Spulletjes van mijn ex

13-03-2012 18:07 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik weet niet of hier al een topic over is en die kan ik zo snel niet vinden dus maar even zo.

Sinds vrijdag is mijn relatie op de klippen gelopen na 2 jaar. Dit is voor mij heel onverwachts gelopen. Maar ik heb nu hier spullen liggen van mijn ex waar hij heel gehecht aan is en superzuinig op is. Die wil ik hem graag teruggeven en niet per post sturen omdat ik niet wil dat het beschadigd. Nu negeert mijn ex me, hij wil rust. Daar heb ik respect voor, de laatste periode is er veel gebeurd in ons beide leven. Nu zat ik te denken om zijn vader, waar ik heel goed contact mee had een berichtje te sturen met dit verhaal en te vragen welk advies hij geeft, want ik wil ook niet zomaar voor de deur staan, want dat zal mijn ex niet waarderen. (Mijn ex woont nog bij zijn ouders).

Wat adviseren jullie, zal ik zijn vader om advies vragen of het verlopig laten rusten en er over een tijdje op terugkomen bij hun?

Ik wil hier namelijk absoluut geen ruzie over.

Groetjes Lizzy
de fik erin...foto maken en opsturen via mms/whatsup/facebook.
Gewoon netjes opbergen, hij zal vanzelf reageren.

Je kunt wel eisen gaan stellen en daarna de boel weggooien of zoals hierboven "in de fik steken" maar dan moet je niet de verkeerde treffen.
Hier bijna hetzelfde verhaal. Maar bij mij zijn het dan iets van 6 vuilinszakken, dus dat staat behoorlijk in de weg. Ik heb namelijk geen schuur en zit de hele tijd tegen zijn spullen aan te koekeloeren.

Ik heb hem tot volgende week donderdag gegeven, anders zet ik het bij het vuilnis. tenmnste, dat heb ik hem gesmst. Ben benieuwd of ik dat ook echt durf....

Dus ik weet precies hoe lastig het is. Maar ik moet, net zoals jij, verder en dat gaat lastig als je elke nog elke keer tegen zijn spulletjes aankijkt of weet dat je daarom nog binnenkort contact moet hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven