Spijt van breakup

07-08-2019 12:54 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met dat hun (ex) vriend ineens minder gevoelens zegt te hebben en dan geniet van hun vrye tijd zonder verplichtingen waarna hij/zij achteraf spijt krijgt?
anoniem_388915 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 13:10
6.82% gewijzigd
nee
je bent nu plots blij dat hij het uitmaakte??
zou er niet op hopen..
Meerdere keren per week
Noder schreef:
07-08-2019 13:01
Herformuleer je zin.
En dan liefst in het Nederlands.
.
anoniem_388915 wijzigde dit bericht op 07-08-2019 18:12
0.00% gewijzigd
Wat betekent zynn en isssi?
inc0gn1t0 schreef:
07-08-2019 13:07
Hij heeft het uitgemaakt omdat hij te veel druk op zich kreeg en zynn gevoelens wegduwde en nu isssi blij dat hy die vrijheid nu heeft, maar mijn vraag is hebben mensen ervaring mee dat ze achteraf spyt betuigen

Hij is blij dat het uit is. Maak jezelf dan niet gek, met hopen, dat hij je terugneemt
Wordt beetje gênant he?
De vraag is zelfs al zou hij spijt krijgen (en kans is dat dit nooit gebeurd) moet jij daarop gaan zitten wachten?

Ga door met je leven. Mocht ie ooit terugkomen zie je dan wel weer verder. Maar geheid dat je 'm dan niet meer hoeft.
vrye tijd
myn ervaring is dat daar lang en veel over nadenken en dus eigenlijk je tyd verdoen pas spyt oplevert
Lorem Ipsum
Hangtiet schreef:
07-08-2019 13:18
vrye tijd

Apart hè, dat TO wel weet dat de lettercombinatie 'ij' bestaat, maar dat ze dan toch vooral de 'y' gebruikt. Dat leest heel kut trouwens.
Ja aantal keren en ook aantal keren weer terug genomen. Had ik nooit moeten doen.
Dus je vriend heeft het uitgemaakt, is nu blij dat ie van je af is en jij wil dat ie spijt gaat krijgen en bij je terug komt?
Als je vriend gelukkig is met zijn vrijheid, dan lijkt het me sterk dat hij snel spijt zal krijgen van de breuk. Het kan, maar dat kan nog even duren. Waarom focus je, je niet gewoon op jezelf? Als hij spijt krijgt, dan zie je het dan wel. Intussen kan je die dingen echt niet forceren en hoop blijven koesteren daarover heeft écht géén nut. Dat doet niets voor je, jouw hoop zal er niet voor zorgen dat hij sneller spijt krijgt, jouw hoop zal er niet voor zorgen dat hij je morgen smeekt hem terug te nemen, etc.

Mijn advies to? Probeer los te laten.
leeg
inc0gn1t0 schreef:
07-08-2019 13:07
Hij heeft het uitgemaakt omdat hij te veel druk op zich kreeg en zynn gevoelens wegduwde en nu isssi blij dat hy die vrijheid nu heeft, maar mijn vraag is hebben mensen ervaring mee dat ze achteraf spyt betuigen
Wat voor druk, druk van jou?
En welke gevoelens duwde hij weg dan?
There is always something happening, and it's usually right now
Helena_z schreef:
07-08-2019 13:32
Als je vriend gelukkig is met zijn vrijheid, dan lijkt het me sterk dat hij snel spijt zal krijgen van de breuk. Het kan, maar dat kan nog even duren. Waarom focus je, je niet gewoon op jezelf? Als hij spijt krijgt, dan zie je het dan wel. Intussen kan je die dingen echt niet forceren en hoop blijven koesteren daarover heeft écht géén nut. Dat doet niets voor je, jouw hoop zal er niet voor zorgen dat hij sneller spijt krijgt, jouw hoop zal er niet voor zorgen dat hij je morgen smeekt hem terug te nemen, etc.

Mijn advies to? Probeer los te laten.
Dankjewel! Tuurlijk hoop ik ergens dat hij spijt zal krijgen maar ik weet dat het niet realistisch is en ik het los moet laten
Grobbekuiken_ schreef:
07-08-2019 13:33
Wat voor druk, druk van jou?
En welke gevoelens duwde hij weg dan?
Zijn gevoelens voor mij/de toekomst, en ik denk dat hij me wel als een verplichting zag maar niet bewust
Sevra schreef:
07-08-2019 13:12
De vraag is zelfs al zou hij spijt krijgen (en kans is dat dit nooit gebeurd) moet jij daarop gaan zitten wachten?

Ga door met je leven. Mocht ie ooit terugkomen zie je dan wel weer verder. Maar geheid dat je 'm dan niet meer hoeft.
Dat hoop ik dan ook idd dat ik er dan wel gewoon over heen ben!...
inc0gn1t0 schreef:
07-08-2019 13:34
ik denk dat hij me wel als een verplichting zag maar niet bewust
zo'n sukkel wil je toch niet meer terug??
gun jezelf iemand die je op een voetstuk plaatst
inc0gn1t0 schreef:
07-08-2019 13:34
Zijn gevoelens voor mij/de toekomst, en ik denk dat hij me wel als een verplichting zag maar niet bewust
Ik denk niet dat hij zijn gevoelens weggeduwd heeft, ik denk dat die gevoelens er gewoon niet (meer) zijn.
Als hij jou als verplichting zag, gaat hij ook geen spijt krijgen, want waarvan?

En jij zou je ook meer moeten voelen dan een verplichting. Je zou dus eigenlijk opgelucht moeten zijn dat je dat niet meer bent want je kan me niet wijsmaken dat het allemaal nog zo leuk was.
There is always something happening, and it's usually right now
Ja, maar gelukkig heb ik zelfrespect anders was ik misschien nog bij die flapdrol geweest.
Nee, de meeste die blij zijn van iemand af te zijn, bedenken zich niet zo snel hoor.
Een break up is toch gewoon een andere manier van zeggen: Ik heb genoeg van jou, maar ik durf het niet met zoveel woorden te zeggen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven