Spijt van breakup
woensdag 7 augustus 2019 om 12:54
woensdag 7 augustus 2019 om 13:08
Hij is blij dat het uit is. Maak jezelf dan niet gek, met hopen, dat hij je terugneemt
Wordt beetje gênant he?
woensdag 7 augustus 2019 om 13:32
Als je vriend gelukkig is met zijn vrijheid, dan lijkt het me sterk dat hij snel spijt zal krijgen van de breuk. Het kan, maar dat kan nog even duren. Waarom focus je, je niet gewoon op jezelf? Als hij spijt krijgt, dan zie je het dan wel. Intussen kan je die dingen echt niet forceren en hoop blijven koesteren daarover heeft écht géén nut. Dat doet niets voor je, jouw hoop zal er niet voor zorgen dat hij sneller spijt krijgt, jouw hoop zal er niet voor zorgen dat hij je morgen smeekt hem terug te nemen, etc.
Mijn advies to? Probeer los te laten.
leeg
woensdag 7 augustus 2019 om 13:33
Wat voor druk, druk van jou?
En welke gevoelens duwde hij weg dan?
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 7 augustus 2019 om 13:33
Dankjewel! Tuurlijk hoop ik ergens dat hij spijt zal krijgen maar ik weet dat het niet realistisch is en ik het los moet latenHelena_z schreef: ↑07-08-2019 13:32Als je vriend gelukkig is met zijn vrijheid, dan lijkt het me sterk dat hij snel spijt zal krijgen van de breuk. Het kan, maar dat kan nog even duren. Waarom focus je, je niet gewoon op jezelf? Als hij spijt krijgt, dan zie je het dan wel. Intussen kan je die dingen echt niet forceren en hoop blijven koesteren daarover heeft écht géén nut. Dat doet niets voor je, jouw hoop zal er niet voor zorgen dat hij sneller spijt krijgt, jouw hoop zal er niet voor zorgen dat hij je morgen smeekt hem terug te nemen, etc.
woensdag 7 augustus 2019 om 13:34
Zijn gevoelens voor mij/de toekomst, en ik denk dat hij me wel als een verplichting zag maar niet bewustGrobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 13:33Wat voor druk, druk van jou?
En welke gevoelens duwde hij weg dan?
woensdag 7 augustus 2019 om 13:35
Dat hoop ik dan ook idd dat ik er dan wel gewoon over heen ben!...
woensdag 7 augustus 2019 om 13:41
Ik denk niet dat hij zijn gevoelens weggeduwd heeft, ik denk dat die gevoelens er gewoon niet (meer) zijn.
Als hij jou als verplichting zag, gaat hij ook geen spijt krijgen, want waarvan?
En jij zou je ook meer moeten voelen dan een verplichting. Je zou dus eigenlijk opgelucht moeten zijn dat je dat niet meer bent want je kan me niet wijsmaken dat het allemaal nog zo leuk was.
There is always something happening, and it's usually right now