snel

28-10-2008 18:32 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Ik ken sinds een week iemand via internet. Heb hem nu twee keer gezien. Ik vind het ook allemaal erg leuk enzo.

Maar hij begint me nu een paar keer per dag te bellen, wil bijna elke dag langskomen en verteld nu al dat ie van me houd....

Ik vind het allemaal wel erg snel gaan......

Vinden jullie dit normaal?

Groetjes
Nee vindt ik niet normaal. Gewoon even met hem erover hebben, kaart aan dat je het wat rustiger aan wilt doen en doe dan een voorstel hiervoor. Bijvoorbeeld 2 maal per week afspreken en elke dag in de avond even bellen.

Wellicht aan engel vragen om je topic naam te veranderen. Zodat mensen een beetje in kunnen schatten wat ze kunnen verwachten van je topic.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik zou zeggen: SCARY! Als hij nu al van je houdt, moet je dan volgende maand al met hem trouwen? Hoe kan hij nu al weten hoe je bent?

Hoe vaak en hoe lang heb je hem nu al gezien? En wat vind jij precies van hem?
Paar keer per dag bellen en elke dag langskomen vind ik ook beetje veel hoor. Ok, sommige nieuwe stellen gaan meteen keihard, die blijven meteen bij elkaar 'wonen' zo ongeveer, maar als jij het te veel vindt, zal hij zich beetje moeten aanpassen. Voorstel van ikbenik lijkt me prima!
Als ie nu al zegt dat ie van je houdt.... tja, hoe werkelijk is dat? En zo pusherig vaak bellen en langs willen komen, brrrrr.

Als je dit niet wilt moet je inderdaad nu de rem erop zetten, want het klinkt al behoorlijk benauwend.
Hij ziet er verder wel leuk uit enzo dus dat is het probleem niet. Maar ik weet nog zo weinig van hem. Ik vind het een beetje eng worden, om eerlijk te zeggen. Bij mijn ex ging het ook wel aardig snel, maar we deden ook dingen buiten de deur.

Ik ben nog geeneens uit eten geweest met hem.
Hij ziet er leuk uit enzo dus het is geen probleem ?

Jeumig , hoe weinig eisen kan je stellen , zeg .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:trancefreak schreef op 28 oktober 2008 @ 18:45:

Hij ziet er verder wel leuk uit enzo dus dat is het probleem niet. Maar ik weet nog zo weinig van hem. Ik vind het een beetje eng worden, om eerlijk te zeggen. Bij mijn ex ging het ook wel aardig snel, maar we deden ook dingen buiten de deur.

Ik ben nog geeneens uit eten geweest met hem.Wat kan je gebeuren? Ga gewoon samenwonen, dan zie je vanzelf wel of het klikt. Hij ziet er toch leuk uit!!!! Hij zegt toch al dat hij van je houdt? Doe eens gek.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oftewel, hij wil liefst elke dag langs komen om seks met je hebben, maar een etentje kan er niet eens vanaf. Nee, dat klinkt lekker.....
Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik vind het niet normaal en als het niet oke voelt voor jou, gewoon zeggen.

Ken je het begrip loverboys?
Hoe is het met je "andere" vervelende situatie? Is die andere vent inmiddels passé?
Nou mijn alarmbellen gaan af. Iemand die ik net een week ken, 2 x pas gezien heb kan niet zeggen dat hij van me houdt. Daar geloof ik geen zak van. Noem me achterdochtig of negatief desnoods, maar geloof er echt niets van.

En jij doet wat jij wilt. Als hij voor jou te snel gaat dan heeft hij daar maar rekening mee te houden.

Ik snap alleen je opmerking niet dat hij er leuk uit ziet. Wat heeft dat te maken met zijn houden van jou uitingen en je elke dag willen zien? Dus iemand die niet leuk is gaat per definitie niet al na 2 ontmoetingen ik hou van jou zeggen en wil je ook niet elke dag zien? Vreemde redenatie.
quote:claire123 schreef op 28 oktober 2008 @ 19:02:

Hoe is het met je "andere" vervelende situatie? Is die andere vent inmiddels passé?

Ik wilde hetzelfde vragen.

Maar dat hoeft dus niet meer.
Sorry, maar een vent die zich zo gedraagt vind ik dus echt de ultieme afknapper. Ik zou zeggen; heel snel afkappen die kerel,
Nou ik vind dat zeker snel gaan en ik kan me voorstellen dat je je er ongemakkelijk bij voelt. Daar is een simpele oplossing voor: het uitspreken en zeggen dat je het wat rustiger aan wilt doen. Er is toch geen enkele reden om zo hard van stapel te lopen?

(overigens sluit ik me bij de anderen aan dat jouw opmerkingen over zijn uiterlijk en het uit eten gaan niet erg snugger overkomen. Of eigenlijk nogal oppervlakkig.)
Klinkt als een stalker in spe....ik zou de adviezen hierboven mij ter harte nemen als ik jou was.
laat maar.
Sorry, maar adviezen van "bespreek het met hem"............ Je kent hem 1 week en hij gedraagt zich nu al scary. Ik geloof gewoon niet echt dat het helpt om zo iets te bespreken met iemand die zich meteen al zo gedraagt! Ging je nou al een paar weken of maanden met hem uit en hij zegt "ik hou van jou", dan zou je nog kunnen bespreken dat het wat snel voor je gaat. Maar na 1 week??? Maar misschien ben ik een beetje kort door de bocht...
De meeste mensen zullen mijn man en mij dus ook wel erg 'scary' vinden, want wij zeiden op onze tweede date (na een paar maanden email-verkeer) ook al dat we van elkaar hielden. Sterker nog: dat we zeker wisten dat dit voor altijd was. Vreemd, hé. We belden elkaar iedere dag en als we geen kinderen gehad hadden, zouden we gelijk bij elkaar ingetrokken zijn. Nu 9 jaar later zijn we nog altijd dolgelukkig met elkaar.
Reiger... dat was dus wederzijds..... Ik heb het vermoeden dat TO niet hetzelfde voor hem voelt als hij voor haar! Anders zou dit topic wat overbodig zijn!
@reiger. Ik heb ook het idee dat er nogal wat leeftijdsverschil en levenservaring tussen jou en TO zit. Dat maakt een heeeeel groot verschil.
Ik bedoel alleen maar dat sommige mensen wat sneller van stapel kunnen lopen dan anderen, zonder dat het daarom noodzakelijk engerds zijn. Soms weet je meteen of je iemand écht leuk vindt. Ik hield zelf al van bij de eerste date van mijn man. Ik vond hem een prachtig mens. Dat voelde ik gewoon aan en dat gevoel is in de loop van de tijd alleen maar sterker geworden. (En inderdaad, ik ben het met Xana eens dat mijn levenservaring daarbij wel een grote rol gespeeld zal hebben.)

Het kan in ieder geval dus wel, en uiteraard kan het ook helemaal verkeerd lopen, maar als iemand snel van stapel loopt is dat niet noodzakelijk een teken van een zieke geest.
Trancefreak, als het voor jou te snel gaat, dan zeg je hem dat toch gewoon. Als hij dan niet rustiger aan doet, is het inderdaad geen geschikte man.
Reiger, jullie mailden wel "al" twee maanden met elkaar.

TO kent deze man pas een week. Dat vind ik wel een belangrijk verschil.

Als je je er niet prettig bij voelt Trancefreak, kaart het dan aan.
Reiger, voelden jullie ook niet allebei aan dat je er vor open stond en dat het wederzijds was? Ik kan me echt voorstellen hoor dat het hartstikke snel kan gaan, maar dan komt dat van 2 kanten en voel je aan dat de ander er voor open staat en het ook zo voelt. Ik geloof dat het bij TO van 1 kant komt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven