Spijt

03-04-2020 13:11 54 berichten
Hoi,

Aantal van jullie hebben andere topics van mij wel gelezen en daaruit blijkt dat het niet goed gaat in mijn relatie. Gister is er iets gebeurd waar ik toch wel spijt van heb en niet weet wat ik ermee aan moet.

We hadden een ‘leuke’ avond maar op een gegeven moment begon hij erover wanneer ik de was weer eens naar huis ging brengen (Wij hebben er nog geen ivm verhuizing, vriend heeft inmiddels al een paar wasmachines teruggebracht ivm keuzestress) (Wasmand zat volgens hem vol) en het liefst zo snel mogelijk. De toon waarop hij dat bracht en alsof het mijn ‘taak’ was sprak me niet aan, waardoor ik zei; als ik het niet goed/snel genoeg doe, breng je de was naar je eigen moeder, wie dit overigens helemaal niet erg vind om te doen. Vervolgens was ik lui, was het mijn schuld dat de verhuizing zo langzaam verliep, ik een profiteur ben (hij woont daar inprincipe alleen maar ben er wel vaak) terwijl ik met de boodschappen vrijwillig meebetaal, heel veel help tijdens de verhuizing, schoonmaak, aangeboden heb om er wat geld bij te doen als dit nodig is (ivm verbruik). Het was zijn eigen keuze om op zichzelf te gaan omdat hij zijn moeder niet kan uitstaan. Zitten beiden nog op school dus voor mij is dat financieel niet haalbaar, hij heeft een erfenis. Sinds hij deze heeft vind ik ook dat hij zich heel anders opstelt. Hij weet dat ik financieel niet ‘veel’ bij kan dragen, voordat hij ging verhuizen al, maar hij deed het voor ons dus daar hoefde ik me geen zorgen om te maken, en nu krijg ik dit allemaal naar me kop. Het is ook niet dat we hebben besproken dat ik bepaalde taken op me moet nemen, deed het allemaal vrijwillig. Tafels/koelkasten/wasmachines naar boven tillen (bovenwoning) en toch vind hij dat ik wel wat meer kan bijdragen.

Mijn moeder heeft een ongeluk gehad (whiplash) waardoor ze momenteel in de ziektewet zit, me ouders liggen in een scheiding, en toen hij de opmerking maakte: jou moeder doet toch niets, en je bent net zo laf als je vader, viel voor mij echt als een bom. Ik heb al eerder een ex gehad die altijd mijn familie erbij haalde, echt persoonlijk kwetsende dingen kon zeggen waardoor het gewoon zwart voor me ogen word, heb ook slaande ruzie gehad met deze ex. Mijn huidige vriend is hiervan op de hoogte en weet dat ik hier gevoelig voor ben. Doordat hij dit gister ook deed heb ik hem niet letterlijk geslagen met vlakke hand of vuist maar meer een tik/duw gegeven uit woede, voel me hier heel schuldig over. Hij heeft me snachts uit huis gezet en heb ervoor gekozen om een tijd niks van me te laten horen en weer eens tot mezelf te komen.

En weet je, door al mijn andere topics en verschillende reacties (ook mensen die mijn vriend wel begrepen) hebben er voor gezorgd dat ik gewoon niet meer weet wat ik moet doen. Pff
anoniem_370245 wijzigde dit bericht op 03-04-2020 13:16
21.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gauw op je knieën en je excuus maken. vergeet niet zijn voeten te kussen. zo'n pareltje dat zo over jou en je familie praat wil je toch niet kwijt.
nlies wijzigde dit bericht op 03-04-2020 13:15
2.76% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
:bonk:
Alleen een tik/duw? Ik zou er spijt van hebben dat je hem niet in z'n zak getrapt hebt.
Alle reacties Link kopieren
Blablabla grrrmmmmzzzznurkkkk.
...
Keuzestress om een wasmachine ?
Het klinkt helemaal niet gezellig gewoon lekker bij je moeder gaan wonen en op zoek naar iets voor jezelf .
Yildizlar schreef:
03-04-2020 13:16
Keuzestress om een wasmachine ?
Het klinkt helemaal niet gezellig gewoon lekker bij je moeder gaan wonen en op zoek naar iets voor jezelf .
Ja, hij haalt van alles en brengt het na een dag weer terug omdat de koelkast teveel geluid maakt of iemand hem weer wat anders heeft geadviseerd. Zelfs een bakplaat gebruikt en nog teruggebracht.
Klink niet als een leuke relatie.
Als de spanningen nu al zo hoog oplopen en hij geen respect heeft voor je familie en je gevoeligheden , zou ik me afvragen of ik zulke partner echt zou willen.
Het uitmaken en beetje eigenwaarde houden is vast geen optie he?
Zonder zo'n vriend ben je toch beter af dan mét?
Lieve schat, je opent iedere dag een nieuw topic over je fantastische vriend waar je het zo fijn mee hebt...

NOT

Zie je het zelf nu echt nog niet?

Laat die man met rust. Gun jezelf een leuker leven.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem200033 schreef:
03-04-2020 13:17
Ja, hij haalt van alles en brengt het na een dag weer terug omdat de koelkast teveel geluid maakt of iemand hem weer wat anders heeft geadviseerd. Zelfs een bakplaat gebruikt en nog teruggebracht.
Dit is heel raar?
Alle reacties Link kopieren
Maak het gewoon uit. Hij heeft geen respect voor je en oefent blijkbaar zin. ‘Macht’ uit als hij financieel beter staat dan jou.


Verder heb je meer aan iemand die beslissingen kan maken, niet iemand die al moeilijk doet over een f.cking bakplaat.

Hoewel ik geweld niet aanmoedig, zou ik ook eerder een trap in zn klote hebben gegeven, zoals hij over jou en je ouders praat.
Tip:
Lees al je eigen posts over deze vriend op dit forum achter elkaar. Wat zou jij een vriendin adviseren?

Juist! Hak de knoop door!
Alle reacties Link kopieren
Hij behandeld jou en je familie niet met respect.

Dat gaat echt niet magisch ineens veranderen.

Heb respect voor jezelf en eindig dit. Gun jezelf een leuke partner.
Hoezo kom jij nog bij je ouders over de vloer?
MarvelousMrsMaisel schreef:
03-04-2020 13:41
Hoezo kom jij nog bij je ouders over de vloer?
?
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals: als jij hier nu nog steeds niet uitkomt zoek dan asap hulp.
Bijzonder dat zoveel viva vrouwen geweld binnen een relatie aanmoedigen. Kennelijk mag het wel als een vrouw het doet tegen een man.

Ik zou beter bij hem weg gaan, maar geen geweld gebruiken.
Het enigste waar jij spijt van zou moeten hebben, is dat jij je zo door hem laat behandelen. Echt!

Is hij momenteel niet meer een uitlaatklep voor jou, nu je thuissituatie omtrent ouders en scheiding niet zo fijn is? Dan ben je nog beter af zonder hem, hij levert je alleen maar meer stress en verdriet op. Kom op TO laat je niet zo respectloos behandelen.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem200033 schreef:
03-04-2020 13:17
Ja, hij haalt van alles en brengt het na een dag weer terug omdat de koelkast teveel geluid maakt of iemand hem weer wat anders heeft geadviseerd. Zelfs een bakplaat gebruikt en nog teruggebracht.
:rofl: :rofl: :rofl:
En met deze kanjer zou jij serieus willen gaan samenwonen? :rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk dat je fysiek wordt. Als je niet normaal met hem om kan gaan, maak het uit.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
jij weet niet wat je nu moet doen? ik wel: eindelijk eens doen wat je vorige week al wou, uitmaken nl! en dus lekker thuis blijven, geen contact zoeken en je richten op je eigen problemen. nogmaals: jullie hebben allebei wat dingen te verwerken momenteel waardoor er nu geen ruimte is voor een ander zijn sores in jouw leven.
lolapaloeza schreef:
03-04-2020 14:25
Belachelijk dat je fysiek wordt. Als je niet normaal met hem om kan gaan, maak het uit.
Moet ik wel bij zeggen dat hij normaal gesproken fysiek wordt in ruzies, hard vasthouden, wel eens wegduwen. Dit keer ben ik zeg maar begonnen met fysiek worden tegenover hem, dit is idd fout van mij geweest, maar op een of andere manier was dat het enige waar ik aan kon denken toen hij over mijn familie begon ivm mijn ex.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem200033 schreef:
03-04-2020 14:32
Moet ik wel bij zeggen dat hij normaal gesproken fysiek wordt in ruzies, hard vasthouden, wel eens wegduwen. Dit keer ben ik zeg maar begonnen met fysiek worden tegenover hem, dit is idd fout van mij geweest, maar op een of andere manier was dat het enige waar ik aan kon denken toen hij over mijn familie begon ivm mijn ex.

Oh, dan maakt het niet uit. Gewoon zo doorgaan samen :thumbsup: .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven