Spullen ophalen ex
woensdag 3 juli 2019 om 09:27
Was jij ook van die twee katten?
In ieder geval zou ik aangeven dat jij het niet meer trekt en dat je wil dat uiterlijk zaterdag/zondag alle spullen zijn opgehaald. Vandaag is misschien wat te snel want misschien moeten ze nog wel een aanhanger oid regelen?
In ieder geval zou ik aangeven dat jij het niet meer trekt en dat je wil dat uiterlijk zaterdag/zondag alle spullen zijn opgehaald. Vandaag is misschien wat te snel want misschien moeten ze nog wel een aanhanger oid regelen?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
woensdag 3 juli 2019 om 09:28
Nee ik ben niet degene van de katten..
woensdag 3 juli 2019 om 09:34
Ja daarin heb je inderdaad gelijkLucifer2018 schreef: ↑03-07-2019 09:31Dit had prima in dat andere topic gekund toch?
Spullen pakken, dag roepen en gaan. Je maakt er zelf nogal een drama van. En spijt?
Om die pannenkoek die de dag nadat het uit was al bezig was met een ander regelen? Zogenaamd onder groepsdruk.
woensdag 3 juli 2019 om 09:40
Ik denk dat het aan mij ligt maar afscheid nemen van je ex schoonfamilie ? Netjes en dat je het kunt opbrengen vind ik dan ook knap en van hem ook want ik heb gelezen dat "een hij" dat ook gaat doen maar dan in een ander topic . Ik denk niet dat ik dat zou kunnen ,ligt uiteraard wel aan de manier waarop de relatie is beeindigd en hoe de verhoudingen liggen . Maar terug komend op je vraag .Tips? Nee ik heb dit nog nooit gedaan . Als jij die gene bent uit het andere topic heb je genoeg tips gehad zo niet :
Jij wilde het uitmaken ,dat was vast niet voor niks . Je mist de dingen waar je aan gewend was dus even wennen aan je single leven , geniet er van ! Als je na een tijd nog spijt hebt en hij wil je nog terug kun je het altijd nog proberen .
Jij wilde het uitmaken ,dat was vast niet voor niks . Je mist de dingen waar je aan gewend was dus even wennen aan je single leven , geniet er van ! Als je na een tijd nog spijt hebt en hij wil je nog terug kun je het altijd nog proberen .
woensdag 3 juli 2019 om 09:41
Spijt vanwege de schoonfamilie of je ex zelf? Ik heb ook wel eens een relatie verbroken met iemand die een erg leuke familie had, ik vond dat ontzettend jammer. Maar verder nooit spijt gehad dat het uit was.
Gewoon er naartoe gaan en gedag zeggen. Misschien ben je een beetje zenuwachtig, maar dat is alles. Niet de moeite waard om er een topic over te openen.
Gewoon er naartoe gaan en gedag zeggen. Misschien ben je een beetje zenuwachtig, maar dat is alles. Niet de moeite waard om er een topic over te openen.