Doe eens gek.
Hij ziet er verder wel leuk uit enzo dus dat is het probleem niet. Maar ik weet nog zo weinig van hem. Ik vind het een beetje eng worden, om eerlijk te zeggen. Bij mijn ex ging het ook wel aardig snel, maar we deden ook dingen buiten de deur.
Ik ben nog geeneens uit eten geweest met hem.Wat kan je gebeuren? Ga gewoon samenwonen, dan zie je vanzelf wel of het klikt. Hij ziet er toch leuk uit!!!! Hij zegt toch al dat hij van je houdt? Doe eens gek.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 28 oktober 2008 om 19:30
Nou mijn alarmbellen gaan af. Iemand die ik net een week ken, 2 x pas gezien heb kan niet zeggen dat hij van me houdt. Daar geloof ik geen zak van. Noem me achterdochtig of negatief desnoods, maar geloof er echt niets van.
En jij doet wat jij wilt. Als hij voor jou te snel gaat dan heeft hij daar maar rekening mee te houden.
Ik snap alleen je opmerking niet dat hij er leuk uit ziet. Wat heeft dat te maken met zijn houden van jou uitingen en je elke dag willen zien? Dus iemand die niet leuk is gaat per definitie niet al na 2 ontmoetingen ik hou van jou zeggen en wil je ook niet elke dag zien? Vreemde redenatie.
En jij doet wat jij wilt. Als hij voor jou te snel gaat dan heeft hij daar maar rekening mee te houden.
Ik snap alleen je opmerking niet dat hij er leuk uit ziet. Wat heeft dat te maken met zijn houden van jou uitingen en je elke dag willen zien? Dus iemand die niet leuk is gaat per definitie niet al na 2 ontmoetingen ik hou van jou zeggen en wil je ook niet elke dag zien? Vreemde redenatie.
dinsdag 28 oktober 2008 om 19:43
Nou ik vind dat zeker snel gaan en ik kan me voorstellen dat je je er ongemakkelijk bij voelt. Daar is een simpele oplossing voor: het uitspreken en zeggen dat je het wat rustiger aan wilt doen. Er is toch geen enkele reden om zo hard van stapel te lopen?
(overigens sluit ik me bij de anderen aan dat jouw opmerkingen over zijn uiterlijk en het uit eten gaan niet erg snugger overkomen. Of eigenlijk nogal oppervlakkig.)
(overigens sluit ik me bij de anderen aan dat jouw opmerkingen over zijn uiterlijk en het uit eten gaan niet erg snugger overkomen. Of eigenlijk nogal oppervlakkig.)
dinsdag 28 oktober 2008 om 19:59
Sorry, maar adviezen van "bespreek het met hem"............ Je kent hem 1 week en hij gedraagt zich nu al scary. Ik geloof gewoon niet echt dat het helpt om zo iets te bespreken met iemand die zich meteen al zo gedraagt! Ging je nou al een paar weken of maanden met hem uit en hij zegt "ik hou van jou", dan zou je nog kunnen bespreken dat het wat snel voor je gaat. Maar na 1 week??? Maar misschien ben ik een beetje kort door de bocht...
dinsdag 28 oktober 2008 om 20:14
De meeste mensen zullen mijn man en mij dus ook wel erg 'scary' vinden, want wij zeiden op onze tweede date (na een paar maanden email-verkeer) ook al dat we van elkaar hielden. Sterker nog: dat we zeker wisten dat dit voor altijd was. Vreemd, hé. We belden elkaar iedere dag en als we geen kinderen gehad hadden, zouden we gelijk bij elkaar ingetrokken zijn. Nu 9 jaar later zijn we nog altijd dolgelukkig met elkaar.
dinsdag 28 oktober 2008 om 20:48
Ik bedoel alleen maar dat sommige mensen wat sneller van stapel kunnen lopen dan anderen, zonder dat het daarom noodzakelijk engerds zijn. Soms weet je meteen of je iemand écht leuk vindt. Ik hield zelf al van bij de eerste date van mijn man. Ik vond hem een prachtig mens. Dat voelde ik gewoon aan en dat gevoel is in de loop van de tijd alleen maar sterker geworden. (En inderdaad, ik ben het met Xana eens dat mijn levenservaring daarbij wel een grote rol gespeeld zal hebben.)
Het kan in ieder geval dus wel, en uiteraard kan het ook helemaal verkeerd lopen, maar als iemand snel van stapel loopt is dat niet noodzakelijk een teken van een zieke geest.
Het kan in ieder geval dus wel, en uiteraard kan het ook helemaal verkeerd lopen, maar als iemand snel van stapel loopt is dat niet noodzakelijk een teken van een zieke geest.

woensdag 29 oktober 2008 om 08:52
Reiger, voelden jullie ook niet allebei aan dat je er vor open stond en dat het wederzijds was? Ik kan me echt voorstellen hoor dat het hartstikke snel kan gaan, maar dan komt dat van 2 kanten en voel je aan dat de ander er voor open staat en het ook zo voelt. Ik geloof dat het bij TO van 1 kant komt...