Spullen van zijn ex

27-01-2019 11:21 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Sinds september heb ik een relatie. Vaak slaapt hij bij mij en zo nu en dan slaap ik eens bij hem thuis.

Elke keer als ik bij hem slaap krijg ik een raar gevoel in mijn buik. Telkens kom ik spullen van zijn ex(en) tegen. 2 tandenborstels, vrouwenshampoo, haarelastiekje, hartjeskussentje met liefdestekst, hij drinkt uit een mok met een liefdestekst erop etc. Toen ik een haarelastiekje vond heb ik gevraagd waarom dat er nog steeds lag van een ex. Hij gaf aan dat ie dat niet zo had gezien, snap het wel mannenlaksheid haha. Maar ik erger me er aan. Ik vind mezelf een miepert omdat het maar materiaal is en daarom hou ik me maar stil. Elke keer heb ik de drang om verder te kijken in zijn huis of er nog meer is. Ik durf daardoor niet alleen in zijn huis te zijn, bang dat ik wat vind en ik wil ook niet zoeken. Daarom ga ik altijd maar weg als hij de deur even uit gaat. Want er liggen vast nog wel meer spullen in kastjes oid denk ik dan!! Pff waarom voel ik me er toch zo naar bij?

Vinden jullie het normaal als ik aan hem vraag om die spullen wat uit het zicht te zetten? Of stel ik me gewoon aan en moet ik het gewoon accepteren? Verder praten we nooit over exen en weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken. Ik voel me best wel een miepert omdat het maar spullen zijn. Dat een mens zich daar zo rot om kan voelen pfff...
anoniem_382032 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 11:50
38.50% gewijzigd
Theamuts schreef:
27-01-2019 12:17
Weet je zeker dat het zijn ex is?
Door die tandenborstel heb ik daar ook ernstige twijfels over.
De trotse geest, de pauw en het paard zijn de drie fierste dieren hier op aard.
Ik heb na goedkeuring dingen zoals tandenborstel en scheerschuim zelf opgeruimd maar dingen die ik zelf kon gebruiken liggen er gewoon nog en gebruik ik.
Het is maar welke waarde je eraan geeft.
Sneeuwpopje7 schreef:
27-01-2019 11:56
Maar stel ik me niet aan? Bedoel het is bijv maar een mok waar hij thee uit drinkt. Hij zal wel zeggen dat ik me echt aanstel en dat hij daar niks achter zoekt. En dat het maar een mok of maar een kussentje is

Ik vind dat hij zich aanstelt. Welke man bewaart dat en drinkt daadwerkelijk uit zo’n mok?
Nee ik vind het niet normaal en snap dat dit naar kan zijn. Hoelang is het uit? Ik zou vragen of hij al zijn spullen van zijn ex wil weghalen.
JollyRider schreef:
27-01-2019 12:02
En dat herken je niet als prinsessengedrag? Bijzonder

Ik vind TO haar vriend een prinsesje met zijn kussen en mok...
Jake99 schreef:
27-01-2019 12:21
Ik vind dat hij zich aanstelt. Welke man bewaart dat en drinkt daadwerkelijk uit zo’n mok?
Ik vind het vreemder dat die tandenborstels er nog zijn.
...
Anárion schreef:
27-01-2019 12:17
Een mok of kussen is toch niet zo gek om te bewaren? Denk dat hij er niet eens bij stilstaat.
Vind het wel gek dat er elastiekjes en tandenborstels rondslingeren. Maakt hij niet schoon? Of is dat elastiekje van kortgeleden?
Is van bijna een jaar geleden of langer. Het lag in een tussenstukje van zijn nachtkastje, waar ik mijn sieraden even neerlegde.

Ook gooit hij toiletspullen gewoon bij de vuilnis. Ik wou een wcrol weggooien in zijn propvolle prullenbakje en greep zo in een vieze oude tampon. Dat soort dingen daar erger ik me kapot aan. Heb wel gezegd dat ie maar eens goed zijn huis bij langs moet gaan en ik dat niet echt zo leuk vind.

En ja ik weet zeker dat ie niet vreemd gaat. We zijn veel samen... hij is in bepaalde dingen dan gewoon wat laks en gemakkelijk. Hij snapt dat ik dat niet leuk vond maar begrijpt niet dat ik er zo’n issue van kan maken. Daarom durf ik ook niks meer te zeggen van zijn overige spullen.
Heb ik ook wel eens meegemaakt. Toen ben ik er op gaan letten.
Het bleek dat al die spullen toch nog regelmatig gebruikt werden...….
Anárion schreef:
27-01-2019 12:22
Ik vind het vreemder dat die tandenborstels er nog zijn.
Ik denk daar niks achter. We wonen dicht bij elkaar en ik kan heen gaan wanneer ik wil, hem bellen maar hij is vaker bij mij dan thuis. Vind het gewoon niet fijn dat die spullen er staan. Ik denk dat hij het zelf niet eens ziet.
Hè? Er ligt nog een tampon in zijn prullenbak?
...
Sneeuwpopje7 schreef:
27-01-2019 12:23
Is van bijna een jaar geleden of langer. Het lag in een tussenstukje van zijn nachtkastje, waar ik mijn sieraden even neerlegde.

Ik wou een wcrol weggooien in zijn propvolle prullenbakje en greep zo in een vieze oude tampon. Dat soort dingen daar erger ik me kapot aan. Heb wel gezegd dat ie maar eens goed zijn huis bij langs moet gaan en ik dat niet echt zo leuk vind.

@(
katatondemonaeaytoy wijzigde dit bericht op 27-01-2019 12:28
0.98% gewijzigd
Anárion schreef:
27-01-2019 12:25

Ik hoop van TO en niet van zijn ex..anders moet TO toch nog eens nadenken over het “ik weet zeker dat hij niet vreemdgaat” stukje
.
tessaa wijzigde dit bericht op 28-04-2019 12:59
Reden: privacy
0.00% gewijzigd
Anárion schreef:
27-01-2019 12:25
Ja van een jaar geleden... Bah! Dat ding zat propvol en hij gooit alles weg bij zijn gewone vuilnis.
En kussentjes en koffiemokken vind ik best wel heel errug.
Kinderachtig. Bedoel ik. Net als teddyberen voor volwassen mensen.
Die meuk waar de Expo mee vol stond vroeger. Piemeldrinkglazen en snoeponderbroeken.
Sneeuwpopje7 schreef:
27-01-2019 12:23

Ook gooit hij toiletspullen gewoon bij de vuilnis. Ik wou een wcrol weggooien in zijn propvolle prullenbakje en greep zo in een vieze oude tampon. Dat soort dingen daar erger ik me kapot aan. Heb wel gezegd dat ie maar eens goed zijn huis bij langs moet gaan en ik dat niet echt zo leuk vind.

En ja ik weet zeker dat ie niet vreemd gaat. We zijn veel samen... hij is in bepaalde dingen dan gewoon wat laks en gemakkelijk. Hij snapt dat ik dat niet leuk vond maar begrijpt niet dat ik er zo’n issue van kan maken. Daarom durf ik ook niks meer te zeggen van zijn overige spullen.
een gebruikte tampon van zijn ex? dat is bij mij ook wel grensgevalletje denk ik
Sneeuwpopje7 schreef:
27-01-2019 12:28
Ja van een jaar geleden... Bah! Dat ding zat propvol en hij gooit alles weg bij zijn gewone vuilnis.

Een vieze tampon..van een jaar geleden? Jij gelooft dat? Jij gelooft oprecht dat hij dat vuilnisbakje al een jaar niet geleegd heeft?
Sneeuwpopje7 schreef:
27-01-2019 12:28
Smakelijk.
maar natuurlijk is die tampon niet van een jaar geleden. een beetje minder naief doen
S-Meds schreef:
27-01-2019 12:30
maar natuurlijk is die tampon niet van een jaar geleden. een beetje minder naief doen

Dit.
Mannen maken zelden prullenbakjes leeg !
en ik begrijp ook niet dat jij door zijn vuilnis struint
S-Meds schreef:
27-01-2019 12:30
ligt wel een laag stof op zijn prullenbak 😂😂. Ik denk echt niet dat ie vreemd gaat want we zien elkaar veel en anders bellen we laat in de avond nog
S-Meds schreef:
27-01-2019 12:33
en ik begrijp ook niet dat jij door zijn vuilnis struint
De een zijn afval is de ander zijn schat natuurlijk he .
Misschien is jouw vriend wel iemand die zich aan vreemde zaken hecht.
De trotse geest, de pauw en het paard zijn de drie fierste dieren hier op aard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven