Spijt?

20-06-2021 22:24 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik (25 jaar) heb recentelijk mijn relatie van 6 jaar verbroken. Dit had te maken met verschillende dingen. Zo groeide we al een tijd niet meer samen, we stonden als het ware stil, terwijl ik mij wel apart van hem ontwikkelde. Ook begon ik mij aan dingen te irriteren, had vaak het gevoel dat ik er alleen voor stond en waren we een beetje een oud stel geworden (qua gevoel). Na erg lang twijfelen, heb ik toen besloten de relatie te verbreken.

Nu het uit is voel ik eigenlijk weinig opluchting. Ik mis hem, zijn (met mij gedeelde) humor, het feit dat ik helemaal mezelf kon zijn bij hem. De gedeelde interesses die we hadden, hoe lief hij kon zijn... Heb ik nou spijt? Of is dit normaal? Verdwijnen deze gevoelens vanzelf, of heb ik nu een grote fout gemaakt? Heeft iemand hier ervaring mee?
lagertha wijzigde dit bericht op 22-06-2021 16:54
0.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Naar mijn mening ben je pas weer geschikt voor een relatie als je het allemaal alleen kan en gelukkig bent.
Alle reacties Link kopieren
LaCasa schreef:
01-07-2021 12:17
Naar mijn mening ben je pas weer geschikt voor een relatie als je het allemaal alleen kan en gelukkig bent.
Daarmee zeg je dat eigenlijk alleen mensen die gelukkig zijn een relatie aan kunnen gaan. Ik waag het te betwijfelen. Relaties, verdriet, verwerking, het kan allemaal naast elkaar bestaan.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven