Steeds afgewezen voor seks

18-11-2017 16:01 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
_
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-12-2017 13:12
Reden: maatregelen getroffen ivm OP verwijderd
0.00% gewijzigd
To pakt de mannen meteen op hun bek met haar dronken hoofd.
Zou ik ook niet op prijs stellen tenzij de spanning zodanig is opgebouwd en je een goddelijke verschijning bent.
Nu heb je al 7 mannen op hun bek gepakt en dat zal ook niet onopgemerkt zijn gebleven. Volgens mij denken ze daar inmiddels dat iedereen over je heen is geweest.
Maargoed dat hoeft ook geen dealbreaker te zijn, ken zat mannen die zo een vrouw alsnog mee naar huis zouden nemen.
Volgens mij ben je gewoon niet zo onaantrekkelijk als je denkt To anders weet ik het ook niet.
creativeguy schreef:
19-11-2017 08:39

Ik zou zelf zo'n dronken aandachttrekster waar al heel wat lullen in geweest zijn, helemaal niet moeten ook als is ze nog zo'n lekker wijf.


Zij jou waarschijnlijk ook niet hoor sneuneus
Alle reacties Link kopieren
To, als jij pas op het einde van de avond gaat hinten naar seks dan snap ik die mannen wel.

Lust, want dat is het, is niet iets wat er pats boem is.
Dat is iets wat je samen gedurende de avond opbouwt.
En Nee, dat zijn niet de gratis drankjes die je wel of niet krijgt.

Dat zijn de steelse blikken die je over en weer gooit.
Het elkaar snel even vastpakt tijdens het dansen.
Dat is het zoenen op een onbewaakt ogenblik.

Dat kan je een beetje sturen, maar als de man in kwestie op voorhand deze signalen tijdens de avond al niet afgeeft dan heeft een extra lange knuffel aan het einde van de avond natuurlijk geen enkele zin.

In mijn twintiger jaren wist ik al vroeg in de avond als ik "beet" had

Linksom of rechtsom seks is een spel wat niet begint met, heb je zin om mee te gaan naar huis
Dat begint al veel eerder
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
19-11-2017 11:11
Ze hoeft geen kamer te boeken hoor. In willekeurig welk hotel van een grote keten kan ze doordeweeks kiezen uit dozijnen kerels die voor hun werk op pad zijn.
Ow dat is erg ja. Ook weleens voor werk in hotel gezeten toen ik rond de 25 was. De jacht begint al op de parkeerplaats. Ik zat daar toen totaal niet op te wachten. Als het daar niet lukt, dan moet je echt achter je oren gaan krabben.
Toch denk ik dat mensen, ook jongeren, een beetje seksmoe aan het worden zijn. Ik (onderwijs) hoor steeds vaker van jongeren dat ze al die seks die je overal maar kan krijgen helemaal niks vinden en dat ze liever wachten tot ze echt verliefd zijn. Het is niet zo dat het andere niet meer voorkomt, maar ik hoor dergelijke uitspraken meer en meer.
Misschien is de studentenkring van Blackbird niet zo met seks bezig. Lekker gezellig uitgaan en drinken is prima, en daarna alsjeblieft zonder gedoe je bedje in kelderen om je roes uit te slapen.
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
19-11-2017 18:36
Toch denk ik dat mensen, ook jongeren, een beetje seksmoe aan het worden zijn. Ik (onderwijs) hoor steeds vaker van jongeren dat ze al die seks die je overal maar kan krijgen helemaal niks vinden en dat ze liever wachten tot ze echt verliefd zijn. Het is niet zo dat het andere niet meer voorkomt, maar ik hoor dergelijke uitspraken meer en meer.
Dit blijkt misschien ook uit een onderzoek van Rutgers. De gemiddelde leeftijd waarbij 50% van de jongeren seks heeft gehad is in vijf jaar tijd 1,5 jaar hoger geworden.
Alle reacties Link kopieren
Neem een trein naar twee stations verderop.
Ben bang dat je een bepaalde naam hebt binnen die studentenclub. (Zorg er wel voor dat iemand weet waar je bent of neem een hotel, want er zitten risico's aan het mee naar huis gaan met vreemde kerels).

Veel neukplezier :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
19-11-2017 12:47
To, als jij pas op het einde van de avond gaat hinten naar seks dan snap ik die mannen wel.

Lust, want dat is het, is niet iets wat er pats boem is.
Dat is iets wat je samen gedurende de avond opbouwt.
En Nee, dat zijn niet de gratis drankjes die je wel of niet krijgt.

Dat zijn de steelse blikken die je over en weer gooit.
Het elkaar snel even vastpakt tijdens het dansen.
Dat is het zoenen op een onbewaakt ogenblik.

Dat kan je een beetje sturen, maar als de man in kwestie op voorhand deze signalen tijdens de avond al niet afgeeft dan heeft een extra lange knuffel aan het einde van de avond natuurlijk geen enkele zin.

In mijn twintiger jaren wist ik al vroeg in de avond als ik "beet" had

Linksom of rechtsom seks is een spel wat niet begint met, heb je zin om mee te gaan naar huis
Dat begint al veel eerder


Dit. Plus dat je voor een one night stand geen mannen moet benaderen die zo netjes en betrouwbaar zijn dat ze niet aan one night stands doen.

Want zo leest het een beetje, alsof je in je veilige kringetje beschaafde mannen na een langdurige relatie op zoek bent naar een nieuwe man. Ik kan een heleboel redenen bedenken waarom je dan niet succesvol gaat zijn voor een avondje seks, inclusief het ambivalente "je gooit jezelf te veel in de aanbieding met te onduidelijke signalen". Om iemands nek gaan hangen bijvoorbeeld, lees ik als jezelf in de aanbieding gooien, terwijl het gebaar op zich geen duidelijk sexappeal heeft. Om iemands nek gaan hangen is je vriendje claimen. Dus als je op zoek bent naar iets vluchtigers dan een vriendje, dan moet je jezelf op een andere manier in de kijker spelen, waardoor je ook andere reacties oproept.

Maar doordat je al bij een aantal mannen om de nek gehangen hebt, denk ik dat je nu wel in een hoek zit waarin mannen nog voorzichtiger worden. Want ze zien dat je op zoek bent naar een vriendje, ze weten dat je doet aan langdurige relaties en je versiertrucs zijn ook meer vriendin-achtig dan vluchtige seks gericht. Die kijken wel linker uit dan meegaan, want ze kunnen je intenties slecht lezen, ze willen waarschijnlijk niet zomaar een relatie met je beginnen en het lijkt er intussen op alsof je wel heel makkelijk jezelf aanbiedt voor een relatie.

Ik zou dus ook eens in een andere vijver gaan vissen. (Juist wel zo'n haantje versieren, als seks je doel is!) Maar ook eens kritisch naar jezelf kijken en naar de manier waarop je versiert. Jezelf laten trakteren op drank, een beetje (te) dronken worden en je dan heel aanhankelijk en claimerig gaan gedragen is gewoonweg niet sexy. Straal wat duidelijker seks uit, drink wat minder en wees iets assertiever. Want zoals Summerdance ook al schrijft: beet heb je voor een one night stand al halverwege de avond, niet aan het eind pas.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Alle reacties Link kopieren
Ha TO,

Ik heb de meeste berichtjes gelezen en ik denk dat er 2 opties zijn.
1: je probeert het inderdaad te hard en je moet wat meer hard to get spelen. Mannen willen immers jagen, je kent die onzin wel (tsja ik heb het ook niet verzonnen maar ja)

2 (en ik denk dat dit misschien het echte probleem is): je komt in je berichtjes hier best wel dominant over en alsof je heel goed weet wat je wil. Dat is alleen maar goed en ik herken mezelf daar ook in. Ik hou daar wel van, maar mannen volgens mij niet zo. Ik heb dit probleem namelijk ook wel eens gehad en het er achteraf met een van die jongens over gehad (veeeel later, toen hij en en ik allebei een relatie hadden).

We kenden elkaar namelijk ook via de studie en ik zag hem wel zitten. Dat is nooit iets geworden omdat hij er niet op in ging. Ik vond dat toen best jammer en snapte het ook niet helemaal, want we hadden zeker wel een klik. Later hoorde ik dus van hem dat hij altijd dacht dat ik alles heel goed voor elkaar had; dat ik zelfverzekerd was, er goed uitzag, wist wat ik wilde, elke man kon krijgen die ik zou willen etc. Grote onzin natuurlijk want dat was helemaal niet zo! Ik ben juist best onzeker. Maar omdat hij dit dacht, was hij ervan overtuigd dat ik hem niet zag zitten. Blijkbaar hebben andere mannen (jongens toen nog, eigenlijk :-D ) binnen mijn studie het ook wel eens over mij gehad en blijkbaar zouden meerdere mannen dat beeld van mij hebben gehad. Ze voelden zich dus eigenlijk een beetje geïntimideerd ofzo, denk ik. Ik vond het best een eye opener toen ik dat allemaal hoorde. Ik kan hun reacties van toentertijd inmiddels ook beter plaatsen. Ik denk dat -zeker de wat jongere mannen- liever een wat minder dominant en zelfverzekerd type willen.

Ik wil hiermee zeggen dat het soms heel lastig in te schatten is hoe je op anderen overkomt. Wanneer ik iemand leuk vond, dacht ik altijd dat het op mijn voorhoofd geschreven stond. Dat bleek dus helemaal niet zo te zijn. Ik heb me heel erg vergist in hoe ik overkom op anderen. Misschien heb jij daar ook last van? Het hoeft niet exact op dezelfde manier te zijn als bij mij het geval was, maar misschien zit er toch echt een wereld van verschil tussen hoe je overkomt en hoe jij denkt dat je overkomt (dus toch ook misschien dat je minder leuk bent na wat alcohol; probeer een keer wat minder te drinken en kijk hoe het dan gaat?).

Als het probleem echt zit in hoe je overkomt op anderen en je weet zelf niet wat je eraan kunt doen, wordt het wel lastig om dat op te lossen want dan heb je iemand nodig die echt eerlijk tegen je is. Bij mij duurde het bijna 8 jaar voordat ik achter de reden kwam :idee: :facepalm:
Ik maak uit je omschrijving en je reacties op dat je je gedraagd als de beste vriend van deze mannen. De hele avond bomen, kletsen en ouwehoeren, in min of meer gelijke mate mee bieren met de boys en tot slot aan het eind van de avond een hartelijke beren-omhelzing met een verdwaald kusje erbij.
Dat is echt niet sexy. Je geeft dus verkeerde signalen af.
Laat interesse merken maar hou een beetje afstand. Laat hem er een beetje voor werken. Geef niet alles zomaar weg maar maak hem nieuwsgierig naar je. Probeer dat vriendschappelijke te laten varen. Voor een ONS hoef je toch geen vriendjes te zijn ?

En probeer het als gedachten experiment eens om te draaien : stel je gaat naar de kroeg met het doel een gezellig avondje te hebben. ( niet met het doel om seks te scoren) je raakt aan de praat met een aardige kerel en jullie kletsen de avond gezellig vol, biertje erbij, het is leuk. Aan het eind van de avond zijn jullie beiden een beetje dronken, het is bijna sluitingstijd en opeens, uit het niets, gaat hij om je nek hangen, knuffelt je iets te stevig en plaats een dronken kus ergens halverwege je wang. Wat denk jij dan ?
ooitverlegen schreef:
19-11-2017 20:16
Dit blijkt misschien ook uit een onderzoek van Rutgers. De gemiddelde leeftijd waarbij 50% van de jongeren seks heeft gehad is in vijf jaar tijd 1,5 jaar hoger geworden.

Hahaha, Ooitverlegen, misschien denken die jongeren wel: "Zo, de kroeg hebben we weer gehad, nou straks snel nog even lekker gamen! " ;-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn advies: koop een vibrator...
Alle reacties Link kopieren
TO misschien begrijpen andere je verkeerd omdat je zegt dronken te zijn ivp aangeschoten. Bij aangeschoten denk ik aan iemand die de alcohol voelt maar niet zijn controle heeft verloren zoals bij dronken zijn. Verder denk ik dat je simpelweg de mannen op jou moet laten afkomen, niet omdat ik vind dat het zo hoort, maar blijkbaar werkt het niet als jij op hun afkomt. Wat die reden ook is.
Alle reacties Link kopieren
Nu ik je berichten verder heb gelezen, lijkt het wel alsof je denkt dat mannen alleen om uiterlijk geven. Mannen kijken ook naar het innerlijk voordat ze met iemand het bed induiken. Ze willen ook het gevoel hebben dat ze een "leuk" iemand meenemen of iemand waarbij ze het gevoel hebben dat ze stabiel is. Misschien focus jij je teveel op je uiterlijk en ben je niet bezig met hoe je verder overkomt. Daar bedoel ik mee: laat karakter zien, vertel iets boeiends, maak een leuke grap, stel wat voor etc.
Zoek een vaste fwb.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je meer letten op wat voor type man je aan de haak wilt slaan. Je kan ze er vaak gelijk uitpikken, die mannen die wel interesse hebben in seks. Die naar je gluren en vunsige opmerkingen maken of in je billen knijpen... die willen wel. De andere mannen zien een one night stand misschien gewoon niet zo zitten. Hoeft niet per se iets met jou te maken hebben.
Hilarisch topic. Man man, wat een vooroordelen.

Ik persoonlijk geloof niet in je anders voordoen om interesse op te wekken. Ik geloof ook niet in een mal die op iedereen past. Zoveel vrouwen, zoveel mannen. Wat de een vreselijk vindt kan de ander weer waarderen.

Ga gewoon met een stel leuke vriendinnen op pad en wissel wat kroegen af. Weekendjes weg (naar het buitenland, neem een hostel!) dan ontmoet je vaak ook veel toffe nieuwe mensen.

Ga in ieder geval niet twijfelen aan jezelf, je kunt alles overanalyseren, maar de een scoort nu eenmaal makkelijker dan de ander. Daar zullen ongetwijfeld allerlei redenen voor zijn, maar als jij lekker in je vel zit en plezier hebt in het uitgaan en flirten dan zul je echt niet afgewezen blijven worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet graag seks willen hebben met iemand die enigszins aangeschoten is, en bij wie dat te zien is. Ik weet dan nooit of zij dan werkelijk wat wil. Misschien zou ze niet willen als ze helder was. Het kan problemen geven. Het verbaast mij niet waarom mannen dat afwijzen. Het kan later tegen hen worden gebruikt.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
wat ik niet begrijp is dat je in een vrij kleine gemeenschap blijft proberen gemeenschap te hebben (haha dat woord sorry) terwijl je steeds geen succes boekt, dat is om verschillende redenen niet erg handig van je

zit je ex toevallig ook in die 'gemeenschap' vraag ik me af?
kan er ook nog wat mee te maken hebben....
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Vreemd dat het niet lukt TO, maar ik denk toch dat dit wel te verklaren valt.

1. Ik denk dat je de verkeerde mannen uit kiest, de mannen die misschien juist uit zijn op een serieuze relatie en ook is het een klein kringetje en weten ze wellicht dat je al lange relatie hebt gehad. Probeer eens een andere tent en in een andere kring.
2. Je moet ze anders benaderen, zeker niet zelf versieren, gewoon lekker dansen (lekker met jouw heupen draaien en van de muziek genieten, dan komen de mannen vanzelf echt easy hoor), lachen sjansen, spanning opbouwen. Dan komen de mannen wel hoor reken maar. Mannen willen jagen, het gaat om spanning opbouwen. Gewoon lol maken lachen, dansen, grapjes maken en de mannen komen vanzelf, al helemaal voor seks.

Het maakt niet uit of je dronken bent of niet, sterker nog: dat zullen mannen die alleen op seks uit zijn alleen maar fijner vinden dat maakt het makkelijker voor hen om toe te kunnen slaan.

Succes TO maar pas wel op met zomaar met vreemden naar huis gaan, goed opletten want je hebt veel creeps rondlopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven